Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    δύσκολη εκκίνηση κινητήρα το πρωί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. δύσκολη εκκίνηση κινητήρα το πρωί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    926
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dajannis last edited by

      Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
      πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
      το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
      Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
      ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
      μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
      μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
      Nissan almera n15

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dajannis last edited by

        Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
        πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
        το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
        Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
        ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
        μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
        μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
        Nissan almera n15

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dajannis last edited by

          Καλημέρα στην παρέα, θα ήθελα λίγο απο τα φώτα σας γιατί ο μηχανικός μου μου εχει αλλάξει όλο το αμάξι και το πρόβλημα δεν λύθηκε.
          πρίν ενα μήνα άλλαξα κινητήρα γιατι έσπασε το κεφαλάρι , υπόψιν παρόλο του προβλήματος το αυτοκίνητο άναβε κανονικά χωρίς παρκαρίσματα και πρόβλημα στο start.
          το πρωί το ανάβω κανονικά και το πάω στο συνεργείο για να αλλάξουμε την μηχανή, μετα απο 5 μέρες που τελείωσε, άρχισαν τα προβλήματα, να προσθέσω οτι το έχω και με αέριο .
          Το αυτοκίνητο παρπάριζε κάτω απο τις 2.500 στροφές στην βενζίνη και όταν το γυρνούσα στο αέριο δούλευε κανονικά εκτός απο κανα δυο διακοπές και σβήσιμο μηχανής σε χαμηλές στροφές εν κινήση αλλα πολύ αραιά. (στο σπίτι πείραξα λίγο τα μπουζοκαλόδια και το ντεσιμπιτερ και ελαττώθηκε το παρκάρισμα )
          ο μηχανικός μου άλλαξε τα μπουζιά τα φίλτρα εκανε έλεγχο, και πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί πάλι δεν άναβε το αυτοκίνητο με την πρώτη ούτε με την δεύτεη 4-5 μιζιές και άναβε .
          μετα πολλά μου είπε οτι είναι η αντλία βενζίνης, την αλλάξαμε εχτές και σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια δεν ανάβει το αυτοκίνητο εύκολα .
          μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποιο είναι το πρόβλημα?
          Nissan almera n15

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            roulis21 last edited by

            εχει διακοπτη να κλεινεις το αεριο και να λειτουργει μονο βενζινη? αν το δοκιμασεις αλλαζει κατι? μιζαρει κανονικα αλλα δε παιρνει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dajannis last edited by

              Το δοκίμασα πάλι τα ίδια το επόμενο πρωί

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dajannis last edited by

                Ναι μιζάρει κανονικα αλλα δεν παίρνει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Αισθητήρας θερμοκρασίας-αισθητήρας ψυχρης εκκίνησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dajannis last edited by

                    που βρίσκεται ο αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης? εχω κρατημένο ολο το σύστημα με το καρμπιρατέρ και τα μπεκ είναι πάνω εκει? η στον κορμό της μηχανής?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tedd last edited by

                      Μιας και εχεις υγραεριο κοιταξτε μηπως τα μπεκ του υγραεριου δεν κλεινουν καλα και 'κατουρανε' οποτε πλημμυρίζει ο θαλαμος καυσης και δυσκολςυεται μετα να παρει μπρος. Συνηθης βλαβη για τα υγραεριοκινητα.

                      Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Το αφηνεις το βραδυ στο μηχανικο σου και αυτος κοιταει οταν δεν παιρνει, (φανταζομαι οτι εχετε τσεκαρει συμπιεση κυλινδρων και ειναι σωστη) αν δουλευουν τα μπεκ βενζινης, αν δουλευει η αντλια βενζινης και αν φερνει ρευμα στα μπουζι, ενημερωσε μας για αυτα πρωτα και υστερα θα σου δωσουμε πιθανες αιτιες.
                        Αν δεν εχει ακολουθησει αυτη τη διαδικασια ο τεχνικος σου, η οποια ειναι η εγκυκλοπαιδεια της σωστης διαγνωσης στη βλαβη σου τοτε απευθυνσου σε αλλον μηχανικο.
                        Να υποθεσουμε οτι ο κινητηρας ειναι ο ιδιος, GA14 1400cc ο παλιος δικος σου ή GA16 1600cc και οχι ο GA15 1500cc.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dajannis last edited by

                          Το άφησα εχτές . σήμερα πήγα και το πήρα , μου είπε τελικά οτι φταίει το ντεσιμπιτερ, αφου εχθές του είπα οτι μήπως φταίει ο αισθητήριας ψυχρής εκκίνησης όπως μου είπε ο φίλος W202 AMG »
                          τίποτα δεν φταίει ψέματα μου είπε για να δικαιολογίσει την βλακεία του ο μηχανικός .
                          αυριο θα δω αν παίρνει κανονικά μπρος το πρωί

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr