Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    96
    2016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
      Π.χ στην RENAULT που ξέρω καλά αποκλείονται τα ιξώδη 20W40 και 20W50 στην ουσία δεν κάνει να χρησιμοποιήσεις λάδι με χειμωνιάτικο ιξώδες 20 και από εκεί και πέρα σου αφήνει περιθώριο για πολλούς συνδυασμούς.

      Ευτυχώς η Renault είναι ακόμη από τους κατασκευαστές που συνιστά διαφορετικό ιξώδες λαδιού ανάλογα με τις συνθήκες που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tiger last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:
        Ευτυχώς η Renault είναι ακόμη από τους κατασκευαστές που συνιστά διαφορετικό ιξώδες λαδιού ανάλογα με τις συνθήκες που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο.

        Αυτη η αναγκη εχει εκλειψει με τα τελευταίας γενιάς συνθετικά λάδια.
        Πχ ένα λάδι συνθετικο 5W40 καλύπτει ένα παρα πολυ μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Ο χρήστης tm έγραψε:
          .. αυτο το τα καινουργια 300V με τα επιπλεον προσθετα αντεχουν 10000 ανετα μπορουμε να δουμε ακριβως που το ειδαμε γραμμενο στο site της Motul ??

          Γιατι εγω την τελευταια φορα που κοιταξα η Motul επιμελως φροντιζει να μην αναφερει κατι σχετικο!

          Ρίξε μια ματιά εδώ:
          http://theoildrop.server101.com/cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=11;t=000311

          Η blackstone είναι μια εταιρία που ειδικεύεται σε αναλύσεις λιπαντικών.Διάβασε τι λέει στα coments ,σύμφωνα με τα καθαριστικά που περιέχει (TBN 11.1) το χαρακτηρίζει diesel oil και φαντάζομαι καταλάβαίνεις τη σαβούρα που έχει να καθαρίσει ένα λάδι που προορίζεται θεωρητικά για κινητήρα diesel.
          Παρεπιτόντως μεγαλύτερο TBN (total base number) απο αυτό δύσκολα βρίσκεις ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ωραία μια που ο ειδικός είναι μέσα
            Ποία η γνώμη σου για τα Total Quartz 9000 5W - 40?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Βασίλη το λάδι 5W50 είναι ένα σχετικά λεπτό λάδι (το 5) που ακόμα και αν είναι πλήρως συνθετικό (PAO) δεν μπορεί να επιτυγχάνει τη ρευστότητα ζεστό 50 χωρίς τη προσθήκη αρκετών πρόσθετων (Viscosity Improvers). Αυτά τα πρόσθετα δεν λιπαίνουν. Είναι ένα ειδικό λάδι (αγωνιστικό?) που θα σου δώσει μεγαλύτερη ιπποδύναμη (λεπτό 5) αλλά και θα έχει αρκετό ιξώδες όταν ζεσταθεί (το 50) ώστε να μην έχεις χαμηλή πίεση λαδιού. Το χρησιμοποιείς εάν έχει πρόβλημα χαμηλής πίεσης λαδιού ο κινητήρας με το λάδι ζεστό και λάδια με μικρότερο εύρος π.χ. 5W30. Εάν δεν σε πειράζει να χάσεις λίγο οικονομία σε βενζίνη (και ιπποδύναμη) η λύση π.χ. του Mobil 1 15W50 νομίζω είναι καλύτερη σε αυτοκίνητο δρόμου στις ελληνικές συνθήκες (ζέστη) γιατί θα σου βγάλει άνετα 10.000 χλμ ή και παραπάνω. Το 5W50 είναι ένα ειδικό λάδι για αγωνιστικές συνθήκες που θα σου δώσει ότι περισσότερο μπορεί από ιπποδύναμη αλλά πρέπει να κάνει κάποιες παραχωρήσεις σε μακροζωία - με τίποτα για καθημερινή χρήση εκτός αν κάνεις κόντρες για λεφτά.

              Γιάννη για το GC δεν ξέρω και πολλά πράγματα, μυρίζει περίεργα όπως διαβάζω στο bobistheoilguy.com και πολλοί γνώστες δεν το αλλάζουν με τίποτα.

              Λεωνίδα, το συγκεκριμένο OWS 5W-50 είναι συνθετικό ΡΑΟ με αυτές τις προδιαγραφές:

              Specifications:

              ACEA A3,B3; API SL / CF;
              Mercedes-Benz specification for service products sheet 229.1, 229.3;
              Porsche Approval; VW-Norm 501 01 and 505 00 Issue 11/92,
              BMW Longlife oil.

              Nομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό λάδι , καλύπτει μεγάλο φάσμα θερμοκρασιών και έχει και πιστοποίηση των εταιρειών. (και η τιμή του 9.5

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisman last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Επειδή δεν έχω δει κανένα κατάλογο της VAG π.χ. για κουζινέτα με διαφορετικές κατασκευαστικές ανοχές στα καινούρια μοντέλα, νομίζω ότι είναι η μόδα του λεπτού λαδιού, συν το ότι τα λάδια έχουν γίνει πολύ καλύτερα από ότι ήταν στο παρελθόν. Ακόμα, η Audi συνιστά 0W30 για τον 1.8Τ ενώ η VW 5W40 - τι παίζει;

                Το θέμα λάδια στο group VAG είναι πονεμένη ιστορία . Στο δικό μου (Golf IV 1.4) δεν αναφέρει προτεινόμενα ιξώδη αλλά προδιαγραφές λαδιών της VW. Η ίδια προδιαγραφή ωστόσο ικανοιείται από τελείως διαφορετικά μεταξύ τους λάδια . Έτσι επικρατεί ένα μπάχαλο και ο καθένας σου προτείνει ότι θέλει σε ιξώδη ακόμα και στα επίσημα. Υπάρχουν και οι 'longlife' προδιαγραφές της VW στα πιο σύγχρονα, που έχουν πιο αραιά service και αλλαγές λαδιών και πιο λεπτά λάδια (0-30, 0-40). Ορισμένες εταιρίες (Motul, Aral κλπ...) βγάζουν ειδικά longlife 0-30 λαδια για τα VW.

                Κατά την γνώμη μου για το φίλο με το Octavia 5, να βάλει ότι του προτείνουν (τα 0-30 είναι πολύ της μοδός... )από τη Skoda και αν του καίει να το πάει σε πιο χονδρό στην επόμενη αλλάγη. Βλέποντας και κάνοντας.....
                Ά ρε έρμο VAG που σε κατάντησαν.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                  Ευτυχώς η Renault είναι ακόμη από τους κατασκευαστές που συνιστά διαφορετικό ιξώδες λαδιού ανάλογα με τις συνθήκες που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο.

                  Αυτη η αναγκη εχει εκλειψει με τα τελευταίας γενιάς συνθετικά λάδια.
                  Πχ ένα λάδι συνθετικο 5W40 καλύπτει ένα παρα πολυ μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.

                  Σωστά.Με ένα συνθετικό λάδι 5W40 είσαι μέσα αυτή την στιγμή ακόμα και αν έχεις παλαιό κινητήρα.Αυτή στην στιγμή στο επίσημο δίκτυο της RENAULT λάδι με μεγαλύτερο ιξώδες από 40 δεν υπάρχει αφου στην ουσία δεν χρειάζεται, ακόμα και για τα παλιά μοτέρ της εταιρείας με το εκεντροφόρο στο βάθος και όχι στην κεφαλή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tm last edited by

                    Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                    Ρίξε μια ματιά εδώ:
                    http://theoildrop.server101.com/cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=11;t=000311

                    Η blackstone είναι μια εταιρία που ειδικεύεται σε αναλύσεις λιπαντικών.Διάβασε τι λέει στα coments ,σύμφωνα με τα καθαριστικά που περιέχει (TBN 11.1) το χαρακτηρίζει diesel oil και φαντάζομαι καταλάβαίνεις τη σαβούρα που έχει να καθαρίσει ένα λάδι που προορίζεται θεωρητικά για κινητήρα diesel.
                    Παρεπιτόντως μεγαλύτερο TBN (total base number) απο αυτό δύσκολα βρίσκεις ...

                    Δεν τιθεται θεμα οτι η Motul ειναι μια κορυφαια εταιρεια λιπαντικων, καθως επισης δεν τιθεται θεμα οτι η σειρα 300V ειναι παρα πολυ καλη... ΑΛΛΑ:

                    1. Πολλα λαδια (ακομα και σειρας 8100) κανουν και για βενζινη και για πετρελαιο
                    2. δεν αναφερει πουθενα οτι αντεχουν 10000

                    (ξερουμε ποσο κρατησε τα λαδια και τι χρηση τους εκανε πριν τα αναλυσει?)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      georgex last edited by

                      Στο ψαχτήρι της ARAL που είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να δεις που μπορείς να κινηθείς στα ιξώδη,
                      http://www.aral-lubricants.de/oilguide/ ... 2b3990578a

                      για το HONDA προτείνετε 0W30, οπότε ο φίλος σου μάλλον μια επισκευή του κινητήρα θέλει!

                      Προτείνει από 0W-30 μέχρι 15-W40.

                      Ο φίλος πριν βάλει το 0W-30 δεν έκαιγε σταγόνα. Όταν ξαναγύρισε στο 15W-50, πάλι δεν έκαιγε σταγόνα. Άρα πρέπει να είναι οκ ο κινητήρας, σωστά?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        Τα motul 300 ειναι αγωνιστικα και κατα συνεπεια εχουν μειωμένη αντοχή και προσφέρουν πολύ ειδική προστασία.Αναμφίβολλα κακη επιλογη για αυτοκινητο πολης.

                        Τα ιξώδη ειναι μεν σημαντικα και καλο ειναι να τα προσέχουμε,αλλα μην φανταστείτε ότι το 0W30 εχει διαφορά με το 5W40 κ.ο.κ,τρίχες κατσαρές!Οι μονες διαφορες που ειναι καπως συζητήσιμες ειναι μεταξυ συνθετικων και ημισυνθετικων κτλ.

                        ΜΗΝ σας ψαρώνουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης georgex έγραψε:

                          Στο ψαχτήρι της ARAL που είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να δεις που μπορείς να κινηθείς στα ιξώδη,
                          http://www.aral-lubricants.de/oilguide/ ... 2b3990578a

                          για το HONDA προτείνετε 0W30, οπότε ο φίλος σου μάλλον μια επισκευή του κινητήρα θέλει!

                          Προτείνει από 0W-30 μέχρι 15-W40.

                          Ο φίλος πριν βάλει το 0W-30 δεν έκαιγε σταγόνα. Όταν ξαναγύρισε στο 15W-50, πάλι δεν έκαιγε σταγόνα. Άρα πρέπει να είναι οκ ο κινητήρας, σωστά?

                          Ένας κουρασμένος κινητήρας 'βολεύεται' καλύτερα με ένα λάδι 15W50 το δίχως άλλο.Αλλά έχω δει πολλά παλιά μοτέρ να δουλεύουν με τα καινούργια λάδια που έχουν μικρά ιξώδη και να τα βγάζουν πέρα μια χαρά.
                          Επίσης μπορεί λάδι ίδιουιξώδους με άλλο να καίγεται περισσότερο από το άλλο όμοιο του στο ίδιο αυτοκίνητο την ίδια εποχή.
                          Γενικά παίζουν πολλά πράγματα ρόλο και το θέμα δεν τελειώνει ποτέ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tm last edited by

                            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                            Τα motul 300 ειναι αγωνιστικα και κατα συνεπεια εχουν μειωμένη αντοχή και προσφέρουν πολύ ειδική προστασία.Αναμφίβολλα κακη επιλογη για αυτοκινητο πολης.

                            Τα ιξώδη ειναι μεν σημαντικα και καλο ειναι να τα προσέχουμε,αλλα μην φανταστείτε ότι το 0W30 εχει διαφορά με το 5W40 κ.ο.κ,τρίχες κατσαρές!Οι μονες διαφορες που ειναι καπως συζητήσιμες ειναι μεταξυ συνθετικων και ημισυνθετικων κτλ.

                            ΜΗΝ σας ψαρώνουν.

                            (ναι κι εγω αυτο πιστευω, αλλα θα το σταματησω γιατι ειμαστε εκτος θεματος... υπηρχε ολοκληρο θεμα μονο για τα 300V οπου ειχαν αναφερθει ΟΛΑ αυτα...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgex last edited by

                              Ο χρήστης harisman έγραψε:

                              Επειδή δεν έχω δει κανένα κατάλογο της VAG π.χ. για κουζινέτα με διαφορετικές κατασκευαστικές ανοχές στα καινούρια μοντέλα, νομίζω ότι είναι η μόδα του λεπτού λαδιού, συν το ότι τα λάδια έχουν γίνει πολύ καλύτερα από ότι ήταν στο παρελθόν. Ακόμα, η Audi συνιστά 0W30 για τον 1.8Τ ενώ η VW 5W40 - τι παίζει;

                              Το θέμα λάδια στο group VAG είναι πονεμένη ιστορία . Στο δικό μου (Golf IV 1.4) δεν αναφέρει προτεινόμενα ιξώδη αλλά προδιαγραφές λαδιών της VW. Η ίδια προδιαγραφή ωστόσο ικανοιείται από τελείως διαφορετικά μεταξύ τους λάδια . Έτσι επικρατεί ένα μπάχαλο και ο καθένας σου προτείνει ότι θέλει σε ιξώδη ακόμα και στα επίσημα. Υπάρχουν και οι 'longlife' προδιαγραφές της VW στα πιο σύγχρονα, που έχουν πιο αραιά service και αλλαγές λαδιών και πιο λεπτά λάδια (0-30, 0-40). Ορισμένες εταιρίες (Motul, Aral κλπ...) βγάζουν ειδικά longlife 0-30 λαδια για τα VW.

                              Κατά την γνώμη μου για το φίλο με το Octavia 5, να βάλει ότι του προτείνουν (τα 0-30 είναι πολύ της μοδός... )από τη Skoda και αν του καίει να το πάει σε πιο χονδρό στην επόμενη αλλάγη. Βλέποντας και κάνοντας.....
                              Ά ρε έρμο VAG που σε κατάντησαν.....

                              Απορώ πως στο manual του φίλου με το Octavia 5 δεν αναφέρει το ιξώδες.

                              Τα πράγματα (τουλάχιστον για εμένα με το Οctavia 1.8T) είναι απλά:

                              1. το manual αναφέρει οτι το αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ longlife service, και παίρνει λάδια 0W30 με προδιαγραφές VW503.00.
                              2. στην Βιαμάρ βάζουν τέτοια λάδια

                              Το μπέρδεμα που υπάρχει είναι ανάμεσα στις μάρκες του group VAG, που φοράνε ίδιο κινητήρα, και η κάθε εδώ αντιπροσωπεία προτείνει διαφορετικά πράγματα, Πχ Seat Leon 1.8T προτείνουν διαστήματα αλλαγής κάθε 7500 (δηλαδή όχι longlife) με πιό χοντρά λάδια.

                              Στο 1ο Octavia (που διαλύθηκε σε τρακάρισμα), ακολοθούσα το longlife σέρβις για αλλαγές λαδιών (βγάζει ένδειξη ανάλογα με την χρήση). Όταν πήρα πρόσφατα το καινούργιο (ακριβώς ίδιο), είδα έκπληκτος στο βιβλίο συντήρησης, σημειωμένο με το χέρι: 'αλλαγή λαδιών στα 7500χλμ'.
                              Τσέκαρα τον κωδικό στο αμάξι και είδα οτι ήταν longlife σέρβις. Επίσης το manual δεν διέφερε από το παλιό (δεν ανέφερε πουθενά για αλλαγές στα 7500χλμ)
                              Την επόμενη μέρα ρωτάω τον μηχανικό στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο), και μου λέει οτι αν θέλω ΔΕΝ αλλάζω κάθε 7500χλμ, αλλά ακολουθώ την ένδειξη στο αυτοκίνητο. 'Υπάρχει κάποια οδηγία και έχει αλλάξει το διάστημα αλλαγής λαδιών?' Απάντηση: 'ναί'. 'Υπήρξε κάποιο πρόβλημα και βγήκε αυτή η οδηγία?' Aπάντηση: 'όχι, αλλά... εεε άμα κάνει το αυτοκίνητο πολλά χιλιόμετρα στην πόλη... εεε τα 2 χρόνια μέγιστο διάστημα αλλαγής ήταν μεγάλο... εεε.. τέλος πάντων άμα θές εσύ ακολουθείς τις ενδείξεις του αυτοκινήτου'.
                              (Η απάντηση στο 'αν κάνει το αυτοκίνητο πολλά χιλιόμετρα στην πόλη' είναι οτι τότε θα βγάλει ένδειξη για αλλαγή πιό νωρίς - άρα πάλι δεν έχει νόημα να σου πούν μόνοι τους να πας πιό νωρίς).

                              Και σκέφτομαι, μήπως η Βιαμάρ αποφάσισε να 'βλέπει' πιό συχνά τους πελάτες της? Μήπως πχ στην Seat έχουν σκεφτεί το ίδιο από την αρχή? Ή πραγματικά έχουν δοθεί άλλες οδηγίες από το εργοστάσιο της Seat?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Φιλος μου ανοιξε το Πασχα τον κινητηρα του για επισκευη(146 1.7 16ν boxer)
                                και ειδε αυτος και ο μηχανικος του οτι μεσα ηταν πολυ καθαρος.
                                Τα λιπαντικα που χρησιμοποιει ειναι selenia racing 10-60 με αλλαγες καθε 10 χιλ χλμ ή καθε χρονο.

                                Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας επ' αυτου, περι 10-60 δλδ.

                                Και μια αλλη ερωτηση:Το 5-40 κανει το μοτερ πιο ευστροφο απο ενα 10-60?

                                Αυτη την εντυπωση εχω, αλλα το 5-40 στον κοφτη κανει τραχυ τον κινητηρα ενω παρατηρω πως με το 10-60 ακουγεται γλυκα και στον κοφτη, που σημαινει οτι μαλλον κανει καλυτερη δουλεια εκει ψηλα το 10-60.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                  Φιλος μου ανοιξε το Πασχα τον κινητηρα του για επισκευη(146 1.7 16ν boxer)
                                  και ειδε αυτος και ο μηχανικος του οτι μεσα ηταν πολυ καθαρος.
                                  Τα λιπαντικα που χρησιμοποιει ειναι selenia racing 10-60 με αλλαγες καθε 10 χιλ χλμ ή καθε χρονο.

                                  Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας επ' αυτου, περι 10-60 δλδ.

                                  Και μια αλλη ερωτηση:Το 5-40 κανει το μοτερ πιο ευστροφο απο ενα 10-60?

                                  Αυτη την εντυπωση εχω, αλλα το 5-40 στον κοφτη κανει τραχυ τον κινητηρα ενω παρατηρω πως με το 10-60 ακουγεται γλυκα και στον κοφτη, που σημαινει οτι μαλλον κανει καλυτερη δουλεια εκει ψηλα το 10-60.

                                  Τα 5W40 επειδή είναι πιο λεπτόρευστα από τα 10W60 αναπτύσουν λιγότερες υδραυλικές τριβές και αντιστάσεις με αποτέλεσμα να δείνουν την ικανότητα στο μοτέρ να 'γλυστράει' πιο εύκολα.Επίσης οι μειωμένες υδραυλικές αντιστάσεις τα κάνει να γεννούν και μικρότερες πρωτογεννείς θερμοκρασίες μέσα στο μοτέρ.Σε ένα σεμινάριο της ELF που είχα παρακολουθήσει μας είχαν πει ότι αυτή η τελευταία ιδιότητα τους, είναι που τα κάνει να συμβαδίζουν με μεγάλες εξωτερικές θερμοκρασίες δηλαδή το ότι είναι από μόνα τους πιο 'δροσερά' αν είναι δόκιμος ο όρος.
                                  Μπορεί να μην τα εκφράζω επιστημονικά αλλά νομίζω γίνομαι κατανοητός.

                                  Στην πράξη όλα αυτά τα καταλαβαίνει ο οδηγός και μάλιστα αρκετά.
                                  Δηλαδή ο φίλος σου αν αλλάξει το 10W60 με 5W40 θα καταλάβει διαφορά.
                                  Αν το σκίζει όμως συνέχεια καλύτερα να μείνει στο πιο χοντρό γιατί μερικά μοτέρ του groupo FIAT έχουν και κάτι προβληματάκια με την πίεση λαδιού στα 'ψηλά'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harisman last edited by

                                    Ο χρήστης georgex έγραψε:

                                    Απορώ πως στο manual του φίλου με το Octavia 5 δεν αναφέρει το ιξώδες.

                                    Τα πράγματα (τουλάχιστον για εμένα με το Οctavia 1.8T) είναι απλά:

                                    1. το manual αναφέρει οτι το αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ longlife service, και παίρνει λάδια 0W30 με προδιαγραφές VW503.00.
                                    2. στην Βιαμάρ βάζουν τέτοια λάδια

                                    .......

                                    Την επόμενη μέρα ρωτάω τον μηχανικό στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο), και μου λέει οτι αν θέλω ΔΕΝ αλλάζω κάθε 7500χλμ, αλλά ακολουθώ την ένδειξη στο αυτοκίνητο. 'Υπάρχει κάποια οδηγία και έχει αλλάξει το διάστημα αλλαγής λαδιών?' Απάντηση: 'ναί'. 'Υπήρξε κάποιο πρόβλημα και βγήκε αυτή η οδηγία?' Aπάντηση: 'όχι, αλλά... εεε άμα κάνει το αυτοκίνητο πολλά χιλιόμετρα στην πόλη... εεε τα 2 χρόνια μέγιστο διάστημα αλλαγής ήταν μεγάλο... εεε.. τέλος πάντων άμα θές εσύ ακολουθείς τις ενδείξεις του αυτοκινήτου'.
                                    (Η απάντηση στο 'αν κάνει το αυτοκίνητο πολλά χιλιόμετρα στην πόλη' είναι οτι τότε θα βγάλει ένδειξη για αλλαγή πιό νωρίς - άρα πάλι δεν έχει νόημα να σου πούν μόνοι τους να πας πιό νωρίς).

                                    Και σκέφτομαι, μήπως η Βιαμάρ αποφάσισε να 'βλέπει' πιό συχνά τους πελάτες της? Μήπως πχ στην Seat έχουν σκεφτεί το ίδιο από την αρχή? Ή πραγματικά έχουν δοθεί άλλες οδηγίες από το εργοστάσιο της Seat?

                                    Καταρχάς φίλε georgex μόνο για VW μπορώ να μιλάω από προσωπική πείρα. Απο αντιπροσωπείες Seat και Skoda μόνο ότι ακούω και διαβάζω αλλά από ότι φαίνεται το άρτιο επίπεδο υπηρεσιών, η τιμολογιακή πολιτική και κυρίως ο σεβασμός στον πελάτη είναι έννοιες που μεταλαμπαδεύονται επιτυχώς από την Kosmocar στα άλλα μελή του VAG.
                                    Η γενική συμβουλή μου είναι μακρυά από αντιπροσωπείες, κυρίως αφότου τελειώσει η εγγύηση. Σε ότι αφορά τα λάδια, μπορεί να τα αλλάζεις και μόνος σου, αγοράζοντας καλύτερα και φθηνότερα λάδια (πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές, longlife II 0w-30 εν προκειμένω). Από κει και πέρα, αυτοί ξέρουν τις απαντήσεις του τύπου 'ναι...ίσως...αλλά για να είσαι σίγουρος....καλύτερα πιο νωρίς να έχεις το κεφαλί σου ήσυχο....κτλ' να σε κρατάνε μέσα στο μαντρί. Άλλωστε η μέχρι τώρα πείρα μου σε διάφορες μάρκες, λέει ότι σοβαρό πρόβλημα αποκλείεται να στο βρουν, να ασχοληθούν σοβαρά και να στο λύσουν σε εξουσιοδοτημένο, εκτός και είσαι εντός εγγύησης οπότε όσο τους παίρνει 'κάνουν τον αλέκο' (ας με συγχωρέσουν οι συμπαθείς Αλέξανδροι του forum), μέχρι να αναγκασττούν να στο φτιάξουν. Στα παραπάνω εξαιρώ εκ πείρας την ΤΟΥΟΤΑ (και άλλες έντιμες αντιπροσωπείες που δεν είχα ως τώρα επαφή...), αν και τα αυτοκίνητά της γενικά δεν έχουν σοβαρά προβλήματα.
                                    Σε ότι αφορά θέματα οδηγιών από τα εργοστάσια κτλ, συγνώμη αλλά για το Ελλάντας της αρπαχτής και του 'έλα μωρέ...αντέχει, τι να πάθει', μου φαίνονται λίγο ως ΠΑΡΑ πολύ τραβηγμένα. Οι οδηγίες και το τι είναι καλό ή όχι για το αυτοκίνητό μας είναι σε ευθεία συνάρτηση με τα συμφέροντα και την τσέπη του κάθε αντιπροσώπου. Εδώ εμένα μου βάζανε για πόσες χιλιάδες χλμ ημισυνθετικά KOLBEN για καλά λάδια.....από κει και πέρα καταλαβαίνεις.
                                    Και για να το κλείσω γιατί παραβγήκαμε off topic, επειδή πιστεύω ότι βλάκες δεν είναι στις εδώ κεντρικές αντιπροσωπείες και βλέπουν ότι χάνουν πελάτες, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν πολυενδιαφέρονται να έχουν πελάτες, τους εκτός εγγύησης. Οι λόγοι προφανείς.....Ένα προιόν όμως χωρίς σοβαρή υποστήριξη τι προιόν είναι ?? Τα εμπορικά των μαμάδων βιομηχανιών-κολοσών πως το επιτρέπουν αυτο..... ?
                                    Sorry αν έφυγα λίγο off topic

                                    Φιλικά Χάρης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Ο χρήστης tm έγραψε:

                                      (ξερουμε ποσο κρατησε τα λαδια και τι χρηση τους εκανε πριν τα αναλυσει?)

                                      Είναι virgin oil (το λέει μέσα στην ανάλυση) , τα shell 5W40 έχουν αρχικό TBN γύρω στο 11-12 και υποτείθεται οτι αντέχουν για 20.000 χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        μη μπλεκομαστε, ομως.. τα shell εχουν παρει εγκρισεις, ενω τα 300V δεν εχουν παρει επισημα καμμια εγκριση για να ξερουμε ποσο αντεχουν ασφαλως!! επισης συγκρινουμε 2 διαφορετικα λαδια.. ενα 5W40 και ενα 15W50 ...
                                        τελος παντων, ειπα και προηγουμενως μη το γυρισουμε το θεμα σε '300V'.. εγω εξ' αλλου εχω βγαλει τα συμπερασματα μου για τα λαδια και τη διαρκεια τους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Ο χρήστης harisman έγραψε:

                                          Εδώ εμένα μου βάζανε για πόσες χιλιάδες χλμ ημισυνθετικά KOLBEN για καλά λάδια.....από κει και πέρα καταλαβαίνεις.
                                          Φιλικά Χάρης

                                          Αυτά ήταν τα λάδια που μου δώσανε και μένα στην VW για το φίλο μου με το GOLF 1600 FSi που έλεγα παραπάνω.Την μάρκα δεν την θυμώμουν, αλλά το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έγραφε ότι είναι φτιαγμένα για την Ελληνική αντιπροσωπεία (μαγκιά ε) και επίσης που έκανε εντύπωση ότι είχε προδιαγραφές ΑPI:SJ,(μπορεί και SH, δεν είμαι σίγουρος για να μην τους πάρω στο λαιμό μου), όταν και το πιο ταπεινό ορυκτέλαιο στην αγορά πλεόν έχει SL.
                                          Μου το χρέωσαν 18 € το λίτρο
                                          Κινητήρας κορυφαίος αυτή την στιγμή από τεχνολογία και λάδι από τα βάθη των αιώνων!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            s3 last edited by

                                            Tα Kolben υποτιθεται τα φτιαχνει η divinol για το group vag.
                                            Ουσιαστικα ειναι λαδι divinol.

                                            Το '98 που πρωτοειχα παρει το πολακι 16ν μου, και παω για πρωτη αλλαγη λαδιων, μου εβαλαν kolben ορυκτελαιο 20-50.
                                            Αν ειναι δυνατον σε ενα μοτερακι πουσαρισμενο των 100+ ιππων τοτε.
                                            Τεσπα τα εβαλα κανα 2 φορες τοτε αλλα τα αλλαζα καθε 5000.
                                            Μετα ενα χρονο η vw τα ιδια λαδια τα αλλαζε καθε 7500.
                                            Τα συμπερασματα δικα σας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr