Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen Jumpy 2,0 16v 2007 (van)
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. Citroen Jumpy 2,0 16v 2007 (van)
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    2
    7
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsargy last edited by

      Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
      Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
      Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
      Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
      Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
      Ας πούμε λίγα πράγματα:
      2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
      Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
      A/C
      Υδραυλικό τιμόνι
      r/cd-mp3
      Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
      Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
      Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
      Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsargy last edited by

        Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
        Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
        Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
        Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
        Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
        Ας πούμε λίγα πράγματα:
        2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
        Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
        A/C
        Υδραυλικό τιμόνι
        r/cd-mp3
        Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
        Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
        Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
        Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsargy last edited by

          Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
          Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
          Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
          Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
          Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
          Ας πούμε λίγα πράγματα:
          2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
          Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
          A/C
          Υδραυλικό τιμόνι
          r/cd-mp3
          Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
          Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
          Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
          Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Κριμα παντως βρε Αργυρη ,εβγαλε ζημιες.. Χαρας στον επομενο που το παραδιδεις καινουργιο! Δε βγηκε σα το combo.
            Ελπιζω να κατεχεις ακομα και τιποτα καλο και ιταλικο!
            Και φυσικα καλοπουλητο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsargy last edited by

              Μπα! δεν θεωρώ ότι έβγαλε ζημιές. Το είχα πάρει με 80κ χλμ και δούλεψε σκληρά. Κάθε μέρα ανεβοκατέβαινα Ωρωπό.
              Δύο ζημιές τις έπαθε όταν για λίγες μέρες το είχα αφήσει σε ξένα χέρια. Την πρώτη φορά ο οδηγός γύριζε την μίζα ενώ είχε πάρει μπρος (παίρνει με μισή μιζιά) και την δεύτερη έφυγε το λαστιχάκι του φίλτρου λαδιού, χάθηκαν τα λάδια και δεν έσβησε αμέσως όταν άναψε λαμπάκι...μέχρι που κόλλησε...(μου βγήκε ξινό και ακριβό το ταξίδι στο Μιλάνο-Αρέζε μουσείο Άλφα Ρομέο)
              Τα υπόλοιπα είναι φυσιολογικές φθορές λόγω χιλιομέτρων...απλά βγήκαν όλα μέσα σε ένα εξάμηνο και αφού είχε σταματήσει τα ταξίδια Αθήνα-Ωρωπός-Αθήνα....

              Κατέχω μία 156 1,6

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Γαλλικο ειναι ,σιγα μη χαλαγε

                Α156 ε? Ερωτας
                Το 128?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Το 128 υπάρχει αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου λόγω έλλειψης χρόνου. Ελπίζω από τον Μάιο και μετά να μπει μπροστά.
                  Ανταλλακτικούλια μαζεύω ωστόσω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsargy last edited by

                    Ok Το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε έκθεση με πολύ μικρή διαφορά...
                    Μπορούμε να κλειδώσουμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr