-
Προσοχή όμως γιατί με την αλλαγή του τιμονιού αλλάζουν και όλα τα χειριστήρια (φρένα και triggers) οπότε δεν είναι τόσο φτηνό όσο τυχόν ακούγεται.
Πάντως το θέμα δεν είναι να αλλάξεις αυτό που έχεις πριν το δοκιμάσεις σε μια περίοδο π.χ. ενός μήνα. Ότι και αν κάνεις (και με super κούρσα 7 κιλών), αν έχεις μεγάλες ανηφόρες θα ιδρώσεις (τουλάχιστον στην αρχή, μέχρι να συνηθίσεις). -
Η κουβέντα είναι σε ακαδημαϊκό επίπεδο, άλλωστε δεν υπάρχουν τα €€ μέσα στο καλοκαίρι για τέτοιες αλλαγές.
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες! -
Want a Tour de France-Level Bike? That’ll Be About $12,000 https://www.bloomberg.com/news/articles ... out-12-000
-
Μαντόνα και τα μυαλά στα κάγκελα...
Όσο και αν φαίνεται περίεργο στις εταιρείες ποδηλάτων ισχύει εν πολλοίς ότι και στων αυτοκινήτων. Υπάρχουν οι εξειδικευμένοι σε άσφαλτο, στο βουνό, οι γενικού σκοπού, οι πιο 'λαϊκοί', οι πιο 'niche' και βέβαια οι ανάλογοι funs της μιας εταιρείας ή της άλλης. Επίσης υπάρχουν μοντέλα (βουνού ή ασφάλτου) που κουβαλάνε 'ιστορικά' ονόματα αφού παράγονται πολλά χρόνια με το ίδιο όνομα, 'κερδίζουν' αγώνες (οι αναβάτες κερδίζουν τους αγώνες...) και απλά εξελίσσονται από γενιά σε γενιά (όπως το εν λόγω TREK Madone).
-
Η σημερινή προσπάθεια:
https://www.strava.com/activities/1691395442
Εν τω μεταξύ, όσο και να κοπανιέμαι δεν μπορώ με τίποτα να ξεπεράσω τα 50χλμ/ώρα. Ακόμα και στα κατηφορικά κομμάτια της Βουλιαγμένης και με επιλεγμένες τις πιο βαριές ταχύτητες, τα πόδια γυρνάνε στον αέρα. Αναρωτιέμαι αν με ένα “φτηνό' κουρσάκι θα κέρδιζα κάτι ουσιαστικό.
-
Στις κατηφόρες θα κέρδιζες σίγουρα. Γενικώς θα είχες ανεβασμένη μέση ωριαία, ακόμα και με τη φτηνότερη κούρσα.
-
Κάτι τέτοιο θα έκανε διαφορά, ή είναι πεταμένα λεφτά; https://www.skroutz.gr/s/8633508/Ideal-In-tempo-28.html
-
Χίλιες φορές καλύτερα είναι μεταχειρισμένο των 500 ευρώ.
-
Έχουμε κάποιο site που να ειδικεύεται σε αγοραπωλησίες ποδηλάτων;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κάτι τέτοιο θα έκανε διαφορά, ή είναι πεταμένα λεφτά; https://www.skroutz.gr/s/8633508/Ideal-In-tempo-28.htmlΧρήστο δεν υπάρχει κούρσα της προκοπής σε αυτά τα λεφτά.
Θες τετραψήφιο νούμερο
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Το φοβόμουν!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχουμε κάποιο site που να ειδικεύεται σε αγοραπωλησίες ποδηλάτων; -
Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι ακριβώς επειδή δε γνωρίζω πολλά από ποδήλατα, δεν ξέρω τι να ψάξω σε αγγελίες. Δεν ξέρω καν τι μέγεθος ποδηλάτου είναι σωστό για μένα. Αυτά που έχω τώρα τα είχα αγοράσει από ένα φιλαράκι που ήταν ποδηλατάς, και δυστυχώς δεν είναι πια μαζί μας.
-
Mεταχειρισμενα βρισκεις στο car στο cyclist forum και σε μαγαζια με κουρσες.Πολλοι οταν αγοραζουν καινουργιο ανταλασσουν το παλιο τους.Ετσι βρεθηκα και εγω με ενα κουρσακι focus cullebro που για αρχαριο με βολεψε αρκετα καλα.
Κανα 500 600 το ειχα παρει τοτε απο 1000 που ειχε τοτε σχεδον καινουργιο
.Δε θυμαμαι ακριβως να πω την αληθεια.
Το σημαντικοτερο ειναι να πας να το δοκιμασεις να δεις αν σου ταιριαζει το μεγεθος.Υπαρχουν και online εργαλεια που βαζεις υψος και σε βγαζουν το νουμερο του ποδηλατου.Αλλα εμενα πχ με εβγαζε 54 αλλα απο τα 2 που ειχα δοκιμασει το ενα με βολεψε καλυτερα.
Κατι καρμπον πιρουνια δε ξερω ποσο θα σε χρειαστουν για κινηση μεσα στη πολη και υπαρχουν διαφοροι τυποι μεταδοσης(tiagra,105 ,sora) αναλογα τα χρηματα π διαθετεις.
Υγ:γενικως δε ξερω αν σε βολεψει η κουρσα για κινηση στη ποληΣτάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα σοβαρα μαγαζια σου κανουν σωματομετρηση πριν την αγορα. Γενικως και σε μτχ να πας,πηγαινε πρωτα απο μαγαζι να σου δειξουν 1-2 πραγματα αναφορικα με το σωστο μεγεθος
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ!
-
Εσύ προσωπικά έχεις καβαλήσει κούρσα? Δεν είναι και το καλύτερο.
-
Όχι.
-
Θα παθεις ενα σοκ τη πρωτη φορα... συνηθιζεται βεβαια..
Το σορτς με μαξιλαρακι απαραιτητο.Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
πρέπει να βρείς να καβαλήσεις και μετά θα μας πεις. Μπορεί να μην είναι και τόσο ευχάριστο. Εμένα με τρόμαξε λίγο στην αρχή γιατί τα ψηλά λάστιχα κοπανάνε περίεργα. Νομίζω ότι τα πολύ ψηλά λάστιχα δε θα σε βολέψουν....
Η ζωή...ποδήλατο!