-
Επειδη βγαινει κοντα στα χριστουγεννα μηπως παιζει καμια προωθητικη τομη σαν το κοντιακ για τους πρωτους μηνες καμια προωθητικη προσφορα κοντα στα 22 ειτε για πετρελαιο ειτε για βενζινη οπως στο 5008...
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Φρέσκα βίντεο από την Σιτροέν
https://m.youtube.com/watch?v=n8-19UwVXLo
https://m.youtube.com/watch?v=hri4JQiLY1A
https://m.youtube.com/watch?v=fixpkU1H214
https://m.youtube.com/watch?v=KbOk7zXXvBY
https://m.youtube.com/watch?v=KbOk7zXXvBY
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτο οτι θα καιει πολυ η βενζινη μου το ειπε ενα φιλαρακι και μου προτεινε σε αμαξι κοντα στον 1,5 τονο να κοιταω μονο ντιζελ...αλλα απο την αλλη φορολογικα ο 1.2 συμφερει λογω του αφορολογητου.....στο 3008 ο 1,2 ποσο καει σε μικτη ρεαλιστικη κατασταση γιατι απο τα περιοδικα δεν ξερεις αν πρεπει να το πιστεψεις ή οχι......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ανεβάζω τις τιμές του C3 aircross
Είναι έκδοση , ρύποι , τέλη , τιμή προ φόρων και τελική
1,2 PureTech 110 S&S Feel Βενζίνη 108 106 € 13.640,63 € 17.460,00 €
1,2 PureTech 110 S&S Shine Βενζίνη 108 106 € 14.848,48 € 19.600,00 €
1,2 PureTech 110 S&S EAT6 Feel Βενζίνη 131 157 € 15.097,89 € 20.050,00 €
1,2 PureTech 110 S&S EAT6 Shine Βενζίνη 131 157 € 16.189,76 € 21.500,00 €
1,2 PureTech 130 S&S Feel Βενζίνη 119 117 € 14.500,00 € 19.140,00 €
1,2 PureTech 130 S&S Shine Βενζίνη 119 117 € 15.606,06 € 20.600,00 €
1,5 BlueHDi 100 S&S Live Diesel 105 103 € 14.196,97 € 18.740,00 €
1,5 BlueHDi 100 S&S Feel Diesel 105 103 € 14.575,76 € 19.240,00 €
1,5 BlueHDi 100 S&S Shine Diesel 105 103 € 15.681,82 € 20.700,00 €και του Peugeot 3008 που έχουμε εδώ στην Ελλάδα .
Είναι έκδοση , ρύποι , τιμή προ φόρων και τελική
1.2 PureTech 130 S&S ACCESS €6.2 Βενζίνη 1.199 119 18.857,14 € 26.400 €
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.199 120 19.428,57 € 27.200 €
1.2 PureTech 130 S&S ALLURE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.199 120 21.891,89 € 32.400 €
1.2 PureTech 130 S&S GT LINE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.199 120 23.243,24 € 34.400 €
1.5 BlueHDi 130 S&S ACTIVE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 109 21.756,76 € 32.200 €
1.5 BlueHDi 130 S&S ALLURE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 109 23.108,11 € 34.200 €
1.5 BlueHDi 130 S&S GT LINE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 109 24.189,19 € 35.800 €
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ACTIVE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 108 23.108,11 € 34.200 €
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ALLURE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 108 24.189,19 € 35.800 €
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 GT LINE GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.499 108 24.391,89 € 36.100 €
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8 GT GRIP €6.2 Πετρελαιο 1.997 129 29.459,80 € 46.900 €Οπως βλέπουμε υπάρχει χώρος για να μην χτυπάει το μικρό αιρκρός το μεγάλο στα 130 βενζίνης αφού σταματάει στα 20600 , άρα με μία τιμή γύρω στα 23500 για την live θα είναι καλά .
Το 3008 έχει ανεβασμένη αρχική , αλλά κάνει εκπτώσεις . Περιμένουμε και τις νέες τιμές του Γκράντλαντ για να δούμε τι θα παίξει τελικά .
Τώρα εδώ έχουμε και τον νέο βενζίνης με τα 180 άλογα που ίσως θελήσουν να τον στηρίξουν τιμολογιακά , μια και ο ανταγωνισμός είναι λίγο πίσω σε αυτό το κομμάτι .
Εγώ βλέπω καλή τιμή στα δύο χειροκίνητα 130 και να ανεβάσει τα αυτόματα που είναι 8τάχυτα...
Να δούμε τι θα γίνει και με τους φόρους...
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτο οτι θα καιει πολυ η βενζινη μου το ειπε ενα φιλαρακι και μου προτεινε σε αμαξι κοντα στον 1,5 τονο να κοιταω μονο ντιζελ...αλλα απο την αλλη φορολογικα ο 1.2 συμφερει λογω του αφορολογητου.....στο 3008 ο 1,2 ποσο καει σε μικτη ρεαλιστικη κατασταση γιατι απο τα περιοδικα δεν ξερεις αν πρεπει να το πιστεψεις ή οχι......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω είναι πολύ ελαφρύτερο του 1,5 τόνου , αλλά πλέον κυκλοφορεί το 3008 καιρό και μπορείς να δεις πραγματικές καταναλώσεις .
Για μένα αν δεν πατάς το γκάζι πάνω από 130-140 δεν θα καίει πολύ . Αλλιώς ντίζελ .
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτο οτι θα καιει πολυ η βενζινη μου το ειπε ενα φιλαρακι και μου προτεινε σε αμαξι κοντα στον 1,5 τονο να κοιταω μονο ντιζελ...αλλα απο την αλλη φορολογικα ο 1.2 συμφερει λογω του αφορολογητου.....στο 3008 ο 1,2 ποσο καει σε μικτη ρεαλιστικη κατασταση γιατι απο τα περιοδικα δεν ξερεις αν πρεπει να το πιστεψεις ή οχι......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
7.5 - 8.5
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτο οτι θα καιει πολυ η βενζινη μου το ειπε ενα φιλαρακι και μου προτεινε σε αμαξι κοντα στον 1,5 τονο να κοιταω μονο ντιζελ...αλλα απο την αλλη φορολογικα ο 1.2 συμφερει λογω του αφορολογητου.....στο 3008 ο 1,2 ποσο καει σε μικτη ρεαλιστικη κατασταση γιατι απο τα περιοδικα δεν ξερεις αν πρεπει να το πιστεψεις ή οχι......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω είναι πολύ ελαφρύτερο του 1,5 τόνου , αλλά πλέον κυκλοφορεί το 3008 καιρό και μπορείς να δεις πραγματικές καταναλώσεις .
Για μένα αν δεν πατάς το γκάζι πάνω από 130-140 δεν θα καίει πολύ . Αλλιώς ντίζελ .
Γυρω στα 120 με 130 το παταω εθνικη...αρα 1,2..
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Μακάρι αν και χλωμό. Κυρίως γιατί τα Χριστούγεννα αποκλείεται να κυκλοφορεί.
22 για βενζίνη μπορεί σε προωθητική αλλά για ντίζελ δύσκολο όταν η τιμή κάθεται στο 28 με τα μέχρι στιγμής. Εννοείται αν παίξει προωθητική στα 22 το ντίζελ θα γίνει σκοτωμος.
Αλλά προσωπικά το επόμενο αμάξι μου θα είναι φορτωμένο με τα συστήματα ασφαλείας και οθόνες tft οπότε μόνο αν έχουν πχ την shine κάνα 28 θα κάνω κίνηση πρώτη μέρα. Στα 22 άδειο δεν θα κινηθώ. Φυσικά θα κάνω td και το 1.2 βενζίνη. Αν τραβά χωρίς να καιει τον κωλο του θα είμαι θετικός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτο οτι θα καιει πολυ η βενζινη μου το ειπε ενα φιλαρακι και μου προτεινε σε αμαξι κοντα στον 1,5 τονο να κοιταω μονο ντιζελ...αλλα απο την αλλη φορολογικα ο 1.2 συμφερει λογω του αφορολογητου.....στο 3008 ο 1,2 ποσο καει σε μικτη ρεαλιστικη κατασταση γιατι απο τα περιοδικα δεν ξερεις αν πρεπει να το πιστεψεις ή οχι......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
7.5 - 8.5
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
7,5 με 8,5 καλα θα ειναι εγω φοβαμαι μην ξεπερναει τα 10 για πλακα καθοτι τρικυλινδρος στην φυση του....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
5.7 min 9.9 max 7.88 μο
6.1 μο του ντίζελ. Εννοείται αν το πατάς η βενζίνη ξεφεύγει πιο εύκολα προς τα πάνω το ντίζελ πολύ πιο δύσκολα.
Στα νούμερα των επιδόσεων το c5 1.2 130 δείχνει ελάχιστα πιο αργό από το 3008. Στο ΕΑΤ8 1.5 όμως καλύτερο το Σιτροέν.
1404kg λέει βάρος. Τώρα αν ειναι με οδηγό ή όχι δεν ξέρω.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ νομίζω ότι στον αυτοκινητόδρομο θα είσαι 6,5 με 7,5 γιατί 7,5-8,5 είμαι εγώ με την δίλιτρη C5 που είναι 1,5 τόνος άδεια .
-
Ηλπιζα το 1.5 shine ΕΑΤ8 να έφτανε ως 33. Αλλά το βλέπω να πιάνει 36+ οπότε χλωμιαζει...Το πολύ feel και αυτό overbughet...το ΕΑΤ8 το θέλω οπωσδήποτε...
οπότε το ντίζελ έτσι κι αλλιώς μονόδρομος. Αλλά άμα τα επιτόκια είναι και 8.5% χλωμιαζω κι άλλο και το ταβάνι πέφτει στα 31.5...
Περιμένουμε κάνα γενναίο προωθητικό για πουσαρισμα αλλά κοντιακ....μπας και σωθεί η παρτίδα...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Από τι είδα στο βίντεο σαν να ζοριστηκαν με το στροφόμετρο χαχα, επίσης κρίμα τέτοια τέρατα των δρόμων να μην έχουν και επιλογή τετρακίνησης.
-
Εντάξει σωστό γιατί βλέπεις ένα αμάξι θηρίο με απόσταση καλή από το έδαφος χωρίς 4 κίνηση. Όμως εκεί πάει η αγορά όταν η 4κινητη βόλτα έχει μειωθεί το να κουβαλάς τόσο έξτρα βάρος με επιπτώσεις σε κόστος κατασκευής κατανάλωση και ρυπους είναι ... φορτίο. Και έτσι κόπηκε χωρίς ουσιαστικά να χάνουν σε πωλήσεις όπως αποδεικνύεται.
Αν θες 4Χ4 απλά πας αλλού.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπερα και απο εμενα,παρακολουθω το τοπικ αρκετο καιρο τωρα και ειπα να γραφτω για να ανταλλαξουμε αποψεις.Στο c3 kai c4 cactus μετα απο 3 μηνες απο το λανσαρισμα τους βγαλανε ατοκη χρηματοδοτηση.Οποιος εχει το 35% προχωραει ατοκα.Η feel θεωρω θα ειναι η πιο εμπορικη εκδοση στην χωρα μας αλλα.. τα full led θα ειναι μονο στην shine.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ηλπιζα το 1.5 shine ΕΑΤ8 να έφτανε ως 33. Αλλά το βλέπω να πιάνει 36+ οπότε χλωμιαζει...Το πολύ feel και αυτό overbughet...το ΕΑΤ8 το θέλω οπωσδήποτε...
οπότε το ντίζελ έτσι κι αλλιώς μονόδρομος. Αλλά άμα τα επιτόκια είναι και 8.5% χλωμιαζω κι άλλο και το ταβάνι πέφτει στα 31.5...
Περιμένουμε κάνα γενναίο προωθητικό για πουσαρισμα αλλά κοντιακ....μπας και σωθεί η παρτίδα...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΚαι εγω αυτο ευλπιστω γιατι ειναι η περιοδος που θα σκασουν και αλλα suv οπως το σεατ ταρακο και αλλα απο αλλες εταιριες θα παιξουν προσφορες.....οποτε η σιτροεν θα πρεπει να προσελκυσει και το αγοραστικο κοινο και στην τιμη και το επιτοκιο αλλιως το μεγαλο αυτο ωραιο αμαξι θα ειναι μια ατραξιον σε μια βιτρινα και τιποτα αλλο...
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι στον αυτοκινητόδρομο θα είσαι 6,5 με 7,5 γιατί 7,5-8,5 είμαι εγώ με την δίλιτρη C5 που είναι 1,5 τόνος άδεια .Για το 1,2 δεν λες?....και τη εννοεις διλιτρη αδεια?...δηλαδη βενζινη διλητρη? σε αδειο αμαξι μονο με τον οδηγο?.....γιατι εχω σκεφτομαι τρικιλινδρο θηριο(1.440kg) με 4 ατομα και ψιλογεματο πορτμπαγκαζ δεν θα καιει για να αντεξει και να μην κομπαζει ευκολα??
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
*τρικιλινδρο σε θηριο αμαξι
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο τρικύλινδρος είναι πλέον φορεμένος σε πολλά αμάξια και έχουμε την δυνατότητα να μάθουμε τι κάνει από κατανάλωση .
Εμένα η δικιά μου με πλήρες φορτίο και κλίμα σε ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια δεν ξεπερνάει τα 8,5 λ/100 . Είναι 1475 άδεια αν θυμάμαι καλά . Αλλά μέσα στην πόλη καίει . Γενικά είμαι κοντά στις επίσημες καταναλώσεις και σε αυτές οι Γάλλοι δεν λένε πολλά ψέματά σαν κάποιους άλλους ...
Εδώ οι προδιαγραφές είναι για χαμηλότερες καταναλώσεις λόγω εξέλιξης .
Για ενημέρωση και μόνο , αφού δεν ξέρουμε τι ακριβώς διαδρομές κάνουν , τι πόδι έχουν και πολλά άλλα υποκειμενικά .
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
7,55 μέσος όρος από αυτούς που δήλωσαν . 32 άτομα .
-
Καλησπερα μιλησα σημερα με σιτροεν γιαννηρης και μου ειπε ο πωλητης οτι το φερνου στην αντιπροσωπεια μεσα στον οκτωβρη μαζι με τις τιμες.....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NEO CITROEN C5 AIRCROSS