-
αυτο κανω οσο ειναι δυνατον... καθως ειναι το μονο μεσο μεταφορας που διαθετω... ειμαι επαρχια και προς τη δουλεια που πηγαινω σχεδον καθε μερα δεν κυκλοφορουν μμμ...
τι ψυλλιαζεσαι??
-
O αέρας που ακούς είναι κατά πάσα πιθανότητα από τον ελαστικό σωλήνα επάνω στο σερβόφρενο, ή έχει ξεκουμπώσει, ή τρυπύσει, ή τα έπαιξε η ανεπίστροφη βαλβίδα που έχει στο σημείο της ένωσης του σωλήνα με το καζανάκι του σερβόφρενου εξ ού και το σκληρό πεντάλ.
Ξεκίνα από εκεί, βάλτο στο ρελαντί με ανοιχτό το καπό και κούνα / έλεγξε τον σωλήνα, η μια του άκρη πηγαίνει στο σερβόφρενο και η άλλη κάπου στην εισαγωγή για να πέρνει υποπίεση.
Είναι για Yaris αλλά είναι τα ίδια στις βασικές αρχές που πρέπει να ψάξεις
http://www.toyaris.com/brake_system-89.html
http://www.toyaris.com/toyota_yaris_xp9 ... ual-4.html
-
Ο χρήστης xrider έγραψε:
δεν ελεγε να ανεβει καθως ειχε υπερθερμανθει και απ τον καιρο και απ το ζορι που τραβηξε για να φτασει μεχρι τα μισα.. συνεχως το παιρνε ο κατηφορος λογω ανυπαρξιας προσφυσης... μυρισανε τα φρενα... σταματησα...μυρισε δίσκος ή ελαστικά...
φρένα δε μύρισαν λογικάΑπό την υπόλοιπη περιγραφή δε βγάζω συμπέρασμα
- προσθεσα υγρα φρενων καθως ειχαν φτασει στα μισα
τα υγρά των φρένων πέφτουν ανάλογα με τη φθορά των τακακιών
σημασία έχει να είναι αναμεσα σε min-max και να μη πέφτει ξαφνικά η στάθμηαλήθεια αλλαγή-εξαέρωση υγρών φρένων έχει γίνει ποτέ;
συμπλέκτης επικοινωνεί με το κύκλωμα των φρένων ή με ντίζα;- το χειροφρενο ειναι μισοπουπουλο
το χειρόφρενο είναι με ντίζα και δεν έχει σχέση με το κύκλωμα των υγρών φρένων
το μόνο συμπέρασμα μάλλον σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη στάθμη των υγρών φρένων
ειναι πως μιλάμε μάλλον για τακάκια χρησιμοποιημενα- καποιες φορες το αμαξι κοβει αναβει check engine και μπαταρια και στα καπακια αναβει ολα τα υπολοιπα αφου πρωτα εχει σβησει το μοτερ
κάποιες φορές-ποιές φορές; ποιά είναι η συνθήκη που κοβει το αμάξι; περιγραφή.
- δεν πατιεται το πενταλ του φρενου μεχρι το τελος της διαδρομης με συνεπεια να μη φρεναρει καλα το οχημα
με αναμμένη μηχανή;
γιατί-δυομισι φορες να πατησω το πενταλ με σβηστο αμαξι κοκκαλωνει
-εχω προσπαθησει να πιεσω το πενταλ μεχρι το τελος της διαδρομης του με το μοτερ μπροστα και απ τη μεση σχεδον κ κατω (απ το σημειο δηλαδη που ειναι κοκαλωμενο) πρεσαρει αερα.. το ακους δηλαδη (παιζει να παιρνει αερα απο πουθενα?? να χει δηλαδη τρυπησει τιποτα?? και αν ναι που?? ας δωσει καποιος τα φωτα του.. ζαλιζομαι!! )δεν θα το έλεγα πολύ παράλογο το πρώτο μισό
-εχω προσπαθησει να το κανω να σβησει αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεχτη ωστε να μου εμφανισει το check engine με τη μπαταρια αλλα** κατεσθη ματαιο** (θελει να το κανει μονο εκεινο )
με πατημένο φρένο ειδικά, αν αφήνεις συμπλέκτη και δε σβήνει
ναι τότε συμπλέκτης-δ'ισκοςΥΓ: Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να φαίνονται τα κουμπάκια της Επεξεργασίας του ποστ
-
- πως καταλαβαινω αν το φρενο επικοινωνει με συμπλεκτη??
- το αμαξι κοβει και σβηνει οταν οι στροφες πανε απο 1500 κ κατω.. πρωτα αναβει check engine και λυχνια μπαταριας κ μετα σβηνει.. οι συνθηκες που το κανει ειναι οταν κοβω.. πχ για να παρκαρω η για να παρω μια στροφη
- εξαερωση κ αλαγη υγρων γινεται σε καθε σερβις καθε ετος
- ναι με αναμενη μηχανη με σβηστη λογικο να κοκκαλωνει το πενταλ αφου δεν υπαρχει υποπιεση
- δισκος δεν ειναι γτ σβηνει κανονικα
- πως βρισκω το μαρκουτσι απ την εισαγωγη που παει στο σερβο να το τσεκαρω αν χανει??
- ειμαι ονλαην
φιου.. :wicky:
-
Ο χρήστης xrider έγραψε:
- πως καταλαβαινω αν το φρενο επικοινωνει με συμπλεκτη??
- το αμαξι κοβει και σβηνει οταν οι στροφες πανε απο 1500 κ κατω.. πρωτα αναβει check engine και λυχνια μπαταριας κ μετα σβηνει.. οι συνθηκες που το κανει ειναι οταν κοβω.. πχ για να παρκαρω η για να παρω μια στροφη
- εξαερωση κ αλαγη υγρων γινεται σε καθε σερβις καθε ετος
- ναι με αναμενη μηχανη με σβηστη λογικο να κοκκαλωνει το πενταλ αφου δεν υπαρχει υποπιεση
- δισκος δεν ειναι γτ σβηνει κανονικα
- πως βρισκω το μαρκουτσι απ την εισαγωγη που παει στο σερβο να το τσεκαρω αν χανει??
- ειμαι ονλαην
φιου.. :wicky:
- Αν εχεις υδραυλικο συμλεκτη και οχι ντιζα, λογικα χρησιμοποιει τα υγρα φρενων. Δες απο το δοχειο υγρων φευγουν σωληνακια και που πανε.
- Τσεκαρε αν παιρνει καργα αερα απο καπου (πχ απο το σωληνα υποπιεσης του φρενου), ή εχεις αλλο προβλημα πχ πεταλουδα ή μηχανισμο ρελαντι.
- βρισκεις το σερβο στο βαθος δεξια οταν ανοιγεις καπω, απο εκει φευγει ενα σωληνακι λαστιχενιο ή 'πλαστικο' και παει καπου στην κυλινδροκεφαλη ή γενικοτερα στον κινητηρα. Ειναι συνηθως εμφανεστατο.
- και εμεις
-
καλο μηνα κ χριστος ανεστη!!!
- το φρενο επικοινωνει με συμπλεχτη..
- τα μαρκουτσοειδη... δεν ειναι λασκα δεν ειναι τρυπια δεν εχουν κατι...
- το σερβο εκει που 'βοσκει' δεν ειχα προσβαση... γρυλος για τα λαστιχα και δε φαινεται να χει κατι (χτυπημα η διαρροη η σακατεμενα μαρκουτσα)
- πεταλουδα πληρως στεγανη και ρελαντι σταθεροτατο...
- βαζω μπροστα και το παω για ανοιγματακι.. απο 70 κ ανω το πενταλ δουλευει σχετικα νορμαλ: ναι μεν πατιεται σε ολη τη διαδρομη του αλλα το φρεναρισμα ειναι... να ναι φαρδοπλατυς ο δρομος κ να μην εχει αμαξια.. ντουβαρια και τιποτα γκρεμους εμπρος... απο 70 κ κατω το πενταλ ειναι ως ηταν.. δλδ μισοπατιεται...
- το check engine με τη μπαταρια το αναβει με αλλη μια προειδοποιηση περα των στροφων.. κοκκαλωνει εντελως το φρενο και φυσικα δε κουμπωνει καμια ταχυτητα (οκ θενε οι βαλβολινες αλαγμα.. αλλα οχι κ τετοια φαινομενα ρε παιδια!)
- εβγαλα τον - πολο της μπαταριας κ το αφησα να κανει κανα μισαωρο ενα καλο reset καθως πιο πολυ για ηλεκτρικο μοιαζει να ναι το ολο σκηνικο (abs ας πουμε η κατι αλλο η σε συνδυασμο με κατι αλλο) παρα μηχανικο... εφαγα ακυρο φυσικα...
- το χω γκαραζωμενο... και αναμενω βοηθεια... καθως αν συνεχισει η ολη φαση.. προβλεπεται ο μηχανικος να ψαχνει κανα κωδικο σφαλματος στη δικη μου την ecu...
εν ολοιγις καθως εδω που ειμαι δεν υπαρχει συνεργειο (διακοπες πασχα βλεπετε.. τρομαρα να μου ρθει!!) και δε ξερω το κατα ποτε θα βρεθει η αγια στιγμη να παω το αμαξι σε εξουσιοδοτημενο καθως η γκαντεμια (οικονομικα κυριως) με παει βολιδα συνεχως...
-
Kατά πάσα πιθανότητα τα έχει παίξει η ανεπίστροφη βαλβίδα του σέρβο, είναι μια πλαστική βλακεία που έτσι και κοκκαλώσει ( κολλήσει ) μένεις από υποβοήθηση στα φρένα και το πεντάλ γίνεται κούτσουρο.
-
καλησπερα
αυτη την αηδια τη βρισκω στο σερβο η καπου αλλου?? οκ ειμαι ολιγον τι σκραπας... αλλα θα ηθελα εστω και εγκυκλοπαιδικα να μαθω 5 πραγματα (μιας και ο φιλος μου ο γουγλης περισσοτερο με μπερδεψε με τις αντικρουομενες αποψεις παρα με διαφωτισε) περι λειτουργιας του συστηματος φρενων και φυσικα κοστος βαλβιδας.-μιλησα με μηχανικο κ θα γραψω περισσοτερα αυριο. αηντε να δουμε!!
-το check engine με τη μπαταρια αναβει πλεον κ με κρυο μοτερ χωρις ομως να σβησει (με νεκρα εντος)
-το πενταλ πλεον εχει τον απατητο
-παιζει να βαρεσε κανα δυναμο?? η καναν αισθητηρα?? χφφφσας ευχαριστω πολυ παιδια!! μακαρι να ναι καποια αστεια ζημια με αστειο κοστος καθως no money no honey ως γνωστον...
-
Στη φωτό που σου έβαλε ο Θοδωρής είναι αυτό που δείχνει το βέλος και φαίνεται σαν στρογγυλό κουμπί και ενώνεται με τον σωλήνα, βγαίνει τραβηχτά προς τα έξω ( κουμπώνει και στεγανοποιεί σε ένα λάστιχο που βρίσκεται επάνω στο καζανάκι του σέρβο.
Αν πας σε ένα κατάστημα που πουλάει ανταλλακτικά Ιαπωνικά αυτοκινήτων πχ Ελληνοϊαπωνική και ζητήσεις την βαλβίδα του σέρβο για το αμάξι σου θα σου δώσουν, ψάχνεις να βρείς που είναι το σέρβο στο αμάξι σου και την αλλάζεις, το πολύ να χρειαστείς ένα κατσαβίδι αν υπάρχει κάποιος κολιές που ενώνει τη βαλβίδα με τον σωλήνα, συνήθςω δεν έχει.
Βάλε μπροστά τη μηχανή στο ρελαντί και με ανοιχτό το καπό προσπάθησε να ακούσεις αν ρουφάει από κάπου αέρα, βάλε και κάποιον να πατάει φρένο χωρίς να κάνει κάτι άλλο, πάντα με τη μηχανή στο ρελαντί χωρίς να μαρσάρεις, αν ακούς να ξεφυσάει αέρας έχει τρυπήσει η μεμβράνη του σέρβο ή έχει σκιστεί ο σωλήνας, αν δεν χάνει αλλά το πεντάλ είναι κούτσουρο είναι η βαλβίδα του σέρβο, αν δεν είναι αυτό έχει κολλήσει η μονάδα του abs ή έχει κάποια ασφάλεια και κάηκε ή πας στο συνεργείο.
-
Για να δεις αν ρουφαει αερα, ριξε λιγο νερακι στην περιοχη με ενα μπουκαλι ή με αλλο προσφορο μέσο πχ ψεκαστηρι, ακουγεται καλυτερα ετσι, σαν να ρουφας πορτοκαλαδα που εχει τελειωσει...
Στο δικο μου αυτοκινητο (πιθανον και σε αλλα) η ανεπιστροφη ειναι ενσωματωμενη στο σωληνα μεσα, αλλαζει ολος ο σωληνας, εχε και αυτη την πιθανοτητα στο νου σου.
Σε yaris απο οτι βλεπω η βαλβιδα ειναι πανω στο σερβο, ειναι αυτο το κερατακι που εξεχει
Μακαρι να ειναι αυτο μονο.
Οπως πολυ σωστα ειπωθηκε, τσεκαρε μια μια τις ασφαλειες να δεις αν καηκε καμμια.
-
- αν τα χε παιξει κατι του συστηματος abs θα αναβε κ η αντιστοιχη λυχνια.. λογικα... οποτε το απορριπτω...
- σε λιγες ωρες θα φανερωθει τι εχει γινει.. παντως δε φαινεται - ακουγεται να τραβαει απο καπου περαν της εισαγωγης...
- καμμενη ασφαλεια στο συστημα των φρενων δε θα αναβε κ η σχετικη λυχνια??
παντως εχω φαει τα 2/3 του λακαμα του γουγλη περι τι παιζει να γινεται οταν αναβουν μαζι check engine + λυχνια μπαταριας και βγαζει μπουζια.. δυναμο.. πολλαπλασιαστες... συνδυαζω κ το κοκκαλωμενο πενταλ... και βαραει το συστημα.. βγαζει οτι να ναι.. αντε να ξημερωσει να το βαλουμε σε κανα διαγνωστικο να δουμε για ποιον η ποιους λογους αναβουν οι λυχνιες.. καθως εως τωρα εχω φαει το μοτερ.. το σερβο.. τα φρενα γενικα (χειροφρενο.. δισκοφρενα.. τακακια.. ταμπουρα.. αισθητηρες.. μου πες σου πα κλπ) .. οτι εχει σε μαρκουτσι (μεταλλικο κ μη).. και βαλβιδα (καλα το καταλαβατε.. η ανεπιστροφη φαινετε να δουλευει..) κ εν τελει εχω κανει μια τρυπα στο νερο..
-
Ο χρήστης xrider έγραψε:
- αν τα χε παιξει κατι του συστηματος abs θα αναβε κ η αντιστοιχη λυχνια.. λογικα... οποτε το απορριπτω...
- σε λιγες ωρες θα φανερωθει τι εχει γινει.. παντως δε φαινεται - ακουγεται να τραβαει απο καπου περαν της εισαγωγης...
- καμμενη ασφαλεια στο συστημα των φρενων δε θα αναβε κ η σχετικη λυχνια??
παντως εχω φαει τα 2/3 του λακαμα του γουγλη περι τι παιζει να γινεται οταν αναβουν μαζι check engine + λυχνια μπαταριας και βγαζει μπουζια.. δυναμο.. πολλαπλασιαστες... συνδυαζω κ το κοκκαλωμενο πενταλ... και βαραει το συστημα.. βγαζει οτι να ναι.. αντε να ξημερωσει να το βαλουμε σε κανα διαγνωστικο να δουμε για ποιον η ποιους λογους αναβουν οι λυχνιες.. καθως εως τωρα εχω φαει το μοτερ.. το σερβο.. τα φρενα γενικα (χειροφρενο.. δισκοφρενα.. τακακια.. ταμπουρα.. αισθητηρες.. μου πες σου πα κλπ) .. οτι εχει σε μαρκουτσι (μεταλλικο κ μη).. και βαλβιδα (καλα το καταλαβατε.. η ανεπιστροφη φαινετε να δουλευει..) κ εν τελει εχω κανει μια τρυπα στο νερο..
απο χαμηλη ταση αναβει και το τσεκ, λογικα μπαταρια-δυναμο-καλωδιωση απο μπαταρια σε δυναμο.
για τα φρενα οπως σου τα ειπε ο Παναγιωτης. -
καθεστε καλα?? το αμαξι χτυπησε σερβο... γι αυτο κ ολα αυτα... δυστυχως δεν ειχε ο μηχανικος μαζι κανα διαγνωστηκο ωστε να εντοπιστει πιο συγκεκριμενα τι κ που (το οχημα ειναι σε ακινησια και τον καλεσα να ερθει εσπευσμενα. εξ ου και το οτι δεν ειχε καποιου ειδους διαγνωστηκου μαζι του. δεν ανεμενε να εχει τραβηξει τοσο πολυ η κατασταση)... περαν αυτου... πρεπει να γινει ελεγχος στα ταμπουρα (ελεος απλα... τοσο δυσκολο ηταν να μπουν δισκοφρενα!! για τοση τσιγγουνια ακομα κ στην ασφαλεια μιλαμε!!) μη κ την εχουν ακουσει... κ κατ επεκτασιν υπαρχει ζητημα κ με σινεμπλοκ βασης του μοτερ... βαλτε και οτι αλλη εργασια εχει να γινει σε καθε μεγαλο σερβις (λαδοξυδα, τσεκ στις βαλβιδες καθως η βενζινα ειναι μαπα... κ κατ επεκτασιν σε ολο το συστημα τροφοδοσιας... και λοιπα, και λοιπα, και λοιπα) συν τακακια συν λαστιχα... και βγαλτε τωρα απ ολο αυτο τελικο κοστος ανταλλακτικων, αναλωσιμων κ εργατικων... παθαινετε εγκεφαλικο η οχι???
πανω κατω ποσο παει το σερβο?? ετσι για να χουμε ενα καλο ερωτημα... επισης ποσο πανε βαρελακια και σιαγωνες στην ακραια περιπτωση που την εχουν ακουσει?? θα εκραγω κρατηστε με!!!
-
τωρα το αγορασες το αυτοκινητο?
αν ναι, δεν το ελεγξε καποιος γνωστης πριν? -
Ο χρήστης xrider έγραψε:
καθεστε καλα?? το αμαξι χτυπησε σερβο... γι αυτο κ ολα αυτα... δυστυχως δεν ειχε ο μηχανικος μαζι κανα διαγνωστηκο ωστε να εντοπιστει πιο συγκεκριμενα τι κ που (το οχημα ειναι σε ακινησια και τον καλεσα να ερθει εσπευσμενα. εξ ου και το οτι δεν ειχε καποιου ειδους διαγνωστηκου μαζι του. δεν ανεμενε να εχει τραβηξει τοσο πολυ η κατασταση)... περαν αυτου... πρεπει να γινει ελεγχος στα ταμπουρα (ελεος απλα... τοσο δυσκολο ηταν να μπουν δισκοφρενα!! για τοση τσιγγουνια ακομα κ στην ασφαλεια μιλαμε!!) μη κ την εχουν ακουσει... κ κατ επεκτασιν υπαρχει ζητημα κ με σινεμπλοκ βασης του μοτερ... βαλτε και οτι αλλη εργασια εχει να γινει σε καθε μεγαλο σερβις (λαδοξυδα, τσεκ στις βαλβιδες καθως η βενζινα ειναι μαπα... κ κατ επεκτασιν σε ολο το συστημα τροφοδοσιας... και λοιπα, και λοιπα, και λοιπα) συν τακακια συν λαστιχα... και βγαλτε τωρα απ ολο αυτο τελικο κοστος ανταλλακτικων, αναλωσιμων κ εργατικων... παθαινετε εγκεφαλικο η οχι???πανω κατω ποσο παει το σερβο?? ετσι για να χουμε ενα καλο ερωτημα... επισης ποσο πανε βαρελακια και σιαγωνες στην ακραια περιπτωση που την εχουν ακουσει?? θα εκραγω κρατηστε με!!!
-
οχι δεν το πηρα τωρα - ασχετα αν οταν το βλεπεις νομιζεις πως ειναι σχεδον του κουτιου - για τοση φροντιδα μιλαμε... ποτε δε μου ζητησε τιποτα περαν των ετησιων σερβις και των καυσιμων (δε βαζω φορους εντος καθως δεν τα ζηταει το αμαξι ) ... και η μεγαλη στην υποθεση ηταν που ενημερωθηκα περυσι περι great 8 κ οχι προπερσυ που εληγε η 6ετη εγγυηση... αλλα κ να ειχα ενημερωθει... το κοστος ηταν ενος ετησιου σερβις για να περαστει... εντελως ασυμφορο... απ την αλλη που να ξερα οτι θα ειχα αναγκη μεγαλη στη ληξη της κοντα... που να ξερα!!
ζουρλαθηκατε απ τα θεματα ετσι?? και σκασανε ολα μαζι... ειναι να αυτο που λενε 'ουτε κατα παραγγελια δε γινονται αυτα' ...
η πικρη αληθεια ειναι οτι φερω ευθυνη μεγαλη γι αυτο που εγινε... αλλα οχι κ ετσι ρε παιδια... δεν το δεχομαι ετσι...
ας πει καποιος περι τιμης σερβο κ αφηστε το 'εισαγωγικο σημειωμα'... ελατε θα το αντεξω...
-
στα μεταχείρο οι τιμές είναι περί τα 200€........για καινούριο,όσο θέλει η κάθε εταιρία!!!
-
Ο χρήστης xrider έγραψε:
καθεστε καλα?? το αμαξι χτυπησε σερβο... γι αυτο κ ολα αυτα... δυστυχως δεν ειχε ο μηχανικος μαζι κανα διαγνωστηκο ωστε να εντοπιστει πιο συγκεκριμενα τι κ που (το οχημα ειναι σε ακινησια και τον καλεσα να ερθει εσπευσμενα. εξ ου και το οτι δεν ειχε καποιου ειδους διαγνωστηκου μαζι του. δεν ανεμενε να εχει τραβηξει τοσο πολυ η κατασταση)... περαν αυτου... πρεπει να γινει ελεγχος στα ταμπουρα (ελεος απλα... τοσο δυσκολο ηταν να μπουν δισκοφρενα!! για τοση τσιγγουνια ακομα κ στην ασφαλεια μιλαμε!!) μη κ την εχουν ακουσει... κ κατ επεκτασιν υπαρχει ζητημα κ με σινεμπλοκ βασης του μοτερ... βαλτε και οτι αλλη εργασια εχει να γινει σε καθε μεγαλο σερβις (λαδοξυδα, τσεκ στις βαλβιδες καθως η βενζινα ειναι μαπα... κ κατ επεκτασιν σε ολο το συστημα τροφοδοσιας... και λοιπα, και λοιπα, και λοιπα) συν τακακια συν λαστιχα... και βγαλτε τωρα απ ολο αυτο τελικο κοστος ανταλλακτικων, αναλωσιμων κ εργατικων... παθαινετε εγκεφαλικο η οχι???πανω κατω ποσο παει το σερβο?? ετσι για να χουμε ενα καλο ερωτημα... επισης ποσο πανε βαρελακια και σιαγωνες στην ακραια περιπτωση που την εχουν ακουσει?? θα εκραγω κρατηστε με!!!
Πολλα βαζεις στην κατσαρολα που δεν κολλανε μεταξυ τους. Σπαστα σε κομματια, γιατι και εσυ πνιγεσαι και εδω γραφεις ο'τ να'ναι
- ΟΚ, εχει προβλημα το σερβο. Θα βαλεις ενα μεταχειρισμενο. Το αν εχει προβλημα μπορεις να το δεις πιθανον και μονος σου απο κανα οδηγο στο ιντερνετ.
- Τη μηχανικαρα που βαρεθηκε να φερει διαγνωστικο που τη βαζεις? Τα διαγνωστικα πλεον χωρανε σε μια τσεπη, αντε σε μια βαλιτσουλα. Με τα ποδια ηρθε απο τα βουνα ο Χαϊλάντερ?
- Τα ταμπουρα δεν καταλαβα ΓΙΑΤΙ θα πρεπει να την εχουν ακουσει και να θελουν αλλαγη τα κυλινδρακια ή οτιδηποτε αλλο. Βρηκαμε παπά, ας θάψουμε πεντε-έξι?
- Αντιστοιχως η βαση του μοτερ. Ασχετη με το θεμα μου ακουγεται.
- Το σερβις θα το εκανες ετσι και αλλιως, και το 'βενζινα μαπα, να τσεκαρουμε τροφοδοσια' ειναι μια χαρα δικαιολογια οταν ο μηχανικος δεν ξερει τι του γινεται ή θελει να χρεωσει για να βγαλει τα εξοδα του Πασχα. Τοσο καιρο δεν ηταν μαπα η βενζινη, τωρα προεκυψε?
- Τα τακακια και τα λαστιχα επισης ασχετα με το προβλημα που περιεγραψες εδω. Προυπηρχαν σαν αναλωσιμα, η διαπστωση της καταστασης τους ειναι ευκολη και επρεπε να εχεις κανει τα κουμαντα σου. Υπαρχουν λαστιχα μεταχειρισμενα, υπαρχουν και τακακια με αστειες τιμες ή βλεπεις αμα αντεχουν 2-3 μηνες ακομα και το φερνεις βολτα το πραγμα.
Γνωμη μου (δεδομενης αφραγκιας):
- Αλλαξε σερβο να μπορεις να φρεναρεις, ελεγξε τακακια και ταμπουρα (που δεν θεωρω οτι θα εχουν κανενα προβλημα).
- Τον αλλο μηνα ή τον παράλλο, βαλε λιγο λαδι και κανα φιλτρο, δεν παθαινει τιποτα, εκτος αν εισαι της σχολης 'αλλαζω καθε 2 χρονια ετσι λεει ο κατασκευαστης'
- Τον παραλλο κανε οτι υπολοιπο εχει μεσα το 'μεγαλο σερβις'.
κλπ κλπ
Αν γραφω περιεργα πραγματα ας με διορθωσουν εδω οι γνώστες.
-
- θα κανει το σερβις κανονικα κ οχι σπαστα καθως δεν εχω την πολυτελεια να χω το σερβις διπλα στο σπιτι μου.... αν ηταν διπλα δε θα το συζητουσα καν!!
- της παλιας σχολης δε με λες με την καμια... οση φροντιδα υπαρχει στο εξω αλλη τοση φροντιζω να υπαρχει και στα συστηματα του... ασυζητητη... αλαζω λαδια επι δυο φορες το χρονο αν ειναι εφικτο και φυσικα κουβεντα για το 'ελα μωρε... ενα σπασιματακι/γρατσουνια/κολληματακι ειναι... δεν πειραζει θα φυγει μονο του' .. αν δεν προσεξεις εσυ το οχημα σου ειναι επομενο να μη προσεξει κ αυτο εσενα... απο καθαρη προσωπικη εμπειρια ισχυει στο επακρο... εκτος πια αν μιλαμε για τιποτα ελλατωματικο η ετοιμο να διαλυσει απ την αμελεια...
- η μηχανικαρα που λες... ειχε ερθει στο χωριο για διακοπες του πασχα με την οικογενεια... οποτε και λογικο ειναι να μην εχει εργαλεια μαζι... και φυσικα ηρθε τρεχοντας να το δει καθως τις επομενες ωρες ειχε να συναντησει πολλα χλμ στο ταξιδι της επιστροφης... επισης η μηχανικαρα εχει λαβει οταν ηταν σε πασιγνωστο επισημο αρχιμηχανικος και διακρισεις... οποτε... μαλλον επρεπε να στα γραψω για να καταλαβεις πως βιαστηκες να βγαλεις συμπερασμα...
- μεταχειρο σερβο μονο αν λαβω εγγραφως πως δουλευει απροβληματιστα θα βαλω... αλλιως... ας δωσω κατι παραπανω για καινουριο... μιλαμε για ασφαλεια οπου δε χωρανε τσιγκουνιες...
- για ολα τα υπολοιπα μπλιμπλικια που γραφω... ειναι για να σας δειξω το μεγεθος γκαντεμιας που με βρηκε..
- οσο για το οικονομικο... θα γινει διακανονισμος... οποτε... ελπιζω να παει καλα...
- αναμενω να δω για ποσο ακομα θα μαι ανευ αμαξιου... ψιλα για νοικιαρικο δεν παιζουν αυτο το διαστημα... οποτε... με βλεπω να κανω την ολη λατζα της δουλειας απ την οικια μου... και αν ντε κ καλα πρεπει να παω ολο και καποιος καλος γειτονας, φιλος, συγγενης, οτοστοπ θα βρεθει...
την καταδικη μου!!
να στε ολοι καλα βρε παιδια... και ειναι να μην τυχει... ειδικα σε γιορτες ειναι κλαφτα η ολη φαση..
-
Ο χρήστης xrider έγραψε:
- θα κανει το σερβις κανονικα κ οχι σπαστα καθως δεν εχω την πολυτελεια να χω το σερβις διπλα στο σπιτι μου.... αν ηταν διπλα δε θα το συζητουσα καν!!
ΟΚ - της παλιας σχολης δε με λες με την καμια... οση φροντιδα υπαρχει στο εξω αλλη τοση φροντιζω να υπαρχει και στα συστηματα του... ασυζητητη... αλαζω λαδια επι δυο φορες το χρονο αν ειναι εφικτο και φυσικα κουβεντα για το 'ελα μωρε... ενα σπασιματακι/γρατσουνια/κολληματακι ειναι... δεν πειραζει θα φυγει μονο του' .. αν δεν προσεξεις εσυ το οχημα σου ειναι επομενο να μη προσεξει κ αυτο εσενα... απο καθαρη προσωπικη εμπειρια ισχυει στο επακρο... εκτος πια αν μιλαμε για τιποτα ελλατωματικο η ετοιμο να διαλυσει απ την αμελεια...
ΟΚ - η μηχανικαρα που λες... ειχε ερθει στο χωριο για διακοπες του πασχα με την οικογενεια... οποτε και λογικο ειναι να μην εχει εργαλεια μαζι... και φυσικα ηρθε τρεχοντας να το δει καθως τις επομενες ωρες ειχε να συναντησει πολλα χλμ στο ταξιδι της επιστροφης... επισης η μηχανικαρα εχει λαβει οταν ηταν σε πασιγνωστο επισημο αρχιμηχανικος και διακρισεις... οποτε... μαλλον επρεπε να στα γραψω για να καταλαβεις πως βιαστηκες να βγαλεις συμπερασμα...
Τι να κανω, ειμαι βιαστικος!!!. Παντως, παρ' οτι δεν ειμαι μηχανικος, εχω στο αυτοκινητο ενα παπαρακι των 6€ και με το κινητο μου μπορω να δω τα βασικα σε (σχεδον) οποιο αυτοκινητο φιλου θέλω. Θα μπορουσε να εχει και αυτος το ίδιο. - μεταχειρο σερβο μονο αν λαβω εγγραφως πως δουλευει απροβληματιστα θα βαλω... αλλιως... ας δωσω κατι παραπανω για καινουριο... μιλαμε για ασφαλεια οπου δε χωρανε τσιγκουνιες...
Οπως αγαπάς, απλα να σου θυμισω πως μεχρι τωρα με μεταχειρισμενο λειτουργουσες... δεν το εχεις το αυτοκινητο 1-2 χρόνια να θεωρειται 'καινουριο'. - για ολα τα υπολοιπα μπλιμπλικια που γραφω... ειναι για να σας δειξω το μεγεθος γκαντεμιας που με βρηκε..
Κουράγιο - οσο για το οικονομικο... θα γινει διακανονισμος... οποτε... ελπιζω να παει καλα...
Καλη λυση - αναμενω να δω για ποσο ακομα θα μαι ανευ αμαξιου... ψιλα για νοικιαρικο δεν παιζουν αυτο το διαστημα... οποτε... με βλεπω να κανω την ολη λατζα της δουλειας απ την οικια μου... και αν ντε κ καλα πρεπει να παω ολο και καποιος καλος γειτονας, φιλος, συγγενης, οτοστοπ θα βρεθει...
Ευχομαι κάθε τύχη
την καταδικη μου!!
να στε ολοι καλα βρε παιδια... και ειναι να μην τυχει... ειδικα σε γιορτες ειναι κλαφτα η ολη φαση..
Τι να κανεις, τυχαινουν σε ολους και καλα και αναποδα - θα κανει το σερβις κανονικα κ οχι σπαστα καθως δεν εχω την πολυτελεια να χω το σερβις διπλα στο σπιτι μου.... αν ηταν διπλα δε θα το συζητουσα καν!!
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις