-
Δεν είχες κάνει test drive πριν την αγορά;
-
Δεν είχες κάνει test drive πριν την αγορά;
Οχι, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να το ακούσω εκείνη τη στιγμή ακόμη κι αν γινόταν.
Είναι μαζί και ο πωλητής πάντα....σου μιλάει και σου εκθιάζει τα προσόντα του αυτοκινήτου....δεν πας σε μεγάλο ανοιχτό δρόμο με ταχύτητα 80χλμ..... οπότε ΠΟΎ να το ακούσεις ΟΕΟ??? Την τρως τώρα και την κάνεις γαργάρα! -
Ο χρήστης steliosG έγραψε:
... θα στείλουν επίσημη αναφορά στην Toyota στο εξωτερικό και θα ζητάνε τρόπο αποκατάστασης του κατασκευαστικού ελαττώματος. Οταν και εάν γίνει θα μας καλέσουν για αποκατάσταση...Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
... θα στείλουν επίσημη αναφορά στην Toyota στο εξωτερικό και θα ζητάνε τρόπο αποκατάστασης του κατασκευαστικού ελαττώματος. Οταν και εάν γίνει θα μας καλέσουν για αποκατάσταση...
Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.
Χωρίς test drive είναι ρίσκο. Δυστυχώς.
Το έχω ζήσει αρκετές φορές στο παρελθόν.Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα.
-
Αν το πρόβλημα είναι τόσο έντονο όσο λες, (α) ξαναλέω ότι πρόκειται περί εκπληκτικής αστοχίας του QA/QC της Toyota, και (β) εφόσον είναι κάτι γενικευμένο, τότε σίγουρα θα το έχουν ξαναπεί και άλλοι, άρα θα βγει TSB για επιδιόρθωση ή/και ανάκληση. Αν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο δικό σου ή σε λίγα οχήματα, δηλαδή αφορά συγκεκριμένη παρτίδα, τότε ίσως κάτι έγινε στραβά στο εργοστάσιο, οπότε ξαναπάμε στο (α), και επίσης λογικά θα έρθει κάποια οδηγία επιδιόρθωσης.
Κάτι τέτοια είπανε κι αυτοί... Απορώ πώς θα το επιδιορθώσουν όμως....αφού προφανώς είναι θέμα ηχομόνωσης. Θα βάλουν μονώσεις παντού??
-
Για να δημιουργείται τέτοιος έντονος αεροδυναμικός θόρυβος, δεν είναι θέμα ηχομόνωσης, μάλλον κάτι έχει ξεφύγει κατά τη διάρκεια του ελέγχου στη σήραγγα. Γι'αυτό λέω ότι είναι εκπληκτική αστοχία της Toyota. Άρα μπορεί απλά να θέλει ένα λίγο διαφορετικό πλαστικό στο xyz σημείο, ή αλλαγή της βάσης του καθρέπτη, ή ξέρω-γω άλλα τσιμουχάκια στο parebrise ή στα παράθυρα....
Βέβαια επειδή μιλάμε για επιβεβαίωση και αναπαραγωγή του προβλήματος, έλεγχος για το αίτιο, εύρεση λύσης, κατασκευή, εκ νέου δοκιμή και επιβεβαίωση ότι λύθηκε, και μετά μαζική κατασκευή του διορθωμένου και αποστολή στους ιδιοκτήτες, μπορεί να περάσουν μήνες μέχρι να δοθεί η τελική λύση....
-
Και πιστεύετε ότι η Toyota Hellas θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το θέμα;
-
Για να δημιουργείται τέτοιος έντονος αεροδυναμικός θόρυβος, δεν είναι θέμα ηχομόνωσης, μάλλον κάτι έχει ξεφύγει κατά τη διάρκεια του ελέγχου στη σήραγγα. Γι'αυτό λέω ότι είναι εκπληκτική αστοχία της Toyota. Άρα μπορεί απλά να θέλει ένα λίγο διαφορετικό πλαστικό στο xyz σημείο, ή αλλαγή της βάσης του καθρέπτη, ή ξέρω-γω άλλα τσιμουχάκια στο parebrise ή στα παράθυρα....
Ευχαριστώ για τις ιδέες! Θα τις έχω υπόψη μου να τις χρησιμοποιήσω στο εξώδικο που θα τους τραβήξω...
-
Και πιστεύετε ότι η Toyota Hellas θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το θέμα;
Oh Yes!!!
-
Μην χαθείς. Περιμένουμε με ενδιαφέρον την εξέλιξη της ιστορίας.
-
προς το παρόν το εικονίδιο δίπλα με αντιπροσωπεύει...
-
Μπράβα σου για την επιμονή σου! Πραγματικά το λέω. Εύχομαι το καλύερο.
Εγω ετοιμαζω μειλ στη Σουζουκι για το χρώμα του που με τη παραμικρή επαφή (οχι χτυπημα/γδαρσιμο) φεύγει.... έλεος...
Γερμανία και πάλι Γερμανία ότι και να λένε/σκούζουν αλλοι.
Προσπαθώ να βρω μειλ Ιαπωνίας και να στειλει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα το μειλ μπας και υπαρξει ενδιαφέρον μιας και εδω η Σουζουκι ειναι φάση μαστρο-Μητσου.
Μέρκελ πάρε τα λεφτά -
Μπράβα σου για την επιμονή σου! Πραγματικά το λέω. Εύχομαι το καλύερο.
Εγω ετοιμαζω μειλ στη Σουζουκι για το χρώμα του που με τη παραμικρή επαφή (οχι χτυπημα/γδαρσιμο) φεύγει.... έλεος...
Γερμανία και πάλι Γερμανία ότι και να λένε/σκούζουν αλλοι.
Προσπαθώ να βρω μειλ Ιαπωνίας και να στειλει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα το μειλ μπας και υπαρξει ενδιαφέρον μιας και εδω η Σουζουκι ειναι φάση μαστρο-Μητσου.Ευχαριστώ! Σε όλα τα θέματα, όταν ανεχόμαστε την τσαπατσουλιά και την κακοτεχνία γιατί κάποιοι έτσι γουστάρουν να πουλάνε σωρηδόν χωρίς ποιότητα προϊόντα, είμαστε υπεύθυνοι για την κατάντια μας! Αν δεν αντιδράσουμε, θα μας καβαλήσουν και με σημαία.
Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!
Οταν τελειώσετε με το δικό σας μειλ, γράψε κι ένα δικό μου στα ιαπωνέζικα... -
Η Toyota, για οποίον γνωρίζει από Lean production systems κλπ, ήταν ουσιαστικά αυτή που ξεκίνησε τα πάντα στο θέμα production systems - continuous improvement κλπ. Σε συνδυασμό με το mentality του Ιαπωνικού λαού και το code of conduct στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, το θεωρώ απίθανο να τους ξέφυγε ένα τόσο 'καραμπινάτο' ελάττωμα.
-
το θεωρώ απίθανο να τους ξέφυγε ένα τόσο 'καραμπινάτο' ελάττωμα.
Αρα...πρέπει να ανεχθούμε ένα θόρυβο κάποιων μποφόρ μέσα στο αμάξι να μας παίρνει τα μυαλά, στο όνομα της ...τεχνολογίας! Αφού όλοι οι τεχνικοί το άκουσαν και το παραδέχτηκαν! Γιαυτό και ο επίσιμος τεχνικός της toyota θα κάνει αναφορά στο εργοστάσιο για διορθωτικές ενέργειες, αφού ελέγξει αν ισχύει αυτό και στα υπόλοιπα καινούρια που ετοιμάζονται να δώσουν στις παραγγελίες τους.
-
Γι'αυτό λέω ότι μου κάνει έκπληξη, αποκλείεται κάτι τόσο χοντρό να έχει ξεφύγει από τους εφευρέτες του TQM και της εφαρμογής του kaizen στην αυτοκινητοπαραγωγή.
-
Οι μάστορες της Toyota σε βαθμό από το 1 μέχρι το 10 (1 καθόλου ενοχλητικό - 10 δεν αντέχεται) πως το βαθμολόγησαν;
-
Πολύ σωστά όλα αυτά που λετε για τις μεθόδους βελτίωσης και αυτο-εξέλιξης που αναφέρετε αλλά μην εξιδανικεύουμε γενικά. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε σχεδόν να μην υπάρχει ελατωματικο Ιαπωνικό ή Τογιοτα προϊόν. Πρόσφατα και τα πολλά σκάνδαλα με Ιαπωνικές εταιρίες.
Εχω μια σχετική επαφή με το Ιαπωνικό επιχειρηματικό περιβάλλον και όπως και παντού υπάρχει κάθε καρυδιας καρύδι. Πάντως απο όσο μου έχει πει κυρίως η γυναίκα μου που συνεργάζεται με πολλούς Ασιάτες, πέρα από τους Ιάπωνες, οι Κορεάτες ειναι οι πιο δύσκολοι σε θέματα ελένγχων/πιστοποιήσεων.Ο χρήστης steliosG έγραψε:
Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!
Ναι, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το διαβάσει κάποιος στα Αγγλικά. Εχω στειλει μειλ Ιαπωνία χωρις ανταπόκριση και με το που το στέλνει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα της απαντουν. Δε μιλάω για μικρο-εταιρίες αλλά για κτηνώδώς μεγάλες εταιρίες. Φυσικά, η νομίσεις θα ειναι 'καντίλια' στα Γιαπωνέζικα. Θα ειναι το πιο σεβαστικό και ευγενικό μειλ που υπάρχει. Με πολυ 'σας παρακαλώ' 'λυπάμαι που σας ενοχλώ' κλπ κλπ.
Α, και κάτι άλλο που μου έχει αναφερθέι απο Ιαπωνες, αυτοι προσέχουν πολύ πιο πολύ τα προιοντα που πουλάνε μέσα στην Ιαπωνία παρά αυτα που ειναι για εξαγωγή. Η Ιαπωνία πρέπει να έχει το 'καλύτερο'.
-
Σχετικά με mails, ειδικά προς Ιάπωνες, το καλύτερο που μπορείτε να πετύχετε είναι να στείλετε την επιστολή στα αγγλικά στα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη, όπου αυτά βρίσκονται. Και πάλι, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα ασχοληθούν οι ίδιοι, και δεν θα (ξανα)παραπέμψουν στον Έλληνα αντιπρόσωπο/εισαγωγέα. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία
-
Πολύ σωστά όλα αυτά που λετε για τις μεθόδους βελτίωσης και αυτο-εξέλιξης που αναφέρετε αλλά μην εξιδανικεύουμε γενικά. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε σχεδόν να μην υπάρχει ελατωματικο Ιαπωνικό ή Τογιοτα προϊόν. Πρόσφατα και τα πολλά σκάνδαλα με Ιαπωνικές εταιρίες.
Εχω μια σχετική επαφή με το Ιαπωνικό επιχειρηματικό περιβάλλον και όπως και παντού υπάρχει κάθε καρυδιας καρύδι. Πάντως απο όσο μου έχει πει κυρίως η γυναίκα μου που συνεργάζεται με πολλούς Ασιάτες, πέρα από τους Ιάπωνες, οι Κορεάτες ειναι οι πιο δύσκολοι σε θέματα ελένγχων/πιστοποιήσεων.Ο χρήστης steliosG έγραψε:
Καλό αυτό με το ιαπωνέζικο μειλ... Θα τους την πείτε στη γλώσσα τους!!
Ναι, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το διαβάσει κάποιος στα Αγγλικά. Εχω στειλει μειλ Ιαπωνία χωρις ανταπόκριση και με το που το στέλνει η γυναίκα μου στα Γιαπωνέζικα της απαντουν. Δε μιλάω για μικρο-εταιρίες αλλά για κτηνώδώς μεγάλες εταιρίες. Φυσικά, η νομίσεις θα ειναι 'καντίλια' στα Γιαπωνέζικα. Θα ειναι το πιο σεβαστικό και ευγενικό μειλ που υπάρχει. Με πολυ 'σας παρακαλώ' 'λυπάμαι που σας ενοχλώ' κλπ κλπ.
Θυμάμαι πάντως το 2000 που είχα παρει φωτογραφική μηχανή Σονυ των 300.00δρχ τότε και εβγαλε πρόβλημα. Σονυ Ελλας δεν απάντησε ποτέ, έστειλα μειλ στην Ιαπωνία και μέσα σε 3 μέρες με πήραν απο Σονυ Ελλάδας και μου την αντικατέστησαν χωρίς να πουν τίποτα.Α, και κάτι άλλο που μου έχει αναφερθέι απο Ιαπωνες, αυτοι προσέχουν πολύ πιο πολύ τα προιοντα που πουλάνε μέσα στην Ιαπωνία παρά αυτα που ειναι για εξαγωγή. Η Ιαπωνία πρέπει να έχει το 'καλύτερο'.
ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ