Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηχομονωση peugeot 307cc ( οχι dynamat ) UPDATED with picture
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηχομονωση peugeot 307cc ( οχι dynamat ) UPDATED with picture
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    53
    1178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Λοιπον παιδια σημερα εκανα μια βολτα ~130 χμ σε επαρχιακο δρομο με λακουβες χαλασμενα σημεια κλπ
      και εχω τις εξης παρατηρησεις:
      οι Θορυβοι ακουγονται κυριως απο το πισω μερος του αμαξιου
      κατα δευτερο απο την ασφαλτο
      και τελος απο το μοτερ!
      σε καμια 10αρια μερες θα ξεκινησω το πισω μερος του αμαξιου, πορτ μπαγκαζ, πισω καθισματα
      για το οποιο δε χρειαζομαι εργαλεια
      και θα αφησω για αργοτερα τους θολους πισω μπρος και πατωμα και θα
      ανεβασω φωτος και εντυπωσεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        inertia last edited by

        Μια παρατήρηση,
        εξαρτάται πάντα τί εννοούμε όταν αναφερόμαστε σε θορύβους.

        Αν μιλάμε για τριγμούς, υπάρχουν χίλια-δυο που μπορεί να φταίνε εκτός από τη συναρμογή των πλαστικών,
        πχ κοπανήματα από τις βάσεις των πίσω καθισμάτων
        μέχρι κάτι που κοπανάει σε γυμνό μέταλλο λχ μέσα στο χώρο της ρεζέρβας.
        Οι θόρυβοι των μετάλλων έχουν ένα μαγικό τρόπο να αντανακλούν σε διαφορετικό σημείο
        από αυτό από το οποίο συχνά προέρχονται.

        Αν μιλάμε για καθαρούς θορύβους του αμαξώματος,
        δυστυχώς η πικρή αλήθεια από ένα σημείο και μετά
        είναι πως η κόπωση και η στρέβλωση των μετάλλων μετά από ένα σημείο παλαιότητας
        δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τη στιβαρότητα των μετάλλων ενός ολοκαίνουριου αμαξώματος
        (όχι λόγω βελτίωσης απλώς στη μηχανική και στη σχεδίαση των σύγχρονων μοντέλων,
        αλλά και λόγω ξεκάθαρα των καταπονήσεων των μετάλλων του παλαιού αυτοκινήτου) .

        Ειδικά σε αυτοκίνητα cabriolet, το φαινόμενο της μειωμένης ακαμψίας του σασί με το χρόνο
        είναι πιο έντονο.

        Αυτό δε σημαίνει πως η κατάσταση δεν επιδέχεται βελτιώσεων σε ένα αυτοκίνητο κάποιας ηλικίας.
        Απλώς η χρήση της ίδιας ηχομόνωσης σε ένα καινούριο αμάξωμα θα επέφερε πιο ουσιαστικά αποτελέσματα.

        ΥΓ: Προσοχή στα αφρώδη μονωτικά υλικά που τοποθετούνται σε σημεία που δέχονται υγρασία και βρέχονται.
        Για να μη μουσκεύουν, χρειάζεται επένδυση εξωτερικά με αδιάβροχη μεμβράνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          koulouri last edited by

          είναι ήχοι που ακούγονται στις λακουβες.. είναι 'κλουβιοι' ήχοι... ένα γκλον γκλον!!
          δε ξέρω πως αλλιώς να το εξηγήσω.. αλλά πιστεύω με την μόνωση των λαμαρινων του πορτ μπαγκαζ κυρίως και με τον κετσε
          ( σε συνδυασμό με την αλλαγή ελαστικών και αμορτισέρ το καλοκαίρι θα γίνει εξαιρετική δουλειά )

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • W
            w202-amg last edited by

            Τα αμορτισερ σου ειναι οκ?
            Οσον αφορα τη φθορα του αμαξωματος εγω εχω να πω πως με 420.000 χιλιομετρα και ΧΩΡΙΣ κανεναν τριγμο απο καμψη του πλαισιου+σκληρη αναρτηση(bilstein b6)...εβαλα μπαρα ψαλιδιων εμπρος.
            Η μουρη εδεσε(φαινεται απο το τιμονι εχει σκληρυνει εμφανεστατα κατα την στροφη του) και το παραδοξο που ενδιαφερει εσενα!Πριν επεφτε σε λακουβες και κοπανουσε ξερα=θορυβοι ....τωρα σε λακουβες που δεν ειναι ταφοι φαινεται να δουλευει πιο πολυ η αναρτηση παρα το πλαισιο σαν αναρτηση.
            Υ.Γ. πισω ημιακαμπτο εχεις?Αν ναι μην περιμενεις ανεση και απουσια θορυβων

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              koulouri last edited by

              torsion άρα ημιακαμπτο!
              ( από όσο μπόρεσα να το ψάξω...)
              πόσο σου κόστισε η μπάρα ψαλιδιων;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                torsion άρα ημιακαμπτο!
                ( από όσο μπόρεσα να το ψάξω...)
                πόσο σου κόστισε η μπάρα ψαλιδιων;;

                Μπαρα ψαλιδιων κοστος 4-5 ευρω!Παιρνεις απλα ενα Σιδερο πολλων χιλιοστων σχηματος Τ.Στο σερβις εκανε τις τρυπες ο μηχανικος μου στην μπαρα και μπηκε αψογα.Σε σενα δεν ξερω αν κανει απλα μια ευθεια...δες λιγο το πατωμα σου και τις βιδες τα ψαλιδια....σε μενα ειχαν πασα μεχρι εξω και δεν ειχα θεμα με τα παξιμαδια.
                Εμενα τα ψαλιδια εμπρος εδραζονται στο ενα ακρο τους στην γεφυρα-σασι και στο αλλο στο σασι.....θα βαλω οπωσδηποτε τωρα που θα αλλαξω σινεμπλοκ με γεματα και στην γεφυρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nik_marin01 last edited by

                  Υπάρχουν και διάφορα σε σπρέι...

                  [URL]https://youtu.be/gWEtrHOsV1s[/URL]

                  Στάλθηκε από το D5803 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    koulouri last edited by

                    Aυτο με το σπρέι φαινεται πολυ καλη επιλογη αν εχεις ομως ενα τελειως γυμνο αμαξι..!
                    ελαφρυ κιολας, οχι οπως το πισσοχαρτο και οντως θα πηγαινει παντου..
                    Δεν ειναι για την δικια μου περιπτωση..
                    Λογω οτι αρρωστησα και οτι ειχε πολυ κρυο το αφησα για λιγες μερες αλλα ειχα χρονο να παω σε μια αντιπροσωπια να δω πως ειναι μονωμενα τα νεα μοντελα που δεν ακουγεται τιποτα μεσα!
                    σηκωσα μοκετα και καπακι πορτμπαγκαζ και δεν ειχαν ουτε πισσοχαρτο, ουτε καποιου αλλου ειδους μονωση!
                    ( HRV το καινουριο!! ποιοτητα μερσεντες..... )
                    και εβγαλα και φωτογραφιες τα υπολοιπα μοντελα...
                    κανενα ειδους μονωσης παρα μονο στους θολους...
                    ( επισυναπτω φωτογραφιες που εβγαλα.. )
                    οποτε αναθεωρω λιγο για τη δουλεια που πρεπει να κανω εγω και ο καθενας μας..
                    νομιζω οτι

                    1. πισσοχαρτο στο πατωμα της καμπινας, *που παει καμια 8 κιλα εξτρα, οχι παρανοϊκα πραγματα 1,8mm *
                    2. κετσε στο πατωμα της καμπινας, αμελητεο βαρος
                    3. κετσε στο πορτμπαγκαζ, αμελητεο βαρος
                    4. κετσε στο καπο ( χωρις να αφαιρεσω την υπαρχουσα μονωση, θα μπει αναμεσα στην υπαρχουσα και το καπο ωστε να μην υπαρξει περιπτωση υπερθερμανσης )
                    5. μονωση στις πορτες με κετσε ΜΟΝΟ, ισως και καποιες λωριδες ( μονο λωριδες, **οχι **κομματια ολοκληρα ) ωστε να γινω λιγο πιο ακαμπτα τα πλαστικα και οι λαμαρινες, σα να δημιουργεις 'νευρα'
                    6. μονωση στους θολους οσο πιο καλη γινεται...ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, με πιο χοντρο πισσοχαρτο
                      το οποιο μπορει να απαιτει να μπει και καποιο στηριγμα σε αυτους ωστε να μην διαλυσουν τα στηριγματα τους απο το βαρος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giannisae last edited by

                      Εγω δεν εβαλα πισσοχαρτο ουτε κετσε..πηρα ηχοαποροφητικο σφουγγάρι συγκεκριμενα αυγοθηκες παχουν 3εκ. Και εβαλα πατωμα και θολους πορτμπαγκαζ..δεν εβαλα ακομη σε πορτες και εχω να πω οτι ειδα διαφορα κατα 40 τουλαχιστον %.
                      Εχω μονο να πω αν επιλέξεις και εσυ αυγοθηκη παρε λιγο πιο λεπτη για καλητερη εφαρμογη.!ελεγα μηπως ηταν βλακεια καιεκλεγα το 50αρικο (4φυλλα)αλλα οκ αρκετα καλο..ουτε καν τα κολλησα απλα μπηκαν!λιγο σιλικονη μονο στους θολους ..
                      Στο καπο φοραω το μαμα στην πλατη καθολου,μονο μεσα στη καμπινα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koulouri last edited by

                        αυτό εννοείς αυγοθηκη;;
                        http://monotika-online.gr/index.php?dis ... uct_id=448
                        επίσης μόνο για τους θολους, μπορείς όταν έχεις χρόνο να μου στείλεις φώτο να δω;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Εγω θα απεφευγα την πισσα στους θολους και ποσο μαλλον το πισοχαρτο....καθαρα για λογους διαβρωσης....δεν εχεις πλαστικα μεσα στον θολο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            koulouri last edited by

                            τα πλαστικα μου ειναι χωρις μονωση...!
                            απλο ψευτοπλαστικο!Θελω να τα ενισχυσω..το πισσοχαρτο θα κολλησει απο την εσωτερικη πλευρα του θολου..
                            δε θα φαινεται, ουτε θα εχει 'οπτικη επαφη' με την ροδα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                              τα πλαστικα μου ειναι χωρις μονωση...!
                              απλο ψευτοπλαστικο!Θελω να τα ενισχυσω..το πισσοχαρτο θα κολλησει απο την εσωτερικη πλευρα του θολου..
                              δε θα φαινεται, ουτε θα εχει 'οπτικη επαφη' με την ροδα...

                              Μεσα απο την καμπινα ναι.παντως να ξερεις οτι απλως βαραινεις κατα εναν τροπο την λαμαρινα και ο ιδιος ηχος θα ακουγεται πιο αχνα κτλ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koulouri last edited by

                                χωρίς να είμαι 100 % σίγουρος θα διαφωνήσω.. καθώς πουλάνε πολλά προϊόντα για αυτή τη χρήση

                                • είναι δοκιμασμένο με καλά αποτελέσματα!
                                  βέβαια δε κατάλαβα ακρίβεια τι εννοείς με το
                                  'μεσα από την καμπίνα ναι'
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Το πισσοχαρτο δεν μονωνει τοσο τον ηχο οσο αλλαζει το βαρος αρα κ την ταλαντωση της λαμαρινας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Καλύτερα να κάτσεις στα αυγά σου γιατί με το ξήλωμα που ετοιμάζεσαι να κάνεις θα τα κάνεις μάλλον χειρότερα

                                    Προσπάθησε να εντοπίσεις τίποτα χαλαρά τμήματα πίσω, ειδικά από την οροφή και μετά μπορέις να κάνεις κάτι μόνο για τον θόρυβο κύλισης
                                    Οι κτυπογενείς θόρυβοι (κάτι είναι χαλαρό και κοπανάει) λύνονται μόνο με αποκατάσταση σφίξιμο
                                    Τσέκαρε τα σινεμπλόκ του πίσω άξονα για τους θορυβους στις λακούβες

                                    Αν επιμένεις βγάλε τα πλαστικά από τους θόλους και ψέκασε το μεταλλικό μέρος του θολου με το σπρει που σου είπαν
                                    Εύκολο και γρήγορο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      koulouri last edited by

                                      ευχαριστώ για τις συμβουλές guys,
                                      αλλά είναι μονόδρομος ότι θα το κάνω..
                                      επίσης δε με απασχολεί το δέσιμο λυσιμο του αμαξιου
                                      αφού έχει ξαναγίνει στο παρελθόν σε κάποια μέρη του..
                                      Εχω γνώσεις και εμπειρία πάνω στο θέμα και άνθρωπο να με βοηθήσει όπου κολλησω!!
                                      (και για να σας προλάβω, όχι οι ήχοι δεν είναι από τότε που του έβαλα χέρι )
                                      και πραγματικά το να λύσεις τα περισσότερα κομμάτια είναι τόσο εύκολο που πριν λίγο που περίμενα κάτω από το σπίτι να έρθουν να με πάρουν έλυσα σχεδόν όλο το πορτ μπαγκαζ σε δέκα λεπτά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        εμείς έχουμε ενα ραβ4 16 χρονων ..απο καινούριο το ξηλωσαμε ολο το εσωτερικό και μπήκε παντού αυτοκόλλητο πισόχαρτο στις λαμαρινες(πορτες-ουρανο-πάτωμα), οπου χωρούσε μπηκε το αφρολεξς-αυγο,και οπου χωρούσε μπήκε πετροβάμβακας μέσα σε ναυλον (γιατί πιανει υγρασία).

                                        Το αυτοκίνητο δεν μπορω να θυμηθω πως ηταν πριν, παντως σιγουρα ακουγεται και ειναι πιο δεμενο, το ηχοσύστημα παίζει πολύ πιο δυνατά, και με τα καινούρια λάστιχα πλεον ειναι αθόρυβο σε καινούρια ασφαλτο μεχρι τα 120...μετά τα 120 εχει πολλους αεροδυναμικούς θορύβους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim63 last edited by

                                          κοιτα και εδω

                                          http://www.aandreou.gr/index.php?option ... Itemid=735

                                          http://www.lazarakis-constructions.gr/p ... hp?cid=382

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koulouri last edited by

                                            Ο χρήστης dim63 έγραψε:
                                            κοιτα και εδω

                                            http://www.aandreou.gr/index.php?option ... Itemid=735

                                            http://www.lazarakis-constructions.gr/p ... hp?cid=382

                                            http://monotika-online.gr/index.php?dis ... uct_id=448
                                            ειδα κι αυτο που ειναι 'αυγοθηκες' και λενε ολοι οτι ειναι καλα!
                                            ειμαι ετοιμος να κανω το μισο αμαξι, αλλα δε ξερω ποια ειναι η καλυτερη επιλογη..
                                            σημερα ξηλωσα δοκιμαστικα την μια πορτα αλλα νομιζω οτι δε χωραει ουτε καρφιτσα αναμεσα στο πλαστικο και την την πορτα!
                                            +οτι η peugeot δεν βαζει προστατευτικο νάιλον ΑΛΛΑ ενα αφροδες προστατευτικο....
                                            ( ξεχασα να βγαλω φωτο )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr