-
Εχω καποια** διαρροη στο ψυγειο του AC** γιατι καθε καλοκαιρι συμπληρωνω ΦΡΕΟΝ..
αλλα φετος τυχαια απο μια** τρυπα που εχει η μοκετα** παρατηρησα οτι υπαρχει** υγρο, ΟΧΙ ΝΕΡΟ**
κατω απο την μοκετα, νοτισμενο τον κετσε του 307cc
δεν στεγνωνει με τιποτα και ισως αυτο συμβαινει διοτι δεν ειναι νερο..
μενω στην Κρητη, λιγες βροχες και με την ζεστη που χει θα πρεπε να ηταν νερο να εχει εξατμιστει..
Τι μπορει να ειναι;;
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;; -
Εχω καποια** διαρροη στο ψυγειο του AC** γιατι καθε καλοκαιρι συμπληρωνω ΦΡΕΟΝ..
αλλα φετος τυχαια απο μια** τρυπα που εχει η μοκετα** παρατηρησα οτι υπαρχει** υγρο, ΟΧΙ ΝΕΡΟ**
κατω απο την μοκετα, νοτισμενο τον κετσε του 307cc
δεν στεγνωνει με τιποτα και ισως αυτο συμβαινει διοτι δεν ειναι νερο..
μενω στην Κρητη, λιγες βροχες και με την ζεστη που χει θα πρεπε να ηταν νερο να εχει εξατμιστει..
Τι μπορει να ειναι;;
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;; -
Εχω καποια** διαρροη στο ψυγειο του AC** γιατι καθε καλοκαιρι συμπληρωνω ΦΡΕΟΝ..
αλλα φετος τυχαια απο μια** τρυπα που εχει η μοκετα** παρατηρησα οτι υπαρχει** υγρο, ΟΧΙ ΝΕΡΟ**
κατω απο την μοκετα, νοτισμενο τον κετσε του 307cc
δεν στεγνωνει με τιποτα και ισως αυτο συμβαινει διοτι δεν ειναι νερο..
μενω στην Κρητη, λιγες βροχες και με την ζεστη που χει θα πρεπε να ηταν νερο να εχει εξατμιστει..
Τι μπορει να ειναι;;
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;; -
Το πλυστικό των υαλοκαθαριστήρων είναι ο νο1 ύποπτος.
Το αιρκοντίσιον (όχι το φρέον αλλά οι συμπυκωνμένοι υδρατμοί) είναι άλλος ένας ύποπτος.
Διαρροη από το νεροχύτη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο άλλη μια ιδέα.
Τα κανάλια απορροής και τυχόν διαρροές από τσιμούχες μου φαίνονται λίγο απίθανο.
Μηχανολογικά αφού δεν το αναφέρεις, μάλλον είσαι εντάξει.
ΥΓ: Τώρα είδα ότι μιλάς για cc...
-
Το πλυστικό των υαλοκαθαριστήρων είναι ο νο1 ύποπτος.
-δε καταλαβα τι ειναι το 'πλυστικο'....
Το αιρκοντίσιον (όχι το φρέον αλλά οι συμπυκωνμένοι υδρατμοί) είναι άλλος ένας ύποπτος.
-Αυτο δε ξερω πως να το ελεγξω
Διαρροη από το νεροχύτη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο άλλη μια ιδέα.
-Το εχω τσεκαρει και θεωρω οτι ειναι κομπλε!
Τα κανάλια απορροής και τυχόν διαρροές από τσιμούχες μου φαίνονται λίγο απίθανο.
-Νομιζω οτι ειναι το ιδιο με το παραπανω.
Μηχανολογικά αφού δεν το αναφέρεις, μάλλον είσαι εντάξει.ΥΓ: Τώρα είδα ότι μιλάς για cc...
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Εχω καποια** διαρροη στο ψυγειο του AC** γιατι καθε καλοκαιρι συμπληρωνω ΦΡΕΟΝ..
αλλα φετος τυχαια απο μια** τρυπα που εχει η μοκετα** παρατηρησα οτι υπαρχει** υγρο, ΟΧΙ ΝΕΡΟ**
κατω απο την μοκετα, νοτισμενο τον κετσε του 307cc
δεν στεγνωνει με τιποτα και ισως αυτο συμβαινει διοτι δεν ειναι νερο..
μενω στην Κρητη, λιγες βροχες και με την ζεστη που χει θα πρεπε να ηταν νερο να εχει εξατμιστει..
Τι μπορει να ειναι;;
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;;Έχει και το ψυγείο του καλοριφέρ για το ζεστό τον χειμώνα
Διαρροή σε αυτό είναι το παραφλο΄υ που στεγνώνει αλλά αφήνει λεκέ
Οι υδρατμοί από την εβαπορέτα του AC δεν λερώνουν
ΟΜΩΣ λερώνει το λάδι του κυκλώματοσ του AC αν έχεις διαρροή φρεον από την εβαπορέτα, για αυτό και συμπληρώνειςΤόσο χαμηλά στον κετσέ όμωσ θα έφτανε μαλλον μόνο το παραφλού, συμπληρώνεις παραφλού ;;
-
Οχι, παραφλου δεν εχω συμπληρωσει σχεδον ποτε..
και ακομα και αν εβαλα μια μικροποσοτητα δε θα δικαιολογουσε να βραχει ο κετσες μεχρι σχεδον τον σιδηροδρομο του καθισματος!
αν η εβαπορετα ειναι στην μερια του οδηγου τοτε θα δικαιολογει οντως την εισοδο του ΥΓΡΟΥ με λαδι κατω απο το πατακι...
Ξερετε ποσο ευκολα ή δυσκολα ή γενικα αν ειναι κοστοβορα η επισκευη του;; -
ΤΟ λάδι στην εβαπορέτα είναι ελάχιστο 10ml το πολύ
ΑΝ το λέρωμα είναι μέχρι τον σιδηρόδρομο, μήπως μπάινει νερό της βροχής από βουλωμένες αποχετεύσεις στον νεροχύτη του παρμπριζ
https://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q= ... 5464375745Πάρε ένα λάστιχο και ρίξε νερό στο τζάμι , με έμφαση στα δύο άκρα και δες μήπως μπαίνει στην καμπίνα
http://allgoodnogood.blogspot.gr/2015/0 ... shing.html -
Συνηθως κατω απο τη μοκετα καποια αυτοκινητα εχουν λαστιχενιες ταπες στο πατωμα......μηπως εχει φυγει καποια και οταν περνας απο βρεγμενο δρομο,μουσκευει τοπικα;;;
-
GGAB
Απο καπου ξανακουσα για τις λαστιχενιες ταπες..και αφου ειναι cabrio πολυ πιο πιθανο να εχει..
Εψαξα αλλα δεν την βρηκα.. θα το googlαρω τωρα!
**kospapad **
εδωσες πολυ τροφη για σκεψη.........
Με το καλο θα το ανοιξω το ΣΚ που θα υπαρχει περισσοτερος χρονος
και θα σας ενημερωσω...
Mου φαινεται πως αυτο ειναι το προβλημα !!!!!!!!!!
Ευχαριστω και τους 2 παρα πολυ..Νομιζω θα υπαρξει λυση μετα απο αυτες τις πληροφοριες -
Ίδιο πρόβλημα σε 206 είχα διαρροή στο a/c. Εμένα μετά την επισκευή μου άφησε ένα τριγμό που δεν είχα πριν και ένα ανεπαίσθητο θόρυβο όταν δουλεύει το a/c που επίσης δεν είχα.... Οπότε προσοχή στο μάστορα.
-
Ο χρήστης twangeo έγραψε:
Ίδιο πρόβλημα σε 206 είχα διαρροή στο a/c. Εμένα μετά την επισκευή μου άφησε ένα τριγμό που δεν είχα πριν και ένα ανεπαίσθητο θόρυβο όταν δουλεύει το a/c που επίσης δεν είχα.... Οπότε προσοχή στο μάστορα.φιλε μου, πηγα σε εναν εδω στο Ρεθυμνο που λενε ΟΛΟΙ οτι ειναι ΠΟΛΥ καλος και ασχολειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με AC αμαξιου
του ανεφερα αυτο που γραφει εδω:
www_drive2_ru/l/2514943/
και μου ειπε οτι ειναι ασχετο με το συστημα κλιματισμου..
με ρωτησε αν συμπληρωνω παραφλου...
εσυ θυμασαι τι ακριβως ζημια ειχες;; -
Υγρά στο πατακι του οδηγού. Νομιζα για καιρό ότι ηταν νερα αλλα δεν ηταν... Δες σε λευκο χαρτι αν εχουν χρωμα οταν τα σκουπισεις. Εμένα ήταν λίγο πράσινα. Ο μηχανικός μου με έστειλε ηλεκτρολόγο κατευθείαν λέει ολα τα 206 αργα η γρήγορα βγάζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα ειναι διαρροή ac... Κόστος γυρω στα 150ευρώ
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Εχω καποια** διαρροη στο ψυγειο του AC** γιατι καθε καλοκαιρι συμπληρωνω ΦΡΕΟΝ..
αλλα φετος τυχαια απο μια** τρυπα που εχει η μοκετα** παρατηρησα οτι υπαρχει** υγρο, ΟΧΙ ΝΕΡΟ**
κατω απο την μοκετα, νοτισμενο τον κετσε του 307cc
δεν στεγνωνει με τιποτα και ισως αυτο συμβαινει διοτι δεν ειναι νερο..
μενω στην Κρητη, λιγες βροχες και με την ζεστη που χει θα πρεπε να ηταν νερο να εχει εξατμιστει..
Τι μπορει να ειναι;;
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;;Καλησπέρα. Έστω καθυστερημένα, να ενημερώσω ότι προ 1-1,5 έτους σε Peugeot 307 cc 1.6 του 2008 με περίπου 100.000χλμ γυναίκας συναδέλφου στο γραφείο υπήρχε το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα με σένα και από ότι της είπαν είναι από διαρροή παραφλού από το κύκλωμα του καλοριφέρ της καμπίνας επιβατών. Φαίνεται το πρόβλημα αυτό να είναι σχετικό συχνό σε διάφορα μοντέλα Peugeot από όσο είδαμε ψάχνοντας σε φόρουμ για Peugeot.
Κοίταξε ενδεικτικά εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10156 -
Σε Renault Kangoo είχα δει πράσινο υγρό στο πατάκι του οδηγού, οπότε ήταν σίγουρο ότι ήταν παραφλού. Είχε τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ και για την αλλαγή του χρειάστηκε να ξηλωθεί όλη η κονσόλα, δεν έβγαινε διαφορετικά...
-
Tό ίδιο πρόβλημα υπήρχε σε Seicento και η αιτία ήταν κάποιο σωληνάκι του A/C που είχε μπλοκάρει και πετούσε τα νερά μέσα στο αμάξι!!!
-
Μακαρι παιδια,
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια..θα ανοιξω πρωτα το πλαστικο να δω τι παιζει
για να ειμαι υποψιασμενος και μετα θα το παω στον μαστορα!
θυμαστε μονο αν ηταν 'λερωμενο' το σημειο της διαρροης;;Αν φαινοταν οτι εχει τρεξει υγρο απο εκει;; -
Διάβασε τις απαντήσεις στο λινκ που παρέθεσα πιο πάνω. Τα παιδιά από το PS Club έχουν γράψει πολλές λεπτομέρειες για το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Διάβασε τις απαντήσεις στο λινκ που παρέθεσα πιο πάνω. Τα παιδιά από το PS Club έχουν γράψει πολλές λεπτομέρειες για το πρόβλημα.Ναι τα διαβασα, ειναι πολυ αναλυτικοι και καποιοι εχουν και φωτο!!!
Ευχαριστω πολυ..πιστευω οτι μπορει να τα καταφερω και μονος μου αφου πιανουν λιγο τα χερια μου -
κλασσικη περιπτωση βλαβης...peugeot.
Το πιο πιθανο ειναι ξεραμενα λαστιχακια στη διακλαδωση καλοριφερ-συστηματος ψυξης, ή διαρροή απο το ψυγειο καλοριφερ(τρυπημα)
αν το ψυκτικο υγρο ειναι καφε, σημαινει οτι εχεις τρυπα και εχεις οξειδωση.
Επισης αν στο ξεκινημα ακους μπουρμπουληθρες, παλι σημαινει οτι εχεις διαρροη γιατι εχει περασει αερας στο κυκλωμα. -
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
...
Ποσα ψυγεια εχει ενα αμαξι;;
A/C
το ψυγειο της μηχανης
Και ποιο αλλο;;;Από 1 μέχρι 6.
1.ψύξεος κινητήρα, 2.κλιματιστικού, 3.ιντερκούλερ, 4.λαδιού κινητήρα, 5. λαδιού σασμάν και 6.λαδιού υδραυλικού τιμονιού. Τα 3 πρώτα είναι τα ποιο σύνηθες ενώ το τελευταίο είναι συνήθως απλό σωληνάκι.
Συμφωνώ με τα προγραφόμενα.
"Υγρο" κατω απο την μοκετα στο μερος του οδηγου!