-
Καλησπέρα σας,
ο πατέρας μου έχει ένα p12 1,6 βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου 11,1 -14,5 L / 100km (στην πόλη το μέγιστο και αττική οδό το ελάχιστο). Είχα αυτό το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και νομίζω ότι βρήκα από πού προέρχεται η υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Όταν το είχα, επιβραδύνοντας με ταχύτητα (και εννοείται αφημένο τελείως το γκάζι), η κατανάλωση καυσίμου στον υπολογιστή ταξιδίου ήταν 1-2 γραμμές πάνω από το μηδέν. Τώρα όταν κάνω το ίδιο, είναι 1-2 γραμμές κάτω από 5L / 100km. Πριν από κανένα χρόνο έκανε καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού αφαιρώντας την από την πολλαπλή εισαγωγής. Μετά από αυτό κρατούσε ψηλά το ρελαντί (γιατί την αναγνώριζε ως νέο ανταλλακτικό φαντάζομαι) 1500-1600 σ.α.λ.. Πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της NISSAN και με το Consult II ρύθμισαν τις στροφές ρελαντί. Το αυτοκίνητο δεν έχει αφύσικα καυσαέρια, βγάζει κανονικά κάρτα κλπ.
Δεν υπάρχουν κωδικοί βλάβης, ελέγχοντας με OBD και Torque.
Έγινε 'Εκμάθηση ουδέτερης θέσης πεντάλ γκαζιού (αφημένο)', 'Εκμάθηση κλειστής πεταλούδας γκαζιού', 'Εκμάθηση όγκου αέρα', σύμφωνα με το manual.
Στο ρελαντί, κανονικές στροφές, 700 + - 50 και BTDC 8 + -5ο.
Από απόδοση, καμία διαφορά από 700 σ.α.λ. μέχρι κόφτη χωρίς πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω καμία βλάβη, λαμπάκι κλπ.Καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι;
-
Καλησπέρα σας,
ο πατέρας μου έχει ένα p12 1,6 βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου 11,1 -14,5 L / 100km (στην πόλη το μέγιστο και αττική οδό το ελάχιστο). Είχα αυτό το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και νομίζω ότι βρήκα από πού προέρχεται η υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Όταν το είχα, επιβραδύνοντας με ταχύτητα (και εννοείται αφημένο τελείως το γκάζι), η κατανάλωση καυσίμου στον υπολογιστή ταξιδίου ήταν 1-2 γραμμές πάνω από το μηδέν. Τώρα όταν κάνω το ίδιο, είναι 1-2 γραμμές κάτω από 5L / 100km. Πριν από κανένα χρόνο έκανε καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού αφαιρώντας την από την πολλαπλή εισαγωγής. Μετά από αυτό κρατούσε ψηλά το ρελαντί (γιατί την αναγνώριζε ως νέο ανταλλακτικό φαντάζομαι) 1500-1600 σ.α.λ.. Πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της NISSAN και με το Consult II ρύθμισαν τις στροφές ρελαντί. Το αυτοκίνητο δεν έχει αφύσικα καυσαέρια, βγάζει κανονικά κάρτα κλπ.
Δεν υπάρχουν κωδικοί βλάβης, ελέγχοντας με OBD και Torque.
Έγινε 'Εκμάθηση ουδέτερης θέσης πεντάλ γκαζιού (αφημένο)', 'Εκμάθηση κλειστής πεταλούδας γκαζιού', 'Εκμάθηση όγκου αέρα', σύμφωνα με το manual.
Στο ρελαντί, κανονικές στροφές, 700 + - 50 και BTDC 8 + -5ο.
Από απόδοση, καμία διαφορά από 700 σ.α.λ. μέχρι κόφτη χωρίς πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω καμία βλάβη, λαμπάκι κλπ.Καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι;
-
Καλησπέρα σας,
ο πατέρας μου έχει ένα p12 1,6 βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου 11,1 -14,5 L / 100km (στην πόλη το μέγιστο και αττική οδό το ελάχιστο). Είχα αυτό το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και νομίζω ότι βρήκα από πού προέρχεται η υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Όταν το είχα, επιβραδύνοντας με ταχύτητα (και εννοείται αφημένο τελείως το γκάζι), η κατανάλωση καυσίμου στον υπολογιστή ταξιδίου ήταν 1-2 γραμμές πάνω από το μηδέν. Τώρα όταν κάνω το ίδιο, είναι 1-2 γραμμές κάτω από 5L / 100km. Πριν από κανένα χρόνο έκανε καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού αφαιρώντας την από την πολλαπλή εισαγωγής. Μετά από αυτό κρατούσε ψηλά το ρελαντί (γιατί την αναγνώριζε ως νέο ανταλλακτικό φαντάζομαι) 1500-1600 σ.α.λ.. Πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της NISSAN και με το Consult II ρύθμισαν τις στροφές ρελαντί. Το αυτοκίνητο δεν έχει αφύσικα καυσαέρια, βγάζει κανονικά κάρτα κλπ.
Δεν υπάρχουν κωδικοί βλάβης, ελέγχοντας με OBD και Torque.
Έγινε 'Εκμάθηση ουδέτερης θέσης πεντάλ γκαζιού (αφημένο)', 'Εκμάθηση κλειστής πεταλούδας γκαζιού', 'Εκμάθηση όγκου αέρα', σύμφωνα με το manual.
Στο ρελαντί, κανονικές στροφές, 700 + - 50 και BTDC 8 + -5ο.
Από απόδοση, καμία διαφορά από 700 σ.α.λ. μέχρι κόφτη χωρίς πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω καμία βλάβη, λαμπάκι κλπ.Καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι;
-
Όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό μήπως μυρίζει καύσιμο στην εξάτμιση? Τότε δες αισθητήρα Ο2. Εάν όχι μήπως αλλάξατε θερμοστάτη ή λειτουργεί σωστά ο θερμοστάτης; Σύνδεση σε OBD να δείτε αν ανοίγει κανονικά στην σωστή θερμοκρασία..Μήπως έχει λάθος θερμοστάτη? Ανοίγει σε πιο χαμηλή θερμοκρασία και η ECU στέλνει πιο πλούσιο μείγμα? Τελευταίο δείτε τα μπεκ αν ψεκάζουν σωστά. (Επίσκεψη σε τεχνικό).
-
Πόσο π
-
Ο θερμοστάτης προέκυψε και έχει αλλαχθεί μετά τη διαπίστωση της αυξημένης κατανάλωσης, όπως και ο MAF και θα τσεκάρω τα χαρτιά και τις θερμοκρασίες λειτουργίας.
'Οχι δε μυρίζει βενζίνη.
Τα μπεκ πρέπει να ρωτήσω αν έχουν ελεγχθεί.
Ο καταλύτης είναι όσο και το αυτοκίνητο 15 χρόνια & 120.000 χλμ.
Στην διαδικασία της κάρτας καυσαερίων οποιαδήποτε δυσλειτουργία δε θα φαινόταν στα καυσαέρια είτε σε ρελαντί είτε στις 2500-3000 σαλ; Όταν κινείται, στην πορεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου) η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει να είναι φυσιολογική, στο άφημα του πεντάλ όμως δε μηδενίζει (εννοείται με πιο μικρή σχέση ώστε να έχουμε το φρενάρισμα του κινητήρα).
Ευχαριστώ πάντως για τις ιδέες -
Aν δεν μηδενίζει υπάρχει πρόβλημα στο fuel cut off
-
Δεν κανει cut off αυτος ο κινητηρας.
Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6