May 30, 2005, 4:24 PM

O «μικρός» της RENAULT καλά έκανε και σήκωσε 4 δάκτυλα στον τερματισμό γιατί το άξιζε και με το παραπάνω αφού και για αυτόν ήταν ένας δύσκολος αγώνας όπου μετα την μικροεπαφή με τον Ραλφ έπρεπε να σιγουρέψει αν το μονοθέσιο ήταν καλά στην υγεία του, μετά με βαρύ φορτίο καυσίμων προσπαθούσε να απαλαγεί απο το Κουλθαρτ και στον 20ο γύρο που το μονοθέσιο δούλευε αψογα έκανε έναν φοβερό αγώνα με τα μικρολαθάκια του (εξοδος) αλλά και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα που αποδεικνύει περίτρανα πως δεν έκανε ταξιδάκι και περίμενε πότε θα εγκαταλείψει ο Ραικονεν αλλά ήθελε και να αποδείξει κάτι περισσότερο ότι ήταν εκεί και αγωνίστηκε με πάθος για το καλύτερο αποτέλεσμα για αυτόν και την ομάδα του , και κάτι ακόμα που με προβλημάτισε με τον Ραικονεν ήταν η απόδοση του μονοθεσίου και με την επιλογή των ελαστικών αφού οπως καλα γνωρίζετε η Μακ Λαρεν μπορεί να βάλει και τρίτο μονοθέσιο την Παρασκευή και να κάνει πάααααρα πολλούς γύρους χωρίς να φοβούνται μην σπάσει το μοτέρ και με αυτόν τον τρόπο να αξιολογήσουν καλύτερα την φθορά των ελαστικών και όχι μονο!! με αποτέλεσμα την Κυριακή να έχουν σαν κορυφαία ομάδα που είναι, ένα άριστο στημένο μονοθέσιο αλλά γιατί δεν το πέτυχαν δεν μπορώ να το λύσω εγώ , το τονίζω όμως ξανα οτι το τρίτο μονοθέσιο την Παρασκευή είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα εφόσον το έχει μια κορυφαία ομάδα και κρίμα για την Μακ Λαρεν που δεν μπόρεσε να το εκμεταλευτεί στο έπακρο σε αρκετούς αγώνες και από άλλες ατυχίες όμως.