-
Αν κάνω λάθος διορθώστε με άλλα νομίζω ότι και τα καινούργια βενζινοκίνητα πρέπει να έχουν από δω και στο εξής φίλτρο μικροσωματιδίων.
-
Μπούρδες λένε για τα πετρέλαια οι πωλητές. Και το κάνουν για πολλούς λόγους. Είτε να ζμπρώξουν το βενζινοκίνητο στοκ, είτε για ξέμειναν από πετρέλαια, είτε γιατί απλά θέλουν με το καλημέρα να φανούν ειλικρινείς με τους πελάτες και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους, και να τους ξυρίσουν για γαμπρούς στη συνέχεια με την άνεσή τους.
-
Ο χρήστης bill971 έγραψε:
Σε ότι αφορά το σούπερ μίνι πόλης η δική μου άποψη είναι jazz.
Τώρα για το αυτοκίνητο του φίλου σου και τα 15000 km που θα κάνει το χρόνο υπολόγισε τα εξής:
Βενζινη: Μέση κατανάλωση 7 λίτρα Χ 15000km X 1,63 τιμή λίτρου /100= 1711,50€/έτος
Ντήζελ: Μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα Χ 15000km X 1,42 τιμή λίτρου /100=1171,50€/έτος.
Η διαφορά που προκύπτει ανά έτος είναι 540,00€.
Υπ' όψιν ότι αν σκίζεις το βενζίνης η διαφορά με το ντήζελ ανεβαίνει περισσότερο.
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντική η διαφορά στην τσεπη. Επίσης είναι άλλη η αίσθηση όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ και βγάζεις 700 χιλιόμετρα στο ντηζελ αντί για 450 περίπου στο βενζίνης και σου μένουν και 10-12€ στο γέμισμα σε σχέση με το βενζίνης.
Δυστυχώς στο ελληνικό κρατος δε μπορείς να βασίζεται. Αν όμως τα καύσιμα πάρουν την ανηφόρα λόγω πχ ενός πολέμου στο Ιράν ή μιας άλλης κρίσης η βενζίνη με τους φόρους που κουβαλάει θα περάσει τα 2,00€ το λίτρο.
Οπότε εγώ ψηφίζω ντήζελ.
Ρωτήστε και τους ταξιτζήδες να σας πουν.Αε ξεκινήσω ανάποδα στο οτι αφορά τον ταρίφα, απλά άστοχο το παράδειγμα και οτι ταρίφας = καρκίνος σε όλα τα δεδομένα.
Στο αυτοκίνητο, ο άνθρωπος έχει σαν δεδομένα έναν 1200 βενζίνη και έναν 1500 diesel και κυνηγάει super mini
Αν κρίνουμε λοιπόν αυτές τις διαφορές η διαφορά που έχει σε λίτρα/100 είναι μόνο 0.5-1 λίτρο, οπότε απόσβεση δεν πρόκειται να κάνει ποτέ στα 15.000 χιλιόμετρα αν επιλέξει diesel...
Αγορά νέου supermini