-
Ήταν ή αυτό, ή το K&N (όχι το 57s, την απλή χοάνη ). Και καθώς δεν μπορώ ακόμα να το πατήσω αφού είμαι στο στρώσιμο -άρα τι νόημα θα είχε η χοάνη- είπα να τσιμπήσω τα αμορτισεράκια.
Στο site του ο Ρώσος έχει αρκετές photos και video, κάνει καλή παρουσίαση και επεξήγηση, εγώ θα ποστάρω 2-3 photos πως είναι τελικά και τι -αν κάτι- πρέπει να προσέξετε: π.χ. κάπου διάβασα -στο αγγλικό forum ?- ότι σε ένα παιδί το αμορτισεράκι του τσάκισε το ένα σωληνάκι νερού για τους υαλοκαθαριστήρες.
-
Έγινε έλεγχος με το διαγνωστικό. Υπάρχουν 8 ενημερώσεις για διάφορα modules, μέσα σε αυτές και μία για το sync3. Δεν έμαθα αν το αναβαθμίζει σε νεότερη έκδοση ή απλά διορθώνει κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι η αναβάθμιση θα πάρει ώρες, αρα μετατίθεται για το μέλλον. [emoji20]
Πάμε για το φανάρι τώρα. -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Έγινε έλεγχος με το διαγνωστικό. Υπάρχουν 8 ενημερώσεις για διάφορα modules, μέσα σε αυτές και μία για το sync3. Δεν έμαθα αν το αναβαθμίζει σε νεότερη έκδοση ή απλά διορθώνει κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι η αναβάθμιση θα πάρει ώρες, αρα μετατίθεται για το μέλλον. [emoji20]
Πάμε για το φανάρι τώρα.Νομίζω η αναβάθμιση για το SYNC3 το ανεβάζει μια major έκδοση (το πρώτο νούμερο δηλαδή) και έχει αρκετές και σημαντικές (?) βελτιώσεις/αναβαθμίσεις. Καλό θα ήταν να το προγραμματίσουμε όλοι μας, καθώς δίκιο έχουν, θέλει αρκετή ώρα, και προφανώς δεν θέλουν να τους πιάσει το διαγνωστικό ένα μόνο αυτοκίνητο.
-
Λογικά θα το πάει σε 2.3 ή 3.0 που έχει κυκλοφορήσει σε κάποια άλλα μοντέλα. Υπάρχει και 3.2 αλλά λένε ότι είναι fork στο development γιατί μάλλον έχουν αλλάξει το boot partition απο 1 σε 1.5 Gb.
-
Να κάνω μία ερώτηση για το KUGA (αν μπορεί κάποιος κάτοχος να με ενημερώσει):
Διαβάζω στο prospectus του για χώρο αποσκευών 456 λίτρα με κιτ επισκευής. Επειδή έρχεται, όμως, με ρεζέρβα (και όχι με κιτ επισκευής), ο χώρος αυτός διαμορφώνεται σε 406 λίτρα και με την κίνηση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 460 λίτρα, όπως μου είπε ο πωλητής στην αντιπροσωπεία.
Το ερώτημα είναι αν τα πίσω καθίσματα πάνε όσο πιο μπροστά γίνεται, χωράει άνθρωπος πίσω; Κάποιος που έχει το αυτοκίνητο ίσως μπορεί να με διαφωτίσει, ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Ο χρήστης johnsr έγραψε:
Να κάνω μία ερώτηση για το KUGA (αν μπορεί κάποιος κάτοχος να με ενημερώσει):Διαβάζω στο prospectus του για χώρο αποσκευών 456 λίτρα με κιτ επισκευής. Επειδή έρχεται, όμως, με ρεζέρβα (και όχι με κιτ επισκευής), ο χώρος αυτός διαμορφώνεται σε 406 λίτρα και με την κίνηση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 460 λίτρα, όπως μου είπε ο πωλητής στην αντιπροσωπεία.
Το ερώτημα είναι αν τα πίσω καθίσματα πάνε όσο πιο μπροστά γίνεται, χωράει άνθρωπος πίσω; Κάποιος που έχει το αυτοκίνητο ίσως μπορεί να με διαφωτίσει, ευχαριστώ προκαταβολικά.
Άνετα. Εγώ που είμαι 1,87, στο πίσω κάθισμα, όταν είναι στην 'πίσω' θέση κάθομαι σταυροπόδι (με το μπροστινό κάθισμα ρυθμισμένο για μένα), ενώ όταν είναι στην 'μπροστά' θέση κάθομαι κανονικά (και -βασικό- χωράω και καθ'ύψος). Αυτό που με ενοχλεί όταν το πίσω κάθισμα είναι στην 'μπροστινή' θέση είναι τα κενά που δημιουργούνται μεταξύ πλάτης καθίσματος και εταζέρας και πατώματος πορτμπαγκάζ. Υπάρχουν δύο flaps πάνω και κάτω για να καλύψουν τα κενά, αλλά δεν είναι και η καλύτερη υλοποίηση στο κόσμο....
-
Άνετα. Εγώ που είμαι 1,87, στο πίσω κάθισμα, όταν είναι στην 'πίσω' θέση κάθομαι σταυροπόδι (με το μπροστινό κάθισμα ρυθμισμένο για μένα), ενώ όταν είναι στην 'μπροστά' θέση κάθομαι κανονικά (και -βασικό- χωράω και καθ'ύψος). Αυτό που με ενοχλεί όταν το πίσω κάθισμα είναι στην 'μπροστινή' θέση είναι τα κενά που δημιουργούνται μεταξύ πλάτης καθίσματος και εταζέρας και πατώματος πορτμπαγκάζ. Υπάρχουν δύο flaps πάνω και κάτω για να καλύψουν τα κενά, αλλά δεν είναι και η καλύτερη υλοποίηση στο κόσμο....
Ωραία, επομένως υπολογίζεις τα 460 λίτρα αν είναι να κάνεις ένα ταξίδι φορτωμένος, δεν θα ζορίσεις τους πίσω (καλά, ειδικά εγώ, έχω 2 μικρά σε αυτή τη φάση, οπότε υποθέτω -κατά τα λεγόμενά σου - ότι δεν θα έχω θέμα). Γιατί μου αρέσει το KUGA αλλά θεωρώ μειονέκτημα τα (αρχικώς) 400 λίτρα για οικογένεια. Όσο για το κενό, είναι ζήτημα λειτουργικό; Δηλαδή πέφτουν πράγματα εκεί; Ή εμφανισιακό;
-
Αν μιλάμε για μικρά παιδιά, τα δικά μου (7 και 4) με τη πλάτη στην 'πίσω' θέση μπορούν να ξαπλώσουν στο κάθισμα, και πολύ τους άρεσε όταν το διαπίστωσαν την πρώτη φορά που μπήκαν στο Kuga και άρα προφανώς δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα αν βάλεις τη πλάτη στη 'μπροστά' θέση (συν ότι ανασηκώνεται λίγο και το έδρανο, θα το έχεις δει πως μετακινείται το κάθισμα υποθέτω).
Ειδικά εγώ δεν είμαι καλή περίπτωση να ρωτήσεις για χώρους, γιατί ακόμα και 500 ή 600 λίτρα να ήταν το πορτμπαγκάζ, πάλι θα χρειαζόμουν τη Thule για διακοπές, Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ. Οπότε τα ~450lt της 'κανονικής' διαμόρφωσης μου φτάνουν μέχρι και ΣΚ, άντε τριήμερο, αλλά για πιο πολλές μέρες (και αποσκευές) κουμπώνω επάνω μπάρες και μπαγκαζιέρα.
Όχι δεν υπάρχει κενό, τα flaps που λέω είναι εκεί ακριβώς για να καλύψουν τα κενά. Απλώς είναι λίγο μέτρια η υλοποίηση, -εμφανισιακά δεν έχει τόσο πρόβλημα- και μπορείς να το δεις και μόνος σου, πέρνα από μια έκθεση και δοκίμασε τα πίσω καθίσματα να δεις πως δουλεύει.
-
Tο έχω δει μία φορά σε γενικές γραμμές το KUGA, θα ξαναπεράσω να το δω με λεπτομέρεια και θα γράψω τις εντυπώσεις μου. Σ' ευχαριστώ πάντως, είσαι αρκετά κατατοπιστικός
-
Το καλοκαίρι σε ταξίδι με το Kuga ήμασταν 5 ενήλικες οι αποσκευές χώρεσαν μια χαρα στο πορτμπαγκάζ (βαλίτσες και σακβουαγιαζ).
-
2 παιδικά καθίσματα και μπαγαζια για καλοκαιρινές διακοπές χώρεσαν μια χαρά. Όσο χώρο και να έχεις, θα βρεις τρόπο να τον γεμίσεις
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Το φανάρι μπήκε. Ενημερωτικά, όταν βγαίνει ο προφυλακτήρας σπάνε κάποια πλαστικά κλιπ τα οποία και πρέπει να αντικατασταθούν. Οπότε δεν προτείνω σε κάποιον να επιχειρήσει να ξεκουμπώσει τον προφυλακτήρα μόνος του.
Για τις αναβαθμίσεις θα πάω σε 2 εβδομάδες. Παίρνει αρκετές ώρες (και έχουν και vdsl οπότε δεν είναι μόνο θέμα download)
Ρώτησα τι παίζει από στοκ ανταλλακτικών στο Κούγκα. Η απάντηση ήταν 'Δεν υπάρχει τίποτα'
βέβαια, η κάθε αντιπροσωπεία έχει δικό της στοκ, αλλά ο υπάλληλος στα ανταλλακτικά μου έδωσε να καταλάβω ότι δεν υπάρχει τίποτα στοκαρισμένο σε καμία αντιπροσωπεία, ούτε ένα αμορτισέρ.Μπροστά υπήρχε ένα business EB που την είχε φάει στην ρόδα του οδηγού.
Μου λέει ψαλίδι-αμορτισέρ κτλ πάνε όλα παραγγελία 15 μέρες.Και 1 καθαρή από τον πάγκο του γιατρού
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Για τις αναβαθμίσεις θα πάω σε 2 εβδομάδες. Παίρνει αρκετές ώρες (και έχουν και vdsl οπότε δεν είναι μόνο θέμα download)
Update μεσα απο τα settings του sync3 με συνδεση σε δικο μας δίκτυο παιζει; Αν και για να θελει τοση ωρα μαλλον καλύτερα να προτιμήσω κι εγω αντιπροσωπεία.
-
Μέσα από το sync3 κάνει αναβάθμιση μόνο τον 'εγκέφαλο' του ηχοσυστήματος, το λεγόμενο APIM module.
Για όλους τους άλλους 'εγκεφάλους', ABS, πίνακα οργάνων κτλ οι αναβαθμίσεις μπορούν να γίνουν μόνο από την αντιπροσωπεία.Αλλά ακόμα και για το sync3, τους τελευταίους μήνες δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ο έλεγχος, μένει μόνιμα στο checking for updates...
Άρα και αυτό προς το παρόν χρειάζεται αντιπροσωπεία. -
Υπάρχει λύση για in-house και hand-made αναβάθμιση, αλλά χρειάζεται (α) καλώδιο με διακοπτάκι, (β) FORscan με licence, (γ) εγγραφή και σύνδεση στο ETIS, (δ) αγνόηση εγγύησης, (ε) φορητό υπολογιστή με καλή και σταθερή σύνδεση internet, και (στ) αρκετό χρόνο και τύχη (για να μην πάει κάτι στραβά).
Ακόμα και αυτή η μέθοδος δεν μπορεί να αγγίξει όλα τα modules, καθώς αρκετά από αυτά απαιτούν αυθεντικό διαγνωστικό (κυρίως όλα όσα έχουν σχέση με την ασφάλεια), αλλά για αυτά που μας ενδιαφέρουν εμάς (π.χ. SYNC) δουλεύει...
-
-
Τον συμπαθώ πολύ τον τύπο για τις παρουσιάσεις του και τον τρόπο που τις κάνει. Αν ήμουν όμως σε δίλημμα και έβλεπα αυτό το βίντεο σίγουρα δεν θα έπαιρνα το kuga. Μοιάζει λίγο biased η παρουσίαση
-
Ο χρήστης cddaraa έγραψε:
Τον συμπαθώ πολύ τον τύπο για τις παρουσιάσεις του και τον τρόπο που τις κάνει. Αν ήμουν όμως σε δίλημμα και έβλεπα αυτό το βίντεο σίγουρα δεν θα έπαιρνα το kuga. Μοιάζει λίγο biased η παρουσίασηΤέρμα biased θα έλεγα. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα η φάτσα του δείχνει ότι θέλει να τα βρει όλα σκ@τ@, και ακόμα και τα σωστά που λέει (π.χ. ανάκλιση πίσω καθισμάτων) τα αμαυρώνει με το να προσπαθεί να βρει στραβά παντού.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω από το καλοκαίρι να γράψω αλλά όταν μπορώ διαβάζω αυτά που γράφονται. Είμαι κάτοχος του 1,5 bussines βενζίνη
με έξτρα την πανοραμική. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και έχω μέση κατανάλωση 7,8 l/100Km κυρίως σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο και με ταχύτητες γύρω στα 130Km/h. To μοναδικό μείον στο αυτοκίνητο για μένα είναι ο ήχος ο οποίος είναι πολύ ξερός λες και έχουν αφαιρέσει τα φίλτρα, δηλαδή του λείπει η ποιότητα. Σκέφτομαι κάποια στιγμή να αλλάξω τα ηχεία του με διαιρούμενα εμπρός και πίσω αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.Έχει κάποιος ασχοληθεί με το θέμα; Ευχαριστώ για τις τυχόν απαντήσεις
Ford Kuga