-
Οι καιρικες συνθηκες της Σουηδιας ειναι και της Ελλαδας!
Οταν βρεχει και γινεται σαν καθρεπτης η ασφαλτος, τοτε εχεις ενα μεγαλο ποσοστο αυτης της καταστασης!
Οχι και η 147 με boxer ρε παιδες!Τοτε θα παραγγειλω μια 147 και εγω, για γραψε μου το μαγαζι που τις πουλαει να τρεξω μεχρι εκει!
army, δεν πιστευεις οτι πραγματι συναιβει αυτο το γεγονος?μα, ηταν μονο πριν μια εβδομαδα!!!!Ελα τωρα, οχι και τα 33, 155 παλαια μοντελα, ακομα υπαρχουν πολλα στους δρομους!Σε συμβουλευω να διαβασεις ποια ηταν τα παλαια μοντελα της Αλφα Ρομεο και τι αυτοκινητα ηταν, τοτε θα μαθεις και μερικα πραγματακια μικρε!
Τα τιμονια των μαζντα 3 και προπαντος του γκολφ ειναι απαραδεκτα!Καμμια συγκριση με της 147, ας ειναι και ελαφρυ!Ετσι ελαφρυ ηταν και της Αλφα90 αλλα ηταν υπερακριβειας, αυτο ειναι παραδοση για την Αλφα να κανει τετοια τιμονια!Φαινεται οτι δεν ξερεις και πολλα πραγματα απο αυτοκινηση και αυτοκινητα αφου κοιτας μονο ενα σημειο και οχι το ολικο αποτελεσμα!
Πριγκιπα, οταν γραψεις Ελληνικα θα διαβασω και τι γραφεις!
bmw, γιατι δεν γραφεις ποιο τακτικα στο forum?Ειναι το forum ολων των πιθανοτητων!
Σπυρος
ΥΓ:Γιατι προσπαθητε να με κανετε αντιbmw?Απλα εγραψα μια ερωτηση που νομιζα οτι ηταν αξια καποιου σχολιασμου!Απλα ρωτουσα γιατι το μοναδικο οπισθοκινητο της κατηγοριας ηρθε τελευταιο!Ακομα περιμενω σχολια για ΑΥΤΟ! -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η μηχανολογικη ανωτεροτητα-αξιοπιστια σε ολο της το μεγαλειο.Να πάει στα funniest quotes!!!!
Μην αρπάζεστε - αστειεύομαι - αλλά, με κάτι τέτοια, είναι να μην κάνουμε πλάκα!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ενας φίλος μου εχει μια 147 και μετά απο 15.000χμ o περίφημος boxer κινητήρας κανει σαν diesel.Boxer στις 147? μήπως είναι και turbo - Αντιγραφή από Subaru?
Όχι ότι έχει και κάποια σημασία για το μέσο οδηγό, αλλά θεωρείς σε μια πίστα σαν τα Μέγαρα το 1 δευτερόλεπτο μικρή διαφορά? Α, και αυτό το 24ωρο τεστ το έχουν κάνει και στην Ελλάδα και μάντεψε ο περίφημος 'Boxer' (:roll:) της 147 πάλι άντεξε!
Όχι δεν είναι οι Alfa Romeo τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου, είναι όμως τίμιες προτάσεις που αξίζουν την προσοχή των φίλων της αυτοκίνησης. Από εκεί και μετά ο καθένας κρίνει με βάση τις προσωπικές του προτιμήσεις-προτεραιότητες...
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
.......Καθε φορα ομως που γραφεται καποιο thread στο οποιο 'εντελως τυχαια' γινεται συγκριση μεταξυ AR και BMW(και για να πω την αμαρτια μου,με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου),πραγματικα κανω τα αδυνατα δυνατα για να βρω λιγο χρονο μονο και μονο για να γελασω με τα γραφομενα του sakiss.Δηλαδη το παλικαρι εχει τρομερη εμπαθεια στη BMW,ετσι?Ειπαμε,καλη η AR,αλλά οχι και ετσι.Κατανταει μ@λακια.Και ξερεις,καποια στιγμη,αυτη η μ@λακια,σπαει κοκκαλα.Ε μην φτανεις σε τετοιο σημειο...
Aγαπητέ, καλύτερο θατάν να παρακολουθείς μόνος τα Topic Του Forum.
Η παρότρυνση των φίλων σου να γράψεις για να υβρίσεις άτομο με μερικά χιλιάδες post παραπάνω από τα 5 δικά σου δείχνουν το πόσο διαβάζεις και σέβεσαι αυτές τις σελίδες και τους αναγνώστες τους.Αντί λοιπόν να σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου γελώντας και γεμίζοντας αυτές τις σελίδες με ύβρεις γιατί δεν ψάχνεις με τους φίλους σου επιχειρήματα να υποστηρίξεςι κάποια-όποια άποψη......
Nα με συμπαθας φιλε alfisti,αλλά εννοουσα οτι με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου οτι γραφτηκε τετοιο thread,οχι οτι με παροτρυνουν να βριζω τον καθε ενα που δεν ειναι φιλος της BMW.Πιστεψε με εχω μια ηλικια οπου εδω και πολλα χρονια πλεον μπορω να περνω μονος μου αποφασεις χωρις να μου υποδεικνυουν αλλοι το τι πρεπει να πω.
Παρολαυτα οπως εχω ξαναπει,σεβομαι την ιστορια της AR,αλλά εγω δεν θα αγοραζα ποτε μου.Το οτι δεν θα αγοραζα AR,δεν την κανει χειροτερη.Απλως στα δικα μου τα ματια και μονο δεν μπορει να καλυψει αυτα που ζηταω απο ενα αυτοκινητο.Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη.
Οσο για τον φιλο sakiss,ισα ισα που εγραψα πως πραγματικα χαιρομαι να βλεπω ατομα σαν αυτον,οι οποιοι αγαπανε κατι,και στην προκειμενη περιπτωση την AR,και να εχουνε απιστευτες γνωσεις πανω στο αντικειμενο.Δεν νομιζω να τον υποτιμω ως εδω.Αλλά οπως ειπε και καποιος αλλος φιλος,αυτη η φανατιλα κατανταει κουραστικη,και οπως ειπα και γω,φτανει σε σημειο να σπαει κοκκαλα -
Ο χρήστης bmw_m3_csl έγραψε:
.......Καθε φορα ομως που γραφεται καποιο thread στο οποιο 'εντελως τυχαια' γινεται συγκριση μεταξυ AR και BMW(και για να πω την αμαρτια μου,με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου),πραγματικα κανω τα αδυνατα δυνατα για να βρω λιγο χρονο μονο και μονο για να γελασω με τα γραφομενα του sakiss.Δηλαδη το παλικαρι εχει τρομερη εμπαθεια στη BMW,ετσι?Ειπαμε,καλη η AR,αλλά οχι και ετσι.Κατανταει μ@λακια.Και ξερεις,καποια στιγμη,αυτη η μ@λακια,σπαει κοκκαλα.Ε μην φτανεις σε τετοιο σημειο...
Aγαπητέ, καλύτερο θατάν να παρακολουθείς μόνος τα Topic Του Forum.
Η παρότρυνση των φίλων σου να γράψεις για να υβρίσεις άτομο με μερικά χιλιάδες post παραπάνω από τα 5 δικά σου δείχνουν το πόσο διαβάζεις και σέβεσαι αυτές τις σελίδες και τους αναγνώστες τους.Αντί λοιπόν να σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου γελώντας και γεμίζοντας αυτές τις σελίδες με ύβρεις γιατί δεν ψάχνεις με τους φίλους σου επιχειρήματα να υποστηρίξεςι κάποια-όποια άποψη......
Nα με συμπαθας φιλε alfisti,αλλά εννοουσα οτι με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου οτι γραφτηκε τετοιο thread,οχι οτι με παροτρυνουν να βριζω τον καθε ενα που δεν ειναι φιλος της BMW.Πιστεψε με εχω μια ηλικια οπου εδω και πολλα χρονια πλεον μπορω να περνω μονος μου αποφασεις χωρις να μου υποδεικνυουν αλλοι το τι πρεπει να πω.
Παρολαυτα οπως εχω ξαναπει,σεβομαι την ιστορια της AR,αλλά εγω δεν θα αγοραζα ποτε μου.Το οτι δεν θα αγοραζα AR,δεν την κανει χειροτερη.Απλως στα δικα μου τα ματια και μονο δεν μπορει να καλυψει αυτα που ζηταω απο ενα αυτοκινητο.Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη.
Οσο για τον φιλο sakiss,ισα ισα που εγραψα πως πραγματικα χαιρομαι να βλεπω ατομα σαν αυτον,οι οποιοι αγαπανε κατι,και στην προκειμενη περιπτωση την AR,και να εχουνε απιστευτες γνωσεις πανω στο αντικειμενο.Δεν νομιζω να τον υποτιμω ως εδω.Αλλά οπως ειπε και καποιος αλλος φιλος,αυτη η φανατιλα κατανταει κουραστικη,και οπως ειπα και γω,φτανει σε σημειο να σπαει κοκκαλαΕκλαμβάνω την απαντησή σου ως ένας έιδος συγνώμης για το υβριστικό της περιεχώμενο.
Εγώ προσωπικά οδηγάω ένα 518 '95 με 180.000 χλμ.
Του ''μπαμπά''.Συμφωνώ πως και οι BMW όπως και οι Alfa Romeo έιναι οδηγοκεκτρικά αυτοκίνητα με ξεχωριστό χαρακτήρα και φανατικό αγοραστικό κοινό.
Ωστόσο θα μου επιτρέψεις να πω πως προσωπικά δεν θεωρώ BMW οποιοδήποτε μοντέλο που ΔΕΝ είναι εφοδιαμένο με 6κύλινδρο σύνολο πέραν των παλιών - καλών καιρών 2002 tii.
Εν αντιθέση αν και όλοι οι Alfisti βρίζουμε την ώρα και την στιγμή που η 75 αποτέλεσε το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο για την Alfa Romeo τα 156, 147 και υπόλοιπα προσθιοκίντα αυτοκίνητα έχουν όντως ξεχωριστό χαρακτήρα που θα καταλάβεις ακόμα και εσύ αν κάτσεις πίσω από το τιμόνι της. Κάτι το οποίο απουσιάζει πλήρως από οποιοδήποτε μοντέλο της ΒΜW με τετρακύλινδρο σύνολο που πραγματικά προβληματίζει με την αδυναμία της να υποδείξει κάποιον τρόπο οδήγησης.
Τώρα και σχεδιαστικά πλέον τα τελευταία μοντέλα της BMW τα θεωρώ αισθητικά απορριπτέα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα AR.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής..........εμένα και πάλι με καλύπτει περισσότερο της 147 από της 116.
Εκεί που πάσχει η 147 είναι η ποιότητα συναρμολόγησης και όχι υλικών που γράφετε.....αλλά από την άλλη ας περιμένουμε 5 χρόνια να δούμε.
Το δικό μου 5άρι πάντως με τάσια ακόμα τρίζει και στο ταμπλό και στις πόρτες και στην πίσω ανάρτηση εδώ και 3-4 χρόνια με κόστος επισκευής απαγορευτικό. -
Αμάν αυτός ο τσακωμός Alfisti - ΒΜWάκιδων .
Ας αφήσουμε την αγορά να αποφασίσει!
Α, ξέχασα! Ήδη αποφάσισε!
[ ]
-
Παιδιά καταντάει κουραστικό και εκνευριστικό για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
Το θέμα φίλε Alfasud, που ως νέο είναι ενδιαφέρον (και ευχαριστούμε), τοποθετήθηκε με σχόλιο που ήταν ηλίου φαεινότερο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις. Παρομοίως και το σχόλιο του Sakiss.
Φυσικά οι άλλοι δεν έχασαν χρόνο για να απαντήσουν σε ίδιο τόνο και ύφος (μην πω χειρότερο).
Λοιπόν,
Ξανα-μανα-ανταλλάξτε απόψεις αφού έτσι θέλετε σε άλλο ένα thread, αλλά σας παρακαλώ πείτε κάτι καινούργιο που θα βοηθήσει μια συζήτηση.Αν ξεφύγετε σε χαρακτηρισμούς το θέμα δε θα έχει λαμπρό μέλλον
-
ok μπορεί να μην είναι boxer αλλά σίγουρα μετά απο μερικά χμ κάνει σαν diesel. Εγω πάντως μιλάω με στοιχεία. Φίλε alfasud δεν είμαι ειδικός στα αυτοκίνητα , αλλά μπορώ να πω την άποψη μου. Δηλαδη είναι ψέμματα το οτι ελάχιστοι έχουν αγοράσει 147? Και μην πεις οτι ειναι ακριβή ,γιατι θα σου πω οτι το γκολφ αλλα και το μαζντα ειναι εξίσου ακριβα και όμως πουλάνε τρελά. Αλλα ναι μόνο οι πραγματικοί οδηγοί αγοράζουν 147, γιατι τους αρέσει να πηγαίνουν σε σερβις καθε 1.000χμ και σίγουρα θα τους φανεί φυσιολογικό το οτι μετα απο 20.000 χμ η 147 θα καταναλώνει οσο ενα τουρμπατο. Δεν πειράζει. Εμείς οι απλοί οδηγοί θα συμβιβαστούμε με ένα μαζντα3, με ενα γκολφ ή με ενα φοκους.
-
Δε νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερο μυαλό για να καταλάβει κανείς γιατί βγήκε η άλφα πρώτη και γιατί η μπέμπα τελευταία.
Καταρχάς η άλφα είναι πιο ελαφριά, σωστα;
Μην έχει και πιο δυνατό κινητήρα;
Μήπως δεν έχει και τις απώλειες της πίσω κίνησης;
Μήπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν είναι στημένα για πίστα;ΟΚ μπράβο στην Άλφα, (Φίατ έχω τα αγαπώ τα Ιταλάκια), αλλά αυτό δεν κάνει κακό κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ιδίως την πολύ καλή μπέμπα σειράς 1.
Η 147 δεν έχει μπόξερ κινητήρα....
Και τα Ιταλικά δεν έχουν κανένα πρόβλημα στο μοτέρ. Μπορεί να έχουν στα ηλεκτρολογικά ή να τρίξουν κάποια στιγμή. Αλλά όχι στον κινητήρα. Μη τα ισοπεδώσουμε όλα παιδιά.....
Αν βγάζαμε τα σήματα από τα αυτοκίνητα και βγαίναν μερικά καινούργια μοντέλα να είστε σίγουροι ότι όλα ίδια θα μας φαινόντουσαν. Όλα καλά έιναι. Πάντως έχω την εντύπωση ότι οι μπέμπες είναι οι άλφίτσες της Γερμανίας. Η κάνω λάθος; -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εντάξει αφού πίασαμε τα 2 άκρα ησύχασα. Let the war beginΑκριβώς.
Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα απλά επιβεβαιώνει αυτό για το οποίο νομίζω όλοι συμφωνούσαμε στο παρελθόν. Ότι η 116 είναι αρκετά αργή (ειδικά για τα λεφτά της) και μιλάμε για μετρημένες επιδόσεις, όχι τι ονειρεύεται και δηλώνει η κάθε εταιρεία. Οι γενικεύσεις περί πίσω κίνησης κτλ είναι άτοπες, και η κόντρα Alfa-BMW την οποία ψοφάμε να επαναφέρουμε κάτι παραπάνω από κουραστική. Αν ήμουν moderator θα είχα συνάψει σύμβαση μαζικής αγοράς λουκέτων και μετά εσείς θα τρέχατε στους κλειδαράδες!
Υ.Γ.>>Ενας φίλος μου εχει μια 147 και μετά απο 15.000χμ o περίφημος boxer κινητήρας κανει σαν diesel.
Boxer στις 147? μήπως είναι και turbo - Αντιγραφή από Subaru?
Γιατί μόνο αυτό σε κούφανε από αυτά που έγραψε; Ήταν θεϊκό πάντως και μας έκανε να ονειρευτούμε.
-
Οπως και να εχει το πραγμα ο καθενας εχει την αποψη του και ειναι δικαιωμα του. Ας μην τσακωνομαστε λες και περνουμε μεριδιο απ'τις πωλησεις των BMW η τις Alfa Romeo. Παντως ο τροπος που γραφτηκε τo topic ηταν καπως προκλητικος γιαυτο και η απαντηση μου ηταν καπως προκλητικη. Εγω δεν συμπαθω καθολου τα αυτοκινητα με κινηση μπροστα αλλα οταν καθισα σε integra type R επαθα την πλακα μου. Αν το εχει οδηγησει καποιος απο εσας σιγουρα θα συμφωνει μαζι μου. Ο κινιτηρας ειναι εκπληκτικος(2.0 220hp) και η συμπεριφορα του αυτοκινητου αψογη ομως σε καμια περιπτωση δεν μπορω να το συγκρινω με το silvia που ειχα παλαιοτερα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η Gt coupe ειναι η κουπε εκδοση του πρωτοτυπου 147sprint απο το οποιο προηλθε και η 147.Το οτι πολλοι ασχετοι στον ελληνικο τυπο την αποκαλουν κουπε εκδοση της 156 ειναι μονο των κοινων τους διαστασεων και μηχανικων μερων(ιδια και στην 147) διοτι δεν γνωριζουν την κωδικη ονομασια του πρωτοτυπου.
Άρα την GT με τι την συγκρίνουμε? Με Α3 και σειρά 1?
Αν διαβαζες προσεκτικα δεν θα με αναγκαζες να γινω κουραστικος.Τα μηχανικα μερη σε 156-147-Gt ειναι κοινα.Σχεδιαστηκα η Gt ειναι επηρεασμενη απο το πρωτοτυπο της 147.Δεν λεγεται τυχαια η Gt-147sprint και οχι κατι σχετικο με την 156...κατι το οποιο καθοριζει και την κατηγορια στην οποια θα παιξει.
http://www.italiaspeed.com/news_07.html
http://www.italiaspeed.com/news_2002_01_30sprint.htmlGt coupe vs bmw σειρα 2 vs merc sportscoupe vs celica vs astra coupe....λογω συνθηκων και με την προηγουμενη 3αρα.
Τωρα το αν μερικοι δημοσιογραφοι την συγκρινουν με Gti,Rx8,350z ειναι για να γεμιζουν τις σελιδες του περιοδικου.Συγκριση με την σειρα 4 ειναι αστειο.
Mετα απο πολλες σελιδες εμπαθειας,παιδαγωγιας και ως συνηθως αφθονης φιλολογικης κουβεντας ακομα περιμενω ενα σοβαρο σχολιο για την μηχανολογικη ανωτεροτητα-αξιοπιστια της 147.Να σας βοηθησω?Ισως η πιστα ειναι ιδανικη για την τυπολογια των προσθιοκινητων.....
Τα υπολοιπα περι deisel των αυτοαποκαλουμενων alfisti ειναι αστειοτητες. Η Τζουλια που σε γενικες γραμμές κυκλοφορησε απο το 1965 μεχρι το 1978 μεταξυ των αλλων εκδοσεων της περιελαμβανε καί 6.572 πετρελαιοκινητα μοντελα(super nuovo diesel)...Η κυριαρχη ταση την επομενη 15ετια ειναι τα diesel.
-
Για να μην τα μπλέκουμε το ιδανικό για ένα αυτοκίνητο είναι να έχει μηχανή τοποθετημένη στο κέντρο και κίνηση στον πίσω άξονα. Π.χ. Lotus elise , Ferrari ,Porsche, Pagani Zonda κτλπ Supercars.Τώρα το ότι η Bmw επιμένει στην πίσω κίνηση είναι για λόγους φιλοσοφίας και διαφορετικότητας.Η μπροστινή κίνηση είναι εξίσου ευχαριστή και αρκετά πιο safe.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
.... Αλλα ναι μόνο οι πραγματικοί οδηγοί αγοράζουν 147, γιατι τους αρέσει να πηγαίνουν σε σερβις καθε 1.000χμ και σίγουρα θα τους φανεί φυσιολογικό το οτι μετα απο 20.000 χμ η 147 θα καταναλώνει οσο ενα τουρμπατο. Δεν πειράζει. Εμείς οι απλοί οδηγοί θα συμβιβαστούμε με ένα μαζντα3, με ενα γκολφ ή με ενα φοκους.Θα μου επιτρέψεις να σε διαψεύσω.
Η 147 έχει μοσχωπουλήσει στην Ελλάδα και μπορείς και μόνος σου ευκόλα να το καταλάβεις μετρώντας μια ημέρα πόσες 147, πόσα Golf 4+5, και ποσα Mazda 3 είδες.Εγώ προσωπικά έχω δει 3 mazda 3 τις τελευταίες 15 ήμερες......
Το Service της 147 εργοστασιακά γίνεται στα 20.000 χλμ ασχέτως του ότι συνίστατε η αλλαγή των λαδιών στα 10.000χλμ περισσότερο για να έχουν δουλειά οι επίσημες αντιπροσωπείες και προληπτικά λόγο της κατανάλωσης λαδιού και στης ασχετοσύνης του νεοέλληνα οδηγού που δεν ξέρει πως να ελέγξει την στάθμη του λαδιού του και να συμπληρώση λίγο αν χρειαστεί.
(Ο παππόυς μου έλεγε.....αν καιέι λάδι δεν κολλάει.)
Θα μου πεις εδώ δεν ξέρουν να βάλουν νερό για τους υαλοκαθαριστήρες.....Η 147 1.6 αν οδηγείτε με οικονομικό τρόπο καιεί λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο και αν έχεις βαρύ πόδι ακόμα περισσότερο αλλά σε καμιά περιπτωσή δεν φτάνει τις καταναλώσεις των 1.8Τ ή Vtec. σε αντίστοιχες συνθήκες.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
ok μπορεί να μην είναι boxer αλλά σίγουρα μετά απο μερικά χμ κάνει σαν diesel. Εγω πάντως μιλάω με στοιχεία. Φίλε alfasud δεν είμαι ειδικός στα αυτοκίνητα , αλλά μπορώ να πω την άποψη μου. Δηλαδη είναι ψέμματα το οτι ελάχιστοι έχουν αγοράσει 147? Και μην πεις οτι ειναι ακριβή ,γιατι θα σου πω οτι το γκολφ αλλα και το μαζντα ειναι εξίσου ακριβα και όμως πουλάνε τρελά. Αλλα ναι μόνο οι πραγματικοί οδηγοί αγοράζουν 147, γιατι τους αρέσει να πηγαίνουν σε σερβις καθε 1.000χμ και σίγουρα θα τους φανεί φυσιολογικό το οτι μετα απο 20.000 χμ η 147 θα καταναλώνει οσο ενα τουρμπατο. Δεν πειράζει. Εμείς οι απλοί οδηγοί θα συμβιβαστούμε με ένα μαζντα3, με ενα γκολφ ή με ενα φοκους.Βρε φιλε μηπως τα παραλες;Ελαχιστες πωλησεις εχει η 147;Σερβις καθε 1000χλμ;Ενταξει μπορει να μην σου αρεσει η AR και η οποια AR ,μαγκια σου,αλλα μην το ξεχειλωνουμε.
Θα ξαναδιαβασω το τεστ απο το οποιο ξεκινησε το ολο θεμα και θα επανελθω γιατι κατι ..... -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
.... Αλλα ναι μόνο οι πραγματικοί οδηγοί αγοράζουν 147, γιατι τους αρέσει να πηγαίνουν σε σερβις καθε 1.000χμ και σίγουρα θα τους φανεί φυσιολογικό το οτι μετα απο 20.000 χμ η 147 θα καταναλώνει οσο ενα τουρμπατο. Δεν πειράζει. Εμείς οι απλοί οδηγοί θα συμβιβαστούμε με ένα μαζντα3, με ενα γκολφ ή με ενα φοκους.Θα μου επιτρέψεις να σε διαψεύσω.
Η 147 έχει μοσχωπουλήσει στην Ελλάδα και μπορείς και μόνος σου ευκόλα να το καταλάβεις μετρώντας μια ημέρα πόσες 147, πόσα Golf 4+5, και ποσα Mazda 3 είδες.Εγώ προσωπικά έχω δει 3 mazda 3 τις τελευταίες 15 ήμερες......
Το Service της 147 εργοστασιακά γίνεται στα 20.000 χλμ ασχέτως του ότι συνίστατε η αλλαγή των λαδιών στα 10.000χλμ περισσότερο για να έχουν δουλειά οι επίσημες αντιπροσωπείες και προληπτικά λόγο της κατανάλωσης λαδιού και στης ασχετοσύνης του νεοέλληνα οδηγού που δεν ξέρει πως να ελέγξει την στάθμη του λαδιού του και να συμπληρώση λίγο αν χρειαστεί.
(Ο παππόυς μου έλεγε.....αν καιέι λάδι δεν κολλάει.)
Θα μου πεις εδώ δεν ξέρουν να βάλουν νερό για τους υαλοκαθαριστήρες.....Η 147 1.6 αν οδηγείτε με οικονομικό τρόπο καιεί λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο και αν έχεις βαρύ πόδι ακόμα περισσότερο αλλά σε καμιά περιπτωσή δεν φτάνει τις καταναλώσεις των 1.8Τ ή Vtec. σε αντίστοιχες συνθήκες.
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Για να μην τα μπλέκουμε το ιδανικό για ένα αυτοκίνητο είναι να έχει μηχανή τοποθετημένη στο κέντρο και κίνηση στον πίσω άξονα. Π.χ. Lotus elise , Ferrari ,Porsche, Pagani Zonda κτλπ Supercars.Διαφωνώ. Το ιδανικό για ένα αυτοκίνητο είναι να έχει ζύγισμα όσο πιο κοντά στο 50-50 και την κίνηση πίσω. Δεν είναι απαραίτητα η θέση στο κέντρο που δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα. Με αυτή τη λογική το παλιό MR2 θα έπρεπε να συμπεριφέρεται καλύτερα από μια BMW, κι όμως είναι τρομερά υπερστροφικό. Η Μ3 (όποια γενιά θέλετε) είναι από τα πιο well-balanced αυτοκίνητα. Το ίδιο βέβαια και άλλα με παρόμοια κατανομή βάρους.
Τώρα, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που ανέφερες είναι λίγο πιο μακρυά από τα κοινά και βέβαια έχουν καταφέρει πολύ καλές αναλογίες με τον κινητήρα στο κέντρο με χρήση ακριβότερων λύσεων.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
.... Αλλα ναι μόνο οι πραγματικοί οδηγοί αγοράζουν 147, γιατι τους αρέσει να πηγαίνουν σε σερβις καθε 1.000χμ και σίγουρα θα τους φανεί φυσιολογικό το οτι μετα απο 20.000 χμ η 147 θα καταναλώνει οσο ενα τουρμπατο. Δεν πειράζει. Εμείς οι απλοί οδηγοί θα συμβιβαστούμε με ένα μαζντα3, με ενα γκολφ ή με ενα φοκους.Θα μου επιτρέψεις να σε διαψεύσω.
Η 147 έχει μοσχωπουλήσει στην Ελλάδα και μπορείς και μόνος σου ευκόλα να το καταλάβεις μετρώντας μια ημέρα πόσες 147, πόσα Golf 4+5, και ποσα Mazda 3 είδες.Εγώ προσωπικά έχω δει 3 mazda 3 τις τελευταίες 15 ήμερες......
Το Service της 147 εργοστασιακά γίνεται στα 20.000 χλμ ασχέτως του ότι συνίστατε η αλλαγή των λαδιών στα 10.000χλμ περισσότερο για να έχουν δουλειά οι επίσημες αντιπροσωπείες και προληπτικά λόγο της κατανάλωσης λαδιού και στης ασχετοσύνης του νεοέλληνα οδηγού που δεν ξέρει πως να ελέγξει την στάθμη του λαδιού του και να συμπληρώση λίγο αν χρειαστεί.
(Ο παππόυς μου έλεγε.....αν καιέι λάδι δεν κολλάει.)
Θα μου πεις εδώ δεν ξέρουν να βάλουν νερό για τους υαλοκαθαριστήρες.....Η 147 1.6 αν οδηγείτε με οικονομικό τρόπο καιεί λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο και αν έχεις βαρύ πόδι ακόμα περισσότερο αλλά σε καμιά περιπτωσή δεν φτάνει τις καταναλώσεις των 1.8Τ ή Vtec. σε αντίστοιχες συνθήκες.
-
Αν το θεμα ειναι μπροστοκινητα εναντιων πισωκινητων το αρθρο γραφει:
After 24 hours without a let-up, interrupted only by pit stops to fill up, and change drivers and tyres (supplied by Michelin), the Alfa 147 1.6 Twin Spark crossed the finishing line 27 seconds ahead of the BMW 118d and 4 laps ahead of the Honda Civic 1.6 V-Tec. -
Αν και δε διάβασα όλο το thread, θεωρώ απαράδεκτο το να συμπαιρένουμε αν είναι καλύτερη η μπροστινή κίνηση ή η πίσω από μία τέτοια (πολύ αξιόπιστη και ενδιαφέρουσα κατά τα άλλα) δοκιμή.
Και η τετρακίνηση είναι καλύτερη στο χιόνι, αλλά δε βγήκε κανείς να πει ότι είναι καλύτερα τα τετρακίνητα. Αν θέλουμε να συγκρίνουμε τα ίδια τα αυτοκίνητα ως προς τις επιδόσεις τους και την ενεργητική τους ασφάλεια ως 1600άρια, τότε ναι, αλλά το να γενικοποιούμε τα αποτελέσματα για να βγάλουμε άχρηστη την πίσω κίνηση νομίζω πως είναι τελείως άτοπο και λανθασμένο.
Δηλαδή όταν η Alfa Romeo έβγαζαν πισωκίνητα, ήταν χειρότερα; Εκτός αν παρεξήγησα τελείως το εναρκτήριο post.
Alfa 147 1n, BMW 116i τελευταια στο σιρκουι του Misano...