-
Καλησπερα. Καθως δεν ειμαι γνωστης του αντικειμενου ιδιαιτερα καθε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη.
Εχω Φορντ φοκους 2003 μοντελο,130.000κμ, και απο το Μαρτιο και μετα, το αυτοκινητο οταν δινω γκαζι ανεβαζει στροφες χωρις να επιταγχυνει. Πατιναρισμα λεγεται αν δε κανω λαθος. Ειδικα σε παρατεταμενες ανηφορες, και ειδικα με 4η ή 5η το θεμα ειναι μεγαλο.
Οταν ρωτησα στην αντιπορσωπεια μου ειπαν οτι ειναι δισκος πλατο.Δε το αλλαξα για οικονομικους λογους με το κινδυνο να με αφησει βεβαια. Λιγο καιρο μετα, στη καμπινα, κατω απο το πενταλ του συμπλεκτη, αρχισα να παρατηρω υγρα. Πηγε προσφατα ο πατερας μου και του ειπαν οτι εχει θεμα η ανω αντλια συμπλεκτη (γυρω στα 100 ευρω του ειπαν).
Το ερωτημα μου ειναι, τι ειναι απο τα δυο? Θελουν και τα δυο (δισκοςπλατο & αντλια συμπλεκτη) αλλαγη? Ο δισκος παει γυρω στα 300 νομιζω, εμενα προφανως θα με βολευε να αλλαξω αντλια μονο, το θεμα θα λυθει ομως?
Ευχαριστω εκ των προτερων, και συγγνωμη αν η ερωτηση φανταζει χαζη ή αν εχει απαντηθει καπου αλλου
-
Καλησπερα. Καθως δεν ειμαι γνωστης του αντικειμενου ιδιαιτερα καθε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη.
Εχω Φορντ φοκους 2003 μοντελο,130.000κμ, και απο το Μαρτιο και μετα, το αυτοκινητο οταν δινω γκαζι ανεβαζει στροφες χωρις να επιταγχυνει. Πατιναρισμα λεγεται αν δε κανω λαθος. Ειδικα σε παρατεταμενες ανηφορες, και ειδικα με 4η ή 5η το θεμα ειναι μεγαλο.
Οταν ρωτησα στην αντιπορσωπεια μου ειπαν οτι ειναι δισκος πλατο.Δε το αλλαξα για οικονομικους λογους με το κινδυνο να με αφησει βεβαια. Λιγο καιρο μετα, στη καμπινα, κατω απο το πενταλ του συμπλεκτη, αρχισα να παρατηρω υγρα. Πηγε προσφατα ο πατερας μου και του ειπαν οτι εχει θεμα η ανω αντλια συμπλεκτη (γυρω στα 100 ευρω του ειπαν).
Το ερωτημα μου ειναι, τι ειναι απο τα δυο? Θελουν και τα δυο (δισκοςπλατο & αντλια συμπλεκτη) αλλαγη? Ο δισκος παει γυρω στα 300 νομιζω, εμενα προφανως θα με βολευε να αλλαξω αντλια μονο, το θεμα θα λυθει ομως?
Ευχαριστω εκ των προτερων, και συγγνωμη αν η ερωτηση φανταζει χαζη ή αν εχει απαντηθει καπου αλλου
-
Καλησπερα. Καθως δεν ειμαι γνωστης του αντικειμενου ιδιαιτερα καθε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη.
Εχω Φορντ φοκους 2003 μοντελο,130.000κμ, και απο το Μαρτιο και μετα, το αυτοκινητο οταν δινω γκαζι ανεβαζει στροφες χωρις να επιταγχυνει. Πατιναρισμα λεγεται αν δε κανω λαθος. Ειδικα σε παρατεταμενες ανηφορες, και ειδικα με 4η ή 5η το θεμα ειναι μεγαλο.
Οταν ρωτησα στην αντιπορσωπεια μου ειπαν οτι ειναι δισκος πλατο.Δε το αλλαξα για οικονομικους λογους με το κινδυνο να με αφησει βεβαια. Λιγο καιρο μετα, στη καμπινα, κατω απο το πενταλ του συμπλεκτη, αρχισα να παρατηρω υγρα. Πηγε προσφατα ο πατερας μου και του ειπαν οτι εχει θεμα η ανω αντλια συμπλεκτη (γυρω στα 100 ευρω του ειπαν).
Το ερωτημα μου ειναι, τι ειναι απο τα δυο? Θελουν και τα δυο (δισκοςπλατο & αντλια συμπλεκτη) αλλαγη? Ο δισκος παει γυρω στα 300 νομιζω, εμενα προφανως θα με βολευε να αλλαξω αντλια μονο, το θεμα θα λυθει ομως?
Ευχαριστω εκ των προτερων, και συγγνωμη αν η ερωτηση φανταζει χαζη ή αν εχει απαντηθει καπου αλλου
-
Να προσθεσω οτι ολο αυτο το καιρο, προσθετω υγρα συμπλεκτη οποτε πεφτει η σταθμη, εχει υγρα δλδ αλλα τα χανει σιγα σιγα βεβαια
-
Καταρχάς πήγαινε σε ενα γενικό συνεργειο να πάρεις προσφορά και να σου κανει και διάγνωση. Θα γλιτωσεις αρκετό χρήμα.
-
Σίγουρα θέλεις αντλία συμπλέκτη αφού χάνεις υγρά
Μολισ την αλλάξεις θα δείς πόσο έχει καταπονηθεί ο δίσκος αφού το πατινάρισμα μπορεί να οφείλεται στην αντλία
Τόσο καιρό βέβαια τον δίσκο θα τον έχεις
-
Εκανα τη δοκιμη που διαβασα καπου εδω απο καποιον χρηστη, να ξεκινησω με 4η, και το αυτοκινητο οχι μονο δεν εσβησε ξεκινησε και σχετικα ευκολα..
Δε ξερω αν αυτο σημαινει, οτι ο δισκος εχει τελειωσει οριστικα ή αν και αυτο οφειλεται στην αντλια.Ευχαριστω παντως για τις αποψεις
-
Αφου πατιναρει σετ αμπραγιαζ θελεις σιγουρα, ακομα και αν εχει βραχει το φερμουιτ του δισκου απο λαδι ή υγρα φρενων, αφου χανει υγρα απο το τρομπακι θες και τρομπακι.
Το να πατιναρει το αυτοκινητο απο υγρα που χανει το πανω τρομπακι στο πεταλι απλα δεν υπαρχει. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αφου πατιναρει σετ αμπραγιαζ θελεις σιγουρα, ακομα και αν εχει βραχει το φερμουιτ του δισκου απο λαδι ή υγρα φρενων, αφου χανει υγρα απο το τρομπακι θες και τρομπακι.
Το να πατιναρει το αυτοκινητο απο υγρα που χανει το πανω τρομπακι στο πεταλι απλα δεν υπαρχει.+1000!!
υγ.πραγματικά το'πατινάρει λόγω απώλειας υγρών από το τρομπάκι' είναι για σεμινάριο......μ@λ@κί@ς!!!! -
+1000!!
υγ.πραγματικά το'πατινάρει λόγω απώλειας υγρών από το τρομπάκι' είναι για σεμινάριο......μ@λ@κί@ς!!!!Ναι αδερφε μου, για αυτο ρωτησα επειδη δεν ηξερα, και επειδη στο συνεργειο δεν ειχα παρει ξεκαθαρη απαντηση. Δε χρειαζεται να μιλας ετσι γιατι προφανως εχεις περισσοτερες γνωσεις στο θεμα.
Φιλικα παντα -
Δυστυχώς θες και τρόμπα και δίσκο πλατώ ........πάρε προσφορές!
Τα 300€ για δίσκο πλατώ είναι λίγο πάνω από το μέσο όρο. Τα 100€ για το τρομπακι συμπλέκτη είναι πολλά. -
Μπες στο onparts.gr , βάλε το μοντέλο του αυτοκινήτου σου και βρες τιμές. Υπολόγισε και υγρο συμπλέκτη συν τα εργατικά γιατί είναι μπελαλιδικη δουλειά και είσαι κομπλέ.
-
Ο χρήστης anag92 έγραψε:
+1000!!
υγ.πραγματικά το'πατινάρει λόγω απώλειας υγρών από το τρομπάκι' είναι για σεμινάριο......μ@λ@κί@ς!!!!Ναι αδερφε μου, για αυτο ρωτησα επειδη δεν ηξερα, και επειδη στο συνεργειο δεν ειχα παρει ξεκαθαρη απαντηση. Δε χρειαζεται να μιλας ετσι γιατι προφανως εχεις περισσοτερες γνωσεις στο θεμα.
Φιλικα πανταΑδερφέ,στον 'γάτο' τον μηχανικό που έβγαλε διάγνωση αναφέρομαι!!...πάντα φιλικότατα.....
Δισκος πλατο/συμπλεκτης