-
Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
Ας πούμε λίγα πράγματα:
2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
A/C
Υδραυλικό τιμόνι
r/cd-mp3
Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/ -
Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
Ας πούμε λίγα πράγματα:
2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
A/C
Υδραυλικό τιμόνι
r/cd-mp3
Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/ -
Πωλείται το επαγγελματικό μου Citroen λόγω αγοράς μεγαλύτερου.
Στις 160.000 χλμ αλλάχτηκε ο κινητήρας. Ο κινητήρας που φοράει έχει πολύ λιγότερα χλμ, είναι άψογος και δεν καταναλώνει σταγόνα λάδι.
Στα τελευταία 20.000 χλμ έχουν αλλαχθεί σχεδόν όλα τα περιφερειακά: Πολλαπλασιαστής, μίζα, αλτενέιτορ, ψυγείο νερού, ψαλίδια, ακρόμπαρα, δύο μπροστινά λάστιχα (πριν 6 μήνες και 10.000 χλμ).
Επειδή έχω κουραστεί με τους 'αγοραστές' του car.gr και δεν έχω τον χρόνο να γεμίζω τις ώρες του καθενός (μέχρι και αναπάντητες μου έκαναν για να μην χρεωθούν το τηλεφώνημα), έβαλα μία τιμή ώστε να τους αποτρέψω.
Η πραγματική τιμή που θέλω να το δώσω για να φύγει είναι 3300€.
Ας πούμε λίγα πράγματα:
2007 μοντέλο, αγορασμένο από Ελλάδα. Είμαι το δεύτερο χέρι και το πήρα με 80.000 περ. χλμ.
Κινητήρας NFS 2000cc 16v 138hp βενζίνη
A/C
Υδραυλικό τιμόνι
r/cd-mp3
Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω βιβλίο συντήρησης και πληροφορίες για το τι πιθανόν να χρειαστεί στον επόμενο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι πιο άμεσα χρειάζεται αμορτισέρ και δύο πίσω λάστιχα.
Για όποιον το ξέρει, είναι καταπληκτικό αυτοκινητάκι με τρομερό κράτημα και φρένα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ζωντανός και αναλόγως οικονομικός (στην πόλη δεν ξεπερνά τα 11 λίτρα), το θέμα είναι ότι είναι 3/4 του τόνου (810 kg) και χρειάζομαι πολύ περισσότερο χώρο και ωφέλιμο φορτίο (έχω αγοράσει ήδη ένα Ford Transit)
Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία
Το link του car είναι: https://www.car.gr/classifieds/vans/view/12763783/ -
Κριμα παντως βρε Αργυρη ,εβγαλε ζημιες.. Χαρας στον επομενο που το παραδιδεις καινουργιο! Δε βγηκε σα το combo.
Ελπιζω να κατεχεις ακομα και τιποτα καλο και ιταλικο!
Και φυσικα καλοπουλητο! -
Μπα! δεν θεωρώ ότι έβγαλε ζημιές. Το είχα πάρει με 80κ χλμ και δούλεψε σκληρά. Κάθε μέρα ανεβοκατέβαινα Ωρωπό.
Δύο ζημιές τις έπαθε όταν για λίγες μέρες το είχα αφήσει σε ξένα χέρια. Την πρώτη φορά ο οδηγός γύριζε την μίζα ενώ είχε πάρει μπρος (παίρνει με μισή μιζιά) και την δεύτερη έφυγε το λαστιχάκι του φίλτρου λαδιού, χάθηκαν τα λάδια και δεν έσβησε αμέσως όταν άναψε λαμπάκι...μέχρι που κόλλησε...(μου βγήκε ξινό και ακριβό το ταξίδι στο Μιλάνο-Αρέζε μουσείο Άλφα Ρομέο)
Τα υπόλοιπα είναι φυσιολογικές φθορές λόγω χιλιομέτρων...απλά βγήκαν όλα μέσα σε ένα εξάμηνο και αφού είχε σταματήσει τα ταξίδια Αθήνα-Ωρωπός-Αθήνα....Κατέχω μία 156 1,6
-
Γαλλικο ειναι ,σιγα μη χαλαγε
Α156 ε? Ερωτας
Το 128? -
Το 128 υπάρχει αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου λόγω έλλειψης χρόνου. Ελπίζω από τον Μάιο και μετά να μπει μπροστά.
Ανταλλακτικούλια μαζεύω ωστόσω... -
Ok Το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε έκθεση με πολύ μικρή διαφορά...
Μπορούμε να κλειδώσουμε...
Citroen Jumpy 2,0 16v 2007 (van)