-
εχω ενα προβλημα με ενα ford focus (1999). δεν ανεβαινει το παραθυρο του οδηγου (με αναμενη μηχανη). όταν σβησω τη μηχανη και γυρισω τo κλειδι στο οn τοτε ανεβαινει. υπαρχει προβλημα με τη μπαταρια; υπαρχει προβλημα με το μοτερ του παραθυρου;
-
εχω ενα προβλημα με ενα ford focus (1999). δεν ανεβαινει το παραθυρο του οδηγου (με αναμενη μηχανη). όταν σβησω τη μηχανη και γυρισω τo κλειδι στο οn τοτε ανεβαινει. υπαρχει προβλημα με τη μπαταρια; υπαρχει προβλημα με το μοτερ του παραθυρου;
-
εχω ενα προβλημα με ενα ford focus (1999). δεν ανεβαινει το παραθυρο του οδηγου (με αναμενη μηχανη). όταν σβησω τη μηχανη και γυρισω τo κλειδι στο οn τοτε ανεβαινει. υπαρχει προβλημα με τη μπαταρια; υπαρχει προβλημα με το μοτερ του παραθυρου;
-
Ο χρήστης DROUK έγραψε:
εχω ενα προβλημα με ενα ford focus (1999). δεν ανεβαινει το παραθυρο του οδηγου (με αναμενη μηχανη). όταν σβησω τη μηχανη και γυρισω τo κλειδι στο οn τοτε ανεβαινει. υπαρχει προβλημα με τη μπαταρια; υπαρχει προβλημα με το μοτερ του παραθυρου;Μήπως έγινε πρόσφατα κάποια επισκευή στο αυτοκίνητο ?
-
πριν 3 μηνες αλλαχτηκαν μπουζι και πολλαπλασιαστης γιατι ρεταριζε.
-
Δεν είναι πρόβλημα μπαταρίας, μάλλον είναι διακόπτης, δεν στέλνει ρεύμα ο γενικός διακόπτης όταν είναι σε θέση λειτουργίας προς το ρελέ του παραθύρου, ενώ όταν είναι στην άλλη θέση κλείνει το κύκλωμα, δες τον γενικό διακόπτη σου.
Αν ήτανε η μπαταρία το πρόβλημα δεν θα έπερνε μπροστά το αυτοκίνητο. αν ήτανε το μοτέρ του παραθύρου, δεν θα ανέβαινε όταν βάζεις τον στην θέση διακόπτη στη ΟΝ
-
Εχω ενα προβλημα με το παραθυρο του συνοδηγου. Υποψιν εχω τοποθετησει και πλακετες για αυτοματο ανεβασμα με την οπλιση του συναγερμου πριν 3 χρονια.
Περιπου μια φορα τις 2 μερες δεν δινει εντολη να ανεβει απο το κεντρικο διακοπτη. Ομως δινει εντολη να κατεβει, αν και καπως ψοφια. Οταν λοιπον το παρουσιασει αυτο, απο τον διακοπτη του συνοδηγου ειναι εντελως νεκρο, οπως επισης και με την οπλιση του συναγερμου.Οταν παιξω λιγο πανω-κατω τον κεντρικο διακοπτη ξεκολλαει και ολα λειτουργουν ρολοι.
Εχω λυσει την κεντρικη κονσολα διακοπτων οπως και τον διακοπτη του συνοδηγου, ομως δυστηχως ειναι τοσο φιξαρισμενα που δεν μπορω να φτασω στις επαφες των διακοπτων και να τις καθαρισω. Εχω μια υποψια οτι φταιει ο κεντρικος διακοπτης στη μερια του οδηγου. Καθαρισα ολες τις συνδεσεις με σπρευ επαφων χωρις καποιο αποτελεσμα. Επισης γρασαρα με παχυ γρασσο οτι κινουμενο μερος εχουν οι γρυλοι να διευκολυνω την κινηση προληπτικα.
Εαν δεν χαλασει εντελως δεν μπορω να βγαλω ακρη τι φταιει, γιατι οσο και να δοκιμασα οταν τα ελυσα ολα δουλευαν μια χαρα.Εψαξα στα ανταλλακτικα και επαθα εμφραγμα, 160 ευρω ο κεντρικος και 70 του συνοδηγου. Για ιμιτασιον στο tucson ουτε λογος, δεν υπαρχει τιποτα. Ετσι ανοιξα το ebay και βρηκα αυτον http://www.ebay.com/itm/Front-New-Left- ... RB&vxp=mtr . Το μονο που δεν εχει ειναι την λειτουργια ''auto down'' κατι το οποιο δεν με ενοχλει καθολου!
Με φοβιζει η τιμη αυτη μηπως ειναι εντελως μαπα και παρει και καμια φωτια. Εχει κανεις εμπειρια απο παρομοια αγορα στο αμαξι του?
Επισης γνωριζει κανεις καποιο ηλεκτρολογο που να ασχολειται με επισκευες διακοπτων ? Διοτι κανεις απο οσους ξερω δεν μπαινει σε τετοιον μπελα. -
Το ανταλλακτικακι απο το ebay δειχνει να μπορει να ανοιχτει... δεν ισχυει το ιδιο για το original?
-
Ναι ανοιγει κανονικα, φτανω στην πλακετα χωρις τα πληκτρα των διακοπτων. Το προβλημα ειναι μεσα στον διακοπτη, που οπως τον ειδα ειναι πληρως απο σκληρο πλαστικο και αν προσπαθησω να τον ανοιξω να βρω τα μεταλλικα ελασματα να τα καθαρισω ,θα γινει θρυψαλλα.
Θα το εμπιστευοσουνα του ebay το ανταλλακτικο ή θα γινουν αλοιφη τα μοτερακια, οι πλεξουδες και τα πλακετακια του συναγερμου?
-
Με βαση την τεραστια διαφορα τιμης θα ελεγα τσιμπα το, δεν εχει ενα δισεκατομμυριο.
Το ανοιγεις και βλεπεις ποιοτητα... αν τη δεις της προκοπης το βαζεις και τερμα... στην τελικη ενας απλος διακοπτης ειναι, παρνει ρευμα απο εδω, το δινει αλλου, οχι τεχνητη καρδια.
Αμα δε σου γεμιζει το ματι, το ξαναπουλας.Λογικα το προβλημα ειναι στις επαφες του διακοπτη. Αν εχουν οξειδωθει απο τα χρονια και το νερο που μπαινει οταν εχεις παραθυρο ανοιχτο, καληνυχτα.
Αν καταλαβα καλα αυτο ειναι το εργοστασιο, ολο διακοπτες φτιαχνουν, κατι θα σκαμπαζουν.
-
Με ανησυχει η κεντρικη ηλεκτρονικη πλακετα , δεν μιλαμε για εναν απλο διακοπτη. Αν δινει αλλα νταλλων τασεις, η υπαρχει υπερθερμανση πουθενα την πατησα γιατι ειναι και πανω σε εφλεκτα υλικα. Βεβαια θα παραγγειλω και αυτον(του συνοδηγου) απο εξω γιατι εδω κανει 70 ευρω παρακαλω.
Αλλα τι συζηταμε, το παραγγελνω και το βλεπω στην πραξη πολυ επιφυλακτικα, ισως κυκλοφορω για καμπορο καιρο και χωρις επενδυση να το παρακολουθω.
ΕΙμαι σε επικοινωνια με τον κινεζο (λινκ που εστειλες) και περιμενω να μαθει εαν οντως λειτουργει και το ''auto down'' του οδηγου, γιατι πολλοι πωλητες σε aliexpress γραφουν ξεκαθαρα οτι δεν λειτουργει.
-
για ψαξε εδω για να δεις τι σκατα κανει ο διακοπτης και τι τασεις κλπ.
http://www.revbase.com/BBBMotor/Wd
ειναι για Αμερικανικα μοντελα, αλλα λογικα θα κανει.
ψαξε και διαφορετικες χρονιες, πριν και μετα το δικο σου, τη μια χρονια μπορει να μην εχει τιποτα την αλλη 5 σελιδες -
Ρε συ, που το βρηκες αυτο? Εδω μεσα εχει παπαδες απο τεχνικες οδηγιες και καμπανιες των κατασκευαστων! Α ξεχασα πρεπει να ψαξω για την πλακετα!
-
Σε εστειλα αδιαβαστο?
Ειναι φοβερη πηγη πληροφοριας, ειδικα αμα μοιαζει πολυ το μοντελο σου με το Αμερικανικο.
-
Βεβαια με εκανε να ανυσηχω πιο πολυ ολο αυτο το πραγμα. Εχει ενα σωρο updates ecu και πληρως οδηγιες αποκαταστασης για ενα θορυβο στην μεταδοση, οπως και μια λυση για την εξατμιση που παγωνει νερο μεσα σε συνθηκες ψυχους, οπως για εναν ψιλοθορυβο που εχω στον ανεμηστηρα καμπινας,… ρε εδω στις αντιπροσωπειες δεν ξερουν τι-πο-τα! Το μοντελο μου ειναι ιδιο με το αμερικανικο.
Τo σχεδιο της πλακετας του κεντρικου διακοπτη δεν με βοηθαει και πολυ βεβαια αλλα οκ, ειναι πολυ συνοπτικο. -
Για τη συνοπτικοτητα κλπ δες και αλλες χρονιες, αν και απο οτι ειδα φευγαλεα εχει το κλασικο 'δινω ρευμα σε 3-4 ακροδεκτες αναλογως τι πατας''... που δεν νομιζω να απεχει απο την πραγματικοτητα. Διακοπτης ειναι, χαμηλα ρευματα. Αμα μοιαζουν και τα χρωματα των καλωδιων, μια χαρα.
Για υπερθερμανσεις κλπ που ελεγες πιο πανω, λογικα εχει ασφαλεια το κυκλωμα.Δεν σημαινει οτι ολα τα αλλα που εχει στα TSB συμβαινουν σε ολους, πχ εχει πολυ ψοφο στην USA, ή ζωνες με χιονια και αλατια που σκουριαζουν τα παντα, ενω στο τεξας εντελως αλλο κλιμα
.
για προδιαγραφες λαδιων και αλλα τετοιο κοιτα αν εχουν αλλαξει κατι που να εχει σημασια, πχ στο δικο μου εχουν αλλαξει βαλβολινες απο 80-90 σε 75-90 ή εχουν αλλαξει τα ζουμια για τα υδραυλικα τιμονια (αλλη τρελλα, αντε βρες τα αυτα).
επισης πολλες φορες εχουν και τον κωδικο ανταλλακτικου, οποτε τον ψαχνεις ευκολα σε κανα ebay μετα.Μη νομιζεις οτι δεν ερχονται τα TSB εδω... πολλα ομως ειναι 'αλλαξτε το αν παραπονεθει ο πελατης'. Ακομα και στην Αμερικη, δεν τα κανουν σε ολους γιατι το κοστος εργασιας ειναι μεγαλο, αν σκεφτεις οτι ακομα και τα 'μικρα' συνεργεια χρεωνουν κανα 60αρι δολλαρια την ωρα + το διαγνωστικο κοστος κανα 70αρι-100αρι+ το κοστος ανταλλακτικου. Φαρμάκι. Για αυτο βλεπεις απειρα βιντεο τυπου 'φτιαχτε το μονοι σας'.
-
Η αμερικανικη αγορα στον τομεα ανταλλακτικων και αξεσουαρ αυτοκινητων ειναι σε αλλο πλανητη. Βρισκεις δικτυακα ο,τι θες μεχρι και την τελευταια βιδα. Επισης οχι μονο βρισκεις απειρα βιντεο 'φτιαχτο μονος σου' αλλα εχουν και πολυ μερακι οι τυποι που τα ανεβαζουν.
Τα υγρα τιμονιουν οντως εχουν γινει psf-4 απο psf-3… βλακειες… εδω πες σε ενα καταστημα psf-3 και δες βλεμμα του πωλητή. -
Ο κεντρικός διακόπτης με αυτόν του συνοδηγού είνια σε σειρά και μπορεί να φταίει μόνο ο ένας απο τους δύο
Κάνε σκάντζα του συνοδηγού με έναν από τις πίσω πόρτες και δες διαφορές
Αν συνεχίζει μάλλον είναι ο κεντρικός, αλλίως είνια του συνοδηγούΤυπικά βέβαια πρέπει με βάση το κύκλωμα να ελέγξεις μήπως κια δεν πατάει κανένα καλώδιο σε κάποια φύσα και κάνει κακή επαφή
-
To ξερω πως ειναι σε σειρα, οπως και σε σειρα ειναι τα δυο πλακετακια που εχω βαλει για αυτοματο ανεβασμα με τον συναγερμο. Θα δοκιμασω με καινουρια κινεζικα γιατι το βγαλε βαλε τις ταπετσαριες των πορτων ειναι μπελας.
-
Το ρεύμα πριν φτάσει στο παράθυρο περνάει από τον διακόπτη του οδηγού και του συνοδηγού αλλά δεν είναι σε σειρά γιατί τότε θα πατάγαμε και τους 2 διακόπτες για να κατέβει το παράθυρο.
Ο διακόπτης λύνεται αλλά το πρόβλημα συνήθως είναι τα μεταλλικά ελάσματα τα οποία είναι πολύ λεπτά και με την χρήση χαλάνε (ή μπορεί να δεις με ήλιο/ζέστη να μην λειτουργεί και μετά το βράδυ όλα μια χαρά).
Αν τα καθαρίσεις και τα λυγίσεις λίγο όπως είχα κάνει, περνάς αρκετούς μήνες ακόμα αλλά αν δεν θες να λύνεις συνέχεια αλλάζεις το διακόπτη.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ