-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και επειδή καλός ο χαβαλές αλλά τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να πάνε μπροστά...Προσφέρω το CV, το linkedΙn μου και την αυθεντία μου ως μηχανικός ΕΜΠ για να προωθήσεις το μεγαλεπήβολο σχέδιό σου...
Με αντάλλαγμα ΜΟΝΟ το 90% αυτών που δίνεις στα διάφορα εργαστήρια, φόρα, και οργανισμούς για να σε εμπαίζουν
Εγώ σου προσφέρω το δικαίωμα να τοποθετείς την πατέντα μου στις κατασκευές με αντάλλαγμα το 90% των κερδών σου.
Τα πράγματα είναι απλά. Εγώ δεν ξέρω την δική σου επιστήμη και εσύ δεν ξέρεις την δική μου. Είναι δύο διαφορετικές μέθοδοι σχεδίασης πάνω στην ίδια επιστήμη της τεχνολογίας των αντισεισμικών κατασκευών.
Είναι σαν να σχεδιάζετε την ατμομηχανή και εγώ την μηχανή εσωτερικής καύσης.
Αν θες να μάθεις τι είναι τριαδική πατέντα διάβασε εδώ.
Διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τι είναι και πως το αποκτάς http://www.michanikos.gr/topic/9725-� ... %89%CF%82/ -
Ποια ειναι η δικιά σου επιστήμη ;
Το επιστημονικό σου υπόβαθρο σταματάει σε στοιχειώδης γνωστής φυσικής γυμνασίου (άσε τη στατική και τη δυναμική για παιδάκια μεγαλύτερης τάξης ) οταν μπλέκεις ακόμα την ταχύτητα με την επιτάχυνση.
Πάντως, πέρα απο την αμάθεια και χαζομάρα που σε διακατέχει, το πρόσημο είναι θετικό για την επιστήμη. Με τα λεφτά που σου τρώει το ΕΜΠ, ένας διδακτορικός μηχανικός αποκτάει πληρέστερη υλικοτεχνική υποδομή.
Συνέχισε ετσι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ποια ειναι η δικιά σου επιστήμη ;Το επιστημονικό σου υπόβαθρο σταματάει σε στοιχειώδης γνωστής φυσικής γυμνασίου (άσε τη στατική και τη δυναμική για παιδάκια μεγαλύτερης τάξης ) οταν μπλέκεις ακόμα την ταχύτητα με την επιτάχυνση.
Πάντως, πέρα απο την αμάθεια και χαζομάρα που σε διακατέχει, το πρόσημο είναι θετικό για την επιστήμη. Με τα λεφτά που σου τρώει το ΕΜΠ, ένας διδακτορικός μηχανικός αποκτάει πληρέστερη υλικοτεχνική υποδομή.
Συνέχισε ετσι
Αυτή είναι η δική μου επιστήμη. https://www.researchgate.net/post/Is_it ... g_elements
Απάντησε εκεί μέσα αν μπορείς. Οι ερευνητές εκεί μέσα δεν μπορούν....
Στο petrolhead έχεις χάσει επεισόδια.... -
Γιατί ρε παιδιά .... Απλά και κατανοητά ...
Αν πάνω σε ένα τραπέζι βάλουμε δύο κολόνες. Την μία την βιδώνουμε πάνω στο τραπέζι και την άλλη απλά την ακουμπίσουμε πάνω στο τραπέζι. Αν κουνήσουμε το τραπέζι η ασύνδετη κολόνα θα ανατραπεί Η βιδωμένη με το τραπέζι κολόνα αντέχει πολλές άπυρες ταλαντώσεις. Αυτό έκανα και εγώ με τις κολόνες της κατασκευής... με έναν μηχανισμό τις βίδωσα στο έδαφος για να αντέχουν περισσότερο οι κατασκευές στις ταλαντώσεις του σεισμού. Είναι απλό βιδώστετο και σώστετο
-
Τι τάσεις παίρνει το μπετό και τι οι οπλισμοι;
Με βάση το παραπάνω πως κόβω οπλισμούς και όχι μπετό ;
Τι γίνεται με τις τάσεις στις δοκούς ; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι τάσεις παίρνει το μπετό και τι οι οπλισμοι;
Με βάση το παραπάνω πως κόβω οπλισμούς και όχι μπετό ;
Τι γίνεται με τις τάσεις στις δοκούς ;Οι τάσεις πάνω στον κορμό των δοκών που δημιουργείτε από τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό δεν υφίστανται πια ή δεν είναι τόσο έντονες όσο είναι χωρίς την ευρεσιτεχνία. Η αντίδραση του μηχανισμού στο δώμα ως προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος και η άλλη αντίθετη αντίδραση στο αντικριστώ κάτω μέρος της βάσης κατορθώνουν να διατηρούν το υποστύλωμα κατακόρυφο και κατά τον σεισμό. Όταν το υποστύλωμα μένει κατακόρυφο κατά την διάρκεια του σεισμού δεν δημιουργούνται οι στροφές στους κόμβους που παραμορφώνουν τους κορμούς της δοκού και του υποστυλώματος.
Οπότε δεν υφίσταται πλέον ο στρεπτοκαμπτικός λυγισμός.Με βάση το παραπάνω πως κόβω οπλισμούς και όχι μπετό ;
Θα σου δείξω τι προβλήματα έχετε και την λύση μετά.
Από έρευνα που έχω κάνει τα παρακάτω.Μέθοδος όπλισης σκυροδέματος της υπάρχουσας τεχνολογίας των κατασκευών καθώς και τα προβλήματα που παρουσιάζει
Μηχανισμός Συνάφειας
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα σε μια κατασκευή από Ο.Σ. επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια επαφής σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος επικάλυψης κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων του χάλυβα.
Συσχετισμός Προδιαγραφών σκυροδέματος – χάλυβα.
Από την βιβλιογραφία ξέρουμε ότι οι αντοχές του σκυροδέματος στην θλίψη είναι 12 φορές μεγαλύτερες από ότι είναι σε εφελκυσμό. Ξέρουμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα ελαστικό υλικό όπως είναι ο χάλυβας. Ξέρουμε ότι δεν έχει ιδιαίτερες αντοχές στην διάτμηση και τις τέμνουσες όπως έχει ο χάλυβας.Η μέθοδος όπλισης μέσο της συνάφειας χρησιμοποιείτε από τον σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό για την αύξηση των δυναμικών χαρακτηριστικών του σκυροδέματος.
Ωστόσο μετά από έρευνα που έκανα διαπίστωσα ότι εμφανίζονται πολλά προβλήματα τα οποία ακυρώνουν μετά από ορισμένες τιμές εντάσεων την συνεργασία μεταξύ του σκυροδέματος και του χάλυβα
Υπάρχει η ανάγκη να εφευρεθεί μία άλλη μέθοδος όπλισης η οποία να επιτρέπει την απόλυτη συνεργασία αυτών των δύο υλικών (του χάλυβα και του σκυροδέματος )ώστε αυτά τα δύο συνεργαζόμενα υλικά να μπορούν να εξαντλήσουν στο μέγιστο ( 100% ) τις ιδιαίτερες ικανότητές τους ως προς ορισμένες φορτίσεις όπως είναι η θλίψη για το σκυρόδεμα και ο εφελκυσμός για τον χάλυβα, χωρίς η πρόωρη αστοχία του σκυροδέματος να αναιρεί τις προδιαγραφές αντοχών του χάλυβα.
Με την μέθοδο όπλισης της συνάφειας παρατηρείται ότι ο οπλισμός του χάλυβα δεν εξαντλεί στο 100% τις πραγματικές του προδιαγραφές ως προς τον εφελκυσμό που καλείτε να αναλάβει, διότι αστοχεί πάντα πρώτο το σκυρόδεμα . Η πρόωρη αστοχία του σκυροδέματος εμφανίζεται όταν ενεργούν και άλλες εντάσεις πάνω του στις οποίες δεν εμφανίζετε να έχει και ιδιαίτερες αντοχές.
Αυτός είναι ο λόγος όπου σε πολλές σεισμικές αστοχίες του σκυροδέματος βλέπουμε τον χάλυβα πάντα ακέραιο, τραβηγμένο έξω από το σκυρόδεμα, αλλά ποτέ κομμένο.Αυτή η πρωτιά της αστοχίας του σκυροδέματος σύμφωνα με την έρευνα που έκανα οφείλεται σε πολλούς ασύμμετρους παράγοντες. Τρις από αυτούς τους παράγοντες αναλύω πάρα κάτω Μετά ακολουθεί η λύση που δίνει η ευρεσιτεχνία σε κάθε ένα πρόβλημα.
Πρώτη αιτία αστοχίας της συνάφειας του σκυροδέματος και του χάλυβα
Ξέρουμε ότι η ελαστικότητα του σκυροδέματος και η ικανότητά του στον εφελκυσμό είναι μικρότερη αυτής του χάλυβα. Κατά το λίκνισμα του φέροντα σκελετού στον σεισμό τα φέροντα στοιχεία παρουσιάζουν τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό πάνω στον κορμό τους και αυτή η στροφή δημιουργεί την ακτίνα καμπυλότητας η οποία έχει την τάση να επιμηκύνει την μία πλευρά των στοιχείων και να συνθλίψει την άλλη τους πλευρά. Λόγο της εξωτερικής θέσεως που καταλαμβάνει το σκυρόδεμα επικάλυψης του οπλισμού έναντι του χάλυβα επάνω στο φέρον στοιχείο επιμηκύνεται περισσότερο από τον χάλυβα. Η αδυναμία όμως του σκυροδέματος επικάλυψης να ακολουθήσει αυτήν την παραμόρφωση επιμήκυνσης που δέχεται διότι δεν έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα που χρειάζεται από την μία και η αδυναμία του από την άλλη στον εφελκυσμό που δέχεται, δημιουργεί διαφορετικές επιμηκύνσεις στα δύο συνεργαζόμενα υλικά με αποτέλεσμα την δημιουργία μικρών ρωγμών εξωτερικώς του σκυροδέματος επικάλυψης. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος επικάλυψης κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα με αποτέλεσμα να μην υφίσταται πια ο μηχανισμός της συνάφειας.
Βέβαια από την βιβλιογραφία ξέρουμε ότι η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης του σκυροδέματος και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού (συνδετήρων) δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών στην διεπιφάνεια οπλισμού και σκυροδέματος.
Δεύτερη αιτία αστοχίας της συνάφειας του σκυροδέματος και του χάλυβα
Ξέρουμε ότι σε έναν φορέα εάν αρχίσει το φαινόμενο του λυγισμού, ο οπλισμός τείνει να επιμηκυνθεί, για να ακολουθήσει τον λυγισμό του κάθετου στοιχείου. Επειδή όμως ο χάλυβας υπόκεινται σε μεγάλες εφελκυστικές τάσεις, αντιδρά στην παραμόρφωση που του επιβάλουν τα εξωτερικά φορτία του σεισμού μέσο της συνεργασίας που έχει με το σκυρόδεμα με τον μηχανισμό της συνάφειας. Ώμος εμφανίζονται άλλοι διαφορετικοί μηχανισμοί (τύπου μοχλού) πάνω στους κορμούς των φερόντων στοιχείων οι οποίοι δημιουργούν ασύμμετρες και αντίρροπες εντάσεις σε επιμέρους σημεία του κορμού τους όπου δρα η συνάφεια με αποτέλεσμα η εντάσεις αυτές να εμφανίζουν μεγάλη αντίρροπη διαφορά δυναμικού.
Μηχανισμοί Ένα παράδειγμα μηχανισμού αποτελεί ένας απλός μοχλός στον οποίο ένα υπομόχλιο δημιουργεί έναν μηχανισμό ο οποίος αναλόγως της θέσεώς του επί του μοχλού μπορεί να πολλαπλασιάσει την δυνατότητα ανύψωσης φορτίων με μικρή εφαρμοζόμενη δύναμη. Τέτοιοι μηχανισμοί δημιουργούνται και στα φέροντα στοιχεία ενός δομικού έργου. Αυτοί οι μηχανισμοί καταπονούν με περισσότερες φορτίσεις συγκεκριμένα σημεία των φερόντων στοιχείων της κατασκευής. Αυτό το υπομόχλιο του απλού μοχλού, πάνω στις κατασκευές είναι αόρατο αλλά υπαρκτό και δημιουργείτε όταν ένα στοιχείο του φέροντα οργανισμού έχει ταυτόχρονα περιοχές του κορμού του που παρουσιάζουν επιμέρους ελαστική και άκαμπτη συμπεριφορά. Συνήθως άκαμπτη συμπεριφορά παρουσιάζεται στα άκρα τους κοντά στους κόμβους και ελαστική συμπεριφορά στον κεντρικό κορμό των στοιχείων.
Εκεί που συναντιέται η ελαστική συμπεριφορά του κορμού του στοιχείου με την ακαμψία του υπόλοιπου τμήματός του, δημιουργείται αυτός ο αόρατος μηχανισμός του υπομοχλίου. Αυτός ο μηχανισμός μιμούμενος τον απλό μοχλό, πολλαπλασιάζει τις εντάσεις του σεισμού πλησίον των κομβικών άκαμπτων τμημάτων του στοιχείου και για τον λόγο αυτό οι περισσότερες αστοχίες εμφανίζονται λίγο πιο μακριά από τα κομβικά τους σημεία , δηλαδή στην θέση του υπομοχλίου που ονομάζουμε κρίσιμη διατομή.
Ας εξετάσουμε τώρα την λειτουργία αυτού του μηχανισμού που δημιουργεί από την μια η ελαστική και από την άλλη η άκαμπτη συμπεριφορά του κορμού του στοιχείου εν σχέση με τον μηχανισμό της συνάφειας ώστε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα ως προς τα προβλήματα που παρουσιάζονται .
Βασικά ο μηχανισμός του μοχλού είναι ένα κρίσιμο σημείο αστοχίας πάνω στον κορμό των στοιχείων ( δοκού ή υποστυλώματος ) όπου σε αυτήν την περιοχή του κορμού των διαχωρίζετε η φορά των εντάσεων δημιουργώντας αντίρροπες και ασύμμετρες ροπές.Βασικά ο μηχανισμός αυτός δημιουργεί εκ φύσεως πάντα αντίρροπες ροπές και είναι το σημείο εκείνο που διαχωρίζει τις τάσεις εφελκυσμού σε δεξιές και αριστερές στην μέγιστη τιμή τους.
Αυτός ο μηχανισμός αλλάζει την φορά των εντάσεων στην κρίσιμη περιοχή αφενός (δημιουργόντας αντίρροπες ροπές ) και αφετέρου δημιουργεί μεγαλύτερες εντάσεις στην ασθενέστερη περιοχή του κορμού των στοιχείων όπου δρα η μικρού δυναμικού αντοχή της συνάφειας. Οπότε εμφανίζονται μεγάλες εντάσεις σε περιοχές όπου η συνάφεια έχει μικρές εφεκλυστικές αντοχές εν σχέση με το άλλο τμήμα του κορμού του στοιχείου το οποίο έχει μεγαλύτερη συνάφεια και αντοχές εφελκυσμού λόγο του μεγαλύτερου μήκους του όπου δρα η συνάφεια. Αυτός ο μηχανισμός έχει σαν αποτέλεσμα να αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα που ευρίσκεται από την μεριά της αδύναμης περιοχή αφήνοντας τον χάλυβα να εξοκείλει από αυτό, ακυρώνοντας τόσο τον μηχανισμό της συνάφειας όσο και τις εφεκλυστικές ικανότητες του χάλυβα που μπορεί να παραλάβει. Οπότε εδώ βλέπουμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε οικονομία στην ποσότητα του χάλυβα που τοποθετούμε στα υποστυλώματα αν μία άλλη μέθοδος οπλισμού εξαντλούσε 100% τις εφελκυστικές του ικανότητες.
Παράδειγμα. Υποθέστε ότι έχουμε ένα κερί το οποίο έχει μέσα του το φυτίλι Αν το σπάσουμε με τα χέρια μας στο κέντρο θα παρατηρήσουμε ότι στο σημείο του μηχανισμού και τελικά της αστοχίας θα υποχωρήσει μεν το κερί λόγο θλίψης, αλλά το φυτίλι δεν θα τραβηχτεί από καμία πλευρά έξω από το σώμα του κεριού. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαφορά δυναμικού στην συνάφεια του δεξιού και αριστερού κορμού του κεριού.
Αν όμως σπάσουμε το κερί κοντά στα άκρα του τότε θα παρατηρήσουμε το φυτίλι να ολισθαίνει και τελικά να βγαίνει από το σώμα του κεριού από την μεριά που έχει την μικρότερη συνάφεια. Εδώ ο μηχανισμός της συνάφειας είναι διπλά αδύναμος λόγο της θέσεως του μηχανισμού που αφενός δουλεύει σαν μοχλός και πολλαπλασιάζει τον εφελκυσμό προς το αδύναμο μέρος του κεριού, και από την άλλη η μικρή συνάφεια του αδύναμου μέρους του κεριού εν σχέση με την μεγάλη συνάφεια του άλλου μέρους του εξελκούν το φυτίλι εύκολα έξω από το σώμα του.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα υποστυλώματα και τις δοκούς που παραλαμβάνουν ροπές στους κόμβους. Το πρόβλημα αυτό είναι πιο έντονο στους κάτω ορόφους και περισσότερο στο ισόγειο για τον εξής λόγο.
Τα καθ ύψος υποστυλώματα του φέροντα οργανισμού μιας πολυώροφης κατοικίας εκτείνονται από την βάση της κατασκευής μέχρι το δώμα. Η βάση του υποστυλώματος του ισογείου είναι εγκλωβισμένη μέσα στα θεμέλια του εδάφους ή των πετρωμάτων οπότε ο κορμός του υποστυλώματος κοντά στην βάση έχει μηδενική ελαστικότητα. Από την άλλη οι πάνω όροφοι έχουν πολύ μεγάλη ελαστικότητα. Λόγο αυτής της αναπόφευκτης διαφοράς ελαστικότητας και ακαμψίας πάνω στον κορμό του ιδίου υποστυλώματος δημιουργείτε μηχανισμός υποστυλώματος ( υπομόχλιο ) ένα μέτρο πάνω από την βάση.
Οπότε το υποστύλωμα του ισογείου σε έναν σεισμό συγκεντρώνει τις πιο πολλές καταπονήσεις ένα μέτρο πάνω από την βάση του διότι αυτό διαχειρίζεται μεγαλύτερες εντάσεις λόγο τις πολλαπλής ελαστικότητα των πάνω ορόφων και της μεγαλύτερης ακαμψίας που του επιβάλουν τα πολύ μεγάλα στατικά φορτία που παραλαμβάνει.
Δηλαδή το κάθε ένα υποστύλωμα του φέροντα και προπαντός τα υποστυλώματα του ισογείου στον σεισμό μετατρέπονται σε έναν μοχλό για πέτρες με το υπομόχλιο να βρίσκετε πλησίον της βάσης. Αφού το υπομόχλιο διαχωρίζει τις ροπές σε δεξιές και αριστερές, στο υποστύλωμα της κατασκευής συμβαίνει το ίδιο. Δηλαδή από τον μηχανισμό του υποστυλώματος ισογείου προς την βάση έχουμε αντίθετης φοράς τάσεις από ότι έχουμε από τον μηχανισμό και πάνω.( αντίρροπες ροπές )Τρίτη αιτία αστοχίας της συνάφειας του σκυροδέματος και του χάλυβα
Υποθέστε ότι τοποθετούμε ένα ράβδο από χάλυβα μέσα σε βούτυρο .Αν τραβήξουμε την ράβδο του χάλυβα με το χέρι μας το βούτυρο θα φέρει μία μικρή αντίδραση λόγο του μηχανισμού της συνάφειας που έχει με τον χάλυβα, και μετά δεν θα αντέξει το τράβηγμα και θα αφήσει το σίδερο να ολισθήσει και να εξωλκεύσει έξω από το βούτυρο. Συμπέρασμα Δεν φτάνει να έχουμε έναν ισχυρό ράβδο από χάλυβα ο οποίος να αντέχει τις τάσεις εφελκυσμού. Πρέπει και το άλλο υλικό που αγκαλιάζει τον χάλυβα να είναι αρκετά δυνατό ώστε με το μηχανισμό της συνάφειας να το συγκρατήσει μέσα του. Αν δεν είναι αρκετά δυνατό, και δέκα ράβδους να έχουμε τοποθετήσει μέσα στο βούτυρο δεν θα παρατηρήσουμε μεγάλη αύξηση στην ικανότητα παραλαβής περισσοτέρων τάσεων εφελκυσμού. Το ίδιο παρατηρείται και στα φέροντα στοιχεία μιας κατασκευής. Ο χάλυβας είναι πολύ πιο ισχυρός από το σκυρόδεμα, και δεν συνεργάζονται τόσο ώστε οι ικανότητες εφελκυσμού του χάλυβα να εξαντληθούν 100% διότι αδυνατεί το σκυρόδεμα να το συγκρατήσει μέσα του. Αυτό για μένα λέγετε ανεπάρκεια ορθού σχεδιασμού στον σημερινό σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό, και σπατάλη χάλυβα που ανεβάζει το κόστος χωρίς μεγάλο όφελος.
Από τα τρία πάρα πάνω προβλήματα που αναφέραμε ότι εμφανίζονται κατά το λίκνισμα του σεισμού στα υποστυλώματα συμπεραίνουμε ότι υπάρχει η ανάγκη να εφευρεθεί μία άλλη μέθοδος όπλισης των κατασκευών η οποία να επιτρέπει την απόλυτη συνεργασία αυτών των δύο υλικών ώστε αυτά τα δύο συνεργαζόμενα υλικά να μπορούν να εξαντλήσουν το κάθε ένα ξεχωριστά στο 100% τις αντοχές των προδιαγραφών τους ως προς την θλίψη τον εφελκυσμό την διάτμηση και την κάμψη χωρίς η αστοχία του ενός να καταστρέφει τις προδιαγραφές του άλλου υλικού. Αλλιώς δεν έχει νόημα η αύξηση του οπλισμού αφενός και η αύξησης της διαστασιολόγησης του σκυροδέματος των στοιχείων αφετέρου, όταν το μεν πρώτο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει λόγο του προβληματικού μηχανισμού και της αναποτελεσματικής συνάφειας , το δε δεύτερο αυξάνει τις σεισμικές αδρανειακές εντάσεις καθιστώντας αναποτελεσματική την αύξηση του σκυροδέματος των στοιχείων πάνω από ορισμένες τιμές διαστασιολόγησης. -
Έχεις σκεφτεί ότι χρίζεις ψυχιατρικής υποστήριξης ?
Μέσα σε όλα τα κακά του το ΤΕΕ, τουλάχιστον εσένα και διάφορους άλλους μισότρελους αμόρφωτους φαντασμένους τους αποκόβει από την κατασκευαστική διαδικασία...
Συνέχισε αυτό που κάνεις, εκεί είσαι τουλάχιστον ακίνδυνος
-
'Αυτή η πρωτιά της αστοχίας του σκυροδέματος σύμφωνα με την έρευνα που έκανα οφείλεται σε πολλούς ασύμμετρους παράγοντες. '
Απάντησε σε 2 γραμμές για το καθένα:
1)Που μπορούμε να δούμε την έρευνα, ποιος φορέας την πιστοποίησε ?
-
Με όποια τεχνική και να πακτώσεις τις ντίζες?? οι οπλισμοί θα πάρουν τις εφελκυστικές τάσεις.-
Πως θα ακολουθήσει το σκυρόδεμα όταν μειώσεις τους οπλισμούς? -
Κάνε μου ένα απλό σκαρίφημα και βάλε μου τα προβλεπόμενα και ξανασυζητάμε
-
-
- Αν βάλεις ένα σίδερο μέσα στο βούτυρο και το τραβήξεις θα βγει εύκολα γιατί το βούτυρο δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρό ώστε να συγκρατήσει μέσο της συνάφειας το σίδερο μέσα του Το ίδιο συμβαίνει και με το σκυρόδεμα και το χάλυβα.
Πάντα αστοχεί πρώτο το σκυρόδεμα γιατί δεν μπορεί να συγκρατήσει μέσα του το σίδερο. - Όλοι ξέρουμε τον μοχλό για πέτρες και πόσο εύκολα σηκώνουμε με αυτόν πέτρες. Σε αυτό βοηθάει το υπομόχλιο
Οι κολόνες του ισογείου πάνω στον κορμό τους μεταξύ της ελαστικής περιοχής και της άκαμπτης που βρίσκεται κοντά στην βάση δημιουργούν ένα μηχανισμό υπομόχλιου ο οποίος δημιουργεί αντίρροπες ροπές διαφορετικού δυναμικού.
Από το υπομόχλιο προς την βάση η συνάφεια είναι μικρή γιατί μικρό είναι το μήκος της πάκτωσης. Από το υπομόχλιο μέχρι το δώμα η συνάφεια είναι μεγάλη διότι μεγάλο είναι το μήκος πάκτωσης. Είναι δηλαδή σαν να έχουμε ένα σχοινί του οποίου την μία άκρη τραβάει ένας άνθρωπος και την άλλη άκρη τραβάνε 30 άνθρωποι. Δηλαδή σε μία ροπή το αδύναμο μέρος παραλαμβάνει την μεγαλύτερη έλξη όπως και ο μοχλός για πέτρες και αυτό σε συνδυασμό με το αδύναμο σκυρόδεμα είναι καταστρεπτικό για την αντοχή της κολόνας Για αυτό βλέπεις πάντα σπασμένο το σκυρόδεμα και τραβηγμένο το σίδερο αλλά ποτέ κομμένο. Πως το αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα οι μηχανικοί? Η ευρεσιτεχνία μπορεί.
Για τις άλλες απαντήσεις περίμενε λίγο...
- Αν βάλεις ένα σίδερο μέσα στο βούτυρο και το τραβήξεις θα βγει εύκολα γιατί το βούτυρο δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρό ώστε να συγκρατήσει μέσο της συνάφειας το σίδερο μέσα του Το ίδιο συμβαίνει και με το σκυρόδεμα και το χάλυβα.
-
Λύση των τριών αναφερθέντων προβλημάτων με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας.
Λύση της πρώτης αιτίας αστοχίας
Με την μέθοδο του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας δεν υφίσταται ουδεμία συνάφεια μεταξύ του σκυροδέματος και του χαλύβδινου τένοντα λόγω του ότι αυτός περνά ελεύθερος το υποστύλωμα μέσα από μία σωλήνα πριν καταλήξει πάνω στο δώμα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται η ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια επαφής σκυροδέματος και χάλυβα οι οποίες όταν αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος επικάλυψης κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων του χάλυβα.
Αυτές οι εντάσεις που εμφανίζονται στη συνάφεια, ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας τις παραλαμβάνει αλλιώς. Ξέρουμε ότι σε έναν φορέα εάν αρχίσει το φαινόμενο του λυγισμού, ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας τείνει να επιμηκυνθεί, για να ακολουθήσει τον λυγισμό του κάθετου στοιχείου. Επειδή όμως ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας υπόκεινται σε μεγάλες εφελκυστικές εντάσεις, αντιδρά στην παραμόρφωση που του επιβάλουν τα εξωτερικά φορτία του σεισμού σε δύο περιοχές, αυτές των δύο άκρων του. Η πρώτη περιοχή αντίδρασης του κάτω άκρου του τένοντα ευρίσκεται κάτω από την βάση όπου είναι πακτωμένος μέσα στο έδαφος στα βάθη της γεώτρησης. Η άλλη αντίδραση του άνω άκρου του τένοντα στο δώμα προέρχεται από το περικόχλιο του τένοντα που είναι βιδωμένο επάνω του περισφίγγοντας το δώμα. Το περικόχλιο αντιδρά στην ανάκληση ανόδου του δώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής. Αυτή η παρεμπόδιση του περικοχλίου στην άνοδο – ανάκληση του δώματος δημιουργεί θλιπτικές εντάσεις στο δώμα με αρνητικό πρόσημο τις φοράς των ροπών ανατροπής τις οποίες παραλαμβάνει εύκολα το σκυρόδεμα λόγο της αυξημένης του ικανότητας ως προς την θλίψη. Κατ αυτόν τον τρόπο οι εντάσεις του σεισμού που παραλαμβάνει ο χάλυβας και το σκυρόδεμα εκτράπηκαν και οδηγήθηκαν σε διαφορετικές περιοχές πάνω στο δώμα και μετατράπηκαν από διατμητικές εντάσεις ( που εμφανίζει η συνάφεια ) σε θλιπτικές εντάσεις πάνω στο δώμα της οποίες όμως είναι ικανό να τις παραλάβει το σκυρόδεμα δίνοντας την δυνατότητα στον χάλυβα του τένοντα να εξαντλήσει τις εφελκυστικές του ικανότητες προτού αστοχήσει προσδίδοντας μεγάλο οικονομικό όφελος, αφού τώρα θα υπάρχει η δυνατότητα με λιγότερο οπλισμό να παραλαμβάνομαι περισσότερες εφελκυστικές εντάσεις. Αν μάλιστα εφαρμόσουμε με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας μία καθοδική ένταση στο υποστυλώματα ( η οποία να είναι μέσα στα πλαίσια της επαλληλίας ) αυξάνουμε και την αντοχή του σκυροδέματος ως προς όλες τις τέμνουσες και μειώνουμε την ακτίνα καμπυλότητας του σκυροδέματος επικάλυψης εξαλείφοντας τις μεγάλες ρωγμές
………………………………………………………………………………………………………..Λύση της δεύτερης αιτίας αστοχίας ( μηχανισμός μοχλού )
Ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας πακτώνεται στο δώμα και εκτίνεται διαπερνώντας ενιαίος τα υποστυλώματα όλων των ορόφων καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης κάτω από αυτά όπου υφίσταται η δεύτερη πάκτωση του τένοντα μέσα στο έδαφος. Mε τον σημερινό σχεδιασμό ο οποίος χρησιμοποιεί τον μηχανισμό της συνάφειας υφίσταται το πρόβλημα που αναφέραμε πιο πάνω διότι η διαφορά δυναμικού πρόσφυσης ( στο σημείο όπου δημιουργούνται οι αντίρροπες ροπές) είναι μεγάλη. Με την μέθοδο της ευρεσιτεχνίας αυτή η διαφορά δυναμικού των αντίρροπων ροπών δεν υφίσταται διότι.
α) ο τένοντας δεν σταματά στην βάση αλλά εκτίνεται πακτωμένος μέσα στα βάθη της γεώτρησης οπότε το υπομόχλιο ευρίσκεται σε θέση ισορροπίας. β) Δεν υφίσταται πια διαφορά δυναμικού πρόσφυσης όπως συμβαίνει με την συνάφεια στο σημείο που δρουν οι αντίρροπες ροπές διότι οι πακτώσεις του τένοντα ευρίσκονται στα δύο άκρα του.
Λύση της τρίτης αιτίας αστοχίας.
Κάθε υλικό έχει διαφορετικές προδιαγραφές αντοχής ως προς τις δυνάμεις της θλίψης του εφελκυσμού και της διάτμησης. Το σκυρόδεμα έχει μικρές αντοχές στον εφελκυσμό και την διάτμηση ενώ διαθέτει μεγάλη αντοχή στην θλίψη. Με την υφιστάμενη μέθοδος της συνάφειας παρατηρείται η ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια επαφής σκυροδέματος και χάλυβα οι οποίες αδυνατεί να παραλάβει το σκυρόδεμα διότι δεν είναι το είδος των δυνάμεων που μπορεί να παραλάβει. Λόγω του ότι στην μέθοδος της ευρεσιτεχνίας είναι ανύπαρκτος ο μηχανισμός της συνάφειας διότι ο τένοντας διαπερνά ελεύθερος το υποστύλωμα οι διατμητικές ακτινωτές εντάσεις που δημιουργούνται στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα με τον μηχανισμό της συνάφειας δεν υφίστανται. Ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας και η μέθοδος εφαρμογής που χρησιμοποιεί οδηγούν τις σεισμικές εντάσεις στο δώμα και στο έδαφος. Στο δώμα ο μηχανισμός πάκτωσης καταπονεί το σκυρόδεμα του υποστυλώματος μόνο με θλιπτικές εντάσεις οι οποίες έχουν αρνητικό πρόσημο διότι παρεμποδίζουν το επικλινή ανασήκωμα του δώματος προερχόμενο από την ροπή ανατροπής. Το σκυρόδεμα είναι πάρα πολύ ικανό στην θλίψη οπότε παραλαμβάνει χωρίς κανένα πρόβλημα τις θλιπτικές εντάσεις με αρνητικό πρόσημο που το αναγκάζει να δεχθεί η μέθοδος και ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας. Στο άλλο άκρο μέσα στο έδαφος ο μηχανισμός της άγκυρας δημιουργεί στην διεπιφάνεια των πρανών της γεώτρησης και των σιαγόνων της άγκυρας ακτινωτές θλιπτικές εντάσεις αυξάνοντας την τριβή και την πρόσφυση ώστε να επιτύχει ισχυρή πάκτωση. Κατ αυτόν τον τρόπο η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας δεν καταπονεί το σκυρόδεμα με αξονικές διατμητικές τάσεις όπως συμβαίνει με την συνάφεια.
Συμπέρασμα Η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας έλυσε τρία σοβαρά προβλήματα τα οποία δεν επέτρεπαν στον οπλισμό του χάλυβα να εξαντλήσει στο έπακρο τις προδιαγραφές που έχει ως προς τον εφελκυσμό διότι αστοχούσε πρώτο το σκυρόδεμα. Με την μέθοδο της ευρεσιτεχνίας με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε μεγαλύτερες αντοχές στον εφελκυσμό οπότε έχουμε μεγάλη οικονομία στον οπλισμό του σκυροδέματος. Φυσικά μεγαλώνει και η αντοχή της κατασκευής ως προς τις σεισμικές φορτίσεις. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Έχεις σκεφτεί ότι χρίζεις ψυχιατρικής υποστήριξης ?Μέσα σε όλα τα κακά του το ΤΕΕ, τουλάχιστον εσένα και διάφορους άλλους μισότρελους αμόρφωτους φαντασμένους τους αποκόβει από την κατασκευαστική διαδικασία...
Συνέχισε αυτό που κάνεις, εκεί είσαι τουλάχιστον ακίνδυνος
Θα τον βγάλω άχρηστο τον κανονισμό σας όχι για τίποτε άλλο αλλά για να σας μπω στο ρουθούνι.
Με βλέπετε με τα κιάλια. https://www.researchgate.net/post/Is_it ... g_elements
Σε λίγο με την τριαδική πατέντα που παίρνω θα έχω ντοκτορά Δεν μιλώ με μηχανικάκια
Διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τι είναι και πως το αποκτάς
http://www.michanikos.gr/topic/9725-� ... %89%CF%82/ -
Ο χρήστης seismic έγραψε:
Έχεις σκεφτεί ότι χρίζεις ψυχιατρικής υποστήριξης ?
Μέσα σε όλα τα κακά του το ΤΕΕ, τουλάχιστον εσένα και διάφορους άλλους μισότρελους αμόρφωτους φαντασμένους τους αποκόβει από την κατασκευαστική διαδικασία...
Συνέχισε αυτό που κάνεις, εκεί είσαι τουλάχιστον ακίνδυνος
Θα τον βγάλω άχρηστο τον κανονισμό σας όχι για τίποτε άλλο αλλά για να σας μπω στο ρουθούνι.
Με βλέπετε με τα κιάλια. https://www.researchgate.net/post/Is_it ... g_elementsMέχρι στιγμής πάντως μόνο τα @@ μας σπας και τίποτα άλλο!
Τόσα ,ποσα αλήθεια, χρόνια γυρνάς στα φόρα και λες τα ίδια και τα ίδια. -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Έχεις σκεφτεί ότι χρίζεις ψυχιατρικής υποστήριξης ?
Μέσα σε όλα τα κακά του το ΤΕΕ, τουλάχιστον εσένα και διάφορους άλλους μισότρελους αμόρφωτους φαντασμένους τους αποκόβει από την κατασκευαστική διαδικασία...
Συνέχισε αυτό που κάνεις, εκεί είσαι τουλάχιστον ακίνδυνος
Θα τον βγάλω άχρηστο τον κανονισμό σας όχι για τίποτε άλλο αλλά για να σας μπω στο ρουθούνι.
Με βλέπετε με τα κιάλια. https://www.researchgate.net/post/Is_it ... g_elementsMέχρι στιγμής πάντως μόνο τα @@ μας σπας και τίποτα άλλο!
Τόσα ,ποσα αλήθεια, χρόνια γυρνάς στα φόρα και λες τα ίδια και τα ίδια.Σε λίγο με την τριαδική πατέντα που παίρνω θα έχω ντοκτορά Δεν μιλώ με μηχανικάκια
Διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τι είναι και πως το αποκτάς
http://www.michanikos.gr/topic/9725-� ... %89%CF%82/
Μόνο με διευθυντές σεισμικών βάσεων του εξωτερικού μιλώ.Khalid MOSALAM
To Giannis Lymperis 06/05/14 at 4:52 PM
Dear Giannis,These are very nice tests and very useful. I am not suer at what stage you are in the patent process. However, these tests can be published if you would liek to write a paper or report about the tests as I think many can benefit from your effort. I will be glad to help you in the writing, if you want, and have this effort published in a journal.
Best regards,
Khalid
2014-06-05 2:05 GMT-07:00 Giannis Lymperis :
Show original message--
Khalid M. Mosalam, PhD, PE
Professor
733 Davis Hall
Structural Engineering, Mechanics and Materials
Civil and Environmental Engineering
University of California
Berkeley, CA 94720-1710
Tel 510-643-4805
Fax 510-643-8928
e-mail: mosalam@berkeley.edu
http://www.ce.berkeley.edu/~mosalam -
30 μήνες μετά όμως για τα τρια δικά κλπ που θα πάρεις μας λες!!!
Τι λέει ο Χαλίντ μετά απο τόσο καιρό; -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
30 μήνες μετά όμως για τα τρια δικά κλπ που θα πάρεις μας λες!!!
Τι λέει ο Χαλίντ μετά απο τόσο καιρό;Περιμένει να βγει η πατέντα στην Αμερική Στις 10 του μηνός θα δημοσιευθεί.
https://www.phorum.gr/download/file.php ... &mode=view
-
Δώσε μας έναν λογαριασμό PayPal, skrill κλπ να συνδράμουμε στη χρηματοδότηση του -όπως φαίνεται- φιλόδοξου πρότζεκτ σπυ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δώσε μας έναν λογαριασμό PayPal, skrill κλπ να συνδράμουμε στη χρηματοδότηση του -όπως φαίνεται- φιλόδοξου πρότζεκτ σπυΕυχαριστώ για την πρόθεση Αλλά η πατέντα δεν θέλει χρήματα αλλά επιστημονικούς φορείς ή ινστιτούτο για διεξοδική έρευνα πάνω σε διάφορους φορείς και τήρηση πεπερασμένων στοιχείων για την κατασκευή λογισμικού με τις προδιαγραφές της ευρεσιτεχνίας.
-
Συνειδητοποίησα πως δεν έχει κανείς σας ιδέα του τι είναι μια ευρεσιτεχνία και πια είναι τα στάδια απονομής της...
Ναι μπορείς να κατοχυρώσεις τα πάντα αρκεί να μην υπάρχουν αλλού. Άλλη όμως είναι η κατοχύρωση ενός τραγουδιού, άλλη ενός σχεδίου π.χ μιας καρέκλας, και άλλη η κατοχύρωση μιας σπουδαίας εφεύρεσης. Για την τελευταία κατηγορία μάλιστα υπάρχει και συντελεστής σπουδαιότητας της κάθε μιας πατέντας.- Για να πάρει το Αμερικάνικο δίπλωμα κάποιος για μια σπουδαία πατέντα έχει να αντιμετώπιση τρία με τέσσερα χρόνια ενδελεχή μελέτη και έρευνα από τους εξεταστές όπου δεν είναι τυχαίοι άνθρωποι αλλά είναι σοβαροί επιστήμονες με εξαιρετική ειδίκευση στο αντικείμενο που εξετάζεται κάθε φορά…!
- Στο εξωτερικό η κατοχή ενός διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας και δη τριαδικής πατέντας, αποτελεί τίτλο ανωτέρω ενός Διδακτορικού… είναι αυτό που ξεχωρίζει έναν απλό ερευνητή από ένα πραγματικά σημαντικό ερευνητή.
Στην Ελλάδα η εισήγηση της ευρωπαϊκής ένωσης για το πότε ένας ερευνητής γίνεται κατηγορίας Α απαιτούσε την κατοχή διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας, όπως είναι κατανοητό, έγινε επανάσταση μεταξύ των καθηγητών και απλώς προστέθηκε στον νόμο πως μπορούν να γίνουν και με μόνο «πολύ σοβαρές» δημοσιεύσεις…!!!
3) Το διεθνή δίπλωμα σημαίνει καταρχάς ότι η ιδέα σου είναι μοναδική στον κόσμο και προπάντων πρωτότυπη σε σημείο που δεν υπάρχει καμία αναφορά σε κάτι ανάλογο πουθενά στον κόσμο σε πατέντες, σε αιτήσεις πατεντών, σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιεύματα στο διεθνή τύπο και στο ιντερνέτ.Επίσης θα σημαίνει πως η ιδέα θα έχει και σοβαρό θεωρητικό υπόβαθρο.
4) Στους επιστημονικούς κύκλους στο εξωτερικό, στα φυλλάδια αυτοαξιολόγησης των ερευνητών υπάρχει ειδικό section για τις πατέντες που συνήθως η σχέση αριθμού πατεντών με δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά είναι 1/500… Οι άλλες 499 είναι άχρηστες? Εγώ έχω και 2 επιστημονικές δημοσιεύσεις.
5)Στην Γερμανία είναι συνήθης πρακτική να απονέμονται τιμής ένεκεν Διδακτορικά διπλώματα σε εφευρέτες ακόμα και αμόρφωτους, ένας από τους πρώτους που του απονεμήθηκε τιμής ένεκεν Διδακτορικό στην Μηχανική το 1969, είναι ο εφευρέτης Felix Wankel για τον πασίγνωστο κινητήρα εσωτερικής καύσης Wankel που φέρουν σήμερα τα Mazda RX-7. Ο Felix Wankel ήταν παντελώς αμόρφωτος, πρόκειται για έναν αυτοδίδακτο μηχανικό που κατάφερε να κατασκευάσει τον πρώτο περιστροφικό κινητήρα στον κόσμο.
Αμόρφωτος και μη μηχανικός ήταν και ο εφευρέτης της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης ( εφέδρανα ) που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί μηχανικοί.
Αν γινόταν κάτι ανάλογο ας πούμε στην δική μου περίπτωση, όπου η εφεύρεση μου αλλάζει παντελώς την αντισεισμική τεχνολογία και το κόστος των κατασκευών κανονικά θα έπρεπε να έχω Διδακτορικό τίτλο στο Civil Engineering… αυτό όμως θα προκαλούσε αλλεργικό σοκ στην ακαδημαϊκή κοινότητα… πως γίνεται ένας μπετατζής να παίρνει Διδακτορικό…Όσοι έχουν πάρει διδακτορικό γνωρίζουν πως στην θεωρία πρέπει να παράγουν νέα γνώση αυτό όμως δεν συμβαίνει συνήθως…
Στις πατέντες είναι απολύτως απαραίτητο να παράγεται νέα γνώση και ειδικά στις τριαδικές πατέντες που έχουν περάσει τα σαράντα κύματα της διεθνούς κατοχύρωσης.
6)Επειδή οι πατέντες είναι ένα πολύ σοβαρό στοιχείο για την ένδειξη της απόδοσης μιας χώρας στην Έρευνα και την Τεχνολογία όπως προκύπτει από τα στατιστικά του ΟΟΣΑ, έχουν δημιουργήσει τον όρο triadic patents. Οι τριαδικές πατέντες είναι τα κατοχυρωμένα σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Οι τριαδικές πατέντες είναι αυτές που μπορούν να ονομαστούν διεθνείς πατέντες.Ο αριθμός των τριαδικών πατέντων επηρεάζει σημαντικά την κατάταξη μιας χώρας σε πάρα πολλούς δείκτες όπως ανταγωνιστικότητας, πιστοληπτικής ικανότητας κ.α.
Από το site του ΟΟΣΑ:«Patent-based indicators provide a measure of the output of a country’s R&D, i.e. its inventions. The methodology used for counting patents can influence the results. Simple counts of patents filed at a national patent office are affected by various kinds of limitations, such as weak international comparability (home advantage for patent applications) and highly heterogeneous patent values. The OECD has developed triadic patent families, which are designed to capture all important inventions only and to be internationally comparable.»
Κατά τον ΟΟΣΑ αποτελούν την κορυφή αυτού που ονομάζουμε καινοτομία, αντικατοπτρίζουν το τεχνολογικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας χώρας στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία και αποτελούν την σπίθα που εκτοξεύει τις εξαγωγές μιας χώρας.
Η χώρα μας σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ παράγει ένα μέγιστο αριθμό 15 τριαδικές πατέντες τον χρόνο (την τελευταία δεκαετία), άλλες αναπτυγμένες χώρες παράγουν από μερικές εκατοντάδες μέχρι μερικές χιλιάδες τον χρόνο. Μόνο μια από αυτές (τις 15 ελληνικές) κάθε χρόνο προέρχεται από δημόσιο ερευνητικό ίδρυμα ή είναι αποτέλεσμα πανεπιστημιακής έρευνας. Η χώρα μας έχει έως και δέκα φορές χαμηλότερη απόδοση κεφαλαίων στην έρευνα (την επένδυση που κάνουμε στην έρευνα σε σχέση με τις τριαδικές πατέντες που παράγουμε) σε σχέση με άλλες χώρες. Δηλαδή το 1δις € παράγει μόνο 8.8 πατέντες/έτος ενώ στην Φινλανδία παράγονται 59 ανά 1 δις €…!
Βεβαίως το νούμερο είναι ακόμα μικρότερο μιας και το ποσό που καταγράφεται από τον ΟΟΣΑ ως επένδυση, αφορά μόνο την χρηματοδότηση των δημοσίων ερευνητικών κέντρων, έτσι αν αφαιρέσουμε τις πατέντες των ιδιωτών που αποτελούν το 93% (σταθερά την τελευταία δεκαετία, 14 από τις 15) του συνόλου από τις ελληνικές τριαδικές πατέντες, στην πραγματικότητα το νούμερο είναι: 1δις € παράγει μόνο 0,5 πατέντες/έτος, αυτό προκύπτει από την επένδυση του 0,57% του ΑΕΠ για την παραγωγή μιας και μόνο πατέντας Απίστευτο, 1,7δις € για μια τριαδική πατέντα… και εγώ σε λίγες μέρες θα έχω μια τριαδική πατέντα..... και μου λέτε ότι δεν ξέρω και δεν έχω καν ούτε θεωρεία ούτε σχέδια.
Τα πάντα έχω κύριοι. Μυαλό δεν έχετε να τα καταλάβετε. Πως θα καταλάβετε αυτά που λέω όταν το μυαλό σας δεν καταλαβαίνει αυτό που του δείχνουν τα ίδια τους τα μάτια?
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο από αυτό που δείχνει το πείραμα. Αν εσείς δεν το καταλαβαίνεται δεν πειράζει το καταλαβαίνουν οι αρμόδιοι καθηγητές με ιδίκευση πάνω στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών. Το ότι μηλάω με αυτούς για την τεχνολογία μου σε Αμερική και Ελλάδα μου είναι αρκετό.
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=5s
Πηγή http://www.michanikos.gr/topic/9725-� ... %89%CF%82/ -
Μωρή παπατζομαρία, νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που έχεις επιχειρήσει να κατοχυρώσεις δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μωρή παπατζομαρία, νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που έχεις επιχειρήσει να κατοχυρώσεις δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ?Όχι δεν είμαι ο μόνος αλλά είμαι 1 ας στις 700 000
Και είμαι αυτός που έχω την καλύτερη αντισεισμική τεχνολογία όλων των εποχών.
Every thing about anti-earthquake technologies
https://www.youtube.com/watch?v=0V_aQ2UjvgE
Ε! όχι και Every thing about anti-earthquake technologies
Υπάρχει και αυτό. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=102s
Ο seismic και το αντισεισμικό