-
Εχουμε και λεμε,μολις περασω τις 4000 σ.α.λ κοβει υπερβολικα η αποδοση και δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5,500 και μετα αρχιζει και κανει σαν τρακτερ.Το σβηνω το αναβω δουλευει σωστα και μολις περασω τις 4,000 παλι τα ιδια.Το obd reader βγαζει p0302,p0303,p0304 και το μπαρομετρο εδειχνε πιεση 1,1 ενω κανονικα ειναι 0,8-0,9.Καμια ιδεα;
-
Εχουμε και λεμε,μολις περασω τις 4000 σ.α.λ κοβει υπερβολικα η αποδοση και δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5,500 και μετα αρχιζει και κανει σαν τρακτερ.Το σβηνω το αναβω δουλευει σωστα και μολις περασω τις 4,000 παλι τα ιδια.Το obd reader βγαζει p0302,p0303,p0304 και το μπαρομετρο εδειχνε πιεση 1,1 ενω κανονικα ειναι 0,8-0,9.Καμια ιδεα;
-
Εχουμε και λεμε,μολις περασω τις 4000 σ.α.λ κοβει υπερβολικα η αποδοση και δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5,500 και μετα αρχιζει και κανει σαν τρακτερ.Το σβηνω το αναβω δουλευει σωστα και μολις περασω τις 4,000 παλι τα ιδια.Το obd reader βγαζει p0302,p0303,p0304 και το μπαρομετρο εδειχνε πιεση 1,1 ενω κανονικα ειναι 0,8-0,9.Καμια ιδεα;
-
Συνεργείο μήπως ? για να βρούν γιατί ανεβάζει πίεση και πέφτει σε safe mode
-
Σύντεκνε άμε να ξανοίξεις το χοχλιό* που παράγει τη πίεση. Yπάρχει ένα σωληνάκι που πάει στο actuator. Δες μήπως έχει βγει τρυπήσει, εξαφανιστεί! Διαφορετικά στο συνεργείο που είπε και ο παραπάνω.
*[πήγαινε να κοιτάξεις το σαλιγκάρι=συμπιεστής ]
-
Σωληνάκια υποπίεσης στον κομπρέσσορα;
Να το πας στο συνεργείο, μην το δουλεύεις έτσι. -
Το προβλημα ηταν πιο απλο,ο καταλυτης εσπασε και εφραξε την εξατμιση.
-
Τσεκαρισε υψηλη ταση και μπεκ ο μηχανικος?
-
Ολα δουλευουν ρολοι,μεχρι και συμπιεση μετρησαμε και ο κινητηρας ειναι αψογος.Απλα ειχε φραξει η εξατμιση,μολις την αδειασαμε δουλεψαν ολα αψογα οπως πριν.
Προβλημα σε c class