Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel astra g δεν παίρνει εύκολα μπρος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Opel astra g δεν παίρνει εύκολα μπρος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    9
    1823
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thomas-m last edited by

      Χαίρεται, έχω ένα θέμα με ένα opel astra g (z14xe) 1.4 . Το οποίο όταν μου σβήνει σε κάποια ανηφόρα ή κατηφόρα δεν παίρνει μπρος αν δεν πατήσω γκάζι. Επίσης έχω παρατηρήσει πως 1 φορά τον μήνα τουλάχιστον ενώ το έχω βάλει μπρος και κάνω κάποια χλμ και το σβήνω, θέλει 3 μιζιες και γκάζι για να πάρει.Χωρίς γκάζι δεν παίρνει με τίποτα. Γνωρίζει κάποιος γιατί το κάνει αυτό? Έχει καινούργια μπαταρία,έχει αλλαχτεί ο αισθητήρα στροφαλου και έχει επισκευαστεί ο εγκέφαλος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        thomas-m last edited by

        Χαίρεται, έχω ένα θέμα με ένα opel astra g (z14xe) 1.4 . Το οποίο όταν μου σβήνει σε κάποια ανηφόρα ή κατηφόρα δεν παίρνει μπρος αν δεν πατήσω γκάζι. Επίσης έχω παρατηρήσει πως 1 φορά τον μήνα τουλάχιστον ενώ το έχω βάλει μπρος και κάνω κάποια χλμ και το σβήνω, θέλει 3 μιζιες και γκάζι για να πάρει.Χωρίς γκάζι δεν παίρνει με τίποτα. Γνωρίζει κάποιος γιατί το κάνει αυτό? Έχει καινούργια μπαταρία,έχει αλλαχτεί ο αισθητήρα στροφαλου και έχει επισκευαστεί ο εγκέφαλος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thomas-m last edited by

          Χαίρεται, έχω ένα θέμα με ένα opel astra g (z14xe) 1.4 . Το οποίο όταν μου σβήνει σε κάποια ανηφόρα ή κατηφόρα δεν παίρνει μπρος αν δεν πατήσω γκάζι. Επίσης έχω παρατηρήσει πως 1 φορά τον μήνα τουλάχιστον ενώ το έχω βάλει μπρος και κάνω κάποια χλμ και το σβήνω, θέλει 3 μιζιες και γκάζι για να πάρει.Χωρίς γκάζι δεν παίρνει με τίποτα. Γνωρίζει κάποιος γιατί το κάνει αυτό? Έχει καινούργια μπαταρία,έχει αλλαχτεί ο αισθητήρα στροφαλου και έχει επισκευαστεί ο εγκέφαλος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kospapad last edited by

            Μου είχε τύχει να έχω βάλει ελατωμαρτικο αισθητηρα στροφάλου και αφού έλεγξα το μισό αμάξι και έναν εγκέφαλο μετά άλλαξα τον αισθητήρα πάλι και τέλος

            ΑΝ δεν έχεις λαμπάκι, ο αισθητήρας είναι πολυ ύποπτος

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thomas-m last edited by

              Έβγαζε σφάλμα στον αισθητήρα και τον αντικατεστησα,όμως συνέχισε, ετσι επισκευασαμε τον εγκέφαλο και σταμάτησε το πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκίνησε πάλι μετά από 5 μήνες. Αυτό που όταν σβήνει δεν παίρνει μπρος χωρίς γκάζι, το έκανε ανέκαθεν από την μέρα που το αγόρασα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gnikas last edited by

                Ο μηχανικός σου να σου καθαρίσει την πεταλούδα του γκαζιού και ολες τις ηλεκτρονικές επαφές εκει γύρω. Από την πολυκαιρία πολλές είναι ψευτο κολλημένες και δεν δίνουν σωστές αποκρίσεις..Ομοίως καθάρισε και την egr (Ανακυκλοφορία καυσαερίων)..Επειδή έχεις ηλεκτρονικό γκάζι δες λίγο την τάση που πρέπει να έχει ο μηχανισμός για σωστή λειτουργία, εάν δεν δείχνει τάση μπερδεύει την ECU και δεν παίρνει μπρος (Όταν πατάς γκάζι παρακάπτει την διαδικασία και παίρνει).Καθάρισε κυρίως τα καλώδια πίσω από το πεντάλ(Spray επαφών ΜΟΝΟ). Η προβλεπόμενη τάση νομίζω είναι 5volt για να βλέπει η ecu το γκάζι. (Συνήθως έχει 6pin για τη σύνδεση, η θέση 3 και θέση 6 δείχνουν 5V και οι άλλες 4 μηδέν Volt ή σχεδόν μηδέν). Εάν δεν έχει τάση το ανταλλακτικό ονομάζεται 'αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού' και κάνει γύρω στα 35Ε (Delphi). Κάνε μια πλήρη και καλή προσπάθεια με όλα τα παραπάνω στοιχεία για να βοηθήσεις αρκετά το αυτοκίνητο. Εκτιμώ ότι δεν θα κοστίσουν πάνω από 70-80 Ε με το ανταλλακτικό (αν χρειαστεί). ..Εννοείται θα συνδέσεις τη θύρα OBD (πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων) σε laptop πριν αρχίσεις να κάνεις εργασίες για να 'τρέξει' το αντίστοιχο διαγνωσικό τέστ. (Έχει τεστ ακόμα και για τη θέση της πεταλούδας γκαζιού)
                Εάν ο μηχανικός σου δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω άλλαξε μηχανικό.

                ΔΕΣ ΕΔΩ
                http://www.economyserviceparts.gr/opel- ... 10425.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thomas-m last edited by

                  Ο χρήστης gnikas έγραψε:
                  Ο μηχανικός σου να σου καθαρίσει την πεταλούδα του γκαζιού και ολες τις ηλεκτρονικές επαφές εκει γύρω. Από την πολυκαιρία πολλές είναι ψευτο κολλημένες και δεν δίνουν σωστές αποκρίσεις..Ομοίως καθάρισε και την egr (Ανακυκλοφορία καυσαερίων)..Επειδή έχεις ηλεκτρονικό γκάζι δες λίγο την τάση που πρέπει να έχει ο μηχανισμός για σωστή λειτουργία, εάν δεν δείχνει τάση μπερδεύει την ECU και δεν παίρνει μπρος (Όταν πατάς γκάζι παρακάπτει την διαδικασία και παίρνει).Καθάρισε κυρίως τα καλώδια πίσω από το πεντάλ(Spray επαφών ΜΟΝΟ). Η προβλεπόμενη τάση νομίζω είναι 5volt για να βλέπει η ecu το γκάζι. (Συνήθως έχει 6pin για τη σύνδεση, η θέση 3 και θέση 6 δείχνουν 5V και οι άλλες 4 μηδέν Volt ή σχεδόν μηδέν). Εάν δεν έχει τάση το ανταλλακτικό ονομάζεται 'αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού' και κάνει γύρω στα 35Ε (Delphi). Κάνε μια πλήρη και καλή προσπάθεια με όλα τα παραπάνω στοιχεία για να βοηθήσεις αρκετά το αυτοκίνητο. Εκτιμώ ότι δεν θα κοστίσουν πάνω από 70-80 Ε με το ανταλλακτικό (αν χρειαστεί). ..Εννοείται θα συνδέσεις τη θύρα OBD (πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων) σε laptop πριν αρχίσεις να κάνεις εργασίες για να 'τρέξει' το αντίστοιχο διαγνωσικό τέστ. (Έχει τεστ ακόμα και για τη θέση της πεταλούδας γκαζιού)
                  Εάν ο μηχανικός σου δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω άλλαξε μηχανικό.

                  ΔΕΣ ΕΔΩ
                  http://www.economyserviceparts.gr/opel- ... 10425.html

                  Ευχαριστώ,καταρχήν για την απάντηση. Την EGR την καθαρίσαμε από την πρώτη στιγμή, να καθαρίσω μονός μου την πεταλούδα με σπρέι ειδικό για injection και να ρίξω το σπρέι επαφών πίσω από το γκάζι ή να το αφήσω στον μηχανικό? Γιατί δεν είναι και τόσο δύσκολο. Την τάση την ελέγχουμε από το φις που βρίσκεται πίσω από το πεντάλ του γκαζιού?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gnikas last edited by

                    Δες αυτό..
                    https://www.youtube.com/watch?v=GBRJdzrGUA4
                    Μετά αυτό
                    https://www.youtube.com/watch?v=m3Ucvyqiczw
                    Και για OPEL
                    https://www.youtube.com/watch?v=NmDuGhzjfPM
                    Για astra g εδώ...
                    https://www.youtube.com/watch?v=BOdO7P0bTFM
                    ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΨΕΚΑΖΕΙΣ.....Εάν δεις τα βίντεο με τη σειρά θεωρώ ότι μπορείς (έπειτα) να το κάνεις και μόνος σου....Εάν τουλάχιστον έχεις βολτόμετρο αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.
                    Δες τα βίντεο ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ξανασυζητάμε....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thomas-m last edited by

                      Ο χρήστης gnikas έγραψε:
                      Δες αυτό..
                      https://www.youtube.com/watch?v=GBRJdzrGUA4
                      Μετά αυτό
                      https://www.youtube.com/watch?v=m3Ucvyqiczw
                      Και για OPEL
                      https://www.youtube.com/watch?v=NmDuGhzjfPM
                      Για astra g εδώ...
                      https://www.youtube.com/watch?v=BOdO7P0bTFM
                      ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΨΕΚΑΖΕΙΣ.....Εάν δεις τα βίντεο με τη σειρά θεωρώ ότι μπορείς (έπειτα) να το κάνεις και μόνος σου....Εάν τουλάχιστον έχεις βολτόμετρο αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.
                      Δες τα βίντεο ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ξανασυζητάμε....

                      Εάν δούμε ότι δεν έχει την σωστή τάση, το ανταλλακτικό που θα πρέπει να αντικαταστησουμε που βρίσκεται? Τα βίντεο είναι πολύ σαφής και πάλι ευχαριστώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gnikas last edited by

                        Πάνω από το (η ενσωματωμένο στο)πεντάλ του γκαζιού. Που ακριβώς δεν ξέρω καθώς στο δικό μας ASTRA G (1998 από τα πρώτα) δεν είχε τύχει παρόμοια βλάβη...Στο τέλος θα πρέπει να κάνεις reset όλες τις βλάβες στον laptop και μετά τεστάρεις.Έστω ότι ελέγχεις την τάση και δεν έχεις την σωστή τάση (αρχικά) αλλά μετά τον καθαρισμό (η τάση τελικά επανέρχεται) και όλα ΟΚ. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για 10 λεπτά και μετά επανασύνδεση για να κάνει reset (από μόνο του). Εάν δεν μπορείς εσύ (καλύτερα) να το κάνει ο ηλεκτρολόγος της γειτονιάς σου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr