-
Ο χρήστης thanos1 έγραψε:
Γιεια σας, νέος στο φόρουμ, αλλα και νέος ιδιοκτήτης του pulasr con. Πρώτη εντύπωση. Πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και οι θετικές απόψεις των ειδικών πιστεύω ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα . Ακομα πάντως ψάχνομαι με τα ηλεκτρονικά του.Πολλά, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα φίλε, να το χαρείς!
-
Για το QQ πήγα στην αντιπροσωπεία , αλλά κατέληξα στο pulsar con. Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα τελικά την καλύτερη επιλογή. Επίσης μιας και κυκλοφορεί στη Ελλάδα αρκετό καιρό θαθελα να μου πείτε όσοι το οδηγειτε την απο ψη σας.
-
[/quote]
Να θεωρείς εαυτόν τυχερό διότι τα βολιωτικα είχαν τα προβλήματα που προαναφέραμε.[/quote]
Αλέξανδρε μιλάω για την συναρμογή στο Βόλο και την συγκρίνω με το εργοστάσιο της Αγγλίας ανεξάρτητα από ποιότητα αυτοκινήτου μηχανικά. Τα sunny του 1991 (εποχή απόσυρσης) έχοντας τα με άλλους 2 συναδέλφους που γράφαν πολλά χλμ επίσης δεν είχαν κανένα μηχανικό πρόβλημα. Από ότι έχω καταλάβει και εσύ συνάδελφος (ΤΘ) είσαι εγώ πρώην (ΠΖ) και όπως ξέρεις γράφουμε πολλά χλμ. Δεν ξέρω για τα παλαιότερα μοντέλα τι προβλήματα είχαν γιατί δεν ξέρω κάποιον κατοχό τους. Πιθανώς να ισχύει σε προηγούμενα μοντέλα γιατί οι γενικές γνώσεις σου σε αυτοκίνητα υπερέχουν των δικών μου -
Ο χρήστης thanos1 έγραψε:
Για το QQ πήγα στην αντιπροσωπεία , αλλά κατέληξα στο pulsar con. Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα τελικά την καλύτερη επιλογή. Επίσης μιας και κυκλοφορεί στη Ελλάδα αρκετό καιρό θα θελα να μου πείτε όσοι το οδηγειτε την απο ψη σας.Έχω κάνει 19,000 χλμ.Κανένα πρόβλημα έως τώρα.Στον δρόμο πατάει μια χαρά για το μέσο οδηγό και ο 1,5 του πάει γάντι.Πιστεύω ότι του ταιριάζει περισσότερο από το qq.Από κατανάλωση σταθερά στο 4,7.Το connect
θέλει μια εξοικείωση,σιγά σιγά.Πως και προτίμησες το pulsar από το qq; -
Ο χρήστης thanos1 έγραψε:
Γιεια σας, νέος στο φόρουμ, αλλα και νέος ιδιοκτήτης του pulasr con. Πρώτη εντύπωση. Πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και οι θετικές απόψεις των ειδικών πιστεύω ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα . Ακομα πάντως ψάχνομαι με τα ηλεκτρονικά του.Καλοταξιδο και τυχερο φιλε Και εγω τωρα το πηρα αλλα σε βενζινη, πολυ ευχαριστημενος, γενικα μια χαρα αυτοκινηταρα ειναι...
-
Μία ερώτηση το pulsar φοράει ιμάντα χρονισμού;
-
Νομιζω!!! το πετρελαιο ναι, ειναι με ιμαντα....και ο κινητηρας 1,2 με βενζινη ειναι με καδενα....
Αλλα και οι δυο ειναι Renault... xaxaxa -
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Στον δρόμο πατάει μια χαρά για το μέσο οδηγό και ο 1,5 του πάει γάντι.Πιστεύω ότι του ταιριάζει περισσότερο από το qq.Από κατανάλωση σταθερά στο 4,7.Μια χαρα είναι και για το qq ...
-
Δεν το συζητώ...Ρενό εγγύηση.-
-
Τo pulsar μου άρεσε περισσότερο πρώτα από αισθητικής πλευράς, συζητώντας με τον αντιπρόσωπο είδα πως ή σχέση τιμής και ποιότητας αυτοκινητου, το pulsar υπερείχε. Επίσης οι γνωστοι που το βλέπουν πρώτα ξαφνιαζονται και κατόπιν εντυπωσιάζονται.
-
Ο χρήστης thanos1 έγραψε:
Τo pulsar μου άρεσε περισσότερο πρώτα από αισθητικής πλευράς, συζητώντας με τον αντιπρόσωπο είδα πως ή σχέση τιμής και ποιότητας αυτοκινητου, το pulsar υπερείχε. Επίσης οι γνωστοι που το βλέπουν πρώτα ξαφνιαζονται και κατόπιν εντυπωσιάζονται.Ενδιαφέρουσα άποψη.Προσωπικά μου άρεσε το qq αλλά το χρήμα δεν έφτανε για να το πάρω με τετρακίνηση.Χωρίς τερακίνηση δεν βλέπω κάποιο λόγο να αγοράσω ψηλό αυτοκίνητο.
-
Σωστο φιλε alexadrine...
-
Φίλτρο πετρελαίου έχει αλλάξει κανείς στο pulsar;;;;
Άλλαξα σήμερα και ήταν θα λεγα τραυματική εμπειρία.
Βρίσκεται πίσω από το δεξί αμορτισέρ στα όρια του παρμπρίζ.Για να το φτάσεις πρέπει να ξηλώσεις διαδοχικά όλη τη σχάρα αποστραγγισης τους γυολοκαθαριστηρες και τον μηχανισμός τους.Τελος πρέπει να βγει και μία λαμαρίνα που έχει κάτω από κει....Απογοήτευση
Στάλθηκε από το D2005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Γαλλικές ευρεσιτεχνιες!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γαλλικές ευρεσιτεχνιες!Renault rules! Δεν μπορούσαν πιο κάτω γιατί ήταν ο δρόμος ... [emoji38]
Στο δικό σου Στέφανε νομίζω είναι σε πιο προσιτό σημείο.
-
Δεν είναι χαμηλά είναι κάτω από τη σκάρα αποστράγγισης που όμως δεν έχεις πρόσβαση αν δεν λύσεις όλα οσα ανέφερα.Απαρέδεκτοι!!!Κάθε φορά να πρέπει να λύσεις όλα αυτά για να αλλάξεις αναλώσιμο.Όσο για το qq δεν έχει τέτοιο θέμα.Το αλλάζεις σε δύο λεπτά.
υγ.Να πούμε ότι είναι συνηθισμένο σε πολλά αυτοκίνητα να πρέπει να λύσεις για να αλλάξεις κάτι αλλά αυτό με ξεπερνά!!!
-
Δεν το έχω δει στο qq... Με σχεδόν 9000 χιλιόμετρα σε 1,5 χρόνο τι φίλτρο πετρελαίου να αλλάξεις;
Γενικά πάντως οι Γάλλοι αρέσκονται να δημιουργούν ευφανταστες λύσεις -
Αυτό είναι θέμα του κινητήρα ή θέμα της Nissan??
Το Megane δηλαδή ή το Clio που το έχουν το φίλτρο πετρελαίου?? -
Αν μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα λογικά στο ίδιο σημείο δεν θα πρέπει να ειναι το φίλτρο; Το ποσο προσβάσιμο ειναι σιγουρα θα εξαρτάται απο τη σχεδίαση του αμαξώματος αλλα τεχνικά δεν νομίζω να εχεις στο ίδιο μηχανικό σύνολο σε διαφορετικά σημεία ενα ίδιο εξάρτημα.
-
Είναι θέμα αμαξώματος.Αν δείτε τις φωτό φαίνεται ότι δεν έχει πολύ χώρο.Οπότε το έβαλαν εκεί που χωρούσε αδιαφορώντας για το πως θα αλλάζεται και πόσο θα κοστίζει η αλλαγή του.Το qq επειδή είναι ποιο ψηλό το έχει στην ίδια πλευρά στο φτερό αν δεν κάνω λάθος.
Nissan Pulsar