Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν εχει συμπιεση το μοτερ -> Αλλαγη κινητηρα κοστος (;!)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν εχει συμπιεση το μοτερ -> Αλλαγη κινητηρα κοστος (;!)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    30
    6310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Καλησπερα, peugeot 307cc 2.0 16V του 2006 με 170.000
      χρειαζομαι τις γνωσεις σας.
      Ενα πρωι ξαφνικα και χωρις προηγουμενο** δεν επαιρνε μπροστα** το αμαξι.
      γυρνουσε αλλα** δεν **εσκαγε!
      Συμπερασμα συνεργειο μετα απο ελεγχο, ΔΕΝ εχει συμπιεση στους κυλινδρους
      ( μετρησεις **3,5 - 5 - 7,3 - 8,2 bar ***μαλλον *)
      λυσεις
      α) ρεκτιφιε ~2500€
      αλλαγη τα παντα στο μοτερ, απο ιμαντα χρονισμου, πιστονια, κουζινετα, βαλβιδες κλπ

      β) μεταχειρισμενο μοτερ ~1150€
      μοτερ 600€
      φιλτρο, **λαδια **50€ ( προφανως απαραιτητο )
      **ιμαντας **χρονισμου ~100€ ( απαραιτητο )
      τσιμουχες ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ και ακομα μια ~80€ ( ειναι απαραιτητο; )
      ανεβασμα κατεβασμα κινητηρα 180€
      ανεβασμα κατεβασμα αυτοματου κιβωτιου 80€ ( για διαδικασια flash αλλαγης λαδιου )
      λαδια κιβωτιου ~50€

      Η γνωμη σας για τις τιμες και για το αν ειναι απαραιτητη η αλλαγη στις τσιμουχες

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        koulouri last edited by

        Καλησπερα, peugeot 307cc 2.0 16V του 2006 με 170.000
        χρειαζομαι τις γνωσεις σας.
        Ενα πρωι ξαφνικα και χωρις προηγουμενο** δεν επαιρνε μπροστα** το αμαξι.
        γυρνουσε αλλα** δεν **εσκαγε!
        Συμπερασμα συνεργειο μετα απο ελεγχο, ΔΕΝ εχει συμπιεση στους κυλινδρους
        ( μετρησεις **3,5 - 5 - 7,3 - 8,2 bar ***μαλλον *)
        λυσεις
        α) ρεκτιφιε ~2500€
        αλλαγη τα παντα στο μοτερ, απο ιμαντα χρονισμου, πιστονια, κουζινετα, βαλβιδες κλπ

        β) μεταχειρισμενο μοτερ ~1150€
        μοτερ 600€
        φιλτρο, **λαδια **50€ ( προφανως απαραιτητο )
        **ιμαντας **χρονισμου ~100€ ( απαραιτητο )
        τσιμουχες ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ και ακομα μια ~80€ ( ειναι απαραιτητο; )
        ανεβασμα κατεβασμα κινητηρα 180€
        ανεβασμα κατεβασμα αυτοματου κιβωτιου 80€ ( για διαδικασια flash αλλαγης λαδιου )
        λαδια κιβωτιου ~50€

        Η γνωμη σας για τις τιμες και για το αν ειναι απαραιτητη η αλλαγη στις τσιμουχες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koulouri last edited by

          Καλησπερα, peugeot 307cc 2.0 16V του 2006 με 170.000
          χρειαζομαι τις γνωσεις σας.
          Ενα πρωι ξαφνικα και χωρις προηγουμενο** δεν επαιρνε μπροστα** το αμαξι.
          γυρνουσε αλλα** δεν **εσκαγε!
          Συμπερασμα συνεργειο μετα απο ελεγχο, ΔΕΝ εχει συμπιεση στους κυλινδρους
          ( μετρησεις **3,5 - 5 - 7,3 - 8,2 bar ***μαλλον *)
          λυσεις
          α) ρεκτιφιε ~2500€
          αλλαγη τα παντα στο μοτερ, απο ιμαντα χρονισμου, πιστονια, κουζινετα, βαλβιδες κλπ

          β) μεταχειρισμενο μοτερ ~1150€
          μοτερ 600€
          φιλτρο, **λαδια **50€ ( προφανως απαραιτητο )
          **ιμαντας **χρονισμου ~100€ ( απαραιτητο )
          τσιμουχες ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ και ακομα μια ~80€ ( ειναι απαραιτητο; )
          ανεβασμα κατεβασμα κινητηρα 180€
          ανεβασμα κατεβασμα αυτοματου κιβωτιου 80€ ( για διαδικασια flash αλλαγης λαδιου )
          λαδια κιβωτιου ~50€

          Η γνωμη σας για τις τιμες και για το αν ειναι απαραιτητη η αλλαγη στις τσιμουχες

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            r200 last edited by

            μτχ κινητηρα 1.6 ατμοσφαιρικο η τον 1.6 turbo αν τον παιρνει, θα πηγαινει αφαιρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Σωστη επισκευη = καινουργιος κινητηρας ουσιαστικα, αν το υπολοιπο αυτοκινητο ειναι σε καλη κατασταση και σκοπευεις να το κρατησεις αρκετα χρονια ακομα η καλυτερη λυση.
              Μεταχειρισμενος κινητηρας = γουρουνι στο σακι τις περισσοτερες φορες, αν καταληξεις εκει και βεβαια θα πρεπει να αλλαξεις τις τσιμουχες γιατι σε αυτο το κοστος αν σκεφτεσε τα 80 παραπανισια ευρω καλυτερα να μην προχωρησεις σε τιποτα απο τα 2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Ο χρήστης r200 έγραψε:
                μτχ κινητηρα 1.6 ατμοσφαιρικο η τον 1.6 turbo αν τον παιρνει, θα πηγαινει αφαιρα

                Αν κάποιος αλλάξει κινητήρα και πάει πχ από 2.0 σε 1.6 πρέπει να κάνει μετά κάποια διαδικασία για αλλαγή της άδειας κυκλοφοριας? Θα πληρώνει λιγότερα τέλη λόγω 1.6? Αν ο νέος κινητήρας είναι αρκετά καινούργιος θα πληρώνει πλέον ο κάτοχος τέλη βάση CO 2 η βάση κυβικών?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by

                  θα πρεπει να το δηλωσει στο συγκοινωνιων κ μεταφορων κ θα βγει νεα αδεια κυκλοφοριας
                  ναι θα πληρωνει με τα κυβικα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                    Καλησπερα, peugeot 307cc 2.0 16V του 2006 με 170.000
                    χρειαζομαι τις γνωσεις σας.
                    Ενα πρωι ξαφνικα και χωρις προηγουμενο** δεν επαιρνε μπροστα** το αμαξι.
                    γυρνουσε αλλα** δεν **εσκαγε!
                    Συμπερασμα συνεργειο μετα απο ελεγχο, ΔΕΝ εχει συμπιεση στους κυλινδρους
                    ( μετρησεις **3,5 - 5 - 7,3 - 8,2 bar ***μαλλον *)
                    λυσεις
                    α) ρεκτιφιε ~2500€
                    αλλαγη τα παντα στο μοτερ, απο ιμαντα χρονισμου, πιστονια, κουζινετα, βαλβιδες κλπ

                    β) μεταχειρισμενο μοτερ ~1150€
                    μοτερ 600€
                    φιλτρο, **λαδια **50€ ( προφανως απαραιτητο )
                    **ιμαντας **χρονισμου ~100€ ( απαραιτητο )
                    τσιμουχες ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ και ακομα μια ~80€ ( ειναι απαραιτητο; )
                    ανεβασμα κατεβασμα κινητηρα 180€
                    ανεβασμα κατεβασμα αυτοματου κιβωτιου 80€ ( για διαδικασια flash αλλαγης λαδιου )
                    λαδια κιβωτιου ~50€

                    Η γνωμη σας για τις τιμες και για το αν ειναι απαραιτητη η αλλαγη στις τσιμουχες

                    Aυτές οι βλάβες δεν παρουσιάζονται έτσι ξαφνικά, κάτι παίζει στον χρονισμό, ιμάντα, γρανάζια χρονισμού κλπ, ξ;αφνικά ενώ ήταν εντάξει να μην έχει καθόλου συμπίεση κάτι έχει γίνει στο καπάκι, θέλουν όλα ξήλωμα και έλεγχο, πήγαινε το σε κανένα σοβαρό συνεργείο να λύσει το καπάκι να δεί τι γίνεται.

                    Αν δεν το έλυσαν και σου είπαν αμέσως για ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα μάλλον το συνεργείο σου ψάχνει για το δώρο των Χριστουγέννων σε βάρος σου, να μη σου πω τι θα κάνουν και τη δική σου μηχανή αν τους μείνει εκεί αν εσύθ βάλεις άλλη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ναι δεν σου είπαν τί συνέβη? Σπάνια πεθαίνει έτσι ένα μοτέρ...

                      Επίσης με την επισκευή, αν δεν ξέρεις ο ίδιος από μοτέρ πάλι γουρούνι στο σακί είναι. Εκτός και αν αυτός που θα κάνει την επισκευή μπορεί να σου δώσει εγγύηση για 2 χρόνια και τον εμπιστεύεσαι ότι θα το τηρήσει αυτό.

                      Τέλος τα χιλιόμετρά σου είναι λίγα για να πεθάνει το μοτέρ από φθορά. Αν πρόκειται για τέτοια περίπτωση πρέπει να δεις αν όλα γίνονταν σωστά στη συντήρησή του. Αν έμπαιναν κατάλληλα λάδια για παράδειγμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        ggab last edited by

                        Τα χλμ είναι ελάχιστα για να 'τελειώσει' το μοτέρ........τίποτα βέβαια δεν αποκλείεται ! Γνώμες και τιμές και από άλλα συνεργεία,γιατί δεν είναι λίγα τα χρήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Δεν υπαρχουν πολλα ή λιγα χιλιομετρα σε εναν κινητηρα χωρις να γνωριζουμε τη συντηρηση, τη χρηση και τον τροπο χρησης απο τον χειριστη ή τους χειριστες του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koulouri last edited by

                            Αργη και στρωτη οδηγηση λογω μεγαλη καταναλωσης ( με σπανια ξεσπασματα, μονο σε προσπερασεις ),
                            .
                            Αλλαξα ΜΟΝΟ αντλια νερου πριν 7 μηνες. **παιζει να εγινε καποιο λαθος εκει;;
                            **.
                            Δε μπορω να παω σε 1600cc γιατι εχω το αυτοματο 😕
                            .
                            Ανοιξε το καπακι της μηχανης ( οχι στο σημειο που ειναι η φλατζα κεφαλης )
                            και ειπε οτι ΔΕΝ ειναι η ζημια απο βαλβιδες και ΠΑΝΩ μερια μηχανης αλλα απο την ΚΑΤΩ.
                            Αυτο ανοιγοντας ΜΟΝΟ το καπακι!
                            .
                            Η καθαρη αμοιβη του ειναι πολυ μικρη για να μου προτεινει κατι τετοιο νομιζω και
                            ΦΥΣΙΚΑ το 'παλιο' μοτερ θα το παρω απο εκει!
                            .
                            ΛΥΣΗ:
                            να του πω οτι αφου πιο πιθανο ειναι να βαλω την μεταχειρισμενη
                            να ανοιξει μεχρι το σημειο που ειναι η φλατζα κεφαλης
                            για να δει αν ειναι απο τις βαλβιδες;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              To μοτέρ μέχρι εκείνη την ημέρα δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα ?

                              Όπως λές άνοιξε το ψευτοκάπακο, ΟΚ, έβγαλε τα μπουζί και γύρισε με το χέρι ή έστω τη μίζα τη μηχανή και ανοιγοκλείνουν σωστά όλες οι βαλβίδες ή έριξε μόνο μια ματιά και είπε είναι εντάξει ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koulouri last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                To μοτέρ μέχρι εκείνη την ημέρα δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα ?

                                Όπως λές άνοιξε το ψευτοκάπακο, ΟΚ, έβγαλε τα μπουζί και γύρισε με το χέρι ή έστω τη μίζα τη μηχανή και ανοιγοκλείνουν σωστά όλες οι βαλβίδες ή έριξε μόνο μια ματιά και είπε είναι εντάξει ?

                                Να σου πω την αληθεια δεν ημουν μπροστα,
                                εβαλε στα μπουζι το οργανο μετρησης και γυρισε τον διακοπτη να προσπαθησει να παρει μπροστα
                                ( *αυτο καταλαβα οτι εκανε *)
                                την τελευταια φορα που το οδηγησα ( 2 ημερες πριν το προβλημα )
                                πηγαινε πολυ καλα, οδηγουσα με 100-130 και χτυπησα και 2 προσπερασεις με 170.
                                με καταναλωση στην διαδρομη τσιμπημενη βεβαια, δε ξερω αν παιζει ρολο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Αυτό που έκανε είναι η τοποθέτηση του συμπιεσίμετρου και πήρε πιέσεις, κάτι παίζει με τις βαλβίδες, τον χρονισμό και τον μηχανισμό κίνησης τους, για να δεί τι συμαβίνει πρέπει να ανοίξει το ψευτοκάπακο, να βγάλει τον προφυλακτήρα που κρύβει τον ιμάντα και να δεί αν γυρίζουν τα γρανάζια των εκκεντροφόρων, αν έχουν λασκάρει οι βίδες των γραναζιών γυρίζουν αυτά αλλά δεν γυρίζουν οι εκκεντροφόροι οπότε τι συμπίεση να δείξει, εκεί στο καπάκι είναι το πρόβλημα και δεν έχει τίποτα ο κινητήρας από το καπάκι και κάτω.

                                  Μπορεί να έχει λασκάρει η βίδα του στροφάλου και να γυρίζει ο στρόφαλος χωρίς να γυρίζει το γρανάζι του οπότε πάλι δεν έχουν κίνηση στις βαλβίδες, τα γρανάζια αυτά τα τελευταία χρόνια είναι κωνικά και δεν έχουν σφήνες. Θέλι κάποιο λύσιμο σε συγκεκριμένα σημεία και όχι με το πρώτο να αλλάξουμε μηχανή, σου προτείνω να αλλάξεις συνεργείο, η πρώτη δουλειά ενός σιναρού επαγγελματία σε μια τέτοια περίπτωση είναι να κοιτάξει όλο το σύστημα του valve train και μετά να αποφανθεί.

                                  Άμα του πείς θα το πάω αλλού να πάρω και μια άλλη γνώμη γιατί δεν αλλάζω μηχανή να δείς θα σου πεί άστο να το κοιτάξω και θα σε ενημερώσω, μακριά από αυτά τα σκαθάρια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koulouri last edited by

                                    φιλε σε **υπερευχαριστω **για τον χρονο που αφιερωνεις για να μου ανοιξεις τα ματια...
                                    εντελως τυχαια πριν λιγο στο καφε
                                    πετυχα εναν φιλο που ασχολειται σαν χομπι με αμαξια και μου ειπε πως...
                                    ΠΟΛΥ πιθανο ειναι να ειναι θεμα με το
                                    συστημα του ιμαντα **που ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες
                                    που αν καταλαβα καλα το ιδιο λες κι εσυ..
                                    οποτε αυριο με ωραιο τροπο θα του πω πως επειδη ειναι μεγαλο το κοστος επισκευης θελω μια 2η γνωμη!
                                    θα σας ενημερωσω για τις περαιτερω εξελιξεις..
                                    ισως πιο πολυ αγχωνομαι για το πως θα του πως θελω να παρω το αμαξι απο αυτον..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasvo last edited by

                                      Απλούστατα, τρέλα στην τρέλα!
                                      Του λες δεν παίζει μια, το φορτώνεις στην οδική και μη τον είδατε μη τον απαντήσατε.
                                      Κανε πρώτα έρευνα για να το πας σε ένα σωστό συνεργείο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koulouri last edited by

                                        Λοιποοοοοοοοοοοοοοον....
                                        Πηρα το αμαξι απο τον μαστορα που το ειχα και
                                        το πηγα στον μαστορα που παω συνηθως..ειμαι ευχαριστημενος κατα 90% σε αυτον...
                                        και του λεω:
                                        Κωστα με την ησυχια σου φιλε, οποτε μπορεσεις και εχεις διαθεση!!
                                        Toυ το πηγα στις 4 το μεσημερι σημερα και στις 7 παρα μου στελνει το παρακατω:
                                        Εικονα: https://imgur.com/a/EGpgh
                                        Βιντεο: https://youtu.be/28PB2lNwyAo

                                        θα με παρει αυριο μολις σιγουρευτει και ο ιδιος, ετσι μου γραφει παρακατω...

                                        Το μαρσαρισμα που ακουγεται ειναι απο αλλο αμαξι μεσα στο συνεργειο και το beep απο το θεμα με τον αισθητηρα ζωνης συνοδηγου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kospapad last edited by

                                          Youtube Video

                                          Παρόμοια περίπτωση έχει ξεπλυθεί από βενζίνη ο κύλινδρος και δεν στεγανοποιούν τα δακτυλίδια συμπίεσης

                                          Δες και την σωστή αντιμετώπισητης βλάβης με μετριοπάθεια χωρίς διάθεση για γδύσιμο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koulouri last edited by

                                            Ειδα το μισο βιντεο..
                                            Ακριβως ετσι εκανε ο κινητηρας και δεν επαιρνε μπροστα.
                                            Το πηρα απο το 2ο συνεργειο.
                                            Μου ειπε οτι εκανε ελεγχο:
                                            συμπιεση,
                                            διαγνωση,
                                            δινουν σπιθα τα μπουζι ( καπως ετσι το 'πε )
                                            κλπ
                                            και οτι ΤΑΪΣΕ τον κινητηρα και πηρε!
                                            απο χθες το δοκιμαζει
                                            το αφηνει να κρυωσει
                                            το εκανε βολτα
                                            ζεσταθηκε το μοτερ
                                            το ξαναεβαλε μπροστα
                                            ξανα απο κρυο,
                                            παιρνει μια χαρα και λειτουργει και μια χαρα!
                                            μ
                                            ου ζητηση 20€, του εδωσα 30€ γιατι ειναι και γιορτες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr