-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αν και υπάρχουν μόλις 1 και 2 σελίδες πριν τα ξαναπαραθετω γιατι κάποιος η δεν δίνει σημασία στο τι γράφουν οι άλλοι η ειναι αγουροξυπνημενος.Επειδή ακριβώς διάβασα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση τα “χεράκια” που ανταλλάξατε...
Υ.Γ.1 Μακάρι να ήμουν αγουροξυπνημένος, από τις 6πμ είμαι στο πόδι καθημερινά.
Υ.Γ.2 Χαλάρωσε, λίγο αρπαγμένο σε βρίσκω -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ε και τι θα γινει,θα μου κάνουν μυνηση που τα συγκρινα;Παγιωμενο επιθετικο υφος χωρις λογο & αιτια
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Αφού αποφάσισα να μείνω με το Polo για τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα, θα αλλάξω τα Hankook που έχουν 2 χρόνια και 25.000 χλμ πάνω τους - στους πρώτους 10 μηνες & 10.000χλμ ήταν ΟΚ, αλλά τώρα πια είναι επικίνδυνα για ελληνικό οδόστρωμα όπως έχω ξαναγράψει εδώ. Επιπλέον κοπανάνε και παράγουν πολύ θόρυβο μιας και η γόμα είναι σκληρή σαν πέτρα.
195/55/15
Λέω για PremiumContact 5 που το χω δοκιμάσει ξανά και μου άρεσε πολύ.
Άλλες προτάσεις για δοκιμασμένα καλό παρόμοιο λάστιχο;Πολύ καλά σχόλια από όσους τα έβαλαν εδώ για τα Toyo Proxes CF2 (Αττική έπαιζαν κ φοβερές τιμές!)
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ε και τι θα γινει,θα μου κάνουν μυνηση που τα συγκρινα;
Παγιωμενο επιθετικο υφος χωρις λογο & αιτια
Μήπως ο λόγος και η αιτία ηταν το χωρις λόγο και αιτία επικριτικό ύφος σου
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Αν και υπάρχουν μόλις 1 και 2 σελίδες πριν τα ξαναπαραθετω γιατι κάποιος η δεν δίνει σημασία στο τι γράφουν οι άλλοι η ειναι αγουροξυπνημενος.
Επειδή ακριβώς διάβασα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση τα “χεράκια” που ανταλλάξατε...
Υ.Γ.1 Μακάρι να ήμουν αγουροξυπνημένος, από τις 6πμ είμαι στο πόδι καθημερινά.
Υ.Γ.2 Χαλάρωσε, λίγο αρπαγμένο σε βρίσκωΤι ειναι ´τα χεράκια' που ανταλλάξαμε; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την έκφραση;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ε και τι θα γινει,θα μου κάνουν μυνηση που τα συγκρινα;
Παγιωμενο επιθετικο υφος χωρις λογο & αιτια
Μήπως ο λόγος και η αιτία ηταν το χωρις λόγο και αιτία επικριτικό ύφος σου
Πιρελι & μπριτζ ειναι στην κατηγορια τουρισμου,ενω τα αλλα δυο στην σπορ,οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα μεταξυ τους
έχεις δίκιο,ήμουν επικριτικός και ερειστικός και συγνώμη και για τα μπινελίκια μου.........
-
Άλλο αναίτια επικριτικός και άλλο ερειστικος η αγενης για τα οποία ουδέποτε σε κατηγόρησα.
-
@Aikibill
-Διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλον, ήτοι πιο απλά επιμένεις σε ένα ασήμαντο ζήτημα και το αναλύεις με σχολαστικότητα αγνοώντας αυτό που είναι πράγματι σημαντικό (συγκριτικό των ελαστικών)
-Σε τι ποσοστό % τα λαμβάνεις υπόψη δεν απαντάς (γράψε μας το νούμερο)
-( ) για “χεράκια” τα βλέπω και όχι πχ. για ποδαράκια -
Εγώ προσωπικά κοιτάζω ο ήχος να ειναι απο 71db και κατω, η βαθμολογία στο βρεγμένο A η B και εκει σταματάει η ενασχόληση με τη ταμπέλα της ΕΕ και αρχίζουν να λαμβάνονται υπόψιν αλλα πράγματα.
Ποσοστό βαση αυτών που σου γράφω δεν μπορω να βγάλω βάλε εσύ αυτο που νομίζεις. -
Εγώ αντιθέτως διαβάζω και λαμβάνω σαν κριτήριο για την επιλογή μου 100% τις εμπειρίες των συμφορουμητών για συγκεκριμένα ελαστικά των αναγκών-προδιαγραφών που με καλύπτουν.
Αν δεν ίσχυε το παραπάνω δεν θα συμμετείχα στο παρόν φόρουμ άλλα πχ. στο “κυνήγι & ψάρεμα” -
Η ταμπέλα ΕΕ και στην περιπτωςη μου ειναι ενα απλό screening που μειώνει τα υποψήφια λαστιχα σε καμία δεκαριά για τα οποία μετα λαμβάνω υπόψιν τι γράφεται για αυτα σε forum και reviews (+ δεν διαλέγω λαστιχα που οπτικά-απτικά μου δίνουν την εντύπωση οτι ειναι ιδιαιτέρως ευπαθή οτι και να εχω διαβάσει για αυτα).
-
@Aikibill
Έτσι όπως το τοποθετείς λειτουργείς ως απλός αναγνώστης στο φόρουμ και επειδή έκανες την τιμή να γράψεις μερικές αράδες και σου απήντησαν ότι δεν είναι συγκρίσιμα τα 'πήρες'. Τέλος από εμένα! -
Δεν ξερω απο που εξαγάγει η τόση επιθετικότητα μου, μέτριως εκνευρισμένη θα έλεγα την συγκεκριμένη απάντηση, ούτε έβρισα ούτε απείλησα ούτε μείωσα κάποιον.
Ειλικρινά αν τα είχα πάρει θα απαντούσα πολυ πιο επιθετικά.
Τέλος απο εμένα, έναν απλό αναγνώστη του φόρουμ. -
To πρόβλημα με τις εμπειρίες των άλλων είναι ότι συνήθως αφορούν άλλο όχημα (στήσιμο, βάρος και κατανομή του κλπ.) αλλά και άλλη διάσταση ελαστικού+δείκτη ταχύτητας (που επηρρεάζει το σκελετό). Συχνά λοιπόν είναι κουκουρούκου μανταλάκια το πόρισμα για εμένα που δεν έχω το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο.
Να μην πω για το πόσο περιορισμένες εμπειρίες μπορεί να έχει κάποιος, ότι συγκρίνει καινούργιο λάστιχο με παλαιό προηγούμενο και πρέπει να είναι πολύ καλός κριτής για να βγάλει εκτός αυτόν το συγχυτικό παράγοντα κλπ.Τα τεστ όμως, είναι νούμερα και είναι αυτό που είναι. Αν κλέβει η κινεζική εταιρεία θα φανεί πολύ σύντομα γιατί τα συμφέροντα είναι μεγάλα, δε θα το αφήσει αυτό η dunlop και η pirelli έτσι για παράδειγμα.
Δώστε βάση και στην αντίσταση κύλισης. Δεν είναι μόνο οικονομία, είναι και ιπποδύναμη.
edit: προσωπικά έχω 'καεί' με υποδείξεις στο forum για κάτι continental παλαιότερα. και προ της ταμπέλας από τα 4 ή 5 ζευγάρια που είχα αλλάξει, μόνο τα Exalto μου βγήκαν καλά, αντάξια των στοκ Goodyear F1 που δεν παράγονται πια.
Τώρα όμως για πρώτη φορά που διάλεξα με την ταμπέλα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κράτημα,οικονομία+επιδόσεις και πολύ καλή αντίσταση στη φθορά (αν και πλέον δε τα λιώνω τόσο ώστε να τα υπερθερμάνω) -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
To πρόβλημα με τις εμπειρίες των άλλων είναι ότι συνήθως αφορούν άλλο όχημα (στήσιμο, βάρος και κατανομή του κλπ.) αλλά και άλλη διάσταση ελαστικού+δείκτη ταχύτητας (που επηρρεάζει το σκελετό). Συχνά λοιπόν είναι κουκουρούκου μανταλάκια το πόρισμα για εμένα που δεν έχω το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο.
Να μην πω για το πόσο περιορισμένες εμπειρίες μπορεί να έχει κάποιος, ότι συγκρίνει καινούργιο λάστιχο με παλαιό προηγούμενο και πρέπει να είναι πολύ καλός κριτής για να βγάλει εκτός αυτόν το συγχυτικό παράγοντα κλπ.Τα τεστ όμως, είναι νούμερα και είναι αυτό που είναι. Αν κλέβει η κινεζική εταιρεία θα φανεί πολύ σύντομα γιατί τα συμφέροντα είναι μεγάλα, δε θα το αφήσει αυτό η dunlop και η pirelli έτσι για παράδειγμα.
Δώστε βάση και στην αντίσταση κύλισης. Δεν είναι μόνο οικονομία, είναι και ιπποδύναμη.
edit: προσωπικά έχω 'καεί' με υποδείξεις στο forum για κάτι continental παλαιότερα. και προ της ταμπέλας από τα 4 ή 5 ζευγάρια που είχα αλλάξει, μόνο τα Exalto μου βγήκαν καλά και βέβαια τα στοκ του Goodyear F1 που δεν παράγονται πια.
Τώρα όμως για πρώτη φορά που διάλεξα με την ταμπέλα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κράτημα,οικονομία+επιδόσεις και πολύ καλή αντίσταση στη φθορά (αν και πλέον δε τα λιώνω τόσο ώστε να τα υπερθερμάνω)Τα λαστιχα σιγουρα δεν παιζουν ρολο στην ιπποδυναμη
-
παιζει ρολο στις απωλειες της ιπποδυναμης.
-
Έτσι, τα λύσαμε όλα τα προβλήματα στις καρμανιόλες που έχουμε για δρόμους, η απώλεια της ιπποδύναμης μας μάρανε. SERIOUSLY?
Και μέρες που είναι: -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Έτσι, τα λύσαμε όλα τα προβλήματα στις καρμανιόλες που έχουμε για δρόμους, η απώλεια της ιπποδύναμης μας μάρανε. SERIOUSLY?
Και μέρες που είναι:τι σχεση εχει αυτο?
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Βάσει αυτής της λογικής επιλέγουμε το κινέζικοΣυγνωμη που μπαινω σφηνα, δεν την βρισκω με το τρολαρισμα, αλλα θελω να ρωτησω κατι. Το συγκεκριμενο site ειναι δυνατον να δινει το πιρελι απο 150 ευρω στα κοντα 70; Δλδ πως γινεται και πεφτει η τιμη τοσο χαμηλα; Ειναι τπτ στοκαρισμα σε καποιες μονον διαστασεις;
Εκτος αν το λαστιχο παει καμια 90 ευρω στην αγορα, πεταει το site οτι και καλα κανει 150ευρω και στο δινει με την εκπτωση, 70 παρα κατι ευρω. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Έτσι, τα λύσαμε όλα τα προβλήματα στις καρμανιόλες που έχουμε για δρόμους, η απώλεια της ιπποδύναμης μας μάρανε. SERIOUSLY?
τι σχεση εχει αυτο?
Αποσπασματικά αν το δεις καμία. Στην πράξη αν βάλει κάποιος την πεθερά του που είναι χονδρή είναι σίγουρο ότι θα χάσει σε επιδόσεις, επιλέξει δε και τα Adrenalin RE002 που δεν είναι οικονομικά γιατί έχουν δείκτη F στην κατανάλωση, τότε είναι που θα στραβώσει ο κινητήρας και θα βγάζει λιγότερα άλογα (μείωση ιπποδύναμης)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]