-
Kαλησπερα, εχω περιπου 2-3 μηνες το διπλωμα μου και οδηγω σχεδον καθημερινα απο τοτε στην πολη μου ( Πατρα ).
εχουμε ενα καινουργιο ibiza(2κ χιλιομετρα) και πολλες ωρες οδηγησης μου ειναι εκει.Οσο αφορα την καταναλωση και τις οδηγιες που δινει το ecco tip στο ταμπλο μου λεει να αλλαζω ταχυτητα γυρω στις στροφες με 1800 αντε καμια φορα στις 2.000, αλλα το αμαξι στην αλλαγη εκει το νιωθω πολυ ψοφιο και οταν παταω γκαζι για να αυξξησω ταχυτητα η κατανωληση χτυπαει 14αρια ++++ και επισης ακουω πολλες φορες τν γνωστο θορυβο οτι ζοριζεται να αυξησει στροφες και ταχυτητα. Αργοτερα στρωνει βεβαια αλλα παλι οι καταναλωσεις ειναι αυξημενες..
Oσο αφορα το φρενερισμα, εγω συνηθως παταω φρενο χαλαρα απο μακρια και οταν φτασει το αμαξι κοντα στις 1100 στροφες βαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει για 1-2 μετρα.Ετσι ειναι το σωστο φρεναρισμα? Συνηθως κατεβαζω και ταχυτητες οταν εχω την ευκαιρια για πιο ομαλο σταματημα αλλα οχι παντα. (Πχ ειμαι με 4η ..φρεναρω βαζω οταν ερχεται η ωρα κατευθειαν 2α και οταν το νιωθω οτι θελει αποσυμπλεκη βαζω νεκρα.)
Ακομα καλυτερα ειναι το χαλαρο ομαλο φρεναρισμα η πιο αποτομο και δυνατο?Ακομα οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι και θελω να ξεκινησω καλυτερο ειναι απλα να αφηνω το συμπλεκτη και αργοτερα γκαζι ή ταυτοχρονα λιγο γκαζακι με το ξεκινημα?Ρωταω γιατι εκει χτυπαω τρελες καταναλωσεις 40++ για πολυ λιγο βεβαια και λεω μην ζοριζω το αμαξι απο δικο μου λαθος. Απο θορυβο φαινεται οτι ξεκιναει πολυ ομαλα το αμαξι αλλα θα ηθελα να με βοηθουσαν οι πιο εμπειροι μπας και κανω ζημια στο δισκο με αυτο το ξεκινημα.
Ακομα μια ερωτηση οσον αφορα τις στροφες. Αποφευγω γενικα να παταω το συμπλεκτη και προσπαθω να τον παταω οσο λιγοτερο γινετε , οταν θελεις να παρεις μια ορθη γωνια στροφη για παραδειγμα και θελεις να κοψεις ταχυτητα καλο ειναι σε ολη την διαδρομη του φρεναρισματος να εχεις πατημενο συμπλεκτη ή καλυτερο θα ηταν απλο φρενο και λιγο πριν την στροφη αλλαζεις ταχυτητα και αφηνεις συμπλεκτη και να την περνεις ελευθερα??
Ετχαριστω οσους ασχοληθουν )
-
Kαλησπερα, εχω περιπου 2-3 μηνες το διπλωμα μου και οδηγω σχεδον καθημερινα απο τοτε στην πολη μου ( Πατρα ).
εχουμε ενα καινουργιο ibiza(2κ χιλιομετρα) και πολλες ωρες οδηγησης μου ειναι εκει.Οσο αφορα την καταναλωση και τις οδηγιες που δινει το ecco tip στο ταμπλο μου λεει να αλλαζω ταχυτητα γυρω στις στροφες με 1800 αντε καμια φορα στις 2.000, αλλα το αμαξι στην αλλαγη εκει το νιωθω πολυ ψοφιο και οταν παταω γκαζι για να αυξξησω ταχυτητα η κατανωληση χτυπαει 14αρια ++++ και επισης ακουω πολλες φορες τν γνωστο θορυβο οτι ζοριζεται να αυξησει στροφες και ταχυτητα. Αργοτερα στρωνει βεβαια αλλα παλι οι καταναλωσεις ειναι αυξημενες..
Oσο αφορα το φρενερισμα, εγω συνηθως παταω φρενο χαλαρα απο μακρια και οταν φτασει το αμαξι κοντα στις 1100 στροφες βαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει για 1-2 μετρα.Ετσι ειναι το σωστο φρεναρισμα? Συνηθως κατεβαζω και ταχυτητες οταν εχω την ευκαιρια για πιο ομαλο σταματημα αλλα οχι παντα. (Πχ ειμαι με 4η ..φρεναρω βαζω οταν ερχεται η ωρα κατευθειαν 2α και οταν το νιωθω οτι θελει αποσυμπλεκη βαζω νεκρα.)
Ακομα καλυτερα ειναι το χαλαρο ομαλο φρεναρισμα η πιο αποτομο και δυνατο?Ακομα οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι και θελω να ξεκινησω καλυτερο ειναι απλα να αφηνω το συμπλεκτη και αργοτερα γκαζι ή ταυτοχρονα λιγο γκαζακι με το ξεκινημα?Ρωταω γιατι εκει χτυπαω τρελες καταναλωσεις 40++ για πολυ λιγο βεβαια και λεω μην ζοριζω το αμαξι απο δικο μου λαθος. Απο θορυβο φαινεται οτι ξεκιναει πολυ ομαλα το αμαξι αλλα θα ηθελα να με βοηθουσαν οι πιο εμπειροι μπας και κανω ζημια στο δισκο με αυτο το ξεκινημα.
Ακομα μια ερωτηση οσον αφορα τις στροφες. Αποφευγω γενικα να παταω το συμπλεκτη και προσπαθω να τον παταω οσο λιγοτερο γινετε , οταν θελεις να παρεις μια ορθη γωνια στροφη για παραδειγμα και θελεις να κοψεις ταχυτητα καλο ειναι σε ολη την διαδρομη του φρεναρισματος να εχεις πατημενο συμπλεκτη ή καλυτερο θα ηταν απλο φρενο και λιγο πριν την στροφη αλλαζεις ταχυτητα και αφηνεις συμπλεκτη και να την περνεις ελευθερα??
Ετχαριστω οσους ασχοληθουν )
-
Kαλησπερα, εχω περιπου 2-3 μηνες το διπλωμα μου και οδηγω σχεδον καθημερινα απο τοτε στην πολη μου ( Πατρα ).
εχουμε ενα καινουργιο ibiza(2κ χιλιομετρα) και πολλες ωρες οδηγησης μου ειναι εκει.Οσο αφορα την καταναλωση και τις οδηγιες που δινει το ecco tip στο ταμπλο μου λεει να αλλαζω ταχυτητα γυρω στις στροφες με 1800 αντε καμια φορα στις 2.000, αλλα το αμαξι στην αλλαγη εκει το νιωθω πολυ ψοφιο και οταν παταω γκαζι για να αυξξησω ταχυτητα η κατανωληση χτυπαει 14αρια ++++ και επισης ακουω πολλες φορες τν γνωστο θορυβο οτι ζοριζεται να αυξησει στροφες και ταχυτητα. Αργοτερα στρωνει βεβαια αλλα παλι οι καταναλωσεις ειναι αυξημενες..
Oσο αφορα το φρενερισμα, εγω συνηθως παταω φρενο χαλαρα απο μακρια και οταν φτασει το αμαξι κοντα στις 1100 στροφες βαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει για 1-2 μετρα.Ετσι ειναι το σωστο φρεναρισμα? Συνηθως κατεβαζω και ταχυτητες οταν εχω την ευκαιρια για πιο ομαλο σταματημα αλλα οχι παντα. (Πχ ειμαι με 4η ..φρεναρω βαζω οταν ερχεται η ωρα κατευθειαν 2α και οταν το νιωθω οτι θελει αποσυμπλεκη βαζω νεκρα.)
Ακομα καλυτερα ειναι το χαλαρο ομαλο φρεναρισμα η πιο αποτομο και δυνατο?Ακομα οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι και θελω να ξεκινησω καλυτερο ειναι απλα να αφηνω το συμπλεκτη και αργοτερα γκαζι ή ταυτοχρονα λιγο γκαζακι με το ξεκινημα?Ρωταω γιατι εκει χτυπαω τρελες καταναλωσεις 40++ για πολυ λιγο βεβαια και λεω μην ζοριζω το αμαξι απο δικο μου λαθος. Απο θορυβο φαινεται οτι ξεκιναει πολυ ομαλα το αμαξι αλλα θα ηθελα να με βοηθουσαν οι πιο εμπειροι μπας και κανω ζημια στο δισκο με αυτο το ξεκινημα.
Ακομα μια ερωτηση οσον αφορα τις στροφες. Αποφευγω γενικα να παταω το συμπλεκτη και προσπαθω να τον παταω οσο λιγοτερο γινετε , οταν θελεις να παρεις μια ορθη γωνια στροφη για παραδειγμα και θελεις να κοψεις ταχυτητα καλο ειναι σε ολη την διαδρομη του φρεναρισματος να εχεις πατημενο συμπλεκτη ή καλυτερο θα ηταν απλο φρενο και λιγο πριν την στροφη αλλαζεις ταχυτητα και αφηνεις συμπλεκτη και να την περνεις ελευθερα??
Ετχαριστω οσους ασχοληθουν )
-
Ο χρήστης giannakos94 έγραψε:
Ακομα καλυτερα ειναι το χαλαρο ομαλο φρεναρισμα η πιο αποτομο και δυνατο?
Φυσικά το χαλαρό. Οτιδήποτε κάνεις με απαλές κινήσεις είναι πάντα καλύτερο.
Ακομα οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι και θελω να ξεκινησω καλυτερο ειναι απλα να αφηνω το συμπλεκτη και αργοτερα γκαζι ή ταυτοχρονα λιγο γκαζακι με το ξεκινημα?Ρωταω γιατι εκει χτυπαω τρελες καταναλωσεις 40++ για πολυ λιγο βεβαια και λεω μην ζοριζω το αμαξι απο δικο μου λαθος. Απο θορυβο φαινεται οτι ξεκιναει πολυ ομαλα το αμαξι αλλα θα ηθελα να με βοηθουσαν οι πιο εμπειροι μπας και κανω ζημια στο δισκο με αυτο το ξεκινημα.
diesel είναι ή βενζίνη; Στα diesel εγώ πρώτα αφήνω συμπλέκτη και μετά πατάω γκάζι γιατί έχουν τη δύναμη να ξεκινήσουν, στο βενζίνης πατάω και γκάζι γιατί αλλιώς θα σβήσει. Εξαρτάται το τι ζητάει το αυτοκίνητο. Τα 40αρια που βλέπεις στο trip είναι στιγμιαία, δε σημαίνει ότι τόσα καις. Πρακτικά σου λέει ότι αν κάνεις αυτό το πράγμα συνεχόμενα για 100χλμ θα κάψεις 40 λίτρα κάτι που δεν παίζει να γίνει.
Ακομα μια ερωτηση οσον αφορα τις στροφες. Αποφευγω γενικα να παταω το συμπλεκτη και προσπαθω να τον παταω οσο λιγοτερο γινετε , οταν θελεις να παρεις μια ορθη γωνια στροφη για παραδειγμα και θελεις να κοψεις ταχυτητα καλο ειναι σε ολη την διαδρομη του φρεναρισματος να εχεις πατημενο συμπλεκτη ή καλυτερο θα ηταν απλο φρενο και λιγο πριν την στροφη αλλαζεις ταχυτητα και αφηνεις συμπλεκτη και να την περνεις ελευθερα??
Όχι βέβαια. Χάνεις το κόψιμο του μοτέρ οπότε ταλαιπωρείς τα φρένα. Κόβεις ομαλά και πριν τι στροφή βάζεις την κατάλληλη ταχύτητα.
Nεος οδηγος - αποριες