-
Αποφάσισα να γράψω αυτόν τον οδηγό, διότι πρόσφατα προσπάθησα να αγοράσω μεταχειρισμένο εισαγωγής, και μου βγήκε το λάδι μέχρι να ολοκληρώσω σωστά. Σε κάθε γωνία περίμενε να με σκίσει ο απατεώνας μαντράς. **Η αλήθεια είναι ότι όσο και αν προσπαθούμε να αγοράζουμε καλό μεταχειρισμένο, οι έμποροι αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν είναι σοβαροί. **Μέρος του προβλήματος είμαστε και εμείς οι ίδιοι, όταν ζητάμε αυτοκίνητο 6 ετίας με 50.000 χιλιόμετρα. Αυτά μόνο από κανέναν παππού που ζει σε χωριό. Από «μαντρά» όχι, end-of-story.
Τώρα τι κάνουμε εμείς. Τα παρακάτω αφορούν εισαγόμενα αυτοκίνητα κυρίως, αλλά έχουν εφαρμογή και σε άλλες περιπτώσεις:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Παίρνετε αριθμό πλαισίου από το μπροστά παρμπρίζ. Κάνετε έναν έλεγχο εδώ: http://www.autodna.com/ (έλα τώρα, 10 ευρώ κοστίζει). Προσοχή, δεν θα σας πει τα χιλιόμετρα, θα σας δώσει όμως πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως έτος κατασκευής, πρόσθετα, προηγούμενη πινακίδα, χώρα προέλευσης, κλπ. Συνήθως έχει και φωτογραφικό υλικό, από τα διάφορα auction sites που αγοράζουν οι έλληνες έμποροι. Για την ενημέρωσή σας, οι περισσότεροι και οι μεγαλύτεροι αγοράζουν από εδώ: www.carxp.be Αξίζει για τα επόμενα στάδια της έρευνας.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε βιβλίο service. Αν σας πουν ότι το έχει ηλεκτρονικά η αντιπροσωπεία, κάτι βρωμάει. Αν είναι νέο βιβλίο γιατί το παλιό είχε βρωμίσει, πάλι βρωμάει η ιστορία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε από κάποιον φίλο αν έχετε στο εξωτερικό, να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες. [/39pluujf][/list:u:39pluujf]
Εάν δεν μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για τα παραπάνω, τότε θεωρείστε (και μη γελιέστε) ότι για κάθε χρόνο λειτουργίας του αμαξιού, φορτωνόταν με 50.000 χιλιόμετρα. Ειδικά στο εξωτερικό, με μεγάλους δρόμους, τα 50.000 τα καταπίνουν εύκολα. Αν σας πουλάνε αυτοκίνητο του 2011, το 2016 έχει 250.000. Rule-of-thumb που λένε στο χωριό μου.Σχετικά με τις εγγυήσεις, για όσους δεν γνωρίζετε ή θεωρείτε ότι τα ξέρετε όλα, ο έμπορος δεν είναι υποχρεωμένος να σας δώσει εγγύηση. Όμως η νομοθεσία λέει (και το έμαθα με τον δύσκολο τρόπο) ότι έχετε 2 χρόνια εγγύηση από έμπορο ακόμα και σε μεταχειρισμένο, αν αποδεικνύεται ότι η βλάβη ή το ελάττωμα που οδήγησε σε βλάβη, υπήρχε κατά την αγορά, ή το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της διαφήμισης (π.χ. σας έλεγε για μεμβράνες ηλίου και αυτό δεν είχε). Προσοχή όμως: Οι έμποροι πουλάνε αυτοκίνητα, αλλά κατά τη μεταβίβαση βλέπετε ότι το αγοράζετε από ιδιώτη (π.χ. τον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Σε αυτές τις περιπτώσεις (αγορά από ιδιώτη) δεν ισχύει η εγγύηση του εμπόρου, ακόμα και αν πληρώσατε σε λογαριασμό του. Ξεκαθαρίστε τα για να μην σας πιάνουν κορόιδα. Διαβάστε εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Προσοχή στην έκφραση: «Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς.»
Οπότε, μόλις παραλάβετε το αυτοκίνητο, πηγαίντε το σε κάποιον τεχνικό που εμπιστεύεστε για πλήρη έλεγχο. Ότι και αν βρείτε, αν δεν το ανέχεστε κινήστε διαδικασίες.2 tips ακόμα:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Ελέγξτε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου που αγοράζετε. Πρέπει να είναι ίδιας μάρκας και ίδιας χρονολογίας κατασκευής. Αν κάποιο είναι διαφορετικό, να μυριστείτε ατύχημα. Είδα τις προάλλες ένα Panda με 3 διαφορετικές μάρκες, φρεσκοβαμμένο. Λες να ήταν έτσι από την αντιπροσωπεία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Τα diesel αυτοκίνητα αντέχουν 500.000+ χιλιόμετρα πριν διαλυθούν οι μηχανές τους. Επίσης έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης (δεν έχουν μπουζί μάγκες), και χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ το πετρέλαιο σήμερα είναι φθηνότερο της βενζίνης. Ένα όχημα με 250.000 χιλιόμετρα δεν είναι απαραίτητα σκάρτο. Ίσα-ίσα το αντίθετο. Όμως πρέπει να γνωρίζετε τα πραγματικά χιλιόμετρα. Αν δεν είστε σίγουροι, αλλάξτε ιμάντα εκκεντροφόρου και αντλίες, και καλό δρόμο. Βάλτε καλού κακού και νέες αναρτήσεις…[/39pluujf][/list:u:39pluujf]Τέλος, ΠΑΝΤΑ να κάνετε και εσείς full service, ακόμα και αν σας το έδωσαν έτοιμο και full serviced.Ζητήστε να σας δώσουν το φίλτρο αέρα και το φίλτρο λαδιού. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε ανταλλακτικά γαλλικής αντιπροσωπείας, με 20k+ χιλιομετρα επάνω τους. Και όταν το αναφέρετε στον έμπορο που αγοράσατε, θα σας πει ότι αγοράζει απ’ έξω. Έντιμος εεε;
Από τη μικρή μου εμπειρία, αυτό έχω να σας πω. Βάλτε και εσείς τις δικές σας μικροσυμβουλές, μπας και βοηθήσουμε κανέναν.
-
Αποφάσισα να γράψω αυτόν τον οδηγό, διότι πρόσφατα προσπάθησα να αγοράσω μεταχειρισμένο εισαγωγής, και μου βγήκε το λάδι μέχρι να ολοκληρώσω σωστά. Σε κάθε γωνία περίμενε να με σκίσει ο απατεώνας μαντράς. **Η αλήθεια είναι ότι όσο και αν προσπαθούμε να αγοράζουμε καλό μεταχειρισμένο, οι έμποροι αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν είναι σοβαροί. **Μέρος του προβλήματος είμαστε και εμείς οι ίδιοι, όταν ζητάμε αυτοκίνητο 6 ετίας με 50.000 χιλιόμετρα. Αυτά μόνο από κανέναν παππού που ζει σε χωριό. Από «μαντρά» όχι, end-of-story.
Τώρα τι κάνουμε εμείς. Τα παρακάτω αφορούν εισαγόμενα αυτοκίνητα κυρίως, αλλά έχουν εφαρμογή και σε άλλες περιπτώσεις:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Παίρνετε αριθμό πλαισίου από το μπροστά παρμπρίζ. Κάνετε έναν έλεγχο εδώ: http://www.autodna.com/ (έλα τώρα, 10 ευρώ κοστίζει). Προσοχή, δεν θα σας πει τα χιλιόμετρα, θα σας δώσει όμως πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως έτος κατασκευής, πρόσθετα, προηγούμενη πινακίδα, χώρα προέλευσης, κλπ. Συνήθως έχει και φωτογραφικό υλικό, από τα διάφορα auction sites που αγοράζουν οι έλληνες έμποροι. Για την ενημέρωσή σας, οι περισσότεροι και οι μεγαλύτεροι αγοράζουν από εδώ: www.carxp.be Αξίζει για τα επόμενα στάδια της έρευνας.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε βιβλίο service. Αν σας πουν ότι το έχει ηλεκτρονικά η αντιπροσωπεία, κάτι βρωμάει. Αν είναι νέο βιβλίο γιατί το παλιό είχε βρωμίσει, πάλι βρωμάει η ιστορία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε από κάποιον φίλο αν έχετε στο εξωτερικό, να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες. [/39pluujf][/list:u:39pluujf]
Εάν δεν μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για τα παραπάνω, τότε θεωρείστε (και μη γελιέστε) ότι για κάθε χρόνο λειτουργίας του αμαξιού, φορτωνόταν με 50.000 χιλιόμετρα. Ειδικά στο εξωτερικό, με μεγάλους δρόμους, τα 50.000 τα καταπίνουν εύκολα. Αν σας πουλάνε αυτοκίνητο του 2011, το 2016 έχει 250.000. Rule-of-thumb που λένε στο χωριό μου.Σχετικά με τις εγγυήσεις, για όσους δεν γνωρίζετε ή θεωρείτε ότι τα ξέρετε όλα, ο έμπορος δεν είναι υποχρεωμένος να σας δώσει εγγύηση. Όμως η νομοθεσία λέει (και το έμαθα με τον δύσκολο τρόπο) ότι έχετε 2 χρόνια εγγύηση από έμπορο ακόμα και σε μεταχειρισμένο, αν αποδεικνύεται ότι η βλάβη ή το ελάττωμα που οδήγησε σε βλάβη, υπήρχε κατά την αγορά, ή το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της διαφήμισης (π.χ. σας έλεγε για μεμβράνες ηλίου και αυτό δεν είχε). Προσοχή όμως: Οι έμποροι πουλάνε αυτοκίνητα, αλλά κατά τη μεταβίβαση βλέπετε ότι το αγοράζετε από ιδιώτη (π.χ. τον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Σε αυτές τις περιπτώσεις (αγορά από ιδιώτη) δεν ισχύει η εγγύηση του εμπόρου, ακόμα και αν πληρώσατε σε λογαριασμό του. Ξεκαθαρίστε τα για να μην σας πιάνουν κορόιδα. Διαβάστε εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Προσοχή στην έκφραση: «Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς.»
Οπότε, μόλις παραλάβετε το αυτοκίνητο, πηγαίντε το σε κάποιον τεχνικό που εμπιστεύεστε για πλήρη έλεγχο. Ότι και αν βρείτε, αν δεν το ανέχεστε κινήστε διαδικασίες.2 tips ακόμα:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Ελέγξτε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου που αγοράζετε. Πρέπει να είναι ίδιας μάρκας και ίδιας χρονολογίας κατασκευής. Αν κάποιο είναι διαφορετικό, να μυριστείτε ατύχημα. Είδα τις προάλλες ένα Panda με 3 διαφορετικές μάρκες, φρεσκοβαμμένο. Λες να ήταν έτσι από την αντιπροσωπεία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Τα diesel αυτοκίνητα αντέχουν 500.000+ χιλιόμετρα πριν διαλυθούν οι μηχανές τους. Επίσης έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης (δεν έχουν μπουζί μάγκες), και χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ το πετρέλαιο σήμερα είναι φθηνότερο της βενζίνης. Ένα όχημα με 250.000 χιλιόμετρα δεν είναι απαραίτητα σκάρτο. Ίσα-ίσα το αντίθετο. Όμως πρέπει να γνωρίζετε τα πραγματικά χιλιόμετρα. Αν δεν είστε σίγουροι, αλλάξτε ιμάντα εκκεντροφόρου και αντλίες, και καλό δρόμο. Βάλτε καλού κακού και νέες αναρτήσεις…[/39pluujf][/list:u:39pluujf]Τέλος, ΠΑΝΤΑ να κάνετε και εσείς full service, ακόμα και αν σας το έδωσαν έτοιμο και full serviced.Ζητήστε να σας δώσουν το φίλτρο αέρα και το φίλτρο λαδιού. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε ανταλλακτικά γαλλικής αντιπροσωπείας, με 20k+ χιλιομετρα επάνω τους. Και όταν το αναφέρετε στον έμπορο που αγοράσατε, θα σας πει ότι αγοράζει απ’ έξω. Έντιμος εεε;
Από τη μικρή μου εμπειρία, αυτό έχω να σας πω. Βάλτε και εσείς τις δικές σας μικροσυμβουλές, μπας και βοηθήσουμε κανέναν.
-
Αποφάσισα να γράψω αυτόν τον οδηγό, διότι πρόσφατα προσπάθησα να αγοράσω μεταχειρισμένο εισαγωγής, και μου βγήκε το λάδι μέχρι να ολοκληρώσω σωστά. Σε κάθε γωνία περίμενε να με σκίσει ο απατεώνας μαντράς. **Η αλήθεια είναι ότι όσο και αν προσπαθούμε να αγοράζουμε καλό μεταχειρισμένο, οι έμποροι αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν είναι σοβαροί. **Μέρος του προβλήματος είμαστε και εμείς οι ίδιοι, όταν ζητάμε αυτοκίνητο 6 ετίας με 50.000 χιλιόμετρα. Αυτά μόνο από κανέναν παππού που ζει σε χωριό. Από «μαντρά» όχι, end-of-story.
Τώρα τι κάνουμε εμείς. Τα παρακάτω αφορούν εισαγόμενα αυτοκίνητα κυρίως, αλλά έχουν εφαρμογή και σε άλλες περιπτώσεις:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Παίρνετε αριθμό πλαισίου από το μπροστά παρμπρίζ. Κάνετε έναν έλεγχο εδώ: http://www.autodna.com/ (έλα τώρα, 10 ευρώ κοστίζει). Προσοχή, δεν θα σας πει τα χιλιόμετρα, θα σας δώσει όμως πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως έτος κατασκευής, πρόσθετα, προηγούμενη πινακίδα, χώρα προέλευσης, κλπ. Συνήθως έχει και φωτογραφικό υλικό, από τα διάφορα auction sites που αγοράζουν οι έλληνες έμποροι. Για την ενημέρωσή σας, οι περισσότεροι και οι μεγαλύτεροι αγοράζουν από εδώ: www.carxp.be Αξίζει για τα επόμενα στάδια της έρευνας.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε βιβλίο service. Αν σας πουν ότι το έχει ηλεκτρονικά η αντιπροσωπεία, κάτι βρωμάει. Αν είναι νέο βιβλίο γιατί το παλιό είχε βρωμίσει, πάλι βρωμάει η ιστορία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Ζητήστε από κάποιον φίλο αν έχετε στο εξωτερικό, να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες. [/39pluujf][/list:u:39pluujf]
Εάν δεν μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για τα παραπάνω, τότε θεωρείστε (και μη γελιέστε) ότι για κάθε χρόνο λειτουργίας του αμαξιού, φορτωνόταν με 50.000 χιλιόμετρα. Ειδικά στο εξωτερικό, με μεγάλους δρόμους, τα 50.000 τα καταπίνουν εύκολα. Αν σας πουλάνε αυτοκίνητο του 2011, το 2016 έχει 250.000. Rule-of-thumb που λένε στο χωριό μου.Σχετικά με τις εγγυήσεις, για όσους δεν γνωρίζετε ή θεωρείτε ότι τα ξέρετε όλα, ο έμπορος δεν είναι υποχρεωμένος να σας δώσει εγγύηση. Όμως η νομοθεσία λέει (και το έμαθα με τον δύσκολο τρόπο) ότι έχετε 2 χρόνια εγγύηση από έμπορο ακόμα και σε μεταχειρισμένο, αν αποδεικνύεται ότι η βλάβη ή το ελάττωμα που οδήγησε σε βλάβη, υπήρχε κατά την αγορά, ή το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της διαφήμισης (π.χ. σας έλεγε για μεμβράνες ηλίου και αυτό δεν είχε). Προσοχή όμως: Οι έμποροι πουλάνε αυτοκίνητα, αλλά κατά τη μεταβίβαση βλέπετε ότι το αγοράζετε από ιδιώτη (π.χ. τον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Σε αυτές τις περιπτώσεις (αγορά από ιδιώτη) δεν ισχύει η εγγύηση του εμπόρου, ακόμα και αν πληρώσατε σε λογαριασμό του. Ξεκαθαρίστε τα για να μην σας πιάνουν κορόιδα. Διαβάστε εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Προσοχή στην έκφραση: «Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς.»
Οπότε, μόλις παραλάβετε το αυτοκίνητο, πηγαίντε το σε κάποιον τεχνικό που εμπιστεύεστε για πλήρη έλεγχο. Ότι και αν βρείτε, αν δεν το ανέχεστε κινήστε διαδικασίες.2 tips ακόμα:
[list:39pluujf]
[:39pluujf]Ελέγξτε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου που αγοράζετε. Πρέπει να είναι ίδιας μάρκας και ίδιας χρονολογίας κατασκευής. Αν κάποιο είναι διαφορετικό, να μυριστείτε ατύχημα. Είδα τις προάλλες ένα Panda με 3 διαφορετικές μάρκες, φρεσκοβαμμένο. Λες να ήταν έτσι από την αντιπροσωπεία.
[/39pluujf]
[:39pluujf]Τα diesel αυτοκίνητα αντέχουν 500.000+ χιλιόμετρα πριν διαλυθούν οι μηχανές τους. Επίσης έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης (δεν έχουν μπουζί μάγκες), και χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ το πετρέλαιο σήμερα είναι φθηνότερο της βενζίνης. Ένα όχημα με 250.000 χιλιόμετρα δεν είναι απαραίτητα σκάρτο. Ίσα-ίσα το αντίθετο. Όμως πρέπει να γνωρίζετε τα πραγματικά χιλιόμετρα. Αν δεν είστε σίγουροι, αλλάξτε ιμάντα εκκεντροφόρου και αντλίες, και καλό δρόμο. Βάλτε καλού κακού και νέες αναρτήσεις…[/39pluujf][/list:u:39pluujf]Τέλος, ΠΑΝΤΑ να κάνετε και εσείς full service, ακόμα και αν σας το έδωσαν έτοιμο και full serviced.Ζητήστε να σας δώσουν το φίλτρο αέρα και το φίλτρο λαδιού. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε ανταλλακτικά γαλλικής αντιπροσωπείας, με 20k+ χιλιομετρα επάνω τους. Και όταν το αναφέρετε στον έμπορο που αγοράσατε, θα σας πει ότι αγοράζει απ’ έξω. Έντιμος εεε;
Από τη μικρή μου εμπειρία, αυτό έχω να σας πω. Βάλτε και εσείς τις δικές σας μικροσυμβουλές, μπας και βοηθήσουμε κανέναν.
-
Ο χρήστης hatedealers έγραψε:
Μέρος του προβλήματος είμαστε και εμείς οι ίδιοι, όταν ζητάμε αυτοκίνητο 6 ετίας με 50.000 χιλιόμετρα. Αυτά μόνο από κανέναν παππού που ζει σε χωριό. Από «μαντρά» όχι, end-of-story.Για να μην τα μπερδεύουμε,
εμείς δε θα ήμασταν σοβαροί αν εξοφλούσαμε τους εμπόρους με πλαστά χαρτονομίσματα και ακάλυπτες επιταγές.Από τη στιγμή που το αντίτιμό μας είναι νόμιμο και γνήσιο
είναι απολύτως λογικό στη συναλλαγή με τον έμπορο να θεωρούμε αυτονόητο ο έμπορος να τιμά τη μεταξύ μας συνδιαλλαγή με τους όρους και τη γνησιότητα που συμφωνούμε.Σε αυτό ας είμαστε προσεκτικοί
γιατί φτάνουμε να αυτοενοχοποιούμαστε οι ίδιοι εμείς που είμαστε θύματα απάτης.
Και μια φορά η απάτη είναι μονομερής εκ μέρους του εμπόρου και μόνον. -
Πολλές εταιρίες έχουν σήμερα μόνο ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης......οπότε αυτό δεν είναι κριτήριο!
-
Δεν έγραψα ότι πληρώνουμε με σκ.τά. Με λεφτά πληρώνουμε. Αλλά δεν μπορεί να ζητάς από μαντρά να σου βρει αυτοκίνητο κοψοχρονιά με χαμηλά χιλιόμετρα. Ένας ιδιώτης τα αλλάζει πολύ πιο δύσκολα από έναν έμπορο...
Για το δεύτερο σχόλιο, συμφωνώ μαζί σου, αλλά τότε ζητάμε εκτύπωση του βιβλίου service από τον κατασκευαστή, και ας το βρει ο μαντράς. Διότι και εμένα έτσι μου είπαν, και όταν μπήκα και δήλωσα το αυτοκίνητο στη Renault (Γαλλίας), επειδή άλλαζε η πινακίδα, δεν μου έδιναν ιστορικό, ούτε χιλιόμετρα. Ευτυχώς το είχα ελέγξει αλλιώς.
-
Ο χρήστης hatedealers έγραψε:
Δεν έγραψα ότι πληρώνουμε με σκ.τά. Με λεφτά πληρώνουμε. Αλλά δεν μπορεί να ζητάς από μαντρά να σου βρει αυτοκίνητο κοψοχρονιά με χαμηλά χιλιόμετρα. Ένας ιδιώτης τα αλλάζει πολύ πιο δύσκολα από έναν έμπορο...Για το δεύτερο σχόλιο, συμφωνώ μαζί σου, αλλά τότε ζητάμε εκτύπωση του βιβλίου service από τον κατασκευαστή, και ας το βρει ο μαντράς. Διότι και εμένα έτσι μου είπαν, και όταν μπήκα και δήλωσα το αυτοκίνητο στη Renault (Γαλλίας), επειδή άλλαζε η πινακίδα, δεν μου έδιναν ιστορικό, ούτε χιλιόμετρα. Ευτυχώς το είχα ελέγξει αλλιώς.
Κανείς δε ζητάει τίποτε από κανέναν.
Σε μια αγοραπωλησία η γνησιότητα των ανταλλάξιμων αγαθών είναι αυτονοήτως αδιαπραγμάτευτη.
Και αν τυχόν δεν είναι γνήσια τα ανταλλάξιμα αγαθά από τη μια μεριά της συνδιαλλαγής
είναι παράλογο να βαρύνεται την ευθύνη η άλλη πλευρά που προσέρχεται με πλήρη εντιμότητα.Κάποιοι προσφέρουν στο εμπόριο προϊόντα προς πωληση
και άλλοι προσφέρουν χρήματα για αγορά των αγαθών με τις προδιαγραφές που ανακοίνωσαν οι πωλητές.
Κανείς αγοραστής δεν πάει ζητιανεύοντας
και κανείς πωλητής δεν υποχρεώνεται να κάνει του κεφαλιού του επειδή κάποιος άλλος θα φταίει.
Όταν ο έμπορος διαπραγματεύεται ένα αυτοκίνητο με τα χιλιομετρα που ανακοινώνει
αν δε θέλει να τον κλείσουν μέσα για κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση απάτη
θα πρέπει ο έμπορος να παραδίδει το εμπόρευμα που ανακοινώνει και πουλά.Ασφαλώς και δεν είναι ραγιάς και επαίτης ο εξαπατημένος πελάτης
και ασφαλώς δεν είναι άμοιρος ευθυνών και υποχρεώσεων ο εξαπατών έμπορος,
κάθε άλλο, ο εξαπατών έμπορος είναι ο αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος των δικών του πράξεων και της δικής του παρανομίας.Για να θέσω κι εγώ το φιλοσοφικό μου ερώτημα,
αν υποθέσουμε ο έμπορος 'διορθώνει' προς τα κάτω τα χιλιόμετρα
για ένα όχημα που θα άξιζε να πωληθεί 40% φτηνότερα,
τότε για να είναι ισοβαρής η αγοραπωλησία
θα δικαιούται και ο πελάτης να πληρώσει με χαρτονομίσματα των οποίων το 40% θα είναι πλαστά.
(Δεδομένου και ότι και ο έμπορος και ο πελάτης παραλογίζονται...) -
Όσοι γνωστοί μου έχουν πουλήσει αμάξι σε έμπορο, ήταν ειτε κακομεταχειρισμένο και ήθελε πολλά μαζέματα οπότε δεν συνέφερε να το φτιάξουν μόνοι τους, είτε είχε κάποιο πρόβλημα που είχε ψευτοκαμουφλαριστεί και έμπορος δεν το έλεγξε καν διεξοδικα. Επιπλέον έχοντας μάθει ότι δικό μου τρακαρισμένο (fataled, όχι αστεία) με λίγα χλμ αμάξι βρέθηκε σε έμπορο στην επαρχία, πιθανώς με κολλημένη καρότσα ή με σασί από άλλο αμάξι και πουλήθηκε (έψαξα πολύ εκείνο τον καιρό να βρω τον αγοραστή αλλά δεν τα κατάφερα), όπως και ότι ΟΛΑ τα εταιρικά leasing που τα ανάβουν-σβήνουν-σκίζουν κρύα και τα παρκάρουν όλη μέρα πάνω σε πεζοδρόμια καταλήγουν σε εμπόρους, όπως ΚΑΙ ότι γνωρίζω προσωπικά άτομο που έχει κολλητό έμπορο και παίρνει τα αμάξια της μάντρας για χαβαλέ τα ΣΚ και τα ξεπατώνει, καταλήγω στο ότι όποιος αγοράζει από έμπορο είναι είτε ανενημέρωτος, είτε άξιος της μοίρας του
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όσοι γνωστοί μου έχουν πουλήσει αμάξι σε έμπορο, ήταν ειτε κακομεταχειρισμένο και ήθελε πολλά μαζέματα οπότε δεν συνέφερε να το φτιάξουν μόνοι τους, είτε είχε κάποιο πρόβλημα που είχε ψευτοκαμουφλαριστεί και έμπορος δεν το έλεγξε καν διεξοδικα. Επιπλέον έχοντας μάθει ότι δικό μου τρακαρισμένο (fataled, όχι αστεία) με λίγα χλμ αμάξι βρέθηκε σε έμπορο στην επαρχία, πιθανώς με κολλημένη καρότσα ή με σασί από άλλο αμάξι και πουλήθηκε (έψαξα πολύ εκείνο τον καιρό να βρω τον αγοραστή αλλά δεν τα κατάφερα), όπως και ότι ΟΛΑ τα εταιρικά leasing που τα ανάβουν-σβήνουν-σκίζουν κρύα και τα παρκάρουν όλη μέρα πάνω σε πεζοδρόμια καταλήγουν σε εμπόρους, όπως ΚΑΙ ότι γνωρίζω προσωπικά άτομο που έχει κολλητό έμπορο και παίρνει τα αμάξια της μάντρας για χαβαλέ τα ΣΚ και τα ξεπατώνει, καταλήγω στο ότι όποιος αγοράζει από έμπορο είναι είτε ανενημέρωτος, είτε άξιος της μοίρας τουέστω ο ανενημέρωτος αγοραστής...
...ποιό από όλα αυτά δικαιολογεί την απάτη του εμπόρου, όπως ειπώθηκε παραπάνω;
...και ποιό από αυτά δικαιολογεί το κράτος να μην προστατεύει τον αγοραστή σε μια αγορά που έχει κάνει μόδα την απάτη;πραγματικά με τους όρους αυτούς
δε θα ξημερώσει ποτέ στην αγορά του μεταχειρισμένου,
θυμίζει την αυτοενοχοποίηση του θυματος της βίας (ψυχολογικής, σωματικής, σεξουαλικής, φυλετικής κλπ) -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Όσοι γνωστοί μου έχουν πουλήσει αμάξι σε έμπορο, ήταν ειτε κακομεταχειρισμένο και ήθελε πολλά μαζέματα οπότε δεν συνέφερε να το φτιάξουν μόνοι τους, είτε είχε κάποιο πρόβλημα που είχε ψευτοκαμουφλαριστεί και έμπορος δεν το έλεγξε καν διεξοδικα. Επιπλέον έχοντας μάθει ότι δικό μου τρακαρισμένο (fataled, όχι αστεία) με λίγα χλμ αμάξι βρέθηκε σε έμπορο στην επαρχία, πιθανώς με κολλημένη καρότσα ή με σασί από άλλο αμάξι και πουλήθηκε (έψαξα πολύ εκείνο τον καιρό να βρω τον αγοραστή αλλά δεν τα κατάφερα), όπως και ότι ΟΛΑ τα εταιρικά leasing που τα ανάβουν-σβήνουν-σκίζουν κρύα και τα παρκάρουν όλη μέρα πάνω σε πεζοδρόμια καταλήγουν σε εμπόρους, όπως ΚΑΙ ότι γνωρίζω προσωπικά άτομο που έχει κολλητό έμπορο και παίρνει τα αμάξια της μάντρας για χαβαλέ τα ΣΚ και τα ξεπατώνει, καταλήγω στο ότι όποιος αγοράζει από έμπορο είναι είτε ανενημέρωτος, είτε άξιος της μοίρας του
έστω ο ανενημέρωτος αγοραστής...
...ποιό από όλα αυτά δικαιολογεί την απάτη του εμπόρου, όπως ειπώθηκε παραπάνω;
...και ποιό από αυτά δικαιολογεί το κράτος να μην προστατεύει τον αγοραστή σε μια αγορά που έχει κάνει μόδα την απάτη;πραγματικά με τους όρους αυτούς
δε θα ξημερώσει ποτέ στην αγορά του μεταχειρισμένου,
θυμίζει την αυτοενοχοποίηση του θυματος της βίας (ψυχολογικής, σωματικής, σεξουαλικής, φυλετικής κλπ)Βασικά είναι σαν να έχει στηθεί ένα παραεμπόριο το οποίο κινείται χωρίς κανένα έλεγχο, με όλο το ρίσκο να πέφτει στον αγοραστή, με μηδενική ελπίδα να βρεις άκρη σε ένα κράτος όπου έχουν καταλυθεί τα πάντα. Η εμπορία μεταχειρισμένων δυστυχώς είναι ένας τομέας που αναδεικνύει στο μέγιστο την απατεωνιά και την κουτοπονηριά ενός μεγάλου μέρους του λαού μας. Και εντός κρίσης εξελίχθηκε ακόμα χειρότερα.
-
Θα διαφωνήσω μόνο στο ότι στο κράτος μας έχουν καταλυθεί τα πάντα.
Έχουν επιλεκτικά καταλυθεί τα πράγματα στο κράτος μας και στην κοινωνία μας,
ώστε αλλού επιβ\άλλεται έλεγχος και λεκτική καταδίκη
και αλλού η απάτη κι η διαφθορά είναι ασύδοτη ακόμα και στο δημόσιο διάλογο. -
Οτι οι έμποροι στο συντριπτικό τους ποσοστό είναι λαμόγια , είναι γνωστό . Αλλά λαμόγια τους έκαναν η ατιμωρησία , αλλά και η κουραδομαγκιά του ελληναρά καταναλωτή , ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας με διδακτορικά στην μαλακία παγκοσμίως . Είναι ο πιό βλάκας που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και ότι όταν αγοράζει αγοράζει στην πιό φτηνή τιμή και όταν πουλάει , πουλάει στην πιό ακριβή τιμή .
Νομίζει ότι άμα έχει 10.000 στην τσέπη μπορεί να αγοράσει όλο τον κόσμο . Ερχεται με μαγκιά και λέει τώρα στην κρίση γα...αω και δέρνω . Το αποτέλεσμα είναι παντού να έχει διαλυθεί η αγορά ιδιωτών και να έχουν επικρατήσει τα λαμόγια .
Οταν για παράδειγμα ένας ιδιώτης θέλει να δώσει το αμάξι του 9-10000 , τα οποία και αξίζει , θα πάει ο εξυπνάκιας θα πάρει την πιό φτηνή τιμή στο κάρ και θα του πεί 7000 και άμα θέλεις . Ετσι ο ιδιώτης σου λέει που να μπλέξω , ας πάω και εγώ να διαπραγματευθώ καμία ανταλλαγή . Το αποτέλεσμα είναι να του το πάρει ο μαντράς 7500 και να το βάλει 11000 και έτσι να χάσουν και οι δύο . Ο πωλητής αφού το έδωσε 1500 λιγότερα και ο αγοραστής αφού θα πάει στον μαντρά και θα το βρεί στα 11000 επειδή είναι καλομεταχειρισμένο ιδιώτη και όχι λήζινγκ ή εισαγωγής .
Η αγορά μτχ στην Ελλάδα , απλά δεν υπάρχει και έτσι έχουμε τους έξυπνους λαμογιομαντράδες που περνάνε ένα χέρι τους εξυπνάκηδες βλακοαγοραστές .
Και αυτό γίνεται παντού όχι μόνο στα αυτοκίνητα . Παντού υπάρχουν οι βλάκες που διαλύουν την αγορά , επειδή ξεχνάνε το ρητό : Στην πουτάνα , πουτανιές δεν περνάνε .
-
Να μην τα μπερδεύυμε,
η επιδίωξη για συμφέρουσα συμφωνία είναι θεμιτή και νόμιμη, και όχι για τον Ελληνάρα μόνο αλλά παγκοσμίως
η απάτη, από την άλλη, είναι αθέμιτη και παράνομη, και αυτό ισχύει και για τον Ελληνάρα και παγκοσμίως,
κάτι που συμβαίνει και ισχύει για σήμερα, για χτες και για πάντα, μέσα στην κρίση και εκτός κρίσηςεπίσης
η επιδίωξη για συμφέρουσα συμφωνία υπάρχει τόσο από μέρους του πελάτη όσο και του εμπόρου
είναι όμως μόνο η πλευρά του εμπόρου που μετέρχεται της απάτης και όχι της θεμιτής διαπραγμάτευσης καθεαυτήςτέλος
η αποσαφήνιση ως προς την πλευρά που έχει τη βλάβη και εκείνης που έχει την ωφέλεια
μαρτυρά πως πάντοτε η απάτη είναι μονομερής, αποκλειστική ευθύνη του εμπόρου, συνειδητή, συστηματική και σκοπούμενη.Το να θέλει κάποιος να ψωνίσει φτηνά ή να πουλήσει ακριβά,
είναι μια στόχευση λογική και αυτό είναι το υποκείμενο της όποιας διαπραγμάτευσης.
Εκεί που όμως το αντικείμενο της συνδιαλλαγής καθίσταται πλαστό ως προς τις προδιαγραφές, τότε μιλάμε για απάτη.Όταν ο πελάτης συναλλαγεί με τον έμπορο με πλαστό χρήμα, θα είναι απάτη από μέρους του πελάτη
έστω κι αν ο έμπορος είχε την επιδίωξη να πετύχει συμφέρουσα για εκείνον συμφωνία.
Αντίστοιχα,
όταν ο έμπορος συναλλαγεί με τον πελάτη με πλαστό εμπόρευμα, θα είναι απάτη από μέρους του εμπόρου
έστω κι αν ο πελάτης είχε την επιδίωξη να πετύχει συμφέρουσα για εκείνον συμφωνία.Αν έστω δεν είναι έτσι...
Για ποιό λόγο ένας έμπορος αυτοκινήτων να μην ξεκινήσει και να πουλάει πλαστά οχήματα όχι μόνο στα χιλιόμετρα,
αλλα και στους τίτλους ιδιοκτησίας;
Αφού πάντα θα βρίσκονται υποψήφια θύματα...Για ποιό λόγο ο πελάτης να μην είναι δικαιολογημένο να αγοράζει επίσης με πλαστά χαρτονομίσματα;
Δεδομένου κι ότι ο έμπορος εξίσου παραλογίζεται...Για ποιό λόγο ο έμπορος να κάνει ατιμώρητος τον απατεώνα και να είναι λογικό,
αλλα δε θα ήταν λογικό ο πελάτης να αγοράσει όχημα με ακάλυπτες επιταγές;
Έμπορος και πελάτης είναι βσαικά το ίδιο εκτεθειμένοι απέναντι στο νόμο.Για ποιό λόγο ο έμπορος να μη μπορεί αντικειμενικά να αγοράσει ένα όχημα από ιδιώτη
και με όλη τη γνησιότητα των στοιχείων να το μεταπωλήσει;
Το κίνητρο είναι η αισχροκέρδεια και γι' αυτό ο απατεώνας έμπορος δεν κινείται σε νόμιμα πλαίσια.Τόσο οι έμποροι όσο και οι ιδιώτες μπορούν να στοχεύσουν στην μεγιστοποίηση του κέρδους.
Το ζήτημα είναι πως ο έμπορος είναι πολύ πιθανότερο να εξαπατήσει προκειμένου να μεγιστοποιήσει το κέρδος του,
χρησιμοποιώντας πρακτικές ματαποίησης-παραβίασης των τεχνικών στοιχείων των οχημάτων
καθώς και αθέμιτες πρακτικές πώλησης που περιλαμβάνουν την απάτη.
Και αυτό ο έμπορος είναι πιθανότερο να το κάνει άφοβα, ασύδοτα και ατιμ\ώρητα.Στην ατιμωρησία του εμπόρου,
δεν είναι σε καμία περίπτωση αντίστοιχη η θεση του εξαπατημένου πελάτη.Ενός πελάτη που αγοράζει με γνήσιο αντίτιμο
προσέρχεται στη συναλλαγή για ένα όχημα με συμφωνημένες προδιαγραφές
και οι προδιαγραφές αυτές ανταποκρίνονται στο ύψος της τιμής της αγοραπωλησίας.Πρόκειτα για εξ αρχής ελεύθερη αβίαστη διαπραγμάτευση μεταξύ ιδιωτών
με τη λεπτομέρεια πως η μόνη πλευρά που συνειδητά παρανομεί είναι η πλευρά του εμπόρου
για σκοπούς που έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την ιδιοτέλεια
και την σκοπούμενη κατ' εξακολούθηση και συστηματική διάθεση εξαπάτησης από μέρους του εμπόρου αποκλειστικά
πριν ακόμα την έλευση των πελατών στη συμφωνία
για να αποβεί ευεργετικά προς τα συμφέροντα του εμπόρου μέχρι την ευόδωση της συμφωνίας
εν αγνοία και εις βλάβη των συμφερόντων του πελάτη. -
Εμένα η άποψή μου είναι ότι έτσι παίζεται το παιχνίδι. Πάντα θα υπάρχει κόσμος, μέσα σε αυτούς και εγώ, που θα αγοράσω από έμπορο. Ναι το αυτοκίνητο που πήρα ήταν εταιρείας leasing που δεν μου το είπε ο έμπορος αλλά το βρήκα μόνος μου.
Όμως, επειδή έτσι παίζεται το παιχνίδι, και ξέρεις ότι και foul θα σου κάνουν, και θα σε ρίξουν και θα σε φτύσουν, και θα σου βρίσουν τη μάνα και θα σε αδικήσουν, δεν είναι λόγος αυτός να μην παίζεις ποδόσφαιρο (όπως έλεγε ο προπονητής μου, όποιος δεν θέλει επαφές να παίξει τένις). Άρα για να παίξεις ποδόσφαιρο, είτε κάνεις και εσύ τα ίδια (δηλαδή αγαπητέ τον πληρώνεις με μαϊμούδες λεφτά που λες), είτε αποφεύγεις τα foul.
Επειδή εδώ δεν είμαστε 'παλιοχαρακτήρες', αλλιώς θα περνούσαμε με κλειδιά και θα τους χαλάγαμε τα αυτοκίνητα στις μάντρες, έβαλα ορισμένες προτάσεις για να προστατεύσουμε τον πισινό μας. 10.000 χιλιόμετρα έχει το μεταχειρισμένο μου, και ακόμα να βγάλει βλάβη... ποιος ξέρει...
-
Η διαφορά μας είναι ότι δε δέχομαι πως υπάρχει ασυλία στην απάτη.
Και ούτε αποδέχομαι πως η απάτη του απατεώνα εμπόρου μπορεί να επιμεριστεί στον πελάτη με οποιονδήποτε τρόπο.Ναι οι περισσότεροι έμποροι έχουν κάνει μόδα την απάτη,
αλλά όχι δεν έχουν συνυπευθυνότητα κάπου εκεί αναμεσα τα θύματα των απατεώνων
και ούτε επειδή είναι κανόνας η ασυδοσία πρέπει να πιστέψουμε πως πρέπει να είναι υπεράνω του νόμου.Χώρια που η υπερπροσφορά στην αγορά οχημάτων με πειραγμένα χιλιόμετρα σε τσιμπημένες τιμές
επηρεάζει την ποιότητα και τις τιμές πώλησης του συνόλου των μεταχειρισμένων, πειραγμένων και μη. -
Ούτε εγώ δέχομαι την ασυλία, αλλά δυστυχώς δεν είμαι εγώ ο νόμος για να κάνω κάτι. Αυτοί που νομοθετούν και εφαρμόζουν, ξέρουν να δημιουργούν προβλήματα, όχι να λύνουν τα υπάρχοντα...
Το επόμενο μεταχειρισμένο (σιγά μην πάρω καινούργιο) θα το φέρω ο ίδιος από Γερμανία, που σέβονται τα αυτοκίνητα και τα αλλάζουν νωρίς... Καλύτερα να ταλαιπωρηθώ στον εκτελωνισμό, παρά στα συνεργεία και να ψάχνω το δίκιο μου...
By the way, υπάρχουν και έντιμοι έμποροι.
-
Αν ψωνισεις απο Γερμανια εισαι σιγουρος για την εντιμοτητα τους..... το εχουν αποδειξει αλλωστε !!!!!
Καληνυχτα.... -
Δεν καταλάβατε το σκεπτικό μου . Οπως ο ιδιώτης μπορεί να πέσει θύμα από έμπορο και να μην μπορεί να βρεί το δίκιο του , έτσι και ο ιδιώτης πωλητής , δεν έχει αγορά να πουλήσει το αμάξι του , γιατί δεν υπάρχει τρόπος να ελέγξει την εντιμότητα του αγοραστή , σε περίπτωση που θα μπορούσε να το πουλήσει με δόσεις .
Δηλαδή ο ιδιώτης επειδή πρακτικά δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν του πληρώσει τις δόσεις ο αγοραστής , αφού δεν έχει μηχανισμό για αυτό όπως οι τράπεζες και οι μαντράδες , αναγκάζεται είτε να το δώσει σε μάντρα ανταλλαγή , είτε πολύ χαμηλά σε μετρητά επίσης σε μάντρα . Από την άλλη δεν έχει αντικείμενο να το δώσει σε ιδιώτη , αν η διαφορά που θα πάρει δεν είναι σημαντική . Δηλαδή για διαφορές 5-10 % ελάχιστοι θα μπουν σε λογική να δώσουν σε ιδιώτη και να έχουν επαφή με τον καθένα και τηλέφωνα και βόλτες σε συνεργεία κλπ .
Αρα αυτό που λέω για την ψευτομαγκιά του ελληναρά , δεν είναι θεμιτό , διότι το μόνο που κάνει είναι να διαλύει την αγορά μεταξύ ιδιωτών και να ευνοεί τις μάντρες , αφού αναγκάζει τους ιδιώτες πωλητές να στείλουν εκεί τα αμάξια τους και οι αγοραστές αντί να μπορούν να αγοράσουν ένα αμάξι από τον ιδιοκτήτη του , μπαίνουν και αγοράζουν από την σούπα που είναι ιδιώτες , λήζινγκ , εισαγωγής , τρακαρισμένα , κομμένα κλπ .
Η ψευτομαγκιά τελικά είναι σε βάρος του ψευτόμαγκα , αφού δεν βρίσκει καλό αμάξι να αγοράσει και πληρώνει πανάκριβα το σαπάκι .
Αν λοιπόν κάποιος θέλει να πάρει 10000 από το μτχ και η μάντρα του δίνει 8000 , αν η αγορά δεν του δώσει 9000 τουλάχιστον δεν πρόκειται να ασχοληθεί να το δώσει σε ιδιώτη . Ο ιδιώτης δεν θα δώσει 9000 ή 9500 να το πάρει από τον πωλητή και τότε το αμάξι θα δοθεί στην μάντρα στα 8000 , θα πουληθεί χέρι με χέρι σε γνωστό των μαντράδων με 9000 και ο ιδιώτης θα αγοράσει με 11000 το σαπάκι , αφού δεν θα βρίσκει ιδιώτη να αγοράσει .
Είναι απλά τα πράγματα . Και το θέμα είναι ότι το βλέπω ανεξαρτήτως κυβισμού και ηλικίας . Φίλοι που πούλησαν τώρα μικρών κυβικών αμάξια , τελικά τα έδωσαν χαμηλά σε μάντρες , αφού μόνο εξυπνάκηδες αγοραστές εμφανίστηκαν .
Οι εξυπνάκηδες θα τα πάρουν τώρα ακριβότερα από τις μάντρες .
-
Σωστός, αλλά είμαστε λαός του παζαρέματος. Όταν έκανα ανταλλαγή το δικό μου για το μεταχειρισμένο εισαγωγής, το αξιολόγησε ο έμπορος και μου έδινε 6000 (VW Golf). Το έβγαλα μια εβδομάδα για 6500 στο car.gr που ήταν χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο. Το είδε κόσμος, έτρεξα και σε συνεργεία, αλλά παζάρι στο παζάρι από τους ιδιώτες, όπως λες. Ήταν πρώτο χέρι, καλοδιατηρημένο (γιατί το σέβομαι), και τελικά το έδωσα ανταλλαγή, διότι βαριόμουν τις διαδικασίες για να το δώσω σε ιδιώτη στην ίδια τιμή που το έπαιρνε ο μαντράς, ο οποίος έτρεξε όλες τις διαδικασίες.
Τελικά ο μαντράς το έβγαλε 7600, και το έδιωξε κιόλας σε 10 μέρες.... Επειδή είχε 110.000 χλμ, δε νομίζω ότι του άλλαξαν τα χιλιόμετρα και όποιος το έχει, έχει πάρει καλό αμάξι.
Οι Γερμανοί δεν είναι καλύτεροι από εμάς. Δεν είπα από μαντρά, είπα από Γερμανία, και εξειδικεύω ότι εννοώ ιδιώτη. Εκεί μεγάλωσα, το διαλέγω από το Ίντερνετ, τα βλέπω, τα οδηγώ (είναι ωραίο ταξίδι) και το εκτελωνίζω. Οι οδηγοί στη Γερμανία, και λόγω δρόμων και λόγω νοοτροπίας, αλλάζουν τα αυτοκίνητα στα 3-4 χρόνια, και τα προσέχουν περισσότερο από εμάς, που αφήνουμε τις γρατζουνιές επάνω ή κάνουμε πασαλείμματα στις φανοδουλειές...
-
Πάντως και απο ιδιώτη αν πάρεις αμάξι μπορεί να τη πατήσεις. Εχουν μάθει όλοι να γυριζουν τα χλμ. Απλά πρέπει να ψάξεις και σε ΚΤΕΟ και σε συνεργεία (αν το πάει αντιπροσωπεία για service). Το καλύτερο ειναι να έχει τα χαρτιά απο το ΚΤΕΟ πάντως, γιατί γράφει τα χλμ καθαρά. Τώρα όταν πουλάς αμάξι, ο έμπορος έχει το πλεονέκτημα οτι βγάζει δάνεια, γραμμάτια κλπ. Εσύ σαν ιδιώτης θέλεις μετρητά. Επίσης οι ιδιώτες σε ζαλίζουν πραγματικά μέχρι να το πάρουν καί σε παζάρια και σε τρέχουν σε συνεργεία που πολλές φορές ειναι μιλημένοι να σου βγάλουν πρόβλημα για να ρίξουν τη τιμή.
Λίγη προστασία από τους απατεώνες εμπόρους....