-
Έχω ένα YARIS 2005 που άναψε το λαμπακι της μηχανής και δεν βρίσκουν οι μαστόροι τι φταίει.
Για να καταλάβετε το πρόβλημα μου :
Mε κρύο κινητήρα βάζω το κλειδί στο τιμόνι γίνεται ο έλεγχος , όλα εντάξη . Γυρνώ το κλειδί παίρνει μπρός κανονικά , αρχίζει να δουλεύει στο ρελαντί , και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι και παραμένει αναμένο σε όλη την διαδρομή και στις επόμενες εκκινήσεις .Το έχει αποθηκευμένο σαν βλάβη ο εγκέφαλος.
Επειδή με εκνευρίζει το σβήνω αποσυνδέοντας την μπαταρία .
Πρώτη εκκίνηση μετά το σβήσιμο της μνήμης .Το κλειδί στο τιμόνι , ο έλεγχος , βάζω μπρος και ξεκινώ κάνονικά ,κάνω διαδρομή 60 χιλ και περισσότερα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι. Το κομπιούτερ δεν ανιχνεύει κανένα πρόβλημα και καλά κάνει γιατί το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να παρουσιαζει κανένα πρόβλημα (τουλάχιστο χωρίς να καταλαβαίνω εγώ) . Οσο είναι ζεστό μπορώ να το σβήνω και να το ανάβω χωρίς πρόβλημα .Το σβήνω και πάω για ύπνο.
**Δεύτερη εκκίνηση **.Το πρωί βάζω, το κλειδί κάνει έλεγχο (δεν βρίσκει τίποτε) ,βάζω μπρος ,αρχίζει να δούλεύει στο ρελαντί με ανεβασμένες στροφές 1100 , ξεκινώ και μετα λίγα δευτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι. Θα συνεχίσει να ανάβει μεχρι να το σβήσω απο την μπαταρία .
Αν καταλάβατε μετά το σβήσιμο απο την μπαταρία ξεκινά και περπατά κανονικά αλλά στη δεύτερη εκκίνηση (πάντα με κρύο) θα ανάψει.
Το ερώτημα είναι :
Οταν το λαμπάκι ανιχνεύει μια στιγμιαία δυσλειτουργία θα ανάψει και θα σβήσει ή θα παραμείνει αναμμένο για να σε ενημερώνει οτι ανίχνευσε μια βάβη;
-
Έχω ένα YARIS 2005 που άναψε το λαμπακι της μηχανής και δεν βρίσκουν οι μαστόροι τι φταίει.
Για να καταλάβετε το πρόβλημα μου :
Mε κρύο κινητήρα βάζω το κλειδί στο τιμόνι γίνεται ο έλεγχος , όλα εντάξη . Γυρνώ το κλειδί παίρνει μπρός κανονικά , αρχίζει να δουλεύει στο ρελαντί , και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι και παραμένει αναμένο σε όλη την διαδρομή και στις επόμενες εκκινήσεις .Το έχει αποθηκευμένο σαν βλάβη ο εγκέφαλος.
Επειδή με εκνευρίζει το σβήνω αποσυνδέοντας την μπαταρία .
Πρώτη εκκίνηση μετά το σβήσιμο της μνήμης .Το κλειδί στο τιμόνι , ο έλεγχος , βάζω μπρος και ξεκινώ κάνονικά ,κάνω διαδρομή 60 χιλ και περισσότερα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι. Το κομπιούτερ δεν ανιχνεύει κανένα πρόβλημα και καλά κάνει γιατί το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να παρουσιαζει κανένα πρόβλημα (τουλάχιστο χωρίς να καταλαβαίνω εγώ) . Οσο είναι ζεστό μπορώ να το σβήνω και να το ανάβω χωρίς πρόβλημα .Το σβήνω και πάω για ύπνο.
**Δεύτερη εκκίνηση **.Το πρωί βάζω, το κλειδί κάνει έλεγχο (δεν βρίσκει τίποτε) ,βάζω μπρος ,αρχίζει να δούλεύει στο ρελαντί με ανεβασμένες στροφές 1100 , ξεκινώ και μετα λίγα δευτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι. Θα συνεχίσει να ανάβει μεχρι να το σβήσω απο την μπαταρία .
Αν καταλάβατε μετά το σβήσιμο απο την μπαταρία ξεκινά και περπατά κανονικά αλλά στη δεύτερη εκκίνηση (πάντα με κρύο) θα ανάψει.
Το ερώτημα είναι :
Οταν το λαμπάκι ανιχνεύει μια στιγμιαία δυσλειτουργία θα ανάψει και θα σβήσει ή θα παραμείνει αναμμένο για να σε ενημερώνει οτι ανίχνευσε μια βάβη;
-
Έχω ένα YARIS 2005 που άναψε το λαμπακι της μηχανής και δεν βρίσκουν οι μαστόροι τι φταίει.
Για να καταλάβετε το πρόβλημα μου :
Mε κρύο κινητήρα βάζω το κλειδί στο τιμόνι γίνεται ο έλεγχος , όλα εντάξη . Γυρνώ το κλειδί παίρνει μπρός κανονικά , αρχίζει να δουλεύει στο ρελαντί , και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι και παραμένει αναμένο σε όλη την διαδρομή και στις επόμενες εκκινήσεις .Το έχει αποθηκευμένο σαν βλάβη ο εγκέφαλος.
Επειδή με εκνευρίζει το σβήνω αποσυνδέοντας την μπαταρία .
Πρώτη εκκίνηση μετά το σβήσιμο της μνήμης .Το κλειδί στο τιμόνι , ο έλεγχος , βάζω μπρος και ξεκινώ κάνονικά ,κάνω διαδρομή 60 χιλ και περισσότερα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι. Το κομπιούτερ δεν ανιχνεύει κανένα πρόβλημα και καλά κάνει γιατί το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να παρουσιαζει κανένα πρόβλημα (τουλάχιστο χωρίς να καταλαβαίνω εγώ) . Οσο είναι ζεστό μπορώ να το σβήνω και να το ανάβω χωρίς πρόβλημα .Το σβήνω και πάω για ύπνο.
**Δεύτερη εκκίνηση **.Το πρωί βάζω, το κλειδί κάνει έλεγχο (δεν βρίσκει τίποτε) ,βάζω μπρος ,αρχίζει να δούλεύει στο ρελαντί με ανεβασμένες στροφές 1100 , ξεκινώ και μετα λίγα δευτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι. Θα συνεχίσει να ανάβει μεχρι να το σβήσω απο την μπαταρία .
Αν καταλάβατε μετά το σβήσιμο απο την μπαταρία ξεκινά και περπατά κανονικά αλλά στη δεύτερη εκκίνηση (πάντα με κρύο) θα ανάψει.
Το ερώτημα είναι :
Οταν το λαμπάκι ανιχνεύει μια στιγμιαία δυσλειτουργία θα ανάψει και θα σβήσει ή θα παραμείνει αναμμένο για να σε ενημερώνει οτι ανίχνευσε μια βάβη;
-
Δε γινεται να μη μπορουν να βρουν τι φταιει...
Τι κωδικο σφαλματος βγαζει;
Οταν αναβοσβηνει εν κινησει σημαινει οτι εχεις ακαυτες...
Οταν αναβει και μενει αναμμενο,πρεπει να δεις τον κωδικο που βγαζει....
Σε πρωτη φαση κανε εναν καθαρισμο με καθαριστικο καρμπυρατερ η με οινοπνευμα στο Air flow meter,οπως και στην πεταλουδα γκαζιου.
Σε δευτερη φαση τσεκαρε τους αισθητηρες λαμδα σου... -
Επειδή είχα πρόβλημα μείωση του paraflu και της θερμοκρασία αλλάξαμε τον θερμοστάτη και την ατλία νερού και έτσι λύθηκαν τα προβλήματα νερού και θερμοκρασίας αλλά έμεινε το λαμπάκι .
Επειδή το αμάξι περπατά καλά και ειδικά τώρα με 100αρα που έβαλα πετάει δεν θελησε ο μάστορας να συνεχίσει το ψάξιμο λέγοντας με οτι μάλλον είναι απο την παλαιότητα και την χρήση της μηχανής (300.000 χιλ) και να αδιαφορήσω.Αυτό που θέλω να μου πεις 'το λαμπάκι αν εντοπίζει στιγμιαία δυσλειτουργία ανάβει στιγμιαία ή συνεχώς και μένει στη μνήμη' .
-
Αν δεν κανεις reset βγαζοντας τον πολο,μενει.Στο συνεργειο θα σου το βρουνε.Με διαγνωστικα του εμποριου δε νομιζω να τα βλεπεις.
-
Αν δεν το σβήσω με την μπαταρία το λαμπάκι μένει αναμμένο. Γιατί όμως άλλοτε αναβει και άλλοτε όχι. Στ η αντιπροσωπεία που το πήγα το έσβησαν και μετά δεν άναβε.Μου λένε το διορθωσαμε.Την επόμενη το πρωί όμως ξανά άναψε. Αν είναι ο 'λ' έπρεπε να ανάβει συνεχώς.Εχω μπερδευτεί γι'αυτό έβαλα μια ταινία να μη βλέπω.
-
Σου ξαναλεω,αν δεν δεις τι κωδικο βγαζει,οτι και να λεμε ειναι για καταναλωση....
Για καποιο λογο αναβει,το να το σβηνεις η να βαζεις ταινιες να μη το βλεπεις,δε λυνει το προβλημα,απλα κρυβεις τη σκονη κατω απο το χαλι... -
Ο χρήστης karaap έγραψε:
Αν δεν το σβήσω με την μπαταρία το λαμπάκι μένει αναμμένο. Γιατί όμως άλλοτε αναβει και άλλοτε όχι.όταν το σβήνεις, απλώς το αναβάλλεις για αργότερα. Μόλις επαναληφθούν οι συνθήκες του σφάλματος, δίνει εντολή για να ανάψει ξανά λαμπάκι. Πρέπει να διαβάσει κάποιος γνώστης τον κωδικό στο διαγνωστικό, και να προχωρήσει αναλόγως, και συ να καταλάβεις ότι δεν είναι λύση να σβήνει ο οδηγός το λαμπάκι μόνος του.
-
Παράγγειλα αυτό για να το ψάξω μόνος.
Πάντως και οι τρεις μαστόροι μου έλεγαν βλάβες γύρω απο τον κινητήρα αλλά οχι τον κωδικό.
Πείτε μου το λαμπάκι σε στιγμιαία βλάβη , ανάβει στιγμιαία και σβήνει ή ανάβει και παραμένει;
-
οτι και να ειναι, μενει στη μνημη, δες τι λεει το διαγνωστικο, στη χειροτερη βαλε ενα BT OBD adapter και Τorque app
Check engine και η σημασία του