-
Να ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή στο βιβλιαράκι όπου λέει ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ.
Όταν το γεμίζετε μέχρι επάνω, η επιπλέον βενζίνη υπερχειλίζει το φίλτρο του ενεργού άνθρακα που είναι για τις αναθυμιάσεις (όπως ανέφερε ο BILL33). Μετά αυτή η επιπλέον βενζίνη επιστρέφει στο ρεζερβουάρ γεμάτη σκόνες και βρωμιά από το φίλτρο του ενεργού άνθρακα. Με το καιρό και τα συνεχή γεμίσματα μέχρι επάνω, αυτές οι βρωμιές βουλώνουν το φίλτρο βενζίνης και μπορεί να χαλάσουν και την αντλία βενζίνης.
-
ρε παιδια, τωρα πλεον εχω μπερδευτει εντελως!
-
Ομολογώ ότι δεν παρακολουθώ από κοντά κάθε νέα επιλογή λόγο ενασχόλησης μου με στρατιωτικά κυρίως αυτοκίνητα που δεν πρωτοπορούν στην τεχνολογία αλλά δεν έχω ξανά ακούσει για φίλτρο στις αναθυμιάσεις καυσίμου και μάλιστα ενεργού άνθρακα. Σίγουρα επίσης η δεξαμενή δεν κλείνει αεροστεγώς!!! Αν είναι δυνατός. Κάθε δοχείο που παίρνει υγρά έχει οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης αλλιώς ιδίως όταν αδειάζει όπως αυτή του καυσίμου θα δημιουργούνταν υποπίεση και δεν θα λειτουργούσε η αντλία καυσίμου καθώς θα ρουφούσε μετά από λίγο μόνο αέρα!!! Η ποιο ασφαλής και διαδεδομένη λύση είναι μια βαλβίδα αντεπιστροφής που αφήνει να μπει αέρας μόλις δημιουργηθεί μια αμελητέα υποπίεση αλλά δεν επιτρέπει να βγει βενζίνη προς τα έξω.
Οι κατασκευαστές φυσικό είναι να απαγορεύουν το ξεχείλισμα της δεξαμενής καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν τι θα κάνεις το αμάξι μετά το φουλάρισμα. Αν αφήσεις το αμάξι σε σημείο με μεγάλη θερμοκρασία περιβάλλοντος το καύσιμο θα αυξήσει τον όγκο του και μπορεί να έχουμε τρεχάματα. Μην ξεχνάτε ότι το καύσιμο έχει πάντα έτσι και αλλιώς μικρότερη θερμοκρασία γιατί είναι σε υπόγειες δεξαμενές. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι το καύσιμο έχει πάντα έτσι και αλλιώς μικρότερη θερμοκρασία γιατί είναι σε υπόγειες δεξαμενές.Εκτός όποτε κάνει ψοφόκρυο όπου έχει μεγαλύτερη, φυσικά και πάλι για τον ίδιο λόγο.
-
Εγώ πάλι δεν το γεμίζω ποτέ, ως φοιτητής, οπότε δεν ανησυχώ... Μέχρι 20 ευρώ παίρνει...
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ομολογώ ότι δεν παρακολουθώ από κοντά κάθε νέα επιλογή λόγο ενασχόλησης μου με στρατιωτικά κυρίως αυτοκίνητα που δεν πρωτοπορούν στην τεχνολογία αλλά δεν έχω ξανά ακούσει για φίλτρο στις αναθυμιάσεις καυσίμου και μάλιστα ενεργού άνθρακα. Σίγουρα επίσης η δεξαμενή δεν κλείνει αεροστεγώς!!! Αν είναι δυνατός. Κάθε δοχείο που παίρνει υγρά έχει οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης αλλιώς ιδίως όταν αδειάζει όπως αυτή του καυσίμου θα δημιουργούνταν υποπίεση και δεν θα λειτουργούσε η αντλία καυσίμου καθώς θα ρουφούσε μετά από λίγο μόνο αέρα!!! Η ποιο ασφαλής και διαδεδομένη λύση είναι μια βαλβίδα αντεπιστροφής που αφήνει να μπει αέρας μόλις δημιουργηθεί μια αμελητέα υποπίεση αλλά δεν επιτρέπει να βγει βενζίνη προς τα έξω.
Οι κατασκευαστές φυσικό είναι να απαγορεύουν το ξεχείλισμα της δεξαμενής καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν τι θα κάνεις το αμάξι μετά το φουλάρισμα. Αν αφήσεις το αμάξι σε σημείο με μεγάλη θερμοκρασία περιβάλλοντος το καύσιμο θα αυξήσει τον όγκο του και μπορεί να έχουμε τρεχάματα. Μην ξεχνάτε ότι το καύσιμο έχει πάντα έτσι και αλλιώς μικρότερη θερμοκρασία γιατί είναι σε υπόγειες δεξαμενές.Μανώλη , όντως υπάρχει δεξαμενή υπερπλήρωσης και φίλτρο ενεργού άνθρακα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα.
Η δεξαμενή είναι χωρητικότητας περίπου 1 λίτρου , βρίσκεται κοντά στη δεξαμενή και συνδέεται με ανεπίστροφη βαλβίδα. Η ατμοσφαιρική αποκατάσταση γίνεται μέσω πάλι μιας ανεπίστροφης βαλβίδας με φίλτρο ενεργού άνθρακα , το οποίο συνήθως βρίσκεται μέσα στη 'δεξαμενούλα'.Επίσης υπάρχει και ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα στις αναθυμιάσεις της πολλαπλής εισαγωγής. Οταν σβήσει ο κινητήρας , οι αναθυμιάσεις με σωληνάκια και μια βαλβίδα οδηγούνται σε αυτή τη δεξαμενή/φίλτρο και 'ξανακαίγονται' όταν πάρει μπροστά. Βρίσκεται κρυμμένη συνήθως στα μπροστινά φτερά.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Κάθε δοχείο που παίρνει υγρά έχει οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης αλλιώς ιδίως όταν αδειάζει όπως αυτή του καυσίμου θα δημιουργούνταν υποπίεση και δεν θα λειτουργούσε η αντλία καυσίμου καθώς θα ρουφούσε μετά από λίγο μόνο αέρα!!!Νομίζω η πιό σωστή έκφραση είναι 'η αντλία καυσίμου θα αδυνατούσε να αναροφήσει' και όχι 'θα ρουφούσε αέρα'
-
Επειδη με τα τεχνικα δεν τα παω καλα, εν τελει, εν περιληψει, τι ισχυει βρε παιδια?
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Επειδη με τα τεχνικα δεν τα παω καλα, εν τελει, εν περιληψει, τι ισχυει βρε παιδια?Εγώ μια φορά στο ένα (Σιβίκ '97) μετα από τιγκάρισμα βλέπω αύξηση κατανάλωσης με ΙΔΙΑ οδήγηση στον ΙΔΙΟ δρόμο με ΙΔΙΕΣ συνθήκες από τον ΙΔΙΟ οδηγό, πράγμα παράλογο, άρα άτι ξεχειλίζει και χάνεται κάπου, στο δε άλλο (Σπορτβάγκον '01) αφήνει ίχνη το πετρέλαιο δίπλα στο πορτάκι, ανώ δεν ξεχείλισε ούτε σταγόνα στο γέμισμα. Κάτι που το βλέπω σε ΑΠΕΙΡΕΣ ντήζελ 156, οπότε δεν είναι πρόβλημα δικό μου.
Πιθανώς σε άλλα αυτοκίνητα (όπως στο Ίμπιζά μου) να μην υπάρχει πρόβλημα. Δοκιμάζεις 1-2 φορές και αν δεν δεις πρόβλημα έχει καλώς, αλλιώς προσέχεις.
-
Δεν ξεχειλίζει και δεν χάνεται τίποτα, απλά είναι το κέρδος του βενζινά. Όταν χτυπάει η μάνικα τότε μόνο γράφει ο μετρητής αλλά βενζίνη μπαίνει ελάχιστη.
Κανένας βενζινάς στο φόρουμ να μας τα εξηγήσει;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν ξεχειλίζει και δεν χάνεται τίποτα, απλά είναι το κέρδος του βενζινά. Όταν χτυπάει η μάνικα τότε μόνο γράφει ο μετρητής αλλά βενζίνη μπαίνει ελάχιστη.Κανένας βενζινάς στο φόρουμ να μας τα εξηγήσει;
Άμα ανασηκώσεις τη μάνικα μπαίνει κι άλλο, αν την σηκώσεεις ως το στόμιο, και να το ξεχειλίσεις ακόμα μπορείς!
Υ.Γ.
Όλα τα γεμίσματα που αναφέρω στα παραπάνω παραδείγματά μου αναφέρονται σε γέμισμα μέχρι το χείλος! αν πατήσεις το μεταλλικό έλασμα της ανεπιστροφής να βλέπεις το καύσιμο.(αλλιώς άλλωστε δεν είναι ΤΙΓΚΑ φουλάρισμα, και θα φτάσουμε να λέμε πως μιλάμε για γεμίσματα που απλά ο δείκτης πάει στο γεμάτο... )
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Επειδη με τα τεχνικα δεν τα παω καλα, εν τελει, εν περιληψει, τι ισχυει βρε παιδια?Τόσο σημαντικά είναι, έστω, και δύο λίτρα βενζίνης που θα πάρει παραπάνω;
Βάζε μέχρι το πρώτο χτύπημα της αντλία και μετά λίγο ακόμη. Κυπριακό το καταντήσαμε.
-
Ευχαριστώ Βασίλη για την κατατόπιση. Μάλλον θέλει ανανέωση η βιβλιοθήκη μου.
Φουλαρισμα βενζινης: υπερχειλιση ή κανένα πρόβλημα?