-
Φίλοι γειά σας
Θα σας αναφέρω εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου και με ταλαιπώρησε για ενα μήνα
Εχω ένα Ρενω μεγκαν 1600κε μοντέλο του 2006 με 102000χιλ.
Το πήγα σε ένα μηχανικό εδώ τοπικό για το μεγάλο σέρβις και κάποια μικροπροβλήματα συμμαζέματα κλπ.
Έγινε το σέρβις όλα καλά μου είπε ο μηχανικός και πήρα το αμάξι. Βέβαια η βλακεία μου ήταν ότι δεν το πήγα στο service της Ρενω εδώ στην Πρέβεζα αλλα ανάθεμα την κρίση όλο για να γλιτώσουμε χρήματα διαλέγουμε τις πιο φτηνές λύσεις και τις πληρώνουμε ακριβότερα μετά .
Πάιρνω το αμάξι λοιπόν όταν το πήρα ήταν ζεστό το πάω και μια μεγάλη βόλτα όλα φαίνονταν καλά
Την άλλη μέρα το πρωί το βάζω μπροστά και ξεκινάω στην πρώτη αλλαγή ταχύτητας μόλις κάνω αποσύμπλεξη δηλ το αμάξι σβήνει πάνω σε διασταύρωση . Όπα! Το ξαναβάζω μπροστά στην επόμενη αλλαγή τα ίδια μην τα πολυλογώ μέχρι να ζεσταθεί μου έσβησε πέντε έξη φορές αφού ζεστάθηκε όλα ήταν ΟΚ.\Ξανά πισω στο συνεργείο αφησέ το μου λέει να κάνω μια ρύθμιση στην πεταλούδα με κρύο το αμάξι. Το αφήνω την άλλη μέρα το παίρνω τα ίδια και χειρότερα. Κρύο το αμάξι και μόλις το μαρσάριζες και μετά αφηνες το γκάζι έσβηνε έπρεπε να το αφήσω να ζεσταθεί αρκετα αλλα και πάλι στις πρώτες αλλαγές μια δυο φορές έσβηνε. Το πάω πίσω και αρχίζει εδώ ο γολγοθάς. Τη μια μου έλεγε ότι ήταν το πρόγραμμα την άλλη ότι περίμενε κάποιο πολλαπλασιαστή την παράλλη ότι φταίει ο χρονισμός, ο θερμοστάτης νερού κλπ κλπ μετά μου είπε ότι ίσως είναι ο μεταβλητός χρονισμός αμάξι δεν είχα για τρείς βδομάδες και στο τέλος μου λέει ο μέγας μηχανικάρας έκανα ότι μπορούσα σηκώνω τα χέρια ψηλά, επικοινώνησα και με την Ρενώ μου είπε που έχω ένα γνωστό εκεί και το πήγα δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη ούτε η Ρενώ. Πήρα το αμάξι δεν μπορούσε να κάνει τίποτε άλλο πλεον και για να πάω στη δουλειά μου κατέβαινα το πρωί το έβαζα μπροστά για 10 λεπτά για να φύγω.Υπόψιν ότι το αμάξι δεν είχε τέτοιο πρόβλημα όταν το πήγα . Τελικά το πάω στο επίσημο Service Renault.Το πήγα το πρωί και την άλλη μέρα με κάλεσαν να το παραλάβω, Το αμάξι πετούσε όλο το πρόβλημα ήταν μια ΗΛΕΚΡΟΒΑΛΒΙΔΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ μου έδωσαν και το ανταλλακτικό που όπως μου είπαν πιθανόν το κατέστρεψε από εσφαλμένο χειρισμό ο μηχανικός, κόστος 165 ευρο η βαλβιδα και 70 ευρω η εργασία . Από δω και στο εξής αντιπροσωπεία και μόνο -
Φίλοι γειά σας
Θα σας αναφέρω εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου και με ταλαιπώρησε για ενα μήνα
Εχω ένα Ρενω μεγκαν 1600κε μοντέλο του 2006 με 102000χιλ.
Το πήγα σε ένα μηχανικό εδώ τοπικό για το μεγάλο σέρβις και κάποια μικροπροβλήματα συμμαζέματα κλπ.
Έγινε το σέρβις όλα καλά μου είπε ο μηχανικός και πήρα το αμάξι. Βέβαια η βλακεία μου ήταν ότι δεν το πήγα στο service της Ρενω εδώ στην Πρέβεζα αλλα ανάθεμα την κρίση όλο για να γλιτώσουμε χρήματα διαλέγουμε τις πιο φτηνές λύσεις και τις πληρώνουμε ακριβότερα μετά .
Πάιρνω το αμάξι λοιπόν όταν το πήρα ήταν ζεστό το πάω και μια μεγάλη βόλτα όλα φαίνονταν καλά
Την άλλη μέρα το πρωί το βάζω μπροστά και ξεκινάω στην πρώτη αλλαγή ταχύτητας μόλις κάνω αποσύμπλεξη δηλ το αμάξι σβήνει πάνω σε διασταύρωση . Όπα! Το ξαναβάζω μπροστά στην επόμενη αλλαγή τα ίδια μην τα πολυλογώ μέχρι να ζεσταθεί μου έσβησε πέντε έξη φορές αφού ζεστάθηκε όλα ήταν ΟΚ.\Ξανά πισω στο συνεργείο αφησέ το μου λέει να κάνω μια ρύθμιση στην πεταλούδα με κρύο το αμάξι. Το αφήνω την άλλη μέρα το παίρνω τα ίδια και χειρότερα. Κρύο το αμάξι και μόλις το μαρσάριζες και μετά αφηνες το γκάζι έσβηνε έπρεπε να το αφήσω να ζεσταθεί αρκετα αλλα και πάλι στις πρώτες αλλαγές μια δυο φορές έσβηνε. Το πάω πίσω και αρχίζει εδώ ο γολγοθάς. Τη μια μου έλεγε ότι ήταν το πρόγραμμα την άλλη ότι περίμενε κάποιο πολλαπλασιαστή την παράλλη ότι φταίει ο χρονισμός, ο θερμοστάτης νερού κλπ κλπ μετά μου είπε ότι ίσως είναι ο μεταβλητός χρονισμός αμάξι δεν είχα για τρείς βδομάδες και στο τέλος μου λέει ο μέγας μηχανικάρας έκανα ότι μπορούσα σηκώνω τα χέρια ψηλά, επικοινώνησα και με την Ρενώ μου είπε που έχω ένα γνωστό εκεί και το πήγα δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη ούτε η Ρενώ. Πήρα το αμάξι δεν μπορούσε να κάνει τίποτε άλλο πλεον και για να πάω στη δουλειά μου κατέβαινα το πρωί το έβαζα μπροστά για 10 λεπτά για να φύγω.Υπόψιν ότι το αμάξι δεν είχε τέτοιο πρόβλημα όταν το πήγα . Τελικά το πάω στο επίσημο Service Renault.Το πήγα το πρωί και την άλλη μέρα με κάλεσαν να το παραλάβω, Το αμάξι πετούσε όλο το πρόβλημα ήταν μια ΗΛΕΚΡΟΒΑΛΒΙΔΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ μου έδωσαν και το ανταλλακτικό που όπως μου είπαν πιθανόν το κατέστρεψε από εσφαλμένο χειρισμό ο μηχανικός, κόστος 165 ευρο η βαλβιδα και 70 ευρω η εργασία . Από δω και στο εξής αντιπροσωπεία και μόνο -
Φίλοι γειά σας
Θα σας αναφέρω εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου και με ταλαιπώρησε για ενα μήνα
Εχω ένα Ρενω μεγκαν 1600κε μοντέλο του 2006 με 102000χιλ.
Το πήγα σε ένα μηχανικό εδώ τοπικό για το μεγάλο σέρβις και κάποια μικροπροβλήματα συμμαζέματα κλπ.
Έγινε το σέρβις όλα καλά μου είπε ο μηχανικός και πήρα το αμάξι. Βέβαια η βλακεία μου ήταν ότι δεν το πήγα στο service της Ρενω εδώ στην Πρέβεζα αλλα ανάθεμα την κρίση όλο για να γλιτώσουμε χρήματα διαλέγουμε τις πιο φτηνές λύσεις και τις πληρώνουμε ακριβότερα μετά .
Πάιρνω το αμάξι λοιπόν όταν το πήρα ήταν ζεστό το πάω και μια μεγάλη βόλτα όλα φαίνονταν καλά
Την άλλη μέρα το πρωί το βάζω μπροστά και ξεκινάω στην πρώτη αλλαγή ταχύτητας μόλις κάνω αποσύμπλεξη δηλ το αμάξι σβήνει πάνω σε διασταύρωση . Όπα! Το ξαναβάζω μπροστά στην επόμενη αλλαγή τα ίδια μην τα πολυλογώ μέχρι να ζεσταθεί μου έσβησε πέντε έξη φορές αφού ζεστάθηκε όλα ήταν ΟΚ.\Ξανά πισω στο συνεργείο αφησέ το μου λέει να κάνω μια ρύθμιση στην πεταλούδα με κρύο το αμάξι. Το αφήνω την άλλη μέρα το παίρνω τα ίδια και χειρότερα. Κρύο το αμάξι και μόλις το μαρσάριζες και μετά αφηνες το γκάζι έσβηνε έπρεπε να το αφήσω να ζεσταθεί αρκετα αλλα και πάλι στις πρώτες αλλαγές μια δυο φορές έσβηνε. Το πάω πίσω και αρχίζει εδώ ο γολγοθάς. Τη μια μου έλεγε ότι ήταν το πρόγραμμα την άλλη ότι περίμενε κάποιο πολλαπλασιαστή την παράλλη ότι φταίει ο χρονισμός, ο θερμοστάτης νερού κλπ κλπ μετά μου είπε ότι ίσως είναι ο μεταβλητός χρονισμός αμάξι δεν είχα για τρείς βδομάδες και στο τέλος μου λέει ο μέγας μηχανικάρας έκανα ότι μπορούσα σηκώνω τα χέρια ψηλά, επικοινώνησα και με την Ρενώ μου είπε που έχω ένα γνωστό εκεί και το πήγα δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη ούτε η Ρενώ. Πήρα το αμάξι δεν μπορούσε να κάνει τίποτε άλλο πλεον και για να πάω στη δουλειά μου κατέβαινα το πρωί το έβαζα μπροστά για 10 λεπτά για να φύγω.Υπόψιν ότι το αμάξι δεν είχε τέτοιο πρόβλημα όταν το πήγα . Τελικά το πάω στο επίσημο Service Renault.Το πήγα το πρωί και την άλλη μέρα με κάλεσαν να το παραλάβω, Το αμάξι πετούσε όλο το πρόβλημα ήταν μια ΗΛΕΚΡΟΒΑΛΒΙΔΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ μου έδωσαν και το ανταλλακτικό που όπως μου είπαν πιθανόν το κατέστρεψε από εσφαλμένο χειρισμό ο μηχανικός, κόστος 165 ευρο η βαλβιδα και 70 ευρω η εργασία . Από δω και στο εξής αντιπροσωπεία και μόνο -
Ο χρήστης Βαγγέλης Βλάχος έγραψε:
Φίλοι γειά σαςΘα σας αναφέρω εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου και με ταλαιπώρησε για ενα μήνα
Εχω ένα Ρενω μεγκαν 1600κε μοντέλο του 2006 με 102000χιλ.
Το πήγα σε ένα μηχανικό εδώ τοπικό για το μεγάλο σέρβις και κάποια μικροπροβλήματα συμμαζέματα κλπ.
Έγινε το σέρβις όλα καλά μου είπε ο μηχανικός και πήρα το αμάξι. Βέβαια η βλακεία μου ήταν ότι δεν το πήγα στο service της Ρενω εδώ στην Πρέβεζα αλλα ανάθεμα την κρίση όλο για να γλιτώσουμε χρήματα διαλέγουμε τις πιο φτηνές λύσεις και τις πληρώνουμε ακριβότερα μετά .
Πάιρνω το αμάξι λοιπόν όταν το πήρα ήταν ζεστό το πάω και μια μεγάλη βόλτα όλα φαίνονταν καλά
Την άλλη μέρα το πρωί το βάζω μπροστά και ξεκινάω στην πρώτη αλλαγή ταχύτητας μόλις κάνω αποσύμπλεξη δηλ το αμάξι σβήνει πάνω σε διασταύρωση . Όπα! Το ξαναβάζω μπροστά στην επόμενη αλλαγή τα ίδια μην τα πολυλογώ μέχρι να ζεσταθεί μου έσβησε πέντε έξη φορές αφού ζεστάθηκε όλα ήταν ΟΚ.\Ξανά πισω στο συνεργείο αφησέ το μου λέει να κάνω μια ρύθμιση στην πεταλούδα με κρύο το αμάξι. Το αφήνω την άλλη μέρα το παίρνω τα ίδια και χειρότερα. Κρύο το αμάξι και μόλις το μαρσάριζες και μετά αφηνες το γκάζι έσβηνε έπρεπε να το αφήσω να ζεσταθεί αρκετα αλλα και πάλι στις πρώτες αλλαγές μια δυο φορές έσβηνε. Το πάω πίσω και αρχίζει εδώ ο γολγοθάς. Τη μια μου έλεγε ότι ήταν το πρόγραμμα την άλλη ότι περίμενε κάποιο πολλαπλασιαστή την παράλλη ότι φταίει ο χρονισμός, ο θερμοστάτης νερού κλπ κλπ μετά μου είπε ότι ίσως είναι ο μεταβλητός χρονισμός αμάξι δεν είχα για τρείς βδομάδες και στο τέλος μου λέει ο μέγας μηχανικάρας έκανα ότι μπορούσα σηκώνω τα χέρια ψηλά, επικοινώνησα και με την Ρενώ μου είπε που έχω ένα γνωστό εκεί και το πήγα δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη ούτε η Ρενώ. Πήρα το αμάξι δεν μπορούσε να κάνει τίποτε άλλο πλεον και για να πάω στη δουλειά μου κατέβαινα το πρωί το έβαζα μπροστά για 10 λεπτά για να φύγω.Υπόψιν ότι το αμάξι δεν είχε τέτοιο πρόβλημα όταν το πήγα . Τελικά το πάω στο επίσημο Service Renault.Το πήγα το πρωί και την άλλη μέρα με κάλεσαν να το παραλάβω, Το αμάξι πετούσε όλο το πρόβλημα ήταν μια ΗΛΕΚΡΟΒΑΛΒΙΔΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ μου έδωσαν και το ανταλλακτικό που όπως μου είπαν πιθανόν το κατέστρεψε από εσφαλμένο χειρισμό ο μηχανικός, κόστος 165 ευρο η βαλβιδα και 70 ευρω η εργασία . Από δω και στο εξής αντιπροσωπεία και μόνοΤέλος καλό.
Το δυστύχημα είναι πως ο χώρος των επισκευαστών αυτοκινήτων είναι επαγγελματικά ανεύθυνος, λειτουργεί με νοοτροπία ανευθυνότητας, και σε κάθε περίπτωση δεν αναλαμβάνει ευθύνες.Η καλυτερη λύση για τον πελάτη είναι να έχεις μια ιδέα ο ίδιος και να επιβλέπεις από κοντά.
Διότι και στις αντιπροσωπείες και στους ανεξάρτητους έχουν δει πολλά τα μάτια όλων πιστεύω.Και μακάρι κάποια στιγμή να φτάσουμε
να μπορούμε να ζητούμε αποζημιώσεις σε περιπτώσεις κακοτεχνιών.
Για να πιεστούν να εργάζονται όλοι στα πλαίδια επαγγελματικής υπευθυνότητας,
να ξεχωρίζουν οι νόμιμοι και σωστοί επαγγελματίες
και να αποκαθίστανται οι οικονομικές ζημίες των πελατών ως απόρροια των κακοτεχνιών.Μια διόρθωση:
στην αρχή λες το πήγες σε συνεργείο της γειτοινιάς
στη συνέχεια σε εξειδικευμένο στα Ρενώ μη εξουσιοδοτημένο
και στο τέλος σε εξουσιοδοτημένο στα Τενώ. -
Ο χρήστης Βαγγέλης Βλάχος έγραψε:
Φίλοι γειά σαςΘα σας αναφέρω εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου και με ταλαιπώρησε για ενα μήνα
ΕΤο πήγα το πρωί και την άλλη μέρα με κάλεσαν να το παραλάβω, Το αμάξι πετούσε όλο το πρόβλημα ήταν μια ΗΛΕΚΡΟΒΑΛΒΙΔΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ μου έδωσαν και το ανταλλακτικό που όπως μου είπαν πιθανόν το κατέστρεψε από εσφαλμένο χειρισμό ο μηχανικός, κόστος 165 ευρο η βαλβιδα και 70 ευρω η εργασία . Από δω και στο εξής αντιπροσωπεία και μόνοΕιμαι λιγο σκεπτικος...
Πως μπορει να καταστρεψει ο μηχανικος μια ηλεκτροβαλβιδα λαδιου στον εκκεντροφορο? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ειμαι λιγο σκεπτικος...
Πως μπορει να καταστρεψει ο μηχανικος μια ηλεκτροβαλβιδα λαδιου στον εκκεντροφορο?+1
Οι πρώτοι που πήγες το εβαλαν σε διαγνωστικό;;
Μήπως άλλαξες ιμάντα χρονισμού και το ξεκούμπωσε βγάζοντας σφάλμα στον εγκέφαλο;; λογικα θα είχες λαμπάκι μπορεί και όχι...
Είχες πρόβλημα απόδοσης πριν το σέρβις η απλά ήταν σέρβις συντήρησης;;Η βλάβη της βαλβίδας είναι συχνή περίπτωση...
-
Αν δεν το έκανε πριν, και το εμφάνισε αμέσως μετά τις εργασίες του εν λόγω μηχανικού, προφανώς κάτι που έκανε αυτός προκάλεσε το πρόβλημα. Η συγκεκριμένη ηλεκτροβαλβίδα είναι άλλωστε κοινή ζημιά σε αρκετά γαλλικά (π.χ. μου την έβγαλε και μένα η C5). Μια ερώτηση: είσαι σίγουρος ότι σου είπαν εκκεντροφόρου ή σου είπαν στροφάλου ?
Το θέμα είναι τι και πως την πείραξε ο μάστορας, γιατί για να βγει/μπει η συγκεκριμένη βαλβίδα, μόνο αν έχει διαρροή ή αν κάνει δουλειά στο στρόφαλο θα την πειράξει κάποιος...
-
Οχι δεν είχε πριν την επέμβαση του μηχανικού το πρόβλημα. Ναι εγινε το μεγάλο serviceκαι αλλάχτηκε ιμάντας χρονισμού ιμάντας δυναμό και αντλία νερού ( πάνε πακέτο αυτά μου είπε)πως μπορεί να καταστραφεί μια βαλβίδα σαφώς δεν το γνωρίζω μπήκε στο διαγνωστικό αλλά η συγκεκριμένη βαλβίδα δεν δίνει μήνυμα error και ναι βαλβίδα εκκεντροφόρου μου την είπαν στο εξουσιοδοτημένο service Ρενω
-
Ο χρήστης Βαγγέλης Βλάχος έγραψε:
...αλλάχτηκε ιμάντας χρονισμού...Ίσως κάπου στη διαδικασία λυσίματος καπακιού ?
Πάντως εγώ από φθορά ξέρω ότι χαλάει, όχι από εργασίες, βγάλε/βάλε κλπ. Ίσως ήταν έτοιμη και απλώς στο βγάλε/βάλε του μάστορα, παρέδωσε... -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ίσως ήταν έτοιμη και απλώς στο βγάλε/βάλε του μάστορα, παρέδωσε...To πιο πιθανο.
Renault Megane σβήνει όταν είναι κρύο