-
Μη γελιόμαστε,δεν μπορεί ένα περιοδικό που κρίνει αντικειμενικά,να μην'γράψει καλα λόγια' για ενα αυτοκίνητο οπως το ST.Και αυτό διότι είναι ενα ξεχωριστό σπόρ αυτοκίνητο,με πολλές επεμβάσεις να το τονίζουν,αρκετό καιρό εξέλιξης,και παράδοσης της ford στο τομέα αυτό.Αυτό που ίσως απογοητεύσει κάποιους είναι ότι λογικά δεν θα είναι τόσο ρυθμίσιμο,ή 'εκρηκτικό' όπως θα περίμεναν,αν και άποψη μου είναι ότι εαν δεν έχεις συμβιώσει με κάποιο απο τα παλαιάς κοπής gti-ακια,δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις επακριβώς τους παραπάνω όρους.Παρόλα αυτά,βρίσκω χαρακτήρα και στο c2,και στο φιέστα,και στο colt CZT,αλλά ακόμα και στο yaris ts.Το καθένα για τους δικούς του λόγους.Οσοι θα καταλήξουν στο συμπέρασμα τύπου, 'μάπα το ST', ή κρίνουν πολύ αυστηρά,η έχουν μείνει καμια 10ρια χρόνια πίσω.
-
Καλημέρα,
κατ'αρχήν έχουμε γράψει και εμείς κάποια πραγματάκια για το ST μετά την πρώτη γνωρημία που είχαμε στις Σέρρες, οπότε δεν θα αναλωθώ στο να ξαναπώ τα ίδια. Τώρα, από εκεί και πέρα, κακώς μπαίνετε στην λογική της σύγκρισης με το C2, ή με οτιδήποτε παρόμοιο. Είναι άλλο πράγμα τελείως. Η διαφορά στα χρήματα είναι περίπου 3.000 ευρώ, όπως είναι 7.000 και η διαφορά του Fiesta από άλλα μεγαλύτερα δίλιτρα (σε ίππους) όπως είναι το Clio ή το RC κλπ. Με αυτό το δεδομένο, πάντα ισχύει το περί ορέξεως, δηλαδή τη μέρος του εισοδήματος του καθένα είναι 3 ή 7 χιλιάδες ευρώ.
Στο καθαρά οδηγικό μέρος, το αυτοκίνητο αυτό (όπως θα δείτε σύντομα γραμμένο...) δεν είναι ούτε μάπα, αλλά ούτε και σούπερ. Είναι μια διαφορετική προσσέγγιση στο ζήτημα που λέγεται 'μικρός - πύραυλος'. Δεν νομίζω η Ford με την έκδοση ST να ήθελε να χτυπήσει κάποια εταιρεία. Μάλλον σνυειδητά επέλεξε να το τοποθετήσει σε λίγο διαφορετική θέση από τον ανταγωνισμό, άλλωστε η σύγχρονη θεωρία του μάρκετινγκ είναι υπέρ της τοποθέτησης ενός προϊόντος σε τμήμα (έστω και υποδιαίρεση) της αγοράς που δεν εξυπηρετείται και όχι η κατά μέτωπο αντιπαράθεση με κάποιον ανταγωνιστή. Συνεπώς, αν και εφ'όσον ο αγοραστής έχει σταθμίσει τις ανάγκες του επακριβώς, διαβάζωντας τα σχόλια μας (και αυτά που σύντομα έρχονται...) μπορεί πολύ εύκολα να καταλήξει στην ιδανική επιλογή.Υ.Γ. Όσο για το RS, αυτό που μας είπαν από την Ford είναι ότι προέχει η εξέλιξη των γρήγορων Focus και μετά... Πάντως, από τα λόγια τους φάνηκε ότι το πρόγραμμα είναι ακόμα εν ισχύ.
-
τελικα το φιεστακι ειναι κατι σαν το πρωτο φοκους ST απο οτι καταλαβαινουμε...........σωστα???
-
Ετσι φαινεται, αν και διαβάζω οτι το 'πρόβλημα' ειναι στο στήσιμο!!!! του αυτοκινήτου. Δεν μπορω να καταλάβω... μου ερχεται στο νου και το σχόλιο απο το πρηγούμενο μηνα στο 4troxoi.gr, σχετικά με την γνωτιμία στις Σερρες που ηδη απο την πρώτη στροφή λενε οτι δεν βρισκόταν στο στοιχείο του.............. Τελικα γιατι στο τρέχον τευχος δεν εγραψαν τα συμπερασματα απο την οδηγηση στη πιστα των σερρων?
Απο το fordfiestast.com (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ της ford, οπωτε διαβάστε το, αν δεν το εχετε ηδη κάνει! επίσης στο site αυτο θα έχετε και τα hyprlinks στα αντιστοιχα αρθρα)
Latest reviews 03 Dec 2004
It's been a week or two, so it's time to catch up with the latest press. **Evo Magazine **have been highly critical in their recent review, which is worrying considering that they loved the SportKa. Some patterns have definitely emerged in the early articles on the ST. Complaints about the smoothness of the engine have been frequent, and the most suprising common theme has been the criticism of the chassis.
Right now, though, the ST feels like an unfinished product, as though it hasn't been subjected to the final ten percent of development that smoothes off the rough edges and tightens the chassis' responses to the level that Ford is now renowned for.The review in **WhatCar **is a bit better.
For: Whether you choose the Zetec-S or ST, you get one of the best-handling small cars around. The cabin provides a decent amount of space and equipment.
Against: The diesel-powered Zetec-S isn't quick enough and the ST needs to be worked very hard. Despite upgraded trim, the cabin remains as dour as other Fiestas'.The **Sunday Times have reviewed the ST and conclude 'It's not as good as it should be - and these days and in this market that's not good enough.' I'm sure Ford are listening.
**
MSN thought they were driving the RS - easy mistake to make isn't it? It's not as if the ST badge is very prominently displayed! There's some nice pictures in their review too. That just leaves Car Magazine and Top Gear to give their opinions. More soon.AutoExpress road test 24 Nov 2004
AutoExpress magazine (UK) have road tested the Fiesta ST and Zetec S TDCi.
This is the first Fiesta equipped with disc brakes at the rear, and stopping power and pedal feel are good. Under the bonnet, the 2.0-litre Duratec engine may lack the ultimate output of more powerful rivals such as the Renaultsport Clio, but performance is brisk, with a near 130mph top speed, and throttle response sharp - 0-60mph arrives in around eight seconds. The tuned exhaust also gives a pleasant burble, but it does get coarse towards the 6,500rpm mark. Nevertheless, with leather sports seats and chrome details to brighten up the interior, the ST will bring a smile to the faces of fast Ford lovers.Autocar Magazine first drive 23 Nov 2004
The magazine that I respect most, Autocar, have finally got their hands on the Fiesta ST. Their article is impressive, covering 6 pages. Their findings are extremely interesting, but ultimately they feel the ST falls short in a few areas. This is sure to be a controversial review, and the speculation has already kicked off in our forum.
The ST's chassis feels harder-edged, more precise and more physical than any standard Fiesta's, with modest body roll and genuinely keen turn-in. There's no doubting the quality of the damping or the rassuring reserves of grip. Or, come to that, the hugely powerful and deliciously progressive brakes. In short, the basic poise and fluency of the ST is appealing. It has a real sense of finesse and precision.
But it is not the blast that the Clio or Mini would be on these roads. You sense talent in the ST; you can almost taste the effort that has gone into making it more of a drivers car. But the plain truth is - Fiesta can't scale the same heights as the best of its rivals.Yes, the ST is well priced. And yes, it's more comfortable than the Mini. But the bottom line is this: when Ford decided to benchmark the Fiesta ST against the Peugeot GTi, they probably chose the wrong car. Driver satisfaction should have been the goal and the Clio (just £205 more expensive) the target.
More reviews 20 Nov 2004
Two more reviews in today. First up, The Sun believes the ST beats it's rivals despite being 30bhp down;
What hot hatch lovers really want to know is how quick the ST is and whether it delivers the handling. The answer to the first question is bl--dy quick, thanks to a two-litre engine that delivers a thumping 150bhp, and it handles superbly, out-driving any of its hot hatch rivals. The whole driving experience is spot-on. The slick gear change, precise steering and rock-steady handling and grip while driving at the limit mark the ST out as a special small car. Ford have also been extremely competitive when it comes to price. At £13,595 the ST stacks up well against any of its rivals.
The second is at HonestJohn.co.uk. They preferred the TDCi to the ST, but read the review for yourself and see if you agree. They also have some very good news about the engine note. It will be interesting to see how it compares to my Focus RS - I'm definitely a believer in the 'Louder is Better' philosophy, although I do prefer a well defined sound rather than the typical aftermarket exhaust boom.
The exhaust pipe has been specially tuned to sound like a 1960s rally car. So the spirit of the original boy racer XR2 has been re-incarnated in the current Fiesta body.4Car claim to have test driven the ST 19 Nov 2004
4Car, a web based publication run by the UK's Channel 4, claim they have test driven the Fiesta ST and Zetec S. If this is true, they are the first to press. The weekly magazines and newspapers will most likely be next. The review is not entirely positive, describing the driving experience as 'strangely detached', 'wooden' and 'coarse'. They do however concede that the styling has been successfully executed.
Ford is claiming that the Fiesta ST will 'protect the novice while rewarding the enthusiast'. Privately, Ford insiders say that safe handling was the absolute priority. And with a powerful front-wheel drive car, that usually means plenty of understeer as you approach the limit, which is one of the first characteristics you notice when pressing on in the Fiesta ST.Fiesta ST and XR2 in** AutoExpress **18 Nov 2004
Yesterday's AutoExpress had two features on the Fiesta ST as part of it's 'Living Legends' issue. Their initial comments were positive with the promise of a full road test next week. This marks the start of the Fiesta ST's press attention which is sure to bring road tests and comparison tests in every mainstream motoring publication. There is already a discussion taking place on the forum on this article.
The ST picks up the original XR2's iconic status, and takes it further. As with the earlier car, it offers affordable fun and funky styling in an industry identifiable package. The newcomer doesn't so much live up to the legend, as move the game on, heralding a fresh breed of fast baby Fords - and promising genuine enjoyment and lively performance from behind the wheel. Expect this car to be an enormous success when it makes its showroom debut in the New Year. -
Βλέποντας την αναγνωσιμοτητητα και τις απαντησεις για αυτο το θεμα, fαινεται οτι το fiesta ST, δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον για τους περισσοτερους, κατι που μου προκαλει μια καποια απορία. Τι να 'φταιει'.
Σίγουρα απο πλευράς επιδόσεων φαίνεται οτι δεν ικανοποιει, αν και νομίζω οτι ειναι μια χαρα μιας και οι ρεπρίζ ειναι πολύ καλές. Απο πλευράς οδικών χαρ/κων, τα περιοδικά στην Ελλάδα το παρουσιάζουν με αρκετα εως πολύ καλά σχόλια μεχρι τώρα, σε αντίθεση με περιοδικά της Αγγλίας που γενικα ηταν πιο καυστικα. Μηπως ο Ελληνας διαγράφει ενα gti αν δεν ειναι πολυ γρήγορο στο 0-100?Μηπως το φιεστα απορριπτεται επειδή ενα ταπεινο ignis sport θα του ρίξει στα φανάρια? Μηπως για αυτο το fr και το czt (αυτο θα το δουμε) ισως παραμεινει η επιλογή σε αυτα τα χρηματα για τους περισσοτερους?
Πάντος καποιο κόλλημα πρέπει να εχει η ford σχετικά με τις επιδόσεις των γρήγορων αυτοκινήτων τους μιας και ολα ειναι αναιμικα σ αυτο το θέμα, με εξαιρεση τις εκδόσεις RS. -
Ρε παιδια... Ο Έλληνας (κ κατα συνεπεια και οι ελληνες συντακτες) που εχει μεγαλωσει με τα καθαροαιμα και προικισμένα 'μικρα' 205 rallye-Gti,ax,clio williams,Punto gt,106 rallye s1-s2 κλπ, πως ειναι δυνατον να μεινει ευχαριστημενος με οποιοδηποτε σημερινο σπορ χατσμπακ που φερει τα χαρακτηριστικα GTi, ST ,Sport,FR κλπ? Σημερα, ο ορος GTi ειναι συνειφασμενος με τα μη-απενεργοποιήσιμα ηλεκτρονικα βοηθηματα που κοβουν την ορεξη του ανησυχου οδηγου, την ουδετερη συμπεριφορα και την 'αδιαφορη' αισθηση ετσι ωστε το 'και καλα καθαροαιμο' αυτοκινητο που αγορασαμε να ειναι ευκολοδηγητο απο ολα τα μελη της οικογενειας.
Στο βωμό του marketing (γιατι περι marketing προκειται - βλέπε 'target group' ) η καθε αυτ/τοβιομηχανια προσπαθει να κανει το αυτοκίνητό της 'friendly use' στο μέσο οδηγο, με ο,τι αυτο συνεπαγεται (αποστειρωμενο σε αισθηση - ηπιες αντιδρασεις ακομα και στο οριο κλπ). Βεβαια , εδω που τα λεμε αυτο δεν ειναι κ πολυ ασχημο αν σκεφτεις ποσοι 'δηθεν χεραδες' πανε και παιρνουν 'εργαλεια' για πρωτο αμαξι. Καλο ειναι ο Ελληνας να αποκτησει αυτοκινητιστική παιδεία και οδηγική ωριμότητα πρωτου παρει ενα καθαροαιμο και βγει στους δρομους θεριζοντας τον πρωτο (α)τυχόντα.
Και μιλώντας για καθαροαιμα μικρά, πως θα μπορουσαμε να παραλειψουμε το μοναδικο 106 Rallye που μεγαλωσε γενιες και γενιες. Σπαρτιάτικο εσωτερικο και χωρις περιττά βαρη, πολύ καλη ανάρτηση - φρενα , καλο πλαίσιο και απιστευτο μοτερ (s16) έφερε τα πανω κάτω στο χωρο της αυτοκίνησης αφήνοντας το στίγμα του στο διεθνη χωρο του μηχανοκινητου αθλητισμου. Δυστυχως για ολους εμας, τετοια αυτοκίνητα δεν θα ξαναυπάρξουν. Αλλά ποιος είπε οτι αυτα ειναι τα αυτοκίνητα που θελει ο μέσος χρηστης? Μπορει για εμενα η καθαροαιμη συμπεριφορα του 106 να με κανει να ανατριχιαζω απο ευχαριστηση πλασαρωντας το με το πλαι σε καθε στροφη σα πισωκινητο,ειτε οδηγωντας το με γραμμες κυνηγωντας τον χρονο στα Μέγαρα, ομως για τον μεσο αγοραστή που απλα θελει κατι πιο γρηγορο απο το fiesta της μαμας του, θα του φανει σκληροπυρηνικό, ακόμα και επικίνδυνο. Το rallye αποτελει 'σχολειο' για εμενα. Σε αυτο εμαθα την υποστροφη , την υπερστροφη, με τις ακαριαίες αντιδρασεις του στο οριο.Έμαθα να πλασαρομαι με φρενο η με αφημα του γκαζιου στη κορυφη της στροφης, να το διπλωνω οπου μου εκανε κεφι, και στη τελική εμαθα πώς το καλό γίνεται καλύτερο τοποθετωντας ενα μπλοκέ διαφορικο,μια καλή ανάρτηση και μια τετράδα semi.
Τα καθαροαιμα μικρα gti σαν το 106 που σε εκαναν μακροχρόνια καλυτερο οδηγο και σου γύμναζαν τα χέρια δεν υπαρχουν πια.Αυτοκίνητα που αν δε τα σεβοσουν γυριζαν και σε δάγνωναν.Αν πάλι τα σεβοσουν και τα οδηγουσες καπως φοβισμενος θα σε γέμιζαν με μια πικρη αίσθηση σαν να σου έλεγαν 'δε μπορεις να με οδηγησεις'. Ετσι, ακροβατώντας μεταξύ φοβου και αποφασιστηκότητας, σχεδόν πάντα κατάφερνες να βγεις αλώβητος απο τη κλειστή δεξιά που μολις πέρασε.Τα συναισθηματα σου μπερδεμενα, φοβος, ευτυχια, εκπληξη, ολα μαζι πάλευαν για το ποιό θα επικρατήσει στο πρόσωπό σου.Και πιστεψτε με, ήταν παντα η έκπληξη.Γιατι κάθε φορα, έμπαινες και με παραπάνω.
Στο θέμα μας παλι, οταν τα περιοδικα ειδικού τυπου εχουν οδηγησει και εχουν εξυμνήσει τέτοια αυτοκίνητα, πώς ειναι δυνατον να μεινουν ευχαριστημενοι απο τα νεα , αποστειρωμενα οδηγικά , σπορ χατσμπακ? Οχι,δεν ειμαι παράφρων-το ξερω οτι τα Evo, Ιmpreza, 350Ζ , Μ3 Κλπ παραμένουν καθαρόαιμα- μιλάω όμως για τα fiesta ST, colt czt , ignis sport, c2 vts,Ibiza FR κλπ που μπορει να μη συγκρινονται ολα μεταξυ τους αν λαβουμε υποψιν τη τιμή τους, αλλα συγκρίνονται μια χαρα αν λαβουμε υποψιν μας το ποιόν τους και τον 'σπορ' χαρακτήρα τους. (το σπορ σε εισαγωγικά για ευνοητους λόγους).
Δέ λεω οτι οι εταιριες δε μπορουν να βγαλουν ενα πραγματικό καθαροαιμο.Λέω οτι δε θέλουν.
Μερικές φορες όμως φταιμε και εμεις οι αγοραστες.Δε φτάνει που μπερδέψαμε τον όρο 'σπορ' και θελουμε γρήγορα αυτοκινητα-ομως αθόρυβα- σταθεροτητα στις στροφες -ομως άνετα στις λακουβες- εντυπωσιακή εμφανιση -ομως φθηνά ε!- , μπερδέψαμε και τα τμηματα marketing των αυτ/τοβιομηχανιών-πόσο μάλλον τα περιοδικά του χωρου. Για παραδειγμα, ποσο πιο σπορ θα μπορουσε να γίνει το fiest ST χωρις να τα ακούσει απο τον ειδικό τυπο για την 'σκληρη του ανάρτηση' και τις 'καθολου φιλικές αντιδράσεις του στο όριο' ? Η απάντηση ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ!
Ας μπουν επιτελους σε μια ταξη τα πραγματα,και ας διαχωρησουμε τον ορο 'σπορ' απο τον ορο 'καθαρόαιμο'. Ας σταματησουμε να γκρινιαζουμε οταν δοκιμαζουμε ενα σπόρ μοντελο για την σκληρη αποσβεση της αναρτησής του, ή τον θορυβώδη κινητήρα.Αντίθετα, οταν δοκιμαζουμε καθαροαιμα, να κατακρινουμε οσα αυτοκινητα ΔΕΝ εχουν αυτα τα παραπάνω που χαρακτηριζουν τελικά ενα αμάξι 'καθαρόαιμο'.
Οσο για την τιμή των σημερινων σπορ μικρών, ποιος απο εδω δε τα βρισκει ακριβά για αυτα που προσφερουν? Το fiesta ST ή το Clio Sport παει κ'έρχεται, ομως οταν βλεπεις αυτοκινητα οπως το mini Cooper S 26.000ευρω, σιγουρα πρεπει να εισαι πυροβολημένος για να το παρεις, ή απλα ερωτευμενος με τον διάδοχο του θρυλικου MINI.Αλλα εδω που τα λεμε, το Cooper S παραμενει απο τα πιο καθαροαιμα 'μικρα' (μαζι με το clio) και χαλαλι του, θα σκεφτειτε.Περι ορέξεως..
Τέλος, θα πρεπει να γνωριζετε οτι για να γινει ενα αυτοκινητο καπως πιο σπορ -ή δήθεν σπορ- ωστε να φερει προσωνύμια τυπου 'ST' , δε χρειαζεται και πολυ κόπος.Για να γινει ομως πραγματικά σπορ ή ακόμα καλύτερα καθαρόαιμο (βλ. RS?) , τοτε φιλοι μου μιλαμε για επανασχεδιασμο εκ του μηδενος.Η ford πηρε το πλαίσιο του απλου fiesta, εβαλε ενα μοτερ,εκανε καποιες ρυθμισεις σε ανάρτηση και φρενα και τσακ-μπαμ, εχουμε το fiesta ST που βεβαια απευθυνεται σε ανυσυχους οδηγους.Να μη ξεχασω το πιο σπορ εσωτερικο (εδω γελάμε) με το αλουμινενιο λεβιεδάκι για πιο 'prestigeάτες' αλλαγές.
Ισως αν είμασταν σαν αγοραστες πιο συνειδητοποιημενοι και ωριμοι και ξέραμε τι θελαμε, η θέληση μας να γινόταν πραγματικότητα απο καποια αυτο/τοβιομηχανια που θα εκανε την αρχη βγαζοντας ενα νεο, μικρο, εκρηκτικά γρήγορο και πραγματικά σπορ αυτοκινητο με άκαμπτο πλαίσιο, ελαφρυ και ρυθμισιμο σαν το 106.Μεχρι τοτε, οι εταιριες θα συνεχισουν να παραγουν αυτα τα -χωρις λογο- πανάκριβα , αποστειρωμενα , και αδιάφορα κακεκτυπα της προηγουμενης ενδοξης γενιάς.Και το χειροτερο ολων: Θα συνεχισουν να φέρουν τα -καποτε ενδοξα- προσωνύμια ' Gti ' . -
Φιλε μου συμφωνω απολυτως μαζί σου, πολυ ευστοχο το αρθρο σου και οι θέσεις σου. Ραλλυ ειχα και εγω μεχρι που το εκλεψαν και σε καταλαβαινω απολυτως. Απλα τι να κάνουμε, πρέπει να συμβιβαστούμε με τα μοντελα που παράγονται σημερα και καλουμαι να επιλκέξω ενα απο αυτα. Δεν σου κρύβω οτι ψιλοσκευτομαι την αγορα ενος μεταχειρισμενου ραλλυ, αλλα τι να κανουμε εχει παλαιωσει και εγω εχω μεγαλωσει, θα ηθελα κατι καινουριο. Μια παρένθεση. To ignis sport ειναι μια κλάση πάνω σε αισθηση απο ολα τα υπόλοιπα που ανέφερες (περαν του clio και cooper S) σε σχεση με τον οδηγικό του χαρακτήρα και προσεγγίζει τον ορο gti σωστα. Αυτο με κάνει να ελπίζω πως το swift sport που θα βγει θα ειναι μια εξαιρεση στον κανονα του αποστειρωμενου οδηγικού χαρακτηρα των σημερινων γρήγορων, αν και δεν πιστευω οτι θα ειναι αυτο που ολοι μας θέλουμε.
Το τελειωτικο χτυπημα ηρθε με το Golf Gti, με μη απενεργοποιησημα ηλεκτρονικα ευστάθειας, αυτο δεν ευσταθει! Αν η δικαιολογία ειναι πως τα αλογα ειναι πολλα, τοτε θα επρεπε να εχει λιγότερα αλογα με απενεργοποιησιμα ηλεκτρονικα. Αυτο δειχνει αυτο που λες για το τι θέλει ο καταναλωτής σημερα, ελα ομως που αυτος ο καταναλωτης δεν θελει Gti, νομίζει οτι θέλει Gti. Στην ψηφοφορία για το Gti της χρονιάς απο τους 4 τροχούς ποτε δεν θα ψήφιζα το golf ακριβώς για αυτο το λόγο, και ακομα και τωρα δεν έχω μπει στον κοπο να διαβάσω αναλυτικα τα διάφορα τεστ.
Πάντως απο τις αυτοκιτητοβιομηχανιες αντιμετωπιζόμαστε λιγο σαν περίεργο ειδος προς εξαφάνιση, που έχουμε ακραιες οδηγικές απόψεις, και που αυτες οι απόψεις μας δεν ειναι οικονομικα επικερδεις για τις εταιρίες. Δεν γνωρίζω αν το θέμα των θανάτων ειναι τοσο σημαντικό. Αν στατιστικά ειναι οντως ενα πρόβλημα, τοτε προτεινω τa gti να γινουν πιο ακριβά για να τα αγοράζουνε μεγαλύτεροι σε ηλικία και πιο συνειδητοποιημένοι αγοραστες. (Ασχετο - καλο το cooper S αλλα πολύ κουκλιστικο, λες και πρέπει να ειμαι fashion victim για να το αγοράσω). Και οσο αφορά το clio, καλο αλλα θυμίζω τι εγραψαν οι 4 τροχοι οδηγώντας το, μολις πρωτοβγήκε , μαζι με το 306 gti και κατι αλλα, στην ΕΟ και σε ορεινες διαδρομες. Ηδη απο τοτε ειχε αρχίσει αυτη η οδηγική αποστειρωση, καλώς ή κακώς. Τα ίδια και με το 206 rc.
Αλλα τι να γίνει 'πρέπει' να σημερινα γρήγορα να ειναι πολύ καλα (αναφερόμαστε παντα στην οδηγική αισθηση και οχι μονο) και ετσι παρουσιάζονται απο τον ειδικό τυπο, και απο την τηλεοραση αλλωστε ο ειδικός τύπος δεν μπορει να κάνει και αλλιώς. Το σίγουρο ειναι πως οι σημερινοι πιστιρικάδες ολο και περισσότερο δεν θα ξέρουν το περιεχόμενο του ορου hot hatch, εκτος αν και αυτο το περιεχόμενο πρέπει να αλλάξει.
Ford Fiesta ST: too little too late? (... και το RS?)