-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Βάσει αυτής της λογικής επιλέγουμε το κινέζικο
Συγνωμη που μπαινω σφηνα, δεν την βρισκω με το τρολαρισμα, αλλα θελω να ρωτησω κατι. Το συγκεκριμενο site ειναι δυνατον να δινει το πιρελι απο 150 ευρω στα κοντα 70; Δλδ πως γινεται και πεφτει η τιμη τοσο χαμηλα; Ειναι τπτ στοκαρισμα σε καποιες μονον διαστασεις;
Εκτος αν το λαστιχο παει καμια 90 ευρω στην αγορα, πεταει το site οτι και καλα κανει 150ευρω και στο δινει με την εκπτωση, 70 παρα κατι ευρω.Στίβ μέσα εισαι, το 150 ειναι τιμη επιστημονικής φαντασίας, εγώ το φθινόπωρο 280€ (τετράδα εννοείτε) τα έβαλα (σε μαγαζί).
-
Καταλαβα bill. Ειναι καρναβαλια.
-
Η ταμπέλα της ΕΕ θέλει λίγο προσοχή γιατί αρκετές εταιρείες στοχεύουν σε καλα αποτελέσματα και τα πετυχαίνουν με διαφορους τρόπους αλλά η συνολική απόδοση του ελαστικού, ποια είναι; Μην λαμβάνεται μόνο την ταμπέλα αλλά την συνολική εικόνα, την εμπειρία την δικιά σας αλλά και της εταιρείας ελαστικών.Πάντως αρκετά κινέζικα και μικρές εταιρείες έχουν βγει με καλά αποτελέσματα στην καρτελα της ΕΕ, αλλά σαν λάστιχα μπορει να μην είναι ότι καλύτερο.
-
Ο χρήστης pko έγραψε:
Η ταμπέλα της ΕΕ θέλει λίγο προσοχή γιατί αρκετές εταιρείες στοχεύουν σε καλα αποτελέσματα και τα πετυχαίνουν με διαφορους τρόπους αλλά η συνολική απόδοση του ελαστικού, ποια είναι; Μην λαμβάνεται μόνο την ταμπέλα αλλά την συνολική εικόνα, την εμπειρία την δικιά σας αλλά και της εταιρείας ελαστικών.Πάντως αρκετά κινέζικα και μικρές εταιρείες έχουν βγει με καλά αποτελέσματα στην καρτελα της ΕΕ, αλλά σαν λάστιχα μπορει να μην είναι ότι καλύτερο.Μην κρατάς μυστικά, πες μας τους 'διάφορους τρόπους'.
Έως τώρα νομίζω δεν υπάρχει γνώμη στο forum για κινέζικο λάστιχο, αλλά θέμα χρόνου είναι. -
http://www.michelin.gr/tyres/learn-shar ... -labelling
'Σε όλη την Ευρώπη, ο κάθε κατασκευαστής ή εισαγωγέας έχει την ευθύνη να βαθμολογήσει τα ελαστικά του σύμφωνα με ένα αυστηρό σύστημα δοκιμών. Αυτή η αυτό-πιστοποίηση στοχεύει στο να γίνεται ουσιαστική, αξιόπιστη κατάταξη έτσι, ώστε ως καταναλωτές, να είμαστε σε θέση να συγκρίνουμε με εμπιστοσύνη τα διάφορα ελαστικά και τις μάρκες. Κάθε Ευρωπαϊκό Κράτος Μέλος, δεσμεύεται να διασφαλίζει ότι το σύστημα δοκιμών τηρείται.'
Οπως λέει το άρθρο είναι αυτοπιστοποίηση. Γίνεται σε όλες τις μάρκες ελαστικών και σε όλες τις διαστάσεις έλεγχος και είναι όλα αδιάβλητα και σωστά;Μακάρι! Σύγκρινε επίσης και σοβαρά τεστ ελαστικών με τους αντιστοιχους βαθμούς που εχουν τα ταμπελακια και θα δεις καποιες διαφορές.
-
Κράτος μέλος δεν είναι μόνο η Ελλάδα, είναι και η Γερμανία.
Αν πραγματικά τα κινέζικα δίνουν λάθος στοιχεία θα αποδειχθεί. Ακόμα και αν τα κράτη δεν κάνουν τους ελέγχους ο ανταγωνισμός δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να το ανεχτεί αυτό. -
Ακόμα και να μην υπάρχει ματσακωνιά στις ετικέτες, πολλές φορές τα ανεξάρτητα τεστ διαφωνούν. Επίσης οι ετικέτες δεν εξετάζουν καν τις επιδόσεις στο στεγνό. Για να πάρεις μια πρώτη ιδέα είναι αποδεκτές οι ετικέτες. Δεν θα βάσιζα όμως την επιλογή ελαστικού σε αυτές.
-
+1000
-
σε λίγο θα έχουμε το ''tyregate''....
-
+∞
-
Δεν είπα ότι τα κινέζικα συγκεκριμένα δίνουν λάθος στοιχεία, αλλά ότι 'χωράει' κομπίνα σε όλες τις μάρκες και σε όλα τα κράτη που δίνουν πιστοποιηση.Το κράτος Γερμανία ειναι αδιάφθορο; Τα ταμπελάκια θα έχουν μάλλον την εξέλιξη των ηλεκτρικών συσκευών σε λίγο, Α+, Α++, Α+++ γιατί σε λίγο καιρό οι περισσότερες μάρκες θα πιάσουν Α λόγο εξέλιξης και μάρκετινγκ.Τα τεστ ναι μερικές φορές διαφωνούν (εδώ χωράει πολλή συζήτηση) αλλά και εκεί που συμπίπτουν βλέπεις σε ορισμένα διαφορές με τα ταμπελάκια.Στην αγορά πρέπει να το υπολογίζουμε το ταμπελάκι αλλά να μην είναι το μοναδικό κριτίριο μας και να είμαστε λίγο 'υποψιασμένοι'.
-
@pko
Σωστά, όταν καταλήξουμε μετά την έρευνα αγοράς που κάναμε και τύχει να έχουμε περισσότερες από μια επιλογές (στην πράξη ολίγον απίθανο), τότε μπροστά στο δίλλημα τι να επιλέξουμε μπορούμε να λάβουμε υπόψη τα ταμπελάκια. Το να ξεκινήσουμε ανάποδα από αυτά πρώτα είναι η ένσταση μου (μια που έβαλα και το συγκριτικό pdf, τα ελαστικά στην τύχη!) -
Ελπίζω να μην χαρακτηρίστω ως οργισμένος επικίνδυνος κοινωνιοπαθης που διαφωνώ, αλλα διαφωνώ κάθετα. Ακριβώς το ανάποδο απο αυτο που γράφεις ισχύει, κοιτάς τα ταμπελακια, μένουν έτσι καμία 10αρια λαστιχα και μετα ψάχνεις τα συγκεκριμένα λαστιχα βαση του τι διαβάζεις σε φόρουμ και reviews για το ποιο θα επιλέξεις.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ελπίζω να μην χαρακτηρίστω ως οργισμένος επικίνδυνος κοινωνιοπαθης που διαφωνώ, αλλα διαφωνώ κάθετα. Ακριβώς το ανάποδο απο αυτο που γράφεις ισχύει, κοιτάς τα ταμπελακια, μένουν έτσι καμία 10αρια λαστιχα και μετα ψάχνεις τα συγκεκριμένα λαστιχα βαση του τι διαβάζεις σε φόρουμ και reviews για το ποιο θα επιλέξεις.και εγώ το ίδιο κανω, μην ανησυχείς
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Η ευρωπαϊκή ταμπέλα βαθμολογίας ειναι, όχι τελείως, αλλα σχεδόν ΓΤΠ
… πλησιάζει και η Παγκόσμια Ημέρα Προφυλακτικού, οπότε προσοχή στα ταμπελάκια!
-
Ε απο την στιγμή που ακόμη και λαμβάνοντας την υπόψη μένεις με καμία 10αρια λαστιχα απο τα οποία πρεπει να διαλέξεις και χωρις να λέει τίποτα για στεγνό δεν ειναι σχεδόν ΓΤΠ; Σε βοηθά να απορρίψεις μερικά λαστιχα αλλα στην ουσία δεν σε βοηθάει στο ποιο να επιλέξεις.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ε απο την στιγμή που ακόμη και λαμβάνοντας την υπόψη μένεις με καμία 10αρια λαστιχα απο τα οποία πρεπει να διαλέξεις και χωρις να λέει τίποτα για στεγνό δεν ειναι σχεδόν ΓΤΠ; Σε βοηθά να απορρίψεις μερικά λαστιχα αλλα στην ουσία δεν σε βοηθάει στο ποιο να επιλέξεις.Τώρα που το ξεκαθάρισες για σένα μπέρδεψες εμένα γιατί ξεκίνησες το θάψιμο για τα ταμπελάκια εφόσον σε βοηθούν να απορρίψεις μερικά.
Πιο απλά απορρίπτεις κρίνοντας υποκειμενικά τα ταμπελάκια, τα οποία τα βρίσκεις αντικειμενικά χρήσιμα -
Άλλο να ψάχνεις να συγκρίνεις 50 λαστιχα και άλλο 5-10, νομίζω τουλαχιςτον.
-
Υπερβολές, στην περίπτωση σου όταν έψαχνες για λάστιχα 4-5 ήταν το πολύ.
Εν κατακλείδι γιατί μπορεί να γίναμε κουραστικοί, η απόρριψη ενός ελαστικού είναι αναγκαστική επιλογή κάποιου άλλου. -
Με κριτήρια,οπως το είπα και προηγούμενος, θόρυβο απο 71 db και κατω και βαθμολογία στο βρεγμένο Α/B σε διάσταση 205/55/16 υπάρχουν πάνω απο 4-5.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]