Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    166
    5225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Δεν είχες κάνει test drive πριν την αγορά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steliosg last edited by

        Δεν είχες κάνει test drive πριν την αγορά;

        Οχι, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να το ακούσω εκείνη τη στιγμή ακόμη κι αν γινόταν.
        Είναι μαζί και ο πωλητής πάντα....σου μιλάει και σου εκθιάζει τα προσόντα του αυτοκινήτου....δεν πας σε μεγάλο ανοιχτό δρόμο με ταχύτητα 80χλμ..... οπότε ΠΟΎ να το ακούσεις ΟΕΟ??? Την τρως τώρα και την κάνεις γαργάρα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_ace last edited by

          Ο χρήστης steliosG έγραψε:
          ... θα στείλουν επίσημη αναφορά στην Toyota στο εξωτερικό και θα ζητάνε τρόπο αποκατάστασης του κατασκευαστικού ελαττώματος. Οταν και εάν γίνει θα μας καλέσουν για αποκατάσταση...

          Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης AMarinos έγραψε:

            ... θα στείλουν επίσημη αναφορά στην Toyota στο εξωτερικό και θα ζητάνε τρόπο αποκατάστασης του κατασκευαστικού ελαττώματος. Οταν και εάν γίνει θα μας καλέσουν για αποκατάσταση...

            Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.

            Χωρίς test drive είναι ρίσκο. Δυστυχώς.
            Το έχω ζήσει αρκετές φορές στο παρελθόν.

            Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              steliosg last edited by

              Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.

              Κάτι τέτοια είπανε κι αυτοί... Απορώ πώς θα το επιδιορθώσουν όμως....αφού προφανώς είναι θέμα ηχομόνωσης. Θα βάλουν μονώσεις παντού??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_ace last edited by

                Για να δημιουργείται τέτοιος έντονος αεροδυναμικός θόρυβος, δεν είναι θέμα ηχομόνωσης, μάλλον κάτι έχει ξεφύγει κατά τη διάρκεια του ελέγχου στη σήραγγα. Γι'αυτό λέω ότι είναι εκπληκτική αστοχία της Toyota. Άρα μπορεί απλά να θέλει ένα λίγο διαφορετικό πλαστικό στο xyz σημείο, ή αλλαγή της βάσης του καθρέπτη, ή ξέρω-γω άλλα τσιμουχάκια στο parebrise ή στα παράθυρα....

                Βέβαια επειδή μιλάμε για επιβεβαίωση και αναπαραγωγή του προβλήματος, έλεγχος για το αίτιο, εύρεση λύσης, κατασκευή, εκ νέου δοκιμή και επιβεβαίωση ότι λύθηκε, και μετά μαζική κατασκευή του διορθωμένου και αποστολή στους ιδιοκτήτες, μπορεί να περάσουν μήνες μέχρι να δοθεί η τελική λύση....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Και πιστεύετε ότι η Toyota Hellas θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το θέμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steliosg last edited by

                    Για να δημιουργείται τέτοιος έντονος αεροδυναμικός θόρυβος, δεν είναι θέμα ηχομόνωσης, μάλλον κάτι έχει ξεφύγει κατά τη διάρκεια του ελέγχου στη σήραγγα. Γι'αυτό λέω ότι είναι εκπληκτική αστοχία της Toyota. Άρα μπορεί απλά να θέλει ένα λίγο διαφορετικό πλαστικό στο xyz σημείο, ή αλλαγή της βάσης του καθρέπτη, ή ξέρω-γω άλλα τσιμουχάκια στο parebrise ή στα παράθυρα....

                    Ευχαριστώ για τις ιδέες! Θα τις έχω υπόψη μου να τις χρησιμοποιήσω στο εξώδικο που θα τους τραβήξω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      steliosg last edited by

                      Και πιστεύετε ότι η Toyota Hellas θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το θέμα;

                      Oh Yes!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Μην χαθείς. Περιμένουμε με ενδιαφέρον την εξέλιξη της ιστορίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steliosg last edited by

                          προς το παρόν το εικονίδιο δίπλα με αντιπροσωπεύει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alejandro last edited by

                            Μπράβα σου για την επιμονή σου! Πραγματικά το λέω. Εύχομαι το καλύερο.
                            Εγω ετοιμαζω μειλ στη Σουζουκι για το χρώμα του που με τη παραμικρή επαφή (οχι χτυπημα/γδαρσιμο) φεύγει.... έλεος...
                            Γερμανία και πάλι Γερμανία ότι και να λένε/σκούζουν αλλοι.
                            Προσπαθώ να βρω μειλ Ιαπωνίας και να στειλει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα το μειλ μπας και υπαρξει ενδιαφέρον μιας και εδω η Σουζουκι ειναι φάση μαστρο-Μητσου.
                            Μέρκελ πάρε τα λεφτά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              steliosg last edited by

                              Μπράβα σου για την επιμονή σου! Πραγματικά το λέω. Εύχομαι το καλύερο.
                              Εγω ετοιμαζω μειλ στη Σουζουκι για το χρώμα του που με τη παραμικρή επαφή (οχι χτυπημα/γδαρσιμο) φεύγει.... έλεος...
                              Γερμανία και πάλι Γερμανία ότι και να λένε/σκούζουν αλλοι.
                              Προσπαθώ να βρω μειλ Ιαπωνίας και να στειλει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα το μειλ μπας και υπαρξει ενδιαφέρον μιας και εδω η Σουζουκι ειναι φάση μαστρο-Μητσου.

                              Ευχαριστώ! Σε όλα τα θέματα, όταν ανεχόμαστε την τσαπατσουλιά και την κακοτεχνία γιατί κάποιοι έτσι γουστάρουν να πουλάνε σωρηδόν χωρίς ποιότητα προϊόντα, είμαστε υπεύθυνοι για την κατάντια μας! Αν δεν αντιδράσουμε, θα μας καβαλήσουν και με σημαία.

                              Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!
                              Οταν τελειώσετε με το δικό σας μειλ, γράψε κι ένα δικό μου στα ιαπωνέζικα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                p-ulet last edited by

                                Η Toyota, για οποίον γνωρίζει από Lean production systems κλπ, ήταν ουσιαστικά αυτή που ξεκίνησε τα πάντα στο θέμα production systems - continuous improvement κλπ. Σε συνδυασμό με το mentality του Ιαπωνικού λαού και το code of conduct στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, το θεωρώ απίθανο να τους ξέφυγε ένα τόσο 'καραμπινάτο' ελάττωμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steliosg last edited by

                                  το θεωρώ απίθανο να τους ξέφυγε ένα τόσο 'καραμπινάτο' ελάττωμα.

                                  Αρα...πρέπει να ανεχθούμε ένα θόρυβο κάποιων μποφόρ μέσα στο αμάξι να μας παίρνει τα μυαλά, στο όνομα της ...τεχνολογίας! Αφού όλοι οι τεχνικοί το άκουσαν και το παραδέχτηκαν! Γιαυτό και ο επίσιμος τεχνικός της toyota θα κάνει αναφορά στο εργοστάσιο για διορθωτικές ενέργειες, αφού ελέγξει αν ισχύει αυτό και στα υπόλοιπα καινούρια που ετοιμάζονται να δώσουν στις παραγγελίες τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_ace last edited by

                                    Γι'αυτό λέω ότι μου κάνει έκπληξη, αποκλείεται κάτι τόσο χοντρό να έχει ξεφύγει από τους εφευρέτες του TQM και της εφαρμογής του kaizen στην αυτοκινητοπαραγωγή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      p-ulet last edited by

                                      Οι μάστορες της Toyota σε βαθμό από το 1 μέχρι το 10 (1 καθόλου ενοχλητικό - 10 δεν αντέχεται) πως το βαθμολόγησαν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alejandro last edited by

                                        Πολύ σωστά όλα αυτά που λετε για τις μεθόδους βελτίωσης και αυτο-εξέλιξης που αναφέρετε αλλά μην εξιδανικεύουμε γενικά. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε σχεδόν να μην υπάρχει ελατωματικο Ιαπωνικό ή Τογιοτα προϊόν. Πρόσφατα και τα πολλά σκάνδαλα με Ιαπωνικές εταιρίες.
                                        Εχω μια σχετική επαφή με το Ιαπωνικό επιχειρηματικό περιβάλλον και όπως και παντού υπάρχει κάθε καρυδιας καρύδι. Πάντως απο όσο μου έχει πει κυρίως η γυναίκα μου που συνεργάζεται με πολλούς Ασιάτες, πέρα από τους Ιάπωνες, οι Κορεάτες ειναι οι πιο δύσκολοι σε θέματα ελένγχων/πιστοποιήσεων.

                                        Ο χρήστης steliosG έγραψε:

                                        Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!

                                        Ναι, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το διαβάσει κάποιος στα Αγγλικά. Εχω στειλει μειλ Ιαπωνία χωρις ανταπόκριση και με το που το στέλνει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα της απαντουν. Δε μιλάω για μικρο-εταιρίες αλλά για κτηνώδώς μεγάλες εταιρίες. Φυσικά, η νομίσεις θα ειναι 'καντίλια' στα Γιαπωνέζικα. Θα ειναι το πιο σεβαστικό και ευγενικό μειλ που υπάρχει. Με πολυ 'σας παρακαλώ' 'λυπάμαι που σας ενοχλώ' κλπ κλπ.

                                        Α, και κάτι άλλο που μου έχει αναφερθέι απο Ιαπωνες, αυτοι προσέχουν πολύ πιο πολύ τα προιοντα που πουλάνε μέσα στην Ιαπωνία παρά αυτα που ειναι για εξαγωγή. Η Ιαπωνία πρέπει να έχει το 'καλύτερο'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the_ace last edited by

                                          Σχετικά με mails, ειδικά προς Ιάπωνες, το καλύτερο που μπορείτε να πετύχετε είναι να στείλετε την επιστολή στα αγγλικά στα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη, όπου αυτά βρίσκονται. Και πάλι, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα ασχοληθούν οι ίδιοι, και δεν θα (ξανα)παραπέμψουν στον Έλληνα αντιπρόσωπο/εισαγωγέα. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alejandro last edited by

                                            Πολύ σωστά όλα αυτά που λετε για τις μεθόδους βελτίωσης και αυτο-εξέλιξης που αναφέρετε αλλά μην εξιδανικεύουμε γενικά. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε σχεδόν να μην υπάρχει ελατωματικο Ιαπωνικό ή Τογιοτα προϊόν. Πρόσφατα και τα πολλά σκάνδαλα με Ιαπωνικές εταιρίες.
                                            Εχω μια σχετική επαφή με το Ιαπωνικό επιχειρηματικό περιβάλλον και όπως και παντού υπάρχει κάθε καρυδιας καρύδι. Πάντως απο όσο μου έχει πει κυρίως η γυναίκα μου που συνεργάζεται με πολλούς Ασιάτες, πέρα από τους Ιάπωνες, οι Κορεάτες ειναι οι πιο δύσκολοι σε θέματα ελένγχων/πιστοποιήσεων.

                                            Ο χρήστης steliosG έγραψε:

                                            Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!

                                            Ναι, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το διαβάσει κάποιος στα Αγγλικά. Εχω στειλει μειλ Ιαπωνία χωρις ανταπόκριση και με το που το στέλνει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα της απαντουν. Δε μιλάω για μικρο-εταιρίες αλλά για κτηνώδώς μεγάλες εταιρίες. Φυσικά, η νομίσεις θα ειναι 'καντίλια' στα Γιαπωνέζικα. Θα ειναι το πιο σεβαστικό και ευγενικό μειλ που υπάρχει. Με πολυ 'σας παρακαλώ' 'λυπάμαι που σας ενοχλώ' κλπ κλπ.
                                            Θυμάμαι πάντως το 2000 που είχα παρει φωτογραφική μηχανή Σονυ των 300.00δρχ τότε και εβγαλε πρόβλημα. Σονυ Ελλας δεν απάντησε ποτέ, έστειλα μειλ στην Ιαπωνία και μέσα σε 3 μέρες με πήραν απο Σονυ Ελλάδας και μου την αντικατέστησαν χωρίς να πουν τίποτα.

                                            Α, και κάτι άλλο που μου έχει αναφερθέι απο Ιαπωνες, αυτοι προσέχουν πολύ πιο πολύ τα προιοντα που πουλάνε μέσα στην Ιαπωνία παρά αυτα που ειναι για εξαγωγή. Η Ιαπωνία πρέπει να έχει το 'καλύτερο'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr