-
Σε τεχνικό θα πάω πρίν το καλοκαίρι για κάτι καλύτερο.
Προς το παρόν παίζω χαλαρά!
Αλλα να ρωτησω αντε και πάω σε τεχνικο με την πηγή που έχω και χωρίς ενυσχητη με κάνα 200άρι θα κάνω δουλεια (+γουφερ)
Παραπάνω δέν διατίθεμε να δώσω για τον ηχο μιας και δέν με απασχολεί τόσο αυτο το κομμάτι αντε βαρια 250.εκτος αν πάν καλά οι δουλειες μου που λέει ο λόγος και ρίξω λιγα λευτα παραπάνω για το ηχοσυστημα -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Επειδή δεν γνωρίζεις την συζήτηση που προηγήθηκε, ο φίλος μας θέλησε να αντικαταστήσει μόνος του ένα ηχείο που είχε σχισμένη μεμβράνη. Αφού γράφτηκαν και μπήκαν τα σχετικά (βίντεο, διαστάσεις, βίδες, ενώσεις, καλώδια κλπ), αποφάσισε να βάλει 2 DIN πηγή “κρατώντας” τα φτηνά ηχεία. Τόσο εγώ όσο και ο Στηβ (αν και καθυστερημένα, χρόνια πολλά για την εορτή σου και καλή χρονιά) του προτείναμε πιο ακριβές επιλογές ηχείων καθώς και να επικοινωνήσει-αποταθεί σε κάποιο εγκαταστάτη για να επιτύχει αυτό που είναι κοντά στα θέλω του.
Αν έχεις την λύση, πρότεινε του φίλου μας μάρκα, τύπο, τιμή ηχείων γιατί διαφορετικά κάνουμε συζήτηση καφενείου.Καταρχήν δεν διαβάζω το οτιδήποτε γράφεται εδώ μέσα.
Κατά δεύτερο στην σελίδα 76 του πρότεινα να πάρει JBL ή FOCAL.
Κατά τρίτον εγώ έγραψα τις απόψεις μου για κάποια AKAI που από ότι λέει τα αγόρασε από το cosmomarket.
viewtopic.php?f=6&t=35917&start=1185#p3133123
Αν δεν αναφερόμαστε σε αυτά τα ηχεία, τότε πάω πάσο.Και τέλος δεν θα μπω σε διαδικασία να του πω ποια ακριβώς ηχεία θα αγοράσει (μοντέλο και τιμές) γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς ταιριάζει στο αυτοκίνητο που έχει. Βασίζομαι μόνο στην πηγή που λέει ότι αγόρασε.
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Σε τεχνικό θα πάω πρίν το καλοκαίρι για κάτι καλύτερο.
Προς το παρόν παίζω χαλαρά!
Αλλα να ρωτησω αντε και πάω σε τεχνικο με την πηγή που έχω και χωρίς ενυσχητη με κάνα 200άρι θα κάνω δουλεια (+γουφερ)
Παραπάνω δέν διατίθεμε να δώσω για τον ηχο μιας και δέν με απασχολεί τόσο αυτο το κομμάτι αντε βαρια 250.εκτος αν πάν καλά οι δουλειες μου που λέει ο λόγος και ρίξω λιγα λευτα παραπάνω για το ηχοσυστημαενεργο οταν λές ενωείς να μην θέλει ενυσχητη?εχεις κάποιο να μου προτεινεις?
Εγώ είχα το παρακάτω.
Το θεωρώ πολύ καλή επιλογή και φυσικά βγάζει πολύ μπάσο:
http://www.odes.gr/shop/car-marine/car- ... -timi.htmlΤα ενεργά sub έχουν ενσωματωμένο ενισχυτή.
Γιάννη σου είχαν απαντήσει αναλυτικά ο Storm & o Στηβ (σελ.77)
-
καλησπερα ειμαι σε φαση να αλλαξω την εργοστασιακη πηγη και εχω πεσει σε διλημμα . Οι δυο υποψηφιοι ειναι το Pioneer MVH-180UB το οποιο ειναι καινουργια φουρνια απο αξιοπιστη σειρα και το αλλο το kenwood kmm 101 που ξερω πως γενικα τα Kenwood σε αυτα τα λεφτα ειναι αρκετα καλα.Ποια προτεινετε? το μεγαλο κολλημα μ ειναι οτι το kenwood προσφερει περισσοτερα rms συμφωνα με τα δεδομενα του 30χ4 ενω το Pioneer 22χ4.
-
Τελικα κατεληξα σε ενα alpine ute72bt κυριως λογω bt και ονοματος . Μαλλον χανω σε ισχυ απο τις προηγουμενες ςπιλογες αλλα πιστευω κερδιζω αλλου
-
Μετά το σκραπάτσο που έφαγα, πάμε για αλλαγή ηχείων.
96euro ... ένα πλήρες ΚΙΤ ηχείων ALPINE για το Παντάκι...έτοιμο για τοποθέτηση.
http://www.schillaci.eu/en/kit-alpine/2 ... results=78Απλή λύση, αλλά μάλλον καλούτσικη για το Πάντα.
Στην Ελλάδα μου ζητάνε 170euro, για τα ίδια ηχεία (80euro), μαζί με τα τέσσερα πλαίσια (40euro), εγκατάσταση (50euro) αλλά με κοπτοραπτική καλωδίων και όχι με καλώδια σύνδεσης στα εργοστασιακά.
-
Μονος θα τα τοποθετησεις; Οποτε αγορασα εστω και radio-cd ή εβαλα απλα ηχεια, δεν μου ζητησαν περαστικα. Ισως λογω γνωριμιας; Δεν ξερω.
-
Τα μπροστινά ηχεία θα τα τοποθετήσω μόνος. Πήρα πρέφα πως βγαίνει η ταπετσαρία και θα τα βάλω μόνος.
Την ταπετσαρία πρέπει οπωσδήποτε να την βγάλω, γιατί έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς προέκυψε πρόβλημα, το οποίο μάλλον μου χάλασε και το ηχείο και ... άστο καλύτερα. Πίκρα.Οπότε θέλω/δεν θέλω θα την βγάλω την ταπετσαρία.
Σε κανένα μαγαζί εδώ στην Αθήνα δεν τα βάζουν δωρεάν. Το 50άρικο είναι το ελάχιστο για ηχεία μπρος/πίσω.
Τα πίσω ηχεία, πιθανά να τα βάλω στο συνεργείο, γιατί δεν ξέρω πως ανοίγει η ταπετσαρία. -
Δεν καθομαι Storm να μπλεκω με τετοια γιατι εχει κλιπσακια κλπ Ακομη και στο youtube να δω πως βγαινει, αν και τα χερια μου πιανουν, καλυτερα σε καποιον που το εχει για επαγγελμα.
-
Δίκιο έχεις. Εγώ έχω ανοίξει πολλές ταπετσαρίες αυτοκινήτων που είχα, οπότε δεν έχω πρόβλημα. Έχω αγοράσει και κλιπάκια αν τυχόν σπάσει κανένα.
Αν το Panda ήταν καινούριο και απείραχτο δεν θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία.
-
Να κατι τετοια κλιπακια και αλλα μαμουνακια με φοβιζουν. Κοιτα ειμαι της πατεντας. Εχω κανει κατι πατεντες παλιοτερα σε παπακια, στα πλαστικα τους κλπ, τα βολευα μια χαρα. Αλλα στο αμαξι, ανοιξα μια φορα ταπετσαρια και μετα πηγα στον φιλο μου να την ξαναβαλει Σε καινουργιο ναι ρε Storm. Ειναι εγκλημα να βαλεις μονος χερι. Εγω δλδ και να το ειχα, θα το λυπομουν. Βεβαια θα μου πεις και οι ειδικοι καμια φορα κανουν μλκιες και τραβας τα μαλλια σου, ειδικα αν δεν διορθωνονται. Θες να τον πνιξεις στην κυριολεξια.
-
Φίλε Steve το πρόβλημα με τους 'ειδικούς' είναι ότι προσπαθούν να σε πάνε σε ακριβές λύσεις.
Εγώ δεν είχα πρόβλημα να τα βάλω τα ηχεία σε μαγαζί ηχητικών.
Αλλά ζήτησα να φτιάξουμε την μόνωση που είναι πάνω στο σασί στην πόρτα του οδηγού γιατί διαπιστώθηκε ότι κάποιο ανθρώπινο χέρι την διέλυσε. Αναφέρομαι στην λευκή ή διαφανή πλαστική μεμβράνη που είναι στο σασί σαν αυτή στην φωτογραφία. Ζήτησα να κολλήσουμε προστατευτική μεβράνη που έχω ήδη προμηθευτεί.Δεν το δέχτηκαν και επέμεναν να βάλω ηχομόνωση, αλλά μετά υπάρχει άλλο πρόβλημα. Οι γρύλοι του Panda είναι της πλάκας της δεκαετίας του 1980 και θα πρέπει κάθε φορά να ξεκολλάω την ηχομόνωση για να φτιάξω τους γρύλους.
Το Panda θα το κρατήσω δυο-τρία χρόνια και μετά θα φύγει νύχτα.
-
Αλλά ζήτησα να φτιάξουμε την μόνωση που είναι πάνω στο σασί στην πόρτα του οδηγού γιατί διαπιστώθηκε ότι κάποιο ανθρώπινο χέρι την διέλυσε. Αναφέρομαι στην λευκή ή διαφανή πλαστική μεμβράνη που είναι στο σασί σαν αυτή στην φωτογραφία. Ζήτησα να κολλήσουμε προστατευτική μεβράνη που έχω ήδη προμηθευτεί
Ναι...Σου σκισανε δηλαδη την διαδανη μεβρανη, δλδ καποιος αλλος που το ειχε την εσκισε, ή την αφαιρεσε εντελως; Συνηθως γιατι εχω τυχει να βγει ταπετσαρια πορτας, αυτην την μεβρανη με ενα κοπιδι την κοβουν στο σημειο που ειναι κολημενη στην πορτα (στις ακρες της δλδ) και μετα την δουλεια την κολλαει ξανα ο μαστορας. Σε εσενα δεν υπαρχει καθολου αυτη η μεβρανη;
Αυτη η μεβρανη δεν ξερω κατα ποσο ειναι για την ηχομονωση. Νομιζω ειναι για αν περασει νερο να μην μπει στη λαμαρινα της πορτας. Το μονωτικο υλικο δεν γινεται να το βαλεις στο πεπιεσμενο κατι τετοιο ειναι, χαρτι της πορτας; Απο την εξω του μερια ειναι η ταπετσαρια. Απο την μεσα του πλευρα να το κοψεις οπου εχει τρυπες το χαρτι για το χερουλι, κουμπια κλπ και να το κολησεις στο χαρτονι, δεν ξερω αν καταλαβαινεις γιατι ειναι και λιγο δυσκολο να το περιγραψω.
Εσυ εχεις αγορασει απο το εμποριο ιδια με αυτην την μεβρανη της φωτογραφιας και θελεις να την τοποθετησεις χωρις ηχομονωτικο υλικο. Γιατι να το αρνηθουν αυτο; Δεν ειναι δυσκολη δουλεια. -
Είναι ακριβώς όπως τα λες. Είναι για να μην περάσει νερό στο αυτοκίνητο μέσα από την λαμαρίνα.
Στο δικό μου κάποιος μάγκας αφαίρεσε με λεπίδι ένα μεγάλο μέρος της μόνωσης γιατί βαριόταν να την ξεκολλήσει, μάλλον για να έχει πρόσβαση στο γρύλο. Μάλλον. Και αυτό δεν είναι σίγουρο.
Εγώ πήγα και πήρα ένα μεγάλο κομμάτι ρολό φυσαλίδας για να το κόψω στις διαστάσει που πρέπει και να το εφαρμόσω.
Το ρολό φυσαλίδας προστατεύει καλύτερα και έχει και μία μικρή ηχομόνωση και θερμομόνωση.Οπότε θα δω και τις άλλες πόρτες και αν εντοπίσω και εκεί το ίδιο πρόβλημα θα βάλω και εκεί ρολό φυσαλίδας.
υ.γ. σε δύο μαγαζιά ηχητικών μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν να κάνουν αυτή την εργασία.
-
Η μεμβρανη ειναι οντως για την υγρασια, ονομαζεται vapor barrier Αγγλιστι...
Απο την εξω μερια της πορτας κυκλοφορει νερο (απο βροχες, πλυσιμο κλπ) και το εμποδιζει σχετικα να περασει στην εσωτερικη πλευρα με τις ταπετσαριες κλπ.
Στο δικο μου λειπουν κομματια, δεν εχει κανενα προβλημαΓνωμη μου Storm, κολλα ενα κομματι ναυλον εκει που του λειπει, με καλη κολλητικη ταινια φαρδια και μην ξανασχοληθεις. Αν θες να το παιξεις υπερμερακλής, παρε κολλα σαν αυτη που εχει ηδη (που ειναι τσιχλοειδης και κολλαει ξανα) και βαλε νεα ζελατινα ή εστω το αεροπλαστ, αν και προσωπικα δεν πιστευω οτι θα νιωσεις διαφορα μονωσης με αυτο.
Αεροπλαστ='ρολο φυσαλιδας'='μπιρμπιλακια'='αυτο μωρε το ωραιο που το σκας'
-
Μπιρμπιλάκια...
Το 'αεροπλάστ' το βρίσκω δωρεάν και καινούριο από τις αποθήκες της εργασίας μου, που είναι στο ίδιο κτίριο...
Οπότε μου έδωσαν ένα τεράστιο κομμάτι για να έχω για όλες τις πόρτες του αυτοκινήτου.
Τσάμπα είναι, οπότε μια χαρά είναι.Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
κολλα σαν αυτη που εχει ηδη (που ειναι τσιχλοειδης και κολλαει ξανα)Αυτή τη ριμάδα την κόλλα που είναι σαν τσίχλα ψάχνω να βρω και δεν μπορώ να την εντοπίσω πουθενά.
Πως στην ευχή μπορώ να τη ψάξω στο ίντερνετ;Αν δεν βρω αυτή τη 'κόλλα τσίχλα' θα βάλω ταινία αλουμινίου που κολλάει καλά και στεγανά, αλλά βγαίνει και χωρίς κόπο, γιατί βλέπω να αλλάζω γρύλους και μοτέρ παραθύρων κάθε τρεις και λίγο.
-
Το βρήκα, αλλά επειδή είναι από μαγαζί με ηχητικά η τιμή είναι αλλού για αλλού...
http://www.gelisound.gr/ViewShopProduct2.aspx?Id=8706513M Weatherban Sealant Tape (ή αλλιώς Auto Glass Butyl Tape)
Θα ρίξω μία ματιά μπας και εντοπίσω κάπου αλλού ποιο φτηνά.
Αυτό το ρημάδι είναι
http://www.ebay.co.uk/itm/Butyl-Tape-St ... 1224948406 -
Ενταξει και αυτο με τις φυσαλιδες μπορεις να βαλεις. Και η ταινια κανει δουλεια. Η κολλα δεν ξερω ποια κανει. Εχει μου φαινεται κατι σιλικονες που ειναι και για να κολανε εκει που τις εφαρμοζεις. Τεσπα ρωτα και θα βρεις. Δεν την κανουν την δουλεια ε; Αγγαρεια το βλεπουν, ενταξει αν πας σε λαμαρινα μπορει να στο κανει αλλα αφου πιανουν τα χερια σου αστο, γιατι θα σε γδαρουν.
-
Το βρήκα το ιδανικό πλαστικό κάλυμμα για το εσωτερικό της ταπετσαρίας!
Χοντρό νάυλον επικάλυψης... Ιδανικό για κάλυψη των πάντων μέχρι και αυτοκινήτων. Αδιάβροχο, δεν σκίζεται εύκολα, είναι ελαφρύ και κρατά και την υγρασία. Το ίδιο έχει και στο Panda!...
Το βρήκα σε μαγαζί με χρώματα και σιδερικά. Τσάμπα πράμα...
-
ψάχνω μια τίμια και value for money, αξιόπιστη απλή πηγή για fiat panda.
που να κοιτάξω; μερικές προτάσεις;
Car audio [#2]