-
Γειασας παιδια κατοχως ενος rover 416 μοντ 1996 με το Κ κινητηρα Βενζινα και Υγραεριο.Παω να περασω κτεο ολα στα υψοι μου λεει αυτος εκει, καταλυτη θες με κοβη και μου δινει 1μηνα, αλλαζω καταλυτη παω και τιποτα παλυ τα ιδια οι τιμες δεν πεσαν καθολου.παραθετω .(CO% ρελαντι 4.30 υψηλες στροφες 6,33--- HC(ppm)ρελαντι 658 υψηλες στροφες 835.00)ο Λ μου ειπε στο ρελαντι OF και στη ψυλες 0.835. Συγουρα θα χρειαστω Λ αλλα μου ειπαν απο το κτεο τοσο ψυλες τιμες οφυλεται και απο αλλου.Συμπτωματα τωρα μια φορα την βδομαδα τουλαχιστο ανεβαζει ρελαντι γυρω στις 1100 στροφες ,μαρσαρω λιγο και πεφτει.Και το αλλο οταν ζοριστη και παει να αναψει το βεντιλατερ οχι παντα αλλα συχνα σβηνει το αμαξη ,οπως σβηνει μερικες φορες παλυ στο ζορι οταν παω να σταματησω και πατυσω συμπλεκτι.νερα δεν χανω και λαδια στις 5000χιλ να συμπληρωσω 500μλ, Οποια γνωμη πολυτημη.
-
Γειασας παιδια κατοχως ενος rover 416 μοντ 1996 με το Κ κινητηρα Βενζινα και Υγραεριο.Παω να περασω κτεο ολα στα υψοι μου λεει αυτος εκει, καταλυτη θες με κοβη και μου δινει 1μηνα, αλλαζω καταλυτη παω και τιποτα παλυ τα ιδια οι τιμες δεν πεσαν καθολου.παραθετω .(CO% ρελαντι 4.30 υψηλες στροφες 6,33--- HC(ppm)ρελαντι 658 υψηλες στροφες 835.00)ο Λ μου ειπε στο ρελαντι OF και στη ψυλες 0.835. Συγουρα θα χρειαστω Λ αλλα μου ειπαν απο το κτεο τοσο ψυλες τιμες οφυλεται και απο αλλου.Συμπτωματα τωρα μια φορα την βδομαδα τουλαχιστο ανεβαζει ρελαντι γυρω στις 1100 στροφες ,μαρσαρω λιγο και πεφτει.Και το αλλο οταν ζοριστη και παει να αναψει το βεντιλατερ οχι παντα αλλα συχνα σβηνει το αμαξη ,οπως σβηνει μερικες φορες παλυ στο ζορι οταν παω να σταματησω και πατυσω συμπλεκτι.νερα δεν χανω και λαδια στις 5000χιλ να συμπληρωσω 500μλ, Οποια γνωμη πολυτημη.
-
Γειασας παιδια κατοχως ενος rover 416 μοντ 1996 με το Κ κινητηρα Βενζινα και Υγραεριο.Παω να περασω κτεο ολα στα υψοι μου λεει αυτος εκει, καταλυτη θες με κοβη και μου δινει 1μηνα, αλλαζω καταλυτη παω και τιποτα παλυ τα ιδια οι τιμες δεν πεσαν καθολου.παραθετω .(CO% ρελαντι 4.30 υψηλες στροφες 6,33--- HC(ppm)ρελαντι 658 υψηλες στροφες 835.00)ο Λ μου ειπε στο ρελαντι OF και στη ψυλες 0.835. Συγουρα θα χρειαστω Λ αλλα μου ειπαν απο το κτεο τοσο ψυλες τιμες οφυλεται και απο αλλου.Συμπτωματα τωρα μια φορα την βδομαδα τουλαχιστο ανεβαζει ρελαντι γυρω στις 1100 στροφες ,μαρσαρω λιγο και πεφτει.Και το αλλο οταν ζοριστη και παει να αναψει το βεντιλατερ οχι παντα αλλα συχνα σβηνει το αμαξη ,οπως σβηνει μερικες φορες παλυ στο ζορι οταν παω να σταματησω και πατυσω συμπλεκτι.νερα δεν χανω και λαδια στις 5000χιλ να συμπληρωσω 500μλ, Οποια γνωμη πολυτημη.
-
Οι ρύποι είναι στη βενζίνη ή στο υγραέριο? Αν είναι στη βενζίνη κοίταξε ρεύματα δείχνει πολύ πλούσιο μίγμα το αμάξι. Έχει πολύ αυξημενους ρύπους και δυσλειτουργει εμφανεστατα. Σε ενα λίγο έμπειρο συνεργειο θα βρούνε αμέσως άκρη. Γενικότερα το αμάξι παει συνεργειο για τη τακτική του συντηρηση????
-
Ο χρήστης Nικος609 έγραψε:
Γειασας παιδια κατοχως ενος rover 416 μοντ 1996 με το Κ κινητηρα Βενζινα και Υγραεριο.Παω να περασω κτεο ολα στα υψοι μου λεει αυτος εκει, καταλυτη θες με κοβη και μου δινει 1μηνα, αλλαζω καταλυτη παω και τιποτα παλυ τα ιδια οι τιμες δεν πεσαν καθολου.παραθετω .(CO% ρελαντι 4.30 υψηλες στροφες 6,33--- HC(ppm)ρελαντι 658 υψηλες στροφες 835.00)ο Λ μου ειπε στο ρελαντι OF και στη ψυλες 0.835. Συγουρα θα χρειαστω Λ αλλα μου ειπαν απο το κτεο τοσο ψυλες τιμες οφυλεται και απο αλλου.Συμπτωματα τωρα μια φορα την βδομαδα τουλαχιστο ανεβαζει ρελαντι γυρω στις 1100 στροφες ,μαρσαρω λιγο και πεφτει.Και το αλλο οταν ζοριστη και παει να αναψει το βεντιλατερ οχι παντα αλλα συχνα σβηνει το αμαξη ,οπως σβηνει μερικες φορες παλυ στο ζορι οταν παω να σταματησω και πατυσω συμπλεκτι.νερα δεν χανω και λαδια στις 5000χιλ να συμπληρωσω 500μλ, Οποια γνωμη πολυτημη.Πόσα χλμ έχεις ? Βαλβίδες έχεις τρίψει ποτέ ?
-
Ναι εχω τρυψει οταν αλλαξα φλατζα εχει 95000 χιλ και στο υγραεριο μου ειπαν ειναι ετσι και στην βενζινη
-
Ο χρήστης Nικος609 έγραψε:
Ναι εχω τρυψει οταν αλλαξα φλατζα εχει 95000 χιλ και στο υγραεριο μου ειπαν ειναι ετσι και στην βενζινηΈχεις κάνει καθαρισμό / έλεγχο στα μπέκ ? Έχεις κάνει έλεγχο μήπως τραβάει αέρα από την εισαγωγή ( μετά την πεταλούδα )
-
Κοιτας αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου και αν ο μαπ ειναι μεσα στον εγκεφαλο πιθανα και αυτος να σου κανει τη ζημια, επισης σε αυτη την περιπτωση κοιταξτε αν φτανει υποπιεση στον μαπ. Οπως και κανιστρο γεματο με βενζινη μπορει να σου την κανει.
Νομιζω οτι ειναι πραγματα που δε μπορεις να κανεις μονος σου, μαλλον θα πρεπει να το κοιταξει καποιος επαγγελματιας γιατι υπαρχουν απειρες αιτιες. -
Ο χρήστης Nικος609 έγραψε:
Γειασας παιδια κατοχως ενος rover 416 μοντ 1996 με το Κ κινητηρα Βενζινα και Υγραεριο.Παω να περασω κτεο ολα στα υψοι μου λεει αυτος εκει, καταλυτη θες με κοβη και μου δινει 1μηνα, αλλαζω καταλυτη παω και τιποτα παλυ τα ιδια οι τιμες δεν πεσαν καθολου.παραθετω .(CO% ρελαντι 4.30 υψηλες στροφες 6,33--- HC(ppm)ρελαντι 658 υψηλες στροφες 835.00)ο Λ μου ειπε στο ρελαντι OF και στη ψυλες 0.835. Συγουρα θα χρειαστω Λ αλλα μου ειπαν απο το κτεο τοσο ψυλες τιμες οφυλεται και απο αλλου.Συμπτωματα τωρα μια φορα την βδομαδα τουλαχιστο ανεβαζει ρελαντι γυρω στις 1100 στροφες ,μαρσαρω λιγο και πεφτει.Και το αλλο οταν ζοριστη και παει να αναψει το βεντιλατερ οχι παντα αλλα συχνα σβηνει το αμαξη ,οπως σβηνει μερικες φορες παλυ στο ζορι οταν παω να σταματησω και πατυσω συμπλεκτι.νερα δεν χανω και λαδια στις 5000χιλ να συμπληρωσω 500μλ, Οποια γνωμη πολυτημη.το κτεο απλα κανει ελεγχο, δεν ειναι αυτος που θα βρει τη βλαβη κ θα στο αντικαταστησει
θα πας σε μηχανικο να διαγνωσει τη βλαβη κ να το επισκευασει -
αυτο το γνωριζω οτι το κτεο κανει μονο τον ελενχο,και εννοητε οτι θα το παω σε μηχανικο ελεγα μηπως μπορουσα να κανω κατι εγω που ειναι ευκολο /και νομιζω οτι ειναι γιαυτο ειναι και το φορουμ να ανταλαζουμε αποψεις
-
ναι, ομως σου λεει ο αλλος θελεις καταλυτη, σκας ενα σωρο χρηματα χρηματα γιατι δεν κοστιζει 1κ 2 ευρω και παλι το προβλημα δεν λυθηκε.
αντε εμεις πιθανοτατα να πουμε οτι οφειλεται σε 4 πραγματα, θα μπεις σε εξοδα κ θα τα αλλαξεις ολα; κ αν δεν οφειλεται παλι σε αυτα; τζαμπα τα χρηματα
αν αυτο που οριζεις οτι ειναι κατι ευκολο, που ισως καποτε εβλεπες να διορθωναν τις στροφες του ρελαντι κ το μειγμα με ενα κατσαβιδι, πλεον αυτο δεν υφιστανται ειναι με εγκεφαλο κ ηλεκτρονικα ελεγχομενα το ρελαντι κ το μειγμα παιρνοντας διαρκως στοιχεια απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας, τον αισθητηρα λ, τον maf κ.α. για να λειτουργησει σωστα
για αυτο στο λεω φιλικα, οτι ειναι ορθοτερο να το δει καποιος μηχανικος να το ελεγξει κ να καταληξει σε τι οφειλεται κ να το επιδιορθωσει -
παιδια την εκανα την λαλακιαμου λοιπον νομιζα οτι ρυθμιστης πιεσης βενζινης ηταν βουλομενος λεω οκ να τον βγαλω να το καθαρυσω λοιπον τον εβγαλα τον φυσυξα με το στομα ε απο τοτε δηλ απο σημερα ,το αμαξι δεν περνει κατευθειαν μποστα θελει 2 3 μιζιες και κομπαιαζει οταν παταω γκαζ,ι λεω να το πατυσω λιγο μηπως ξεμπουκοση και βρομησε η καμπινα καυσαερια .συγουρα ειναι απο εκει. τωρα αυτος μωρε παιδια αλλαζη να παω απο το σκραπ, γιατι στο νετ που εψαξα πουλανε ολοι την μπεκιερα μαζι και αυτο απο εξωτερικο, να παρω εναν η θελει ρυθμησμα εγκεφαλουν κτλ. κλαφτα χαραλαμπε απο το ενα στο αλλο παμε
-
Και τη αλλο ειδα σημερα ενω χθες του εβγαλα το σωλινακιηταν πλημιρυσμενο σε βενζινη σημερα βγαζω το σωλινακη που συνδεετε πανω στο ρυθμιστη και ηταν αδειο εντελως δεν ειχε σταλα βενζινη τη εγινε ρε παιδια εχθες επερνε κατευθιαν μολις εβγαλα αυτο το δαιολο μου εχει αλαξει τα φωτα. Μηπως μετα απο αυτο που εκαναθελε εξαερωση στην βενζινη?ι
-
Πλάκα έχεις ρε φίλε.
Ενώ δεν έχεις ιδέα από αμάξια ακούς ένα ΒΟΔΙ που σου λέει ότι με 4%CO θέλεις καταλύτη και τα σκάς για κάτι που ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ γνωρίζει θα σου πει ότι ΤΖΑΜΠΑ το άλλαξες.
Kαι επειδή διαβάζουν και άλλοι εδώ και πρέπει να μαθαίνουν ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ότι το αμάξι θέλει καταλύτη ΠΡΕΠΕΙ να έχεις καυσαέρια ΣΤΑ ΟΡΙΑ της κατηγορίας. ΔΗΛΑΔΗ 0,5%CO και το πολύ 200HC.
Με αυτά που σου βγάλαν έχεις πρόβλημα μίγματος και μπορει να είναι και το Λ που πρέπει να το μετρήσεις στην λειτουργία του για να το εξακριβώσεις. Όσο για αυτά που σου είπαν και στο ΚΤΕΟ πάλι να μην πω τι είναι. Λ χαλασμένο δεν έχει ΠΟΤΕ καλά καυσαέρια...ΤΕΛΟΣ.
Τώρα επειδή πλήρωσες και μάλλον έμεινες ταπί και ψύχραιμος παλεύεις μόνος σου με τον ρυθμιστή. Αν είναι τρύπιος βάζεις μπρος και τρέχει βενζίνη από μέσα το σωληνάκι.
Για να αργεί να πάρει πιθανών έχεις πλούσιο μίγμα και δυσκολεύεται να το ανάψει.
Ή το πας σε ένα συνεργειό να τελειώνεις, ή αλλιώς ΜΑΘΕ πέντε πράγματα και ΠΑΡΕ και 5 εργαλειά να βρεις την βλάβη....
Απλά όμορφα και ωραία.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΤΕΟ