-
dartman θεωρεις την ζαντα οτι πρεπει να ειναι στο βασικο εξοπλισμο ????
γιατι σαν πολυ βαση του δεινεις και τρομαξα......
οσο για την τελικη του κορολλα ειναι μεγαλυτερη (να το ξερεις)για την αναρτηση του αστρα προσωπικα δεν παρατηρησα σπορ προσανατολισμους....
-
Ισχύει αυτό και στο GTC...;
-
**COROLLA **
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
dartman θεωρεις την ζαντα οτι πρεπει να ειναι στο βασικο εξοπλισμο ????Μαλλον εσυ απο ολα οσα εγραψα κολησες σ'αυτο
Μονο αυτο σου μεινε ???
για την αναρτηση του αστρα προσωπικα δεν παρατηρησα σπορ προσανατολισμους....
Και τι να κανω εγω γιαυτο ???
-
dartman αν νομιζεις πως το AstraGTC δεν εχει καλη θεση οδηγησης τοτε τι να πει η Corrola? Παντως και στην Corrola που ειχα δοκιμασει και το Astra στην 5θυρη εκδοση αν ησουν πανω απο 177 αρχιζες να εχεις προβλημα. Ευτυχως στο GTC δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι τα καθισματα καθονται αρκετα ποιο χαμηλα.
-
Από αξιοπιστία κτλ δεν το συζητώ corolla με κλειστά μάτια. 55.000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Η ομορφιά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, γεγονός όμως ότι έχει γεμίσει ο τόπος. Η ποιότητα κατασκευής τώρα, εδώ μας τα χαλάει λίγο. Τα υλικά της φαίνονται φθηνά και τα τριξίματα είναι αρκετά. Εμένα βέβαια είναι και χαμηλωμένο και κοπανάει και λίγο αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ έχω βάλει bilstein τα κίτρινα με ελατήρια H&R, κάπου 900 € αν θυμάμαι καλά. Ναι οι 17αρες είναι υπερβολή για ένα 1400 αλλά αυτοί οι θόλοι του δε γεμίζουν με τίποτα λιγότερο. Έχει κόψει αρκετά, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό που έχω, δεδομένου ότι έχω δει πολύ χειρότερα στην κατηγορία του (επιδόσεις). Όσο κι αν δεν το πιστεύει κανείς, παραμένει αρκετά σβέλτο.
Η θέση οδήγησης είναι πράγματι άβολη έως κουραστική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά σκληρή ανάρτηση και με μικρό προφίλ, καταλαβαίνεις τι γίνεται έτσι; -
Από αξιοπιστία κτλ δεν το συζητώ corolla με κλειστά μάτια. 55.000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Η ομορφιά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, γεγονός όμως ότι έχει γεμίσει ο τόπος. Η ποιότητα κατασκευής τώρα, εδώ μας τα χαλάει λίγο. Τα υλικά της φαίνονται φθηνά και τα τριξίματα είναι αρκετά. Εμένα βέβαια είναι και χαμηλωμένο και κοπανάει και λίγο αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ έχω βάλει bilstein τα κίτρινα με ελατήρια H&R, κάπου 900 € αν θυμάμαι καλά. Ναι οι 17αρες είναι υπερβολή για ένα 1400 αλλά αυτοί οι θόλοι του δε γεμίζουν με τίποτα λιγότερο. Έχει κόψει αρκετά, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό που έχω, δεδομένου ότι έχω δει πολύ χειρότερα στην κατηγορία του (επιδόσεις). Όσο κι αν δεν το πιστεύει κανείς, παραμένει αρκετά σβέλτο.
Η θέση οδήγησης είναι πράγματι άβολη έως κουραστική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά σκληρή ανάρτηση και με μικρό προφίλ, καταλαβαίνεις τι γίνεται έτσι; -
Από αξιοπιστία κτλ δεν το συζητώ corolla με κλειστά μάτια. 55.000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Η ομορφιά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, γεγονός όμως ότι έχει γεμίσει ο τόπος. Η ποιότητα κατασκευής τώρα, εδώ μας τα χαλάει λίγο. Τα υλικά της φαίνονται φθηνά και τα τριξίματα είναι αρκετά. Εμένα βέβαια είναι και χαμηλωμένο και κοπανάει και λίγο αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ έχω βάλει bilstein τα κίτρινα με ελατήρια H&R, κάπου 900 € αν θυμάμαι καλά. Ναι οι 17αρες είναι υπερβολή για ένα 1400 αλλά αυτοί οι θόλοι του δε γεμίζουν με τίποτα λιγότερο. Έχει κόψει αρκετά, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό που έχω, δεδομένου ότι έχω δει πολύ χειρότερα στην κατηγορία του (επιδόσεις). Όσο κι αν δεν το πιστεύει κανείς, παραμένει αρκετά σβέλτο.
Η θέση οδήγησης είναι πράγματι άβολη έως κουραστική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά σκληρή ανάρτηση και με μικρό προφίλ, καταλαβαίνεις τι γίνεται έτσι; -
Nomizo pos to corolla sigoura ine kalitero apo to opel... Exo ka8isei se celica t-sport kai entiposiastika apo tin epemvasi tou vvtl-i. Ego 8a eperna to corolla mono kai mono gia afto ton logo. Sigoura stin a3iopistia i toyota den pianetai... opote to corolla ine monodromos.
-
Οπου ακους πολλα κερασια κρατα και μικρο καλαθι.... αυτο για την αξιοπιστια των Toyota. Οχι πως δεν ειναι αξιοπιστα, αλλα οχι στο σημειο που αφηνετε να εννοηθει, και επιπροσθετα ποιος σας ειπε πως τα αλλα ειναι αναξιοπιστα? Ξερετε αληθεια τι κανει το GTC?
Και μια δυο βλαβες να βγαλει παραπανω απο ενα rolla θα το καθιστησει αυτοματως αναξιοπιστο? Και για οσους ανυσηχουν παραπανω... εχει και η Opel πλεον 6χρονη εγγυηση σε περιπτωση που κατιστραβωσει.
-
Μόνο για κινητήρα, δυναμό, εγκέφαλο. Τα υπόλοιπα έχουν 2ετή. Αλλά δεν ακούγονται αρνητικά σχόλια για την αξιοπιστία των astra.
-
Εγώ θα σου έλεγα corolla για τον λόγο που την επέλεξα και γω (1.4 βέβαια)
Το 1.6 είναι γρήγορο πολύ πιο γρήγορο από το astra...
Όσο για το στρίψιμο κτλ αυτά ότι το corolla δε στρίβει εξαρτάται τι ζητάς...
Αν πάρεις το αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου, τα ταξιδάκια σου δε θα καταλάβεις διαφορά πιστεύω... Αν είναι πιο sport η ανάρτηση του Astra που θα το καταλάβεις...? Όταν θα πας να το λιώσεις στις στροφές και στην πίστα κάτι που οι περισσότεροι δε θα κάνουν ποτέ...
Η μαμά ανάρτηση του Corolla είναι μια χαρά και κρατάει πάρα πολύ καλά αν και γέρνει...Μιας και ξέρω πολλά άτομα με το Corolla θα σου πω πως στο facelift μοντέλο έχουν εξαφανιστεί και τα προβλήματα που είχαν τα πρώτα μοντέλα ( ήταν αρκετά πιστεψέ με.... )
Dimitrios επειδή σχετικά σύντομα θα τοποθετήσω την ΤΕΙΝ superstreet και οι τιμές από τους 3 αντιπροσώπους είναι 1200ευρώ + τοποθέτηση, αν έχεις κανα τηλ από κάποιον που την δίνει φτηνότερα θα σε ευχαριστούσα πολύ... και η TEIN.co.uk πάντως τις ίδιες τιμές εχει...[/img]
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Το 1.6 είναι γρήγορο πολύ πιο γρήγορο από το astra...
εχω ομως την εντονη εντυπωση, πως με τα λεφτα που ζητα το ROLLA 1.6 καλλιστα παιρνεις το Astra 1.8. Σωστα?
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Εγώ θα σου έλεγα corolla για τον λόγο που την επέλεξα και γω (1.4 βέβαια)
Το 1.6 είναι γρήγορο πολύ πιο γρήγορο από το astra...
Όσο για το στρίψιμο κτλ αυτά ότι το corolla δε στρίβει εξαρτάται τι ζητάς...
Αν πάρεις το αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου, τα ταξιδάκια σου δε θα καταλάβεις διαφορά πιστεύω... Αν είναι πιο sport η ανάρτηση του Astra που θα το καταλάβεις...? Όταν θα πας να το λιώσεις στις στροφές και στην πίστα κάτι που οι περισσότεροι δε θα κάνουν ποτέ...
Η μαμά ανάρτηση του Corolla είναι μια χαρά και κρατάει πάρα πολύ καλά αν και γέρνει...Μιας και ξέρω πολλά άτομα με το Corolla θα σου πω πως στο facelift μοντέλο έχουν εξαφανιστεί και τα προβλήματα που είχαν τα πρώτα μοντέλα ( ήταν αρκετά πιστεψέ με.... )
Dimitrios επειδή σχετικά σύντομα θα τοποθετήσω την ΤΕΙΝ superstreet και οι τιμές από τους 3 αντιπροσώπους είναι 1200ευρώ + τοποθέτηση, αν έχεις κανα τηλ από κάποιον που την δίνει φτηνότερα θα σε ευχαριστούσα πολύ... και η TEIN.co.uk πάντως τις ίδιες τιμές εχει...[/img]
sou stelnw me pm to tilefwno
Opel GTC VS TOYOTA COROLLA