-
Ο χρήστης Στρατoς έγραψε:
Με συναγερμό, τι προτιμούμε, τον εργοστασιακό της Skoda ή Clifford, Viper κλπ ?
Μάλλον οι δεύτεροι είναι καλύτεροι, αλλά η ιδέα του ξηλώματος για πέρασμα ενός aftermarket δεν με ενθουσιάζει...
Και ίσως υπάρχει και θέμα με την εγγύηση...Αν είχε εργοστασιακό, δεν θα τον ξήλωνα για να περάσω άλλο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλώς κράτησε στην άκρη του μυαλού σου ότι εργοστασιακός συναγερμός δεν υπάρχει στο 99% των περιπτώσεων.
Υπάρχει σε πάρα πολλές εταιρείες, όπως: BMW, MB, VW, Audi, Skoda, Seat, Ford, Mini έτσι πρόχειρα. Άλλο τώρα εάν οι πωλητές βαφτίζουν 'εργοστασιακούς' τους συναγερμούς των €50 που τοποθετούνται εδώ. Είχα στις περισσότερες BMW μου και στο Mini. Στο Ford δεν έβαλα λόγω του ηλίθιου φορολογικού συστήματος.
Η ambition έκδοση πάντως δεν έρχεται με μαμά συναγερμό. Δεν ξέρω για τη style τι γίνεται.
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Η ambition έκδοση πάντως δεν έρχεται με μαμά συναγερμό. Δεν ξέρω για τη style τι γίνεται.Ούτε εγώ, αλλά στις περισσότερες εταιρείες είναι έξτρα εξοπλισμός και αρκετά ακριβός μάλιστα.
-
O εργοστασιακός έχει επιπλέον χρέωση 250€/350€ + ΦΠΑ + ΤΤ.... ambition/style αντίστοιχα...
Δηλώνω προβληματισμένος....ΥΓ. Το 'ψηφιακό κοντέρ' ήρθε και στο Kodiaq... '9S0 Active Info Display' 475/400€
http://www.skoda.lu/SiteCollectionDocum ... vembre.pdf
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλώς κράτησε στην άκρη του μυαλού σου ότι εργοστασιακός συναγερμός δεν υπάρχει στο 99% των περιπτώσεων.
Υπάρχει σε πάρα πολλές εταιρείες, όπως: BMW, MB, VW, Audi, Skoda, Seat, Ford, Mini έτσι πρόχειρα. Άλλο τώρα εάν οι πωλητές βαφτίζουν 'εργοστασιακούς' τους συναγερμούς των €50 που τοποθετούνται εδώ. Είχα στις περισσότερες BMW μου και στο Mini. Στο Ford δεν έβαλα λόγω του ηλίθιου φορολογικού συστήματος.
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος πίστεψε με πολλοί έχουν βαφτίσει συναγερμούς «εργοστασιακούς»
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Στρατoς έγραψε:
O εργοστασιακός έχει επιπλέον χρέωση 250€/350€ + ΦΠΑ + ΤΤ.... ambition/style αντίστοιχα...
Δηλώνω προβληματισμένος....ΥΓ. Το 'ψηφιακό κοντέρ' ήρθε και στο Kodiaq... '9S0 Active Info Display' 475/400€
http://www.skoda.lu/SiteCollectionDocum ... vembre.pdf
Όχιιιιιιιιιιιι. Το θέλωωωωωωωωωω.
Κάνω ανταλλαγή την 47η μου εβδομάδα για αυτό.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
O εργοστασιακός έχει επιπλέον χρέωση 250€/350€ + ΦΠΑ + ΤΤ.... ambition/style αντίστοιχα...
Δηλώνω προβληματισμένος....ΥΓ. Το 'ψηφιακό κοντέρ' ήρθε και στο Kodiaq... '9S0 Active Info Display' 475/400€
http://www.skoda.lu/SiteCollectionDocum ... vembre.pdf
Όχιιιιιιιιιιιι. Το θέλωωωωωωωωωω.
Κάνω ανταλλαγή την 47η μου εβδομάδα για αυτό.Sent from my iPhone using Tapatalk
Και εγώ το θέλω φτού
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος πίστεψε με πολλοί έχουν βαφτίσει συναγερμούς «εργοστασιακούς»Μα δεν διαφωνώ σε αυτό...το γράφω άλλωστε! Αλλά ο καθένας μας μπορεί να δει εάν υπάρχει σαν έξτρα πραγματικά εργοστασιακός συναγερμός αλλά και το τι συναγερμός έχει τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό του, άσχετα εάν ο πωλητής τον βάφτισε 'εργοστασιακό'.
-
Ψηφιακό κοντέρ στα 475 ευρώ, δλδ γύρω στα 1500 με την αλλαγή κλίμακας?
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης siamego έγραψε:
Ψηφιακό κοντέρ στα 475 ευρώ, δλδ γύρω στα 1500 με την αλλαγή κλίμακας?Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι. Τόσο θα πήγαινε. Άντε και λίγο παραπάνω γιατί από τη στιγμή που θα περνούσα το ψυχολογικό όριο των 17.000 θα έβαζα και κάτι ακόμη (βλέπε virtual pedal) αλλά το θέλω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Ψηφιακό κοντέρ στα 475 ευρώ, δλδ γύρω στα 1500 με την αλλαγή κλίμακας?
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι. Τόσο θα πήγαινε. Άντε και λίγο παραπάνω γιατί από τη στιγμή που θα περνούσα το ψυχολογικό όριο των 17.000 θα έβαζα και κάτι ακόμη (βλέπε virtual pedal) αλλά το θέλω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ε ναι, αν αποφασίσει κάποιος να ξεπεράσει το όριο, αξίζει να το κάνει για κάποια extra κι όχι μόνο για ένα . Εγώ ίσως έβαζα και το drive mode select.
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
« Drive mode sélect”? Quel que c’est ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
« Drive mode sélect”? Quel que c’est ?Sent from my iPhone using Tapatalk
Driving mode selection το αναφέρει για την ακρίβεια. Η επιλογή ανάμεσα σε eco, sport, normal, individual mode οδήγησης. 100 ευρώ κοστίζει σαν extra αν θυμάμαι καλά.
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άραγε το Ambition σε ποιό driving mode είναι καρφωμένο? Υποθέτω στο Normal. Eγώ το στρώσιμο του κινητήρα το έκανα σε Normal και μετά το έβαλα στο Sport. Καλύτερη απόκριση στο γκάζι με λίγο υψηλότερη κατανάλωση.
Για το συναγερμό που λέτε εμένα μου τον έκαναν 'δώρο'. Περάστηκε στην αντιπροσωπεία. Δεν έχω προβλήματα μέχρι τώρα.
Να πω επίσης ότι υπάρχει και ένα φωτάκι από τη μαμά του στην πόρτα του οδηγού που αναβοσβήνει όταν είναι κλειδωμένο. Μπορεί κάποιος να το εύκολα να το περάσει για φωτάκι συναγερμού... -
Συναγερμός για εμένα είναι ένα συμπαθητικό feature άλλα όχι απαραίτητο για το αυτοκίνητο και αυτό γιατί αν σε βάλλουν στο μάτι θα κλάψεις. Δε θα μας σώσει κανένας συναγερμός. Ενδεχομένως ένα σύστημα 'tracker' να αξίζει περισσότερο τα λεφτά του
-
Συμφωνω με cmak για συναγερμο. Συναγερμοι μπαστουνια ακινητοποιηση τροχων κλπ ειναι απλα για να αποτρεψουν καποιον. Το καλυτερο ειναι ασφαλεια κλοπης και καποιο tracker.... Αλλα δεν ξερω αν θα ηθελα να το βρω μετα απο κλοπη. Κι εμας δωρο ο συναγερμος ηταν απο Σφακιανακη. Υπηρχε και η επιλογη για φιμε. Θυμαμαι ειχαμε παλια στο sunny του πατερα μου ενα διακοπτακι σε ακυρο δυσκολο σημειο να το φτασεις, και αν το εκλεινες δεν επερνε μπροστα. Κατι τετοιο θα ηθελα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giotavan έγραψε:
Συμφωνω με cmak για συναγερμο. Συναγερμοι μπαστουνια ακινητοποιηση τροχων κλπ ειναι απλα για να αποτρεψουν καποιον. Το καλυτερο ειναι ασφαλεια κλοπης και καποιο tracker.... Αλλα δεν ξερω αν θα ηθελα να το βρω μετα απο κλοπη. Κι εμας δωρο ο συναγερμος ηταν απο Σφακιανακη. Υπηρχε και η επιλογη για φιμε. Θυμαμαι ειχαμε παλια στο sunny του πατερα μου ενα διακοπτακι σε ακυρο δυσκολο σημειο να το φτασεις, και αν το εκλεινες δεν επερνε μπροστα. Κατι τετοιο θα ηθελα.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό μπορούν να το κάνουν τα αντικλεπτικά συστήματα (όχι οι απλοί συναγερμοί). Και εγώ το είχα κάνει σε 2-3 αυτοκίνητά μου παλιότερα, είναι σχετικά απλό. Πλέον όμως, μπορείς να πληρώσεις και να βάλεις ένα αντικλεπτικό σύστημα, το οποίο να μπορεί να ακινητοποιήσει το όχημα με πολλούς και διαφόρους τρόπους. Αυτό αξίζει να το βάλεις, αρκεί να ξέρει ο ηλεκτρολόγος τι να κόψει και τι να συνδέσει.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αυτό μπορούν να το κάνουν τα αντικλεπτικά συστήματα (όχι οι απλοί συναγερμοί). Και εγώ το είχα κάνει σε 2-3 αυτοκίνητά μου παλιότερα, είναι σχετικά απλό. Πλέον όμως, μπορείς να πληρώσεις και να βάλεις ένα αντικλεπτικό σύστημα, το οποίο να μπορεί να ακινητοποιήσει το όχημα με πολλούς και διαφόρους τρόπους. Αυτό αξίζει να το βάλεις, αρκεί να ξέρει ο ηλεκτρολόγος τι να κόψει και τι να συνδέσει.Ο επιδοξος κλεφτης ομως δεν θα μπορουσε να το παρακαμψει;; Αν εχει δικη του μπαταρια πιστευω θα ειναι δυσκολοτερο.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν το αντικλεπτικό παρεμβληθεί μεταξύ καλωδιώσεων, ούτε ο ίδιος ο ηλεκτρολόγος που το έκανε δεν θα μπορεί να το κλέψει. Αν δεν ξεκλειδωθεί/αφοπλιστεί σωστά, ή αν ανιχνεύσει επίθεση, το αντικλεπτικό δεν οπλίζει το αντίστοιχο ρελέ που έχει παρεμβληθεί στην καλωδίωση, και ο κινητήρας δεν μπορεί να πάρει καν μπροστά. Για να το παρακάμψεις αυτό, πρέπει να μπεις μέσα, να ξεκουμπώσεις ότι πλαστικά κρύβουν την συγκεκριμένη καλωδίωση, να αποσυνδέσεις το αντικλεπτικό, να συνδέσεις τα καλώδια (σωστά), και μετά ίσως πάρει μπροστά (αν δηλαδή δεν υπάρχει και άλλη παγίδευση). Όλο αυτό που περιέγραψα για να το κάνεις στο μαγαζί με την άνεσή σου θέλεις κανά μισάωρο, πόσο μάλλον το βράδυ έξω στο δρόμο, με την (αυτόνομη) σειρήνα να βαράει στα 130db
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αν το αντικλεπτικό παρεμβληθεί μεταξύ καλωδιώσεων, ούτε ο ίδιος ο ηλεκτρολόγος που το έκανε δεν θα μπορεί να το κλέψει. Αν δεν ξεκλειδωθεί/αφοπλιστεί σωστά, ή αν ανιχνεύσει επίθεση, το αντικλεπτικό δεν οπλίζει το αντίστοιχο ρελέ που έχει παρεμβληθεί στην καλωδίωση, και ο κινητήρας δεν μπορεί να πάρει καν μπροστά. Για να το παρακάμψεις αυτό, πρέπει να μπεις μέσα, να ξεκουμπώσεις ότι πλαστικά κρύβουν την συγκεκριμένη καλωδίωση, να αποσυνδέσεις το αντικλεπτικό, να συνδέσεις τα καλώδια (σωστά), και μετά ίσως πάρει μπροστά (αν δηλαδή δεν υπάρχει και άλλη παγίδευση). Όλο αυτό που περιέγραψα για να το κάνεις στο μαγαζί με την άνεσή σου θέλεις κανά μισάωρο, πόσο μάλλον το βράδυ έξω στο δρόμο, με την (αυτόνομη) σειρήνα να βαράει στα 130dbΕνδιαφερον αυτο. Μπορεις να μου προτεινεις καποιο τετοιο συστημα; Ειχα μια διαφωνια αυτες τις ημερες. Αν σου βγαλουν την μπαταρια απο το αυτοκινητο δεν δουλευει τιποτα ετσι δεν ειναι; Αλλα μεχρι να φτασουν να βγαλουν μπαταρια δεν θα εχει δουλεψει το αντικλεπτικο; Γινεται να το αχρηστεψουν απομακρυσμενα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Kodiaq