Ο χρήστης timos_korres έγραψε:
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω πως επηρεάζουν τα παρακάτω το κράτημα ενος αυτοκινήτου ( δεν ξέρω αν το κράτημα μπορούμε να το εκφράσουμε για to understeer ,oversteer ) :
1)Ύψος (πέρα απο το αναποδιγυρίσει ας πούμε αν αυτο παίζει καποιο ρόλο )
2)Πλάτος
3)Μήκος
4)Μέγεθος ζάντας
5)Αεροτομή
1)Οσο πιο ψηλο τοσο πιο ψηλα το κεντρο βαρους
2)Οσο πιο μεγαλωνει το μετατροχιο τοσο πιο σωστο πατημα αρα κρατημα
3)Αυξημενο μηκος=αυξημενο μεταξονιο......καλο σε στροφες με μεγαλη ταχυτητα διέλευσης.....κακο σε αργες στροφες που και τα σαξοραλλα σε φτανουν.
4)Αναλογα.....Δεδομενου ότι θα διατηρησεις την συνολικη διαμετρο του κατασκευαστη....θα παιξεις με το προφιλ του λάστιχου-μέγεθος ζαντας.Σε στροφες με ελαφρες ανωμαλίες κτλ. είναι προτιμοτερο ένα προφιλ 60αρι (εφόσον το αμαξι είναι σκληρο)από ένα 45αρι....αν ο δρομος είναι χαλι το 45 αρι είναι αρκετο....
5)Πλήρως αχρηστη για αμαξι δρομου.....εκτος αν είναι ξαπλωστρα που και παλι θα χανεις προσφυση στην μουρη....
Αληθεια τωρα που μου ηρθε....εχει δει κανεις αυτοκινητο track day που ο ιδιοκτητης να εχει κλεισει το πατωμα του περιφερειακα εκτος από πισω με καθετα κομματια καουτσούκ σκληρο που να γλυφουν την ασφαλτο?ground effect εννοω