-
Το αντιγράφω από τον φετινό κανονισμό. Μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι εννοεί ο συντάκτης του κειμένου;
'Σε αγώνες ράλλυ και ράλλυ σπριντ, για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Σε αγώνες αναβάσεων, ταχύτητας και γενικά σε αγώνες σε διαδρομές κλειστές στην κυκλοφορία, τα
αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας τουλάχιστον πίσω.
Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν φέρει αριθμό πλαισίου (πχ. έχει πλαίσιο αποκλειστικά για αγωνιστική
χρήση), αφού επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, το πλαίσιό του σφραγίζεται με κατάλληλο τρόπο
από τεχνικό έφορο Αυξημένης εμπειρίας και ο αριθμός της σφραγίδας αυτής είναι ο “αριθμός πλαισίου”.
Το εν λόγω αυτοκίνητο πρέπει υποχρεωτικά να φέρει αγωνιστικές πινακίδες.' -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Το αντιγράφω από τον φετινό κανονισμό. Μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι εννοεί ο συντάκτης του κειμένου;'Σε αγώνες ράλλυ και ράλλυ σπριντ, για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Σε αγώνες αναβάσεων, ταχύτητας και γενικά σε αγώνες σε διαδρομές κλειστές στην κυκλοφορία, τα
αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας τουλάχιστον πίσω.
Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν φέρει αριθμό πλαισίου (πχ. έχει πλαίσιο αποκλειστικά για αγωνιστική
χρήση), αφού επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, το πλαίσιό του σφραγίζεται με κατάλληλο τρόπο
από τεχνικό έφορο Αυξημένης εμπειρίας και ο αριθμός της σφραγίδας αυτής είναι ο “αριθμός πλαισίου”.
Το εν λόγω αυτοκίνητο πρέπει υποχρεωτικά να φέρει αγωνιστικές πινακίδες.'Πόσο πιο σαφής πρέπει να είναι ο συντάκτης, για να καταλάβεις τι εννοεί ?
Φιλικά,
'El-Em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Το αντιγράφω από τον φετινό κανονισμό. Μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι εννοεί ο συντάκτης του κειμένου;
'Σε αγώνες ράλλυ και ράλλυ σπριντ, για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Σε αγώνες αναβάσεων, ταχύτητας και γενικά σε αγώνες σε διαδρομές κλειστές στην κυκλοφορία, τα
αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας τουλάχιστον πίσω.
Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν φέρει αριθμό πλαισίου (πχ. έχει πλαίσιο αποκλειστικά για αγωνιστική
χρήση), αφού επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, το πλαίσιό του σφραγίζεται με κατάλληλο τρόπο
από τεχνικό έφορο Αυξημένης εμπειρίας και ο αριθμός της σφραγίδας αυτής είναι ο “αριθμός πλαισίου”.
Το εν λόγω αυτοκίνητο πρέπει υποχρεωτικά να φέρει αγωνιστικές πινακίδες.'Πόσο πιο σαφής πρέπει να είναι ο συντάκτης, για να καταλάβεις τι εννοεί ?
Φιλικά,
'El-Em'
Επειδή αυτό που γράφει είναι σαφέστατο, γι' αυτό έχω εκπλαγεί και ρωτάω. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε τέτοια υποχρέωση. Μπορούσε κάποιος να μη φέρει πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ, αλλά αγωνιστικές. Τώρα, με αυτό που γράφει φαίνεται ότι υποχρεώνονται όλα τα αγωνιστικά να έχουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ, εκτός από αυτά που δεν έχουν αριθμο πλαισίου, όπως γράφει στην τρίτη φράση. (Σε άλλο σημείο αναφέρει ότι είναι υποχρεωτικό να έχουν αγωνιστικές και όσα έχουν αλλαγμένο κυβισμό σε σχέση με την άδεια).
Το ερώτημα είναι: Ας πούμε ότι τα τέλη και η ασφάλεια πληρώνονται. Ας πούμε επίσης ότι και το τεκμήριο δεν είναι πρόβλημα αφού πράγματι κάποιος ξοδεύει σε αγώνες τα χρήματα που αναφέρονται ως τεκμήριο. Αυτό το ΚΤΕΟ που κάθε Φεβρουάριο και Σεπτέμβριο θα έρχεται πρόστιμο μέσω taxis, πώς στην ευχή θα το περνάει ένα αγωνιστικό; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Το αντιγράφω από τον φετινό κανονισμό. Μήπως μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι εννοεί ο συντάκτης του κειμένου;
'Σε αγώνες ράλλυ και ράλλυ σπριντ, για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Σε αγώνες αναβάσεων, ταχύτητας και γενικά σε αγώνες σε διαδρομές κλειστές στην κυκλοφορία, τα
αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας τουλάχιστον πίσω.
Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν φέρει αριθμό πλαισίου (πχ. έχει πλαίσιο αποκλειστικά για αγωνιστική
χρήση), αφού επιβεβαιωθεί το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, το πλαίσιό του σφραγίζεται με κατάλληλο τρόπο
από τεχνικό έφορο Αυξημένης εμπειρίας και ο αριθμός της σφραγίδας αυτής είναι ο “αριθμός πλαισίου”.
Το εν λόγω αυτοκίνητο πρέπει υποχρεωτικά να φέρει αγωνιστικές πινακίδες.'Πόσο πιο σαφής πρέπει να είναι ο συντάκτης, για να καταλάβεις τι εννοεί ?
Φιλικά,
'El-Em'
Επειδή αυτό που γράφει είναι σαφέστατο, γι' αυτό έχω εκπλαγεί και ρωτάω. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε τέτοια υποχρέωση. Μπορούσε κάποιος να μη φέρει πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ, αλλά αγωνιστικές. Τώρα, με αυτό που γράφει φαίνεται ότι υποχρεώνονται όλα τα αγωνιστικά να έχουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ, εκτός από αυτά που δεν έχουν αριθμο πλαισίου, όπως γράφει στην τρίτη φράση. (Σε άλλο σημείο αναφέρει ότι είναι υποχρεωτικό να έχουν αγωνιστικές και όσα έχουν αλλαγμένο κυβισμό σε σχέση με την άδεια).
Το ερώτημα είναι: Ας πούμε ότι τα τέλη και η ασφάλεια πληρώνονται. Ας πούμε επίσης ότι και το τεκμήριο δεν είναι πρόβλημα αφού πράγματι κάποιος ξοδεύει σε αγώνες τα χρήματα που αναφέρονται ως τεκμήριο. Αυτό το ΚΤΕΟ που κάθε Φεβρουάριο και Σεπτέμβριο θα έρχεται πρόστιμο μέσω taxis, πώς στην ευχή θα το περνάει ένα αγωνιστικό;Μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς, που βρήκες γραμμένο αυτό που δημοσίευσες ?
Εγώ βρήκα το πιό κάτω άρθρο, που λέει ξεκάθαρα ότι ισχύουν κανονικά οι Αγωνιστικές πινακίδες.22.1.7 Για τα έγγραφα που πρέπει να προσκομιστούν στον έλεγχο εξακρίβωσης βλέπε και εγκύκλιο 2, θέμα ΙΙΙ.
- Αγωνιστικές άδειες (Δελτίο Αθλητού) και διπλώματα οδηγού και συνοδηγού
- Αγωνιστική άδεια συμμετέχοντος (για μη προσωπικές συμμετοχές)
- Επίσημα έγγραφα αγωνιστικού αυτοκινήτου (άδεια κυκλοφορίας, εξουσιοδότηση με το γνήσιο υπογραφής του ιδιοκτήτη βεβαιωμένου από την αστυνομία, Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας αυτοκινήτου, homologation κ.λπ.). Αν το αυτοκίνητο διαθέτει αγωνιστικές πινακίδες, πρέπει να προσκομιστεί το βιβλίο της ΕΘΕΑ, το οποίο θα σφραγίζει η γραμματεία.
- Ο κυβισμός του αυτοκινήτου πρέπει να ανταποκρίνεται στην άδεια κυκλοφορίας. Σε αντίθετη περίπτωση υποχρεωτικά θα πρέπει να εκδίδονται αγωνιστικές πινακίδες.
- ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΔΟΚ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ή ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ., ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ Ή ΕΤΑΙΡΟΣ.
- ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ «Μ» ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
- Iατρικές βεβαιώσεις (για αλλοδαπούς αγωνιζόμενους)
- Τυχόν ελλείψεις στη δήλωση συμμετοχής
Για τον λόγο αυτό και πρίν και εάν δημιουργήσουμε πανικό και σε άλλους αγωνιζόμενους, εάν έχουμε τις όποιες απορίες καλό θα ήταν να τις ρωτάμε όχι δημοσίως, διότι με έχουν ήδη πάρει δύο αγωνιζόμενοι πανικόβλητοι στο τηλέφωνο.
Φιλικά,
'El-Em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς, που βρήκες γραμμένο αυτό που δημοσίευσες ?
Είναι το άρθρο 12 στην εγκύκλιο 11/2016
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... nismoi.pdfΔεν ξέρω αν κάνω λάθος, γι' αυτό ρώτησα, αλλά νομίζω πως όταν γράφει 'Για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.' εννοεί αυτό ακριβώς που λέει, δηλαδή ότι πρέπει όλοι να έχουμε πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Σε παρακαλώ διαφώτισέ μας γιατί κι εγώ έχω μείνει άναυδος.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς, που βρήκες γραμμένο αυτό που δημοσίευσες ?
Είναι το άρθρο 12 στην εγκύκλιο 11/2016
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... nismoi.pdfΔεν ξέρω αν κάνω λάθος, γι' αυτό ρώτησα, αλλά νομίζω πως όταν γράφει 'Για όλες τις ομάδες τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωτικό να φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ.' εννοεί αυτό ακριβώς που λέει, δηλαδή ότι πρέπει όλοι να έχουμε πινακίδες κυκλοφορίας σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Σε παρακαλώ διαφώτισέ μας γιατί κι εγώ έχω μείνει άναυδος.
Ο Κ.Ο.Κ. προβλέπει με το άρθρο 49 ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν κατά την διάρκεια του αγώνα, είτε με πινακίδες του Υπουργίου, είτε με Αγωνιστικές πινακίδες. Μην δίνετε λοιπόν μεταφράσεις που μόνο πανικό δημιουργούν.
Εν πάσει περιπτώσει, ρώτησα επίσημα και σίγουρα δεν έχει αλλάξει κάτι και οι αγωνιστικές πινακίδες θα είναι εν ισχύ όπως κάθε προηγούμενη χρονιά.Φιλικά,
'El-Em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ο Κ.Ο.Κ. προβλέπει με το άρθρο 49 ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν κατά την διάρκεια του αγώνα, είτε με πινακίδες του Υπουργίου, είτε με Αγωνιστικές πινακίδες. Μην δίνετε λοιπόν μεταφράσεις που μόνο πανικό δημιουργούν.
Εν πάσει περιπτώσει, ρώτησα επίσημα και σίγουρα δεν έχει αλλάξει κάτι και οι αγωνιστικές πινακίδες θα είναι εν ισχύ όπως κάθε προηγούμενη χρονιά.Φιλικά,
'El-Em'
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ίσως χρειάζεται λίγο ακριβέστερη διατύπωση η εγκύκλιος.
Πριν ρωτήσω έψαξα το άρθρο 49 του ΚΟΚ που ήξερα ότι είναι το μόνο του ΚΟΚ που αναφέρεται στους αγώνες και δε βρήκα αναφορά στις αγωνιστικές πινακίδες. Αναφορά σε αυτές υπάρχει στις δύο γνωστές υπουργικές αποφάσεις (του 1978 και του 2013), οι οποίες επίσης δεν είναι γραμμένες με ακρίβεια και μπορούν εύκολα να παρερμηνευτούν. Υποψιάζομαι ότι αυτές είχε στο νου του ο συντάκτης της εγκυκλίου.
Με την ευκαιρία, διάβασα στη σελίδα 6 του J253 ότι στα συστήματα πυρόσβεσης απαιτείται από φέτος η χρήση 'anti-torpedo tabs'. Ξέρει κανείς τι είναι αυτό;
-
Kατι ακουσα για προστατευτικα στα αλουμινενια σωληνακια της πυροσβεσης . Αυτην την μαυρη πλαστικη επικαλυψη μαλλον εννοει ο ποιητης !
Για αφλεκτο σωβρακακι στον πυροσβεστηρα ...δεν εχω ακουσει ακομα !
-
H μεγαλη επιτυχια ομως της ΟΜΑΕ για εφετος ειναι οτι θα εχουμε (επιτελους αυτο ελειπε μονον απ'το Ελληνικο μοτορσπορ)
και ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΣΤΗΝ .....SALLOONΜετα λενε για τον Τσιπρα οτι κανει .....αυτοι που τα αποφασιζουν αυτα πρεπει ειναι πρωταθλητες οβερολ !
Τις συνεπειες οταν αρχισει το πανηγυρι με τον καθε πικραμενο που θα κυνηγαει πρωταθλημα με 1000 αλογα σε κουβαριστρα .....τις εχει σκεφτει κανεις , η εχουν απο τωρα κριψωνα για την αποφυγη του Κορυδαλου !
Περαστικα σας .....κορυφες της
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Kατι ακουσα για προστατευτικα στα αλουμινενια σωληνακια της πυροσβεσης . Αυτην την μαυρη πλαστικη επικαλυψη μαλλον εννοει ο ποιητης !Για αφλεκτο σωβρακακι στον πυροσβεστηρα ...δεν εχω ακουσει ακομα !
Ελπίζω να είναι αυτό και όχι τίποτε άλλο. Στοιχίζει μόνο 5 ευρώ/μέτρο.
Με την ευκαιρία, αυτή τη φορά η ΑΛΑ έκανε πολύ καλή επιλογή διαδρομής οδηγικά. Με όποια φορά κι αν τη βάλουν, η διαδρομή έχει ενδιαφέρον και ποικιλία.
http://www.ala-racingclub.gr/web/images ... sprint.pdf -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Kατι ακουσα για προστατευτικα στα αλουμινενια σωληνακια της πυροσβεσης . Αυτην την μαυρη πλαστικη επικαλυψη μαλλον εννοει ο ποιητης !Για αφλεκτο σωβρακακι στον πυροσβεστηρα ...δεν εχω ακουσει ακομα !
Κυρ Χρήστο, τελικά δεν είναι αυτό που γράφεις. Για να μη δημιουργηθούν κακές εντυπώσεις προτιμώ να μην αναφέρω τίποτα. Όμως, επειδή σε 3 βδομάδες λήγουν οι συμμετοχές για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, νομίζω ότι κάποιος τεχνικός έφορος οφείλει να ενημερώσει ΕΠΙΣΗΜΩΣ, μέσω του σάιτ της ΟΜΑΕ και να δοθεί επίσημη διευκρίνηση σχετικά με την ισχύ αυτού του άρθρου στους ελληνικούς θεσμούς.
Υ.Γ. Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί αντιγραφή άρθρου της FIA για τα ισχύοντα στους δικούς της διεθνείς θεσμούς.
-
Ελπιζω να μην θεωρηθει ως διαφημιση αλλα ειναι το ΜΟΝΟ που εχω βρει σε ολο το διαδικτυο. http://www.oreca-store.eu/arretoirs-anti-torpille-fia-pour-supports-extincteurs-automatiques-sparco.html
-
http://www.oreca-store.eu/arretoirs-ant ... parco.html
Αυτο φαινεται λογικο να ειναι τελικα , που εβαλε ο di.vol , και ισως επειδη ειναι μη σοβαρης αξιας , δεν το γνωριζε κι ο προεδρος των Τ.Ε. ! και δεν ξερω αν ασχοληθει κανεις σοβαρος τεχ.εφορος μ΄΄αυτην την σοβαρη παραλειψη που οπως φαινεται προκειται για τον σταθερο ηλεκτρικο πυροσβεστηρα ! η υπαρχει κι αλλη φωτο με κατι αλλο ?
υ.γ. Αλλα κι εσυ βρε scn ....τι πας και βρισκεις μας εχεις καραφλιασει τελειως !
-
Κυριε Χρηστο μηπως ειναι κατι τετοιο?
http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... -sheath-5m
'This fire resistant sheath has a 10mm internal diameter and is ideal for protecting wiring or extinguisher pipes.'
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
http://www.oreca-store.eu/arretoirs-anti-torpille-fia-pour-supports-extincteurs-automatiques-sparco.htmlΑυτο φαινεται λογικο να ειναι τελικα , που εβαλε ο di.vol , και ισως επειδη ειναι μη σοβαρης αξιας , δεν το γνωριζε κι ο προεδρος των Τ.Ε. ! και δεν ξερω αν ασχοληθει κανεις σοβαρος τεχ.εφορος μ΄΄αυτην την σοβαρη παραλειψη που οπως φαινεται προκειται για τον σταθερο ηλεκτρικο πυροσβεστηρα ! η υπαρχει κι αλλη φωτο με κατι αλλο ?
υ.γ. Αλλα κι εσυ βρε scn ....τι πας και βρισκεις μας εχεις καραφλιασει τελειως !
Εγώ φταίω που διάβασα για 'αντιτορπιλλικές λωρίδες' στον κανονισμό και ρώτησα; Έλα στη θέση μου που άνοιξα έναν κανονισμό για πυροσβέσεις και είδα μέσα ότι κάθε πυρόσβεση πρέπει να έχει 'αντιτορπιλλική λωρίδα' (αυτή είναι η ακριβής μετάφραση). Φαντάζεσαι πόσο καράφλιασα εγώ;
Πέρα από την πλάκα, αυτό το μαραφέτι που έχει ο Oreca υποψιάζομαι ότι απλώς εμποδίζει τον πυροσβεστήρα να κινηθεί κατά μήκος του αν τυχόν τρυπήσει. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη χρησιμότητα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αυτο φαινεται λογικο να ειναι τελικα , που εβαλε ο di.vol , και ισως επειδη ειναι μη σοβαρης αξιας , δεν το γνωριζε κι ο προεδρος των Τ.Ε. ! και δεν ξερω αν ασχοληθει κανεις σοβαρος τεχ.εφορος μ΄΄αυτην την σοβαρη παραλειψη που οπως φαινεται προκειται για τον σταθερο ηλεκτρικο πυροσβεστηρα ! η υπαρχει κι αλλη φωτο με κατι αλλο ?
υ.γ. Αλλα κι εσυ βρε scn ....τι πας και βρισκεις μας εχεις καραφλιασει τελειως !
Εγώ φταίω που διάβασα για 'αντιτορπιλλικές λωρίδες' στον κανονισμό και ρώτησα; Έλα στη θέση μου που άνοιξα έναν κανονισμό για πυροσβέσεις και είδα μέσα ότι κάθε πυρόσβεση πρέπει να έχει 'αντιτορπιλλική λωρίδα' (αυτή είναι η ακριβής μετάφραση). Φαντάζεσαι πόσο καράφλιασα εγώ;
Πέρα από την πλάκα, αυτό το μαραφέτι που έχει ο Oreca υποψιάζομαι ότι απλώς εμποδίζει τον πυροσβεστήρα να κινηθεί κατά μήκος του αν τυχόν τρυπήσει. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη χρησιμότητα.
Δεν ειναι για εαν τυχον τρυπισει αλλα για να μην παει βολτα σε περιπτωση χοντρου τρακαρισμαμοτος.
Κοιτα το βιντεακι στο 0:29 κλασματα πριν την προσκρουση, πηγαινε το καρε καρε και κοιτα τον πυροσβεστηρα που ειναι στο 0:30 και στο 0:31.Αυτο ειναι απο το εδω πρωταθλημα πριν 5-6 χρονια.
-
Κατανοητό. Και πολύ τρομακτικό το βίντεο. Πράγματι οι κολλιέδες με τους οποίους πιάνουμε τους πυροσβεστήρες είναι της πλάκας. Ίσως θα ήταν σκόπιμο να χρησιμοποιούμε τους κολλιέδες 'βαρέως τύπου' που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία. Αυτοί έχουν πολλαπλάσια αντοχή.
Μήπως έχεις ιδέα πώς πιάνεται αυτό το μαραφέτι; Από τους ελληνικούς κανονισμούς είναι αδύνατον να βγάλει άκρη κάποιος. -
Λογικα και αυτη την προσωπικα την θεωρω ...ημιμετρο για την δουλεια που υποτιθεται θα κανει .
Πιστευω οτι σε λιγο θα φτιαχτουν βασεις για τον σταθερο πυροσβεστηρα , απ'τις γνωστες εταιρεις , που θα ειναι σχεδιασμενες ετσι ωστε να εχει χρηση σωστη η ασφαλιση της εκτιναξης του πυροσβεστηρα .
Ετσι οπως προτεινεται τωρα ....(με την λαμα αυτη απο κατω ) μαλλον για αστεια φαινεται η χρηση της .
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αυτο φαινεται λογικο να ειναι τελικα , που εβαλε ο di.vol , και ισως επειδη ειναι μη σοβαρης αξιας , δεν το γνωριζε κι ο προεδρος των Τ.Ε. ! και δεν ξερω αν ασχοληθει κανεις σοβαρος τεχ.εφορος μ΄΄αυτην την σοβαρη παραλειψη που οπως φαινεται προκειται για τον σταθερο ηλεκτρικο πυροσβεστηρα ! η υπαρχει κι αλλη φωτο με κατι αλλο ?
υ.γ. Αλλα κι εσυ βρε scn ....τι πας και βρισκεις μας εχεις καραφλιασει τελειως !
Εγώ φταίω που διάβασα για 'αντιτορπιλλικές λωρίδες' στον κανονισμό και ρώτησα; Έλα στη θέση μου που άνοιξα έναν κανονισμό για πυροσβέσεις και είδα μέσα ότι κάθε πυρόσβεση πρέπει να έχει 'αντιτορπιλλική λωρίδα' (αυτή είναι η ακριβής μετάφραση). Φαντάζεσαι πόσο καράφλιασα εγώ;
Πέρα από την πλάκα, αυτό το μαραφέτι που έχει ο Oreca υποψιάζομαι ότι απλώς εμποδίζει τον πυροσβεστήρα να κινηθεί κατά μήκος του αν τυχόν τρυπήσει. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη χρησιμότητα.
Tελικα μ'αυτην την παπαρια , ξεβρακωθηκε περισσοτερο η κατασταση του αθληματος στην χωρα μας .
Χθες εκει που πηγαμε να ανανεωσουμε τις για τα αγωνιστικα (καλα , το θεμα αυτο εξελιχθηκε χειροτερο απ'οτι ελεγαν καποιοι οτι ειναι μονον περι εισπρακτικης κινησης ) ειχε το εξης παραδοξο !
Ενας καινουργιος φωσκολος τεχνικος εφορος (βοηθος του γνωστου εμμονικου[*] και ασχετου με τα μεταλλα Παπακωστα) σημειωνε σαν ελειψη αυτην την αντιτορπιλικη παπαρια που δεν υπαρχει στην Ελλαδα !
Ενας γνωστος ντιλερ την ειχε βαλει στο fb σαν προιον που ηδη πουλαει , αλλα τελικα ουτε στον υπνο του δεν το εχει δει ακομα !
Κυριοι εκει πανω στην ΟΜΑΕ σοβαρευτητε σταματηστε τα καβαλημενα καλαμια (και μερικους βλαμενους που ζουν στον κοσμο τους ), ελαχιστοι αγωνιζομενοι εχουν μεινει στον χωρο , σε λιγο θα χαθουν κι αυτοι με τις σας !
φιλακια
Y.G. [*] Aυτο το παιδι εχει βαριες εμμονες με τις κολλησεις μεταλων καποια στιγμη ηθελε να μην εχει κολλησεις στις βασεις των πεδιλων του κειτζ , παρα μονον βιδες ! Μετα αφου εγραψε καποιος οτι επιτρεποντε οι κολλησεις στις βασεις , εχει αρχισει και απαγορευει τις κολλησεις εκει οπου διαφοροι κατασκευαστες εχουν τις τεσσερις βιδες με τον εννοτικο εξωτερικο σωληνα του τοξυλιου , και ας μου πει καποιος γιατι οχι να ειναι και κολλημενο στις ακρες αυτο το σωληνακι !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Tελικα μ'αυτην την παπαρια , ξεβρακωθηκε περισσοτερο η κατασταση του αθληματος στην χωρα μας .
Χθες εκει που πηγαμε να ανανεωσουμε τις για τα αγωνιστικα (καλα , το θεμα αυτο εξελιχθηκε χειροτερο απ'οτι ελεγαν καποιοι οτι ειναι μονον περι εισπρακτικης κινησης ) ειχε το εξης παραδοξο !
Ενας καινουργιος φωσκολος τεχνικος εφορος (βοηθος του γνωστου εμμονικου[*] και ασχετου με τα μεταλλα Παπακωστα) σημειωνε σαν ελειψη αυτην την αντιτορπιλικη παπαρια που δεν υπαρχει στην Ελλαδα !
Ενας γνωστος ντιλερ την ειχε βαλει στο fb σαν προιον που ηδη πουλαει , αλλα τελικα ουτε στον υπνο του δεν το εχει δει ακομα !
Καλό είναι οι τεχνικοί έφοροι να συμβουλευτούν τον πρόεδρο των τεχνικών εφόρων για τα αντιτορπιλικά παπάρια και μετά να εκδόσουν μια ανακοίνωση γι' αυτά. Επειδή υπήρχε τηλεφωνική συνομιλία φίλου οδηγού με τον πρόεδρο των τεχνικών εφόρων, κυρ Χρήστο σε βεβαιώνω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή απ' όσο φαντάζεται κάποιος που διαβάζει το κείμενο των κανονισμών. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν έχει δώσει αυτές τις διευκρινήσεις και όλοι ψάχνουν να βρουν ομολογκαρισμένη μια απλή σιδερένια λάμα εμπορίου διατομής 40χ5 που έχει δύο στραντζαρίσματα ώστε να σχηματίζει 'Π'.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2016