-
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα καυσαερια που βγαζει ο diesel (μικροσωματιδια) επιβαρυνουν τον ανθρωπο στις μεγαλουπολεις που λογω της κινησης δεν δουλευουν όπως πρεπει τα φιλτρα. Στην επαρχια δεν υπαρχει τετοιο θεμα. Τα καυσαερια των βενζινοκινητήρων (CO2), επιβαρυνουν το περιβάλλον και το κλιμα (φαινομενο του θερμοκηπιου) παντου στον πλανητη. Παράδειγμα ο φετεινος χειμωνας στην Ελλαδα. Εχουμε μεσα φλεβαρη και τα βουνα εχουν 20 εκατοστα χιονι (τα ψηλα βουνα)..
Δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι υπάρχει υπερθέρμανση λόγω ανθρώπινης δραστηριότητας και ότι δεν είναι απλά ένας από του κύκλους του κλίματος που συμβαίνει εδώ και εκατομμύρια χρόνια. Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι φταίει ο άνθρωπος, προτιμώ την υπερθέρμανση παρά τον καρκίνο.
Υβριδικό diesel είναι και το νέο outlander της mitsubishi να προσθέσω...
Δεν το είχα υπόψιν αυτό Βασίλη.
Τωρα το αν δεν εχει αποδειχθη ακομα επιστημονικα ειναι μεγαλο θεμα. Ακομα θεωριες ειναι επισης η κινηση των τεκτονικων πλακων, η θεωρια της εξελιξης κλπ. Απλα το καλοκαιρι που μας περασε ηταν το θερμοτερο των τελευταιων 2000 ετων συμφωνα με επιστημονικες ερευνες και μην σου πω ποιους δειχνουν ως υπαιτιους.. Τελος παντων, ολα αυτα ειναι
Παντως συμφωνω μαζι σου, ουτε και γω θελω να παθω καρκινο αλλα ουτε και θελω να καταστραφει το κλιμα του πλανητη. Απλα το NOX επιρεαζει τους ανθρωπους και τα κατοικιδια στις μεγαλουπολεις, ενω το co2 επιρεαζει ολο τον πλανητη και για αυτο θεωρητε και ειναι πιο σημαντικο, χωρις αυτο να σημαινει οτι τα καυσαερια τον diesel ειναι μικρο προβλημα. Πιστευω ομως οτι υπαρχει η δυνατοτητα βελτιωσεις ολων τον ειδων κινητηρων προς το πιο καθαροτερο και αποδοτικοτερο, προσεχοντας ομως και εμεις το τι αγοραζουμε,πως το χρησιμοποιουμε και πως το συντηρουμε. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
Amen brother..
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
Ηλεκτρικα αυτοκίνητα με αυτονομια όπως των ντζηζελ και χαμηλο κοστος δεν νομιζω ότι θα βγουν ποτε. Καταρχας οι μπαταριες θα είναι ενας τοννος από μονες τους. Επισης πρεπει να εχεις ηλεκτρικο δικτυο παντου για να τα φορτιζεις, τρεχα γυρευε δηλαδή και να μην μιλισουμε ποσο λιγνιτη πρεπει να καψεις για παραγεις τον ηλεκτρισμο. Ηλεκτρικοι κινητήρες υπαρχουν εδώ και 100+ χρονια αλλα δεν επικρατησαν για προφανεις λογους. Και στα τραινα ακομα μικτα είναι με πολλες μηχανες ακομα να είναι ντηζελ.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
Αυτα που λες δεν ειναι υβριδικά ειναι ηλεκτρικά και προφανώς ειναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ηλεκτρικα αυτοκίνητα με αυτονομια όπως των ντζηζελ και χαμηλο κοστος δεν νομιζω ότι θα βγουν ποτε. Καταρχας οι μπαταριες θα είναι ενας τοννος από μονες τους.
Βαση Wikipedia η μπαταρία του tesla model s ζυγίζει 540 kg και εχει αυτονομία 426 χλμ
Οσο αφορά το κόστος αυτο ειναι ζήτημα χρόνου κατα την γνώμη μου. -
Αρα ενας τοννος για να εχεις 800 χμ αυτονομια ενω το ντηζελ θα εχει 1000 χμ.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
Αυτα που λες δεν ειναι υβριδικά ειναι ηλεκτρικά και προφανώς ειναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
Έγραψα και για τα δύο! Και συμφωνώ μαζί σου ότι αποτελούν το μέλλον!
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αρα ενας τοννος για να εχεις 800 χμ αυτονομια ενω το ντηζελ θα εχει 1000 χμ.Τι λες τώρα δεν κατάλαβα,η bmw η 5αρα για παράδειγμα σε V6 ντιζελ εχει 1000χλμ αυτονομία;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Τα υβριδικά κατα την γνώμη μου εχουν νόημα μόνο ως αυτοκινητα αστικών διαδρομών.
Γιατί το λες αυτό; Εάν είχες ηλεκτρική αυτονομία ανάλογη των συμβατικών αυτοκινήτων με ελάχιστο κόστος και φοβερές επιδόσεις θα σε χαλούσε; Ακόμη αμάξια όπως τα Tesla ή το i8 μπορεί να είναι πανάκριβα ή σε άλλα η αυτονομία μπορεί ακόμη να είναι πολύ μικρή, αλλά προφανώς αυτό θα αλλάξει στο μέλλον. Σε μερικά χρόνια (άντε το πολύ 1-2 δεκαετίες...) οι κινητήρες θα έχουν γίνει όλοι είτε υβριδικοί είτε αποκλειστικά ηλεκτρικοί. Έτσι, θα πηγαίνεις παντού...
Αυτα που λες δεν ειναι υβριδικά ειναι ηλεκτρικά και προφανώς ειναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
Έγραψα και για τα δύο! Και συμφωνώ μαζί σου ότι αποτελούν το μέλλον!
Συμφωνούμε στα ηλεκτρικά. Τα υβριδικά απλως τα θεωρώ μια μεσοβέζικη λύση με ενδιαφέρον μόνο για κινηςη στην πόλη οπου και ο ηλεκτροκινητηρας μπορεί να δουλεύει σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα.
-
Το clio 1.5 diesel τι λεει σε σχεση με το yaris 1.4D? Εχει τα ιδια θεματα με το dpf?
Επισης κοιταζα το focus με τα 125 αλογα μεχρι που ειδα οτι τα μοντελα 2011-14 ειχαν προβλημα στο αυτοματο κιβωτιο χωρις να το αναγνωριζει η ford ωστε να το επισκευαζει στην εγγυηση..
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου