-
Καλημερα σας φιλοι, καλως σας βρηκα!
διαβάζω καιρο σε αυτο το φορουμ πολλα και χρήσιμα
και ετσι πήρα την απόφαση να φτιάξω λογαριασμό και να αναφέρω το δικο μου 'άλυτο πρόβλημα'Θα γραψω πολλα.... το ξερω θα σας κουρασω... υπομονή οποίος μπορει !
το προβλημα μου λοιπον ειναι σε ενα Toyota Auris 1.4L μοντελο 2008
και αφορα το συστημα πέδησης.εδω και πολυ καιρο (περιπου 5 χρονια) ακουω ενα μεταλλικο θορυβο ΣΕ ΟΛΕΣ τισ δισκοπλακες του αυτοκινητου
αλλα περισσοτερο στις πισω.
ο θορυβος ακουγεται σαν να βρίσκουν τα τακάκια πανω στις δισκοπλακες, ξεκινησε πριν 5 χρονια οταν αλλαξα τακακια και δισκοπλακες στην αντιπροσωπεία (στην εγγυηση) επειδή μου ειχαν πει πως εχουν κανει 'νυχι', βεβαια το αυτοκινητο τοτε δεν ειχα κανει ουτε 20.000 χλμ πως ειναι δυνατον να εχουν φαγωθει τοσο πολυ και τοσο γρηγορα???τελος παντων, μετα απο αυτο, ολα ξεκινησαν, αμεσως μολις το πηρα απο το service. ξαναγυρισα την επομενη και μου ειπαν οτι η toyota βαζει κατι οικολογικα τακακια και μαλ*** για αυτο κανει το θορυβο αυτο και πως θα σταματησει μετα απο 2-3.000 χλμ. ετσι το αφησα και ηρεμησα.
εκανα πανω απο 30.000 χλμ και περασαν 5 χρονια και ο ηχος εγινε πολυ χειροτερος
ετσι πριν 10 μερες, πηγα ξανα στην αντιπροσωπεια και φυσικα μου ειπαν παλι το ιδιο οτι εχουν κανει νυχι και αλλες τετοιες μαλ.... χωρις ομως να υπαρχει πραγματικα τιποτα τετοιο.οταν λοιπον το ειπα αυτο στο τεχνικο μου ειπε οτι μαλλον το ειχα παει για πλυσιμο και εριξαν παγωμένο νερο στις καυτες δισκοπλακες με αποτελεσμα να στραβωσουν.
οκ λεω, τι να τους πω τωρα μετα απο τοσα χρονια.... ξανα αλλαξα λοιπον δισκοπλακες και τακακια μπρος πισω και τους ειπα να μου βαλουν τα σωστα οχι οικολογικα κ αλλα τετοιες βλακιες. το περιβάλλον δεν πρόκειται να σωθει απο τα τακακια!
μου αλλαξαν λοιπον, και για να σιγουρευτω οτι ολα πανε καλα, εκανα αρκετες βολτες και πατουσα το φρενο με 'στοργη' μιας και καινούργια για να τα στρωσω οπως πρεπει.
ετσι 4 μερες μετα δεν εκαναν το παραμικρο θορυβο και εγω ησύχασα απο τα τοσα χρονια που ειχα το προβλημα.οταν ομως εκανα ενα ταξιδακι και φορτωσα το κοντερ με 1000 περιπου χλμ το προβλημα εμφανίστηκε ξανα και πολυ χειροτερα, τωρα το ακουω και με κλειστα τα τζαμια κ ολοι γυριζουν να κοιταξουν στο δρομο τι συμβαινει.
πηγα πισω νευριασμενος και μονο που δεν με έβρισαν αντι να μου πουν οτι θα το δουν κτλ.
το μονο που μου ειπαν ειναι οτι θα σταματησει μετα απο μερικα χλμ, οταν τους ειπα οτι το ιδιο μου ειχαν πει πριν 5 χρονια μου απαντησαν ειρωνικά οτι 'τοτε θα σταματησει σε 6 χρονια'τους γαμ**** η΄δεν τους γαμ** τη μαμα τους??? εκανα παραπονα για αυτους στα κεντρικά γραφεία της toyota hellas
πηγα σε αλλους 2 φρεναδες, δεν μπορουν να βρουν ποιο ειναι το προβλημα, μα τοσο πολυπλοκο ειναι??
αυτο που παρατηρώ, (υστερα απο πολυ προσεκτικό ελεγχο) ειναι:
ακούγετε αυτο το μεταλλικο ΣΣΣσσσΣΣΣσσΣ απο ολες τισ δισκοπλακες οταν περιστρεφονται.
ο θορυβος δεν ειναι συνεχομενος καθως περιστρεφ ο τροχος, ειναι περιοδικός, δλδ δυνατο ΣΣΣΣ σιγανο σσσσσσ και καποια στιγμη για πολυ λιγο καθολου θορυβος και ξανα απο την αρχη
εαν πατησω και αφησω φρενο γρηγορα σταματαει για 1-2 δευτερολεπτα, το ιδιο με χειροφρενο.
οσο ζεσταίνει τοσο πιο δυνατα ακούγετε
εαν στριψω το τιμονι μερικες φορες σταματαει για λιγο και μολις ισιωσω ξανα ξεκινανει παλι
σηκωσα το αυτοκινητο σε συνεργειο φιλου με τις ροδες ελευθερες και καθως περιστρεφω το τροχο εναν-εναν εντοπισα πως τα τακακια βρίσκουν πανω στις δισκοπλακες σε συγκεκριμενο σημειο το οποιο σημάδεψα με εναν μαρκαδόρο ενω στα αλλα σημεια κανενας θορυβοςειναι δυνατον να ειναι στραβα τα δισκοφρενα?? ειναι ολοκαίνουργια, και μονο 1500χλμ εχω κανει,
τι να συμβαίνει?? -
Καλημερα σας φιλοι, καλως σας βρηκα!
διαβάζω καιρο σε αυτο το φορουμ πολλα και χρήσιμα
και ετσι πήρα την απόφαση να φτιάξω λογαριασμό και να αναφέρω το δικο μου 'άλυτο πρόβλημα'Θα γραψω πολλα.... το ξερω θα σας κουρασω... υπομονή οποίος μπορει !
το προβλημα μου λοιπον ειναι σε ενα Toyota Auris 1.4L μοντελο 2008
και αφορα το συστημα πέδησης.εδω και πολυ καιρο (περιπου 5 χρονια) ακουω ενα μεταλλικο θορυβο ΣΕ ΟΛΕΣ τισ δισκοπλακες του αυτοκινητου
αλλα περισσοτερο στις πισω.
ο θορυβος ακουγεται σαν να βρίσκουν τα τακάκια πανω στις δισκοπλακες, ξεκινησε πριν 5 χρονια οταν αλλαξα τακακια και δισκοπλακες στην αντιπροσωπεία (στην εγγυηση) επειδή μου ειχαν πει πως εχουν κανει 'νυχι', βεβαια το αυτοκινητο τοτε δεν ειχα κανει ουτε 20.000 χλμ πως ειναι δυνατον να εχουν φαγωθει τοσο πολυ και τοσο γρηγορα???τελος παντων, μετα απο αυτο, ολα ξεκινησαν, αμεσως μολις το πηρα απο το service. ξαναγυρισα την επομενη και μου ειπαν οτι η toyota βαζει κατι οικολογικα τακακια και μαλ*** για αυτο κανει το θορυβο αυτο και πως θα σταματησει μετα απο 2-3.000 χλμ. ετσι το αφησα και ηρεμησα.
εκανα πανω απο 30.000 χλμ και περασαν 5 χρονια και ο ηχος εγινε πολυ χειροτερος
ετσι πριν 10 μερες, πηγα ξανα στην αντιπροσωπεια και φυσικα μου ειπαν παλι το ιδιο οτι εχουν κανει νυχι και αλλες τετοιες μαλ.... χωρις ομως να υπαρχει πραγματικα τιποτα τετοιο.οταν λοιπον το ειπα αυτο στο τεχνικο μου ειπε οτι μαλλον το ειχα παει για πλυσιμο και εριξαν παγωμένο νερο στις καυτες δισκοπλακες με αποτελεσμα να στραβωσουν.
οκ λεω, τι να τους πω τωρα μετα απο τοσα χρονια.... ξανα αλλαξα λοιπον δισκοπλακες και τακακια μπρος πισω και τους ειπα να μου βαλουν τα σωστα οχι οικολογικα κ αλλα τετοιες βλακιες. το περιβάλλον δεν πρόκειται να σωθει απο τα τακακια!
μου αλλαξαν λοιπον, και για να σιγουρευτω οτι ολα πανε καλα, εκανα αρκετες βολτες και πατουσα το φρενο με 'στοργη' μιας και καινούργια για να τα στρωσω οπως πρεπει.
ετσι 4 μερες μετα δεν εκαναν το παραμικρο θορυβο και εγω ησύχασα απο τα τοσα χρονια που ειχα το προβλημα.οταν ομως εκανα ενα ταξιδακι και φορτωσα το κοντερ με 1000 περιπου χλμ το προβλημα εμφανίστηκε ξανα και πολυ χειροτερα, τωρα το ακουω και με κλειστα τα τζαμια κ ολοι γυριζουν να κοιταξουν στο δρομο τι συμβαινει.
πηγα πισω νευριασμενος και μονο που δεν με έβρισαν αντι να μου πουν οτι θα το δουν κτλ.
το μονο που μου ειπαν ειναι οτι θα σταματησει μετα απο μερικα χλμ, οταν τους ειπα οτι το ιδιο μου ειχαν πει πριν 5 χρονια μου απαντησαν ειρωνικά οτι 'τοτε θα σταματησει σε 6 χρονια'τους γαμ**** η΄δεν τους γαμ** τη μαμα τους??? εκανα παραπονα για αυτους στα κεντρικά γραφεία της toyota hellas
πηγα σε αλλους 2 φρεναδες, δεν μπορουν να βρουν ποιο ειναι το προβλημα, μα τοσο πολυπλοκο ειναι??
αυτο που παρατηρώ, (υστερα απο πολυ προσεκτικό ελεγχο) ειναι:
ακούγετε αυτο το μεταλλικο ΣΣΣσσσΣΣΣσσΣ απο ολες τισ δισκοπλακες οταν περιστρεφονται.
ο θορυβος δεν ειναι συνεχομενος καθως περιστρεφ ο τροχος, ειναι περιοδικός, δλδ δυνατο ΣΣΣΣ σιγανο σσσσσσ και καποια στιγμη για πολυ λιγο καθολου θορυβος και ξανα απο την αρχη
εαν πατησω και αφησω φρενο γρηγορα σταματαει για 1-2 δευτερολεπτα, το ιδιο με χειροφρενο.
οσο ζεσταίνει τοσο πιο δυνατα ακούγετε
εαν στριψω το τιμονι μερικες φορες σταματαει για λιγο και μολις ισιωσω ξανα ξεκινανει παλι
σηκωσα το αυτοκινητο σε συνεργειο φιλου με τις ροδες ελευθερες και καθως περιστρεφω το τροχο εναν-εναν εντοπισα πως τα τακακια βρίσκουν πανω στις δισκοπλακες σε συγκεκριμενο σημειο το οποιο σημάδεψα με εναν μαρκαδόρο ενω στα αλλα σημεια κανενας θορυβοςειναι δυνατον να ειναι στραβα τα δισκοφρενα?? ειναι ολοκαίνουργια, και μονο 1500χλμ εχω κανει,
τι να συμβαίνει?? -
Καλημερα σας φιλοι, καλως σας βρηκα!
διαβάζω καιρο σε αυτο το φορουμ πολλα και χρήσιμα
και ετσι πήρα την απόφαση να φτιάξω λογαριασμό και να αναφέρω το δικο μου 'άλυτο πρόβλημα'Θα γραψω πολλα.... το ξερω θα σας κουρασω... υπομονή οποίος μπορει !
το προβλημα μου λοιπον ειναι σε ενα Toyota Auris 1.4L μοντελο 2008
και αφορα το συστημα πέδησης.εδω και πολυ καιρο (περιπου 5 χρονια) ακουω ενα μεταλλικο θορυβο ΣΕ ΟΛΕΣ τισ δισκοπλακες του αυτοκινητου
αλλα περισσοτερο στις πισω.
ο θορυβος ακουγεται σαν να βρίσκουν τα τακάκια πανω στις δισκοπλακες, ξεκινησε πριν 5 χρονια οταν αλλαξα τακακια και δισκοπλακες στην αντιπροσωπεία (στην εγγυηση) επειδή μου ειχαν πει πως εχουν κανει 'νυχι', βεβαια το αυτοκινητο τοτε δεν ειχα κανει ουτε 20.000 χλμ πως ειναι δυνατον να εχουν φαγωθει τοσο πολυ και τοσο γρηγορα???τελος παντων, μετα απο αυτο, ολα ξεκινησαν, αμεσως μολις το πηρα απο το service. ξαναγυρισα την επομενη και μου ειπαν οτι η toyota βαζει κατι οικολογικα τακακια και μαλ*** για αυτο κανει το θορυβο αυτο και πως θα σταματησει μετα απο 2-3.000 χλμ. ετσι το αφησα και ηρεμησα.
εκανα πανω απο 30.000 χλμ και περασαν 5 χρονια και ο ηχος εγινε πολυ χειροτερος
ετσι πριν 10 μερες, πηγα ξανα στην αντιπροσωπεια και φυσικα μου ειπαν παλι το ιδιο οτι εχουν κανει νυχι και αλλες τετοιες μαλ.... χωρις ομως να υπαρχει πραγματικα τιποτα τετοιο.οταν λοιπον το ειπα αυτο στο τεχνικο μου ειπε οτι μαλλον το ειχα παει για πλυσιμο και εριξαν παγωμένο νερο στις καυτες δισκοπλακες με αποτελεσμα να στραβωσουν.
οκ λεω, τι να τους πω τωρα μετα απο τοσα χρονια.... ξανα αλλαξα λοιπον δισκοπλακες και τακακια μπρος πισω και τους ειπα να μου βαλουν τα σωστα οχι οικολογικα κ αλλα τετοιες βλακιες. το περιβάλλον δεν πρόκειται να σωθει απο τα τακακια!
μου αλλαξαν λοιπον, και για να σιγουρευτω οτι ολα πανε καλα, εκανα αρκετες βολτες και πατουσα το φρενο με 'στοργη' μιας και καινούργια για να τα στρωσω οπως πρεπει.
ετσι 4 μερες μετα δεν εκαναν το παραμικρο θορυβο και εγω ησύχασα απο τα τοσα χρονια που ειχα το προβλημα.οταν ομως εκανα ενα ταξιδακι και φορτωσα το κοντερ με 1000 περιπου χλμ το προβλημα εμφανίστηκε ξανα και πολυ χειροτερα, τωρα το ακουω και με κλειστα τα τζαμια κ ολοι γυριζουν να κοιταξουν στο δρομο τι συμβαινει.
πηγα πισω νευριασμενος και μονο που δεν με έβρισαν αντι να μου πουν οτι θα το δουν κτλ.
το μονο που μου ειπαν ειναι οτι θα σταματησει μετα απο μερικα χλμ, οταν τους ειπα οτι το ιδιο μου ειχαν πει πριν 5 χρονια μου απαντησαν ειρωνικά οτι 'τοτε θα σταματησει σε 6 χρονια'τους γαμ**** η΄δεν τους γαμ** τη μαμα τους??? εκανα παραπονα για αυτους στα κεντρικά γραφεία της toyota hellas
πηγα σε αλλους 2 φρεναδες, δεν μπορουν να βρουν ποιο ειναι το προβλημα, μα τοσο πολυπλοκο ειναι??
αυτο που παρατηρώ, (υστερα απο πολυ προσεκτικό ελεγχο) ειναι:
ακούγετε αυτο το μεταλλικο ΣΣΣσσσΣΣΣσσΣ απο ολες τισ δισκοπλακες οταν περιστρεφονται.
ο θορυβος δεν ειναι συνεχομενος καθως περιστρεφ ο τροχος, ειναι περιοδικός, δλδ δυνατο ΣΣΣΣ σιγανο σσσσσσ και καποια στιγμη για πολυ λιγο καθολου θορυβος και ξανα απο την αρχη
εαν πατησω και αφησω φρενο γρηγορα σταματαει για 1-2 δευτερολεπτα, το ιδιο με χειροφρενο.
οσο ζεσταίνει τοσο πιο δυνατα ακούγετε
εαν στριψω το τιμονι μερικες φορες σταματαει για λιγο και μολις ισιωσω ξανα ξεκινανει παλι
σηκωσα το αυτοκινητο σε συνεργειο φιλου με τις ροδες ελευθερες και καθως περιστρεφω το τροχο εναν-εναν εντοπισα πως τα τακακια βρίσκουν πανω στις δισκοπλακες σε συγκεκριμενο σημειο το οποιο σημάδεψα με εναν μαρκαδόρο ενω στα αλλα σημεια κανενας θορυβοςειναι δυνατον να ειναι στραβα τα δισκοφρενα?? ειναι ολοκαίνουργια, και μονο 1500χλμ εχω κανει,
τι να συμβαίνει?? -
αα, να σημειωσω οτι μετα την αλλαγη δεν εχουν βραχει ποτε οι δισκοπλακες, ουτε για πλυσιμο το εχω παει ουτε το εχω ζορισει με τρελα φρεαναρισματα σε μεγαλες ταχυτητες κτλ.
-
Το πρόβλημα ίσως είναι στα έμβολα των δαγκανών και συγκεκριμένα στα λαστιχάκια τους ή και στις τσιμούχες σκόνης που δεν τα αφήνουν να κάνουν την σωστη επαναφορά, δοκίμασε αν υπάρχουν σετ της τογιότα που λογικά υπάρχουν ''επισκευή'' καθάρισμα στις δυο μπροστινές ταυτόχρονα με αλλαγή υγρών σε εξωτερικό φρενά ή συνεργείο.
-
Από αυτά που λες μάλλον είναι κολλημένα όλα εκεί πέρα.
Κάνε σε **σοβαρό **μαγαζί που επισκευάζει μόνο φρένα και τίποτα άλλο ένα έλεγχο για
-επιστροφή εμβόλων δαγκανών, αν δεν επιστρέφουν αλλαγή τα ελαστικά μέρη με σετ επισκευής
-καθάρισμα στις θήκες που στερεώνονται τα τακάκια, πιάνουν βρώμα τα σημεία και κολλάνε τα τακάκια
-ελεύθερη λειτουργία δαγκανών στις γλύστρες τους, καθάρισμα, γρασάρισμα με γράσο σιλικόνης
-να βγούν οι δισκόπλακες και να καθαριστούν καλά τα μουαγιέ ( να γυαλίζει το μέταλλο ) αν οι καινούργιοι δίσκοι κάθονται σε βρώμικα μουαγιέ στραβώνουν σε λίγες χιλ χλμ.-Πες σε αυτόν που σου είπε ότι έριξαν στο βενζινάδικο στις δισκόπλακες παγωμένο νερό να ρίξει αυτός παγωμένο νερό στο κεφάλι του μπάς και συνέρθει.
-
παιδια ευχαριστω πολυ για τη γρηγορη απαντηση σας!
θα παω τη Δευτερα σε εναν καλο φρενα που εχω υποψιν μου και θα του τα πω ολα αυτα!ευχαριστω πολυ
-
-
Οι δαγκάνες
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Αυτος ειναι επισημος toyota που μιλαει ετσι σε πελατη?!
-
ευχαριστώ πολύ για τις γρηγορείς απαντήσεις σας. με βοηθήσατε πολύ
δεν μπορουσα να περιμενω μεχρι τη Δευτερα και ετσι ελυσα μοναχος μου τους τροχους.Μουαγε καθαρα, τα καθαρισα επιπλέον για σιγουρια με γυαλοχαρτο και δεν είναι στραβα, μετρησα με
μικρομετρο ακριβείας laser
Γλυστρες καθαρες
πειρακια καλα, αλλαξα επιπελον το γρασο σιλικόνης για σιγουρια αν και ηταν καλο
χουφτες που πατανε τα τακακια καθαρες και οκπαρατηρησα όμως αυτά:
αποσταση μεταξυ τακακιου και δισκου 0.2mm, ενώ το εξωτερικο τακακι εφαπτεται πλήρως με τον δισκο.
η επαναφορά δεν λειτουργει καλα
ενώ το μουαγε είναι ολοισιο, οι δισκου εχουν μια μικρη κλιση περιπου 0.3-0.5mmείναι λογικο το διακενο να είναι τοσο μικρο?
όταν ελυσα τις δαγκανες εσπρωξα τα εμβολα με το ειδικο εργαλειο τελειως μεσα οσο πηγενε και το διακενο ηταν 1.2mm αλλα μετα από μια μικρη βολτα, το διακενο γυρισε ξανα στα 0.2mmγιατι να συμβενει αυτό? ξανα τον ιδιο θορυβο εχω, δεν αλλαξε τιποτα..
-
Παντως αυτον τον μεταλλικο ηχο τριβης τον κανουν ολα τα auris mk1. Και του κολλητου και αλλου φιλου που τα οδηγαγα και τα 2 ειχα παρατηρησει αυτο τον ηχο. Και ολα το κανουν οταν εισαι πεζος και περνανε διπλα σου. Ενα ελαφρυ ηχο τριβης.
-
Ο χρήστης gask έγραψε:
ευχαριστώ πολύ για τις γρηγορείς απαντήσεις σας. με βοηθήσατε πολύ
δεν μπορουσα να περιμενω μεχρι τη Δευτερα και ετσι ελυσα μοναχος μου τους τροχους.Μουαγε καθαρα, τα καθαρισα επιπλέον για σιγουρια με γυαλοχαρτο και δεν είναι στραβα, μετρησα με
μικρομετρο ακριβείας laser
Γλυστρες καθαρες
πειρακια καλα, αλλαξα επιπελον το γρασο σιλικόνης για σιγουρια αν και ηταν καλο
χουφτες που πατανε τα τακακια καθαρες και οκπαρατηρησα όμως αυτά:
αποσταση μεταξυ τακακιου και δισκου 0.2mm, ενώ το εξωτερικο τακακι εφαπτεται πλήρως με τον δισκο.
η επαναφορά δεν λειτουργει καλα ( Koλλάει το έμβολο, άνοιγμα, καθάρισμα, αλλαγή O,Ring )
ενώ το μουαγε είναι ολοισιο, οι δισκου εχουν μια μικρη κλιση περιπου 0.3-0.5mm, ( είσαι κοντά στο όριο, 0.7mm είναι το αποδεκτό όριο ) και ο θόρυβος είναι από το εξωτερικό τακάκι που ακουμπάει στον δίσκο αφού το έμβολο δεν επιστρέφει κανονικά.είναι λογικο το διακενο να είναι τοσο μικρο? ( αυτό είναι το διάκενο ) αν ήταν μεγαλύτερο κάθε φορά θα τρομπάριζες με το πεντάλ πολλές φορές μέχρι να πιάσουν τα φρένα σου. Η επιστροφή του εμβόλου μέσα στην δαγκάνα γίνεται από την επιστροφή των υγρών και από την επιστροφή στο κανονικό σχήμα μετά την παραμόρφωση του O,Ring του εμβόλου
όταν ελυσα τις δαγκανες εσπρωξα τα εμβολα με το ειδικο εργαλειο τελειως μεσα οσο πηγενε και το διακενο ηταν 1.2mm αλλα μετα από μια μικρη βολτα, το διακενο γυρισε ξανα στα 0.2mm ( όπως λέω παραπάνω, δεν πρέπει να είναι μεγάλο το διάκενο, το οποίο όμως πρέπει να είναι το ίδιο και στα 2 τακάκια )
γιατι να συμβενει αυτό? ξανα τον ιδιο θορυβο εχω, δεν αλλαξε τιποτα.. **( πως, αφού ακουμπάει το εξωτερικό τακάκι στον δίσκο, όπως τα λες το εξωτερικό τακάκι πρέπει να έχει μοκρότερο πάχος, επίσης τα τακάκια όταν τρώγονται κατά 70% περίπου ακουμπάει το μέταλλο του εδωτερικού του τακακιού στο μέταλλο της περιφέρειας του μουαγιέ και έχχουμε θόρυβο που συνήθως σταματάει κατά το φρενάρισμα **
Ολοκαινουργια Δισκοφρενα με... στραβες δισκοπλακες???