-
Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
Nissan almera n15 -
Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
Nissan almera n15 -
Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
Nissan almera n15 -
εχει διακοπτη να κλεινεις το αεριο και να λειτουργει μονο βενζινη? αν το δοκιμασεις αλλαζει κατι? μιζαρει κανονικα αλλα δε παιρνει?
-
Το δοκίμασα πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί
-
Ναι μιζάρει κανονικα αλλα δεν παίρνει
-
Αισθητήρας θερμοκρασίας-αισθητήρας ψυχρης εκκίνησης.
-
που βρίσκεται ο αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης? εχω κρατημένο ολο το σύστημα με το καρμπιρατέρ και τα μπεκ είναι πάνω εκει? η στον κορμό της μηχανής?
-
Μιας και εχεις υγραεριο κοιταξτε μηπως τα μπεκ του υγραεριου δεν κλεινουν καλα και 'κατουρανε' οποτε πλημμυρίζει ο θαλαμος καυσης και δυσκολςυεται μετα να παρει μπρος. Συνηθης βλαβη για τα υγραεριοκινητα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το αφηνεις το βραδυ στο μηχανικο σου και αυτος κοιταει οταν δεν παιρνει, (φανταζομαι οτι εχετε τσεκαρει συμπιεση κυλινδρων και ειναι σωστη) αν δουλευουν τα μπεκ βενζινης, αν δουλευει η αντλια βενζινης και αν φερνει ρευμα στα μπουζι, ενημερωσε μας για αυτα πρωτα και υστερα θα σου δωσουμε πιθανες αιτιες.
Αν δεν εχει ακολουθησει αυτη τη διαδικασια ο τεχνικος σου, η οποια ειναι η εγκυκλοπαιδεια της σωστης διαγνωσης στη βλαβη σου τοτε απευθυνσου σε αλλον μηχανικο.
Να υποθεσουμε οτι ο κινητηρας ειναι ο ιδιος, GA14 1400cc ο παλιος δικος σου ή GA16 1600cc και οχι ο GA15 1500cc. -
Το άφησα εχτές . σήμερα πήγα και το πήρα , μου είπε τελικά οτι φταίει το ντεσιμπιτερ, αφου εχθές του είπα οτι μήπως φταίει ο αισθητήριας ψυχρής εκκίνησης όπως μου είπε ο φίλος W202 AMG »
τίποτα δεν φταίει ψέματα μου είπε για να δικαιολογίσει την βλακεία του ο μηχανικός .
αυριο θα δω αν παίρνει κανονικά μπρος το πρωί
δύσκολη εκκίνηση κινητήρα το πρωί