-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
1.12 με το default setup για Βραζιλια. 1.10.500 με την πισω πτερυγα κατεβασμένη 5 clicks. Επειδή δεν έχω χρονο να το ψαξω ιδιαίτερα, εχω κανα δυο ερωτησεις.. 1ον υπαρχει διαφορα μεταξυ των μονοθεσιων; (εχω την αισθηση οτι η Ferrari συμπεριφερεται καλυτερα απο τη Williams)
2ον Μηπως υπαρχει κανενα ετοιμο setup γιατι οντας fan του GP4 θα μου βγει η πιστη μεχρι να βγαλω ακρη στο F1 challenge. Τα λεμε Κυριακή (μαλλον)υπάρχει διαφορά αλλά δε γνωρίζω πόσο μεγάλη είναι, επίσης δες εδώ για setups: http://www.racesimulations.com/F1C/files.php?d_op=vcat&cid=226
-
Καλησπέρα παιδιά, θα μπω κι εγώ στον αγώνα μαζί σας!
Δυο-τρεις απορίες μόνο:
Πως παρατηρεί κανείς θερμοκρασία φρένων και κινητήρα ώστε να ρυθμίσει ανάλογα brake ducts, ψυγεία και rev limit;
Η φθορά των ελαστικών που φαίνεται; (στην τηλεμετρία βλέπεις μόνο πόσο φθείρονται στο γύρο, εγώ θέλω να ξέρω το συγκεκριμένο σετ πόσο φθαρμένο είναι)
Τι controller rates χρησιμοποιείτε στο πληκτρολόγιο; Εγώ έχω πρόβλημα γιατί στις καμπές δεν μπορώ να στρίψω ομαλά.
Κατά τα άλλα ως πρωτάρης, μετά απο 4-5 σετάκια των 4 γύρων γυρίζω στο 1:14.8 που νομίζω είναι αξιοπρεπές για αρχή.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Κατά τα άλλα ως πρωτάρης, μετά απο 4-5 σετάκια των 4 γύρων γυρίζω στο 1:14.8 που νομίζω είναι αξιοπρεπές για αρχή.Τι γίνεται ρε παιδιά? 1.14.8 ? Ή η mclaren είναι αργή, ή εγώ είμαι τελείως κουλάδι..
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τι controller rates χρησιμοποιείτε στο πληκτρολόγιο; Εγώ έχω πρόβλημα γιατί στις καμπές δεν μπορώ να στρίψω ομαλά.
Αστα να πάνε, θα μας φανε αυτα τα πληκτρολόγια... Μου φαινεται πρεπει να προγραμματίσω αμεσα μια αγορα τιμονιέρας...
-
Επέστρεψα κι εγώ τώρα μετά από μια κοπιαστική πρόεξετάσεων εβδομάδα και με καινούργιο τιμόνι στα χέρια(το ίδιο με τα 2 προηγούμενα που είχα!) είμαι έτοιμος για την εκκίνηση. Βραζιλία ώστε πάμε τώρα?
Ερώτηση: Δεν μπορούμε να κάνουμε πιο νωρίς το server? Δεν μπορώ τέτοια ώρα. -
Εμένα προσωπικά δεν με βολεύει επειδή συνήθως πιο νωρίς διαβάζω. Αν όμως το θέλει η πλειοψηφία, θα εναρμονιστώ (:P) με τους νέους κανονισμούς.
-
Αν είναι νωρίτερα για μισάωρο ναι, αλλά όχι περισσότερο...
Μία Κυριακή έχουμε (ΟΠΟΤΕ την έχουμε), μην κλειστούμε μέσα...ΤΟ ΝΤΑΜΑΤΖ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟ!!! Με Μ.Ο. ένα ΧΟΝΤΡΟ τετακέ (μετά συγκρούσεως βεβαίως βεβαίως) ανά 2-3 γύρους δεν θα έχει πλέον νόημα...
Όσο για πληκτρολόγιο, καλό είναι! Μπορεί να είναι επιπέδου 'Κλίεν' και οχι 'Σουμάχερ', αλλά τι νοιάζει αυτό εμένα, έναν πτωχό πλήν τίμιο Γιούνγκ;
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Τι controller rates χρησιμοποιείτε στο πληκτρολόγιο; Εγώ έχω πρόβλημα γιατί στις καμπές δεν μπορώ να στρίψω ομαλά.
Αστα να πάνε, θα μας φανε αυτα τα πληκτρολόγια... Μου φαινεται πρεπει να προγραμματίσω αμεσα μια αγορα τιμονιέρας...
Νομίζω μπορώ να βοηθήσω. Στις ρυθμίσεις για το set-up του μονοθεσίου να αλλάξεις το steering lock και να το βάλεις κάπου στο 12%-18%. Αλλά αυτό θα έχει επιπτώσεις στις στροφές τύπου hairpin και όταν κάνεις τετ-α-κε να δυσκολεύεσαι να το φέρεις στην σωστή πορεία. Ελπίζω όμως να βοηθήσει.
-
1.14.431 με πολύ μικρά περιθώρια βελτίωσης..
Ελπίζω στην λειτουργία της παράγκας.. -
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Τι controller rates χρησιμοποιείτε στο πληκτρολόγιο; Εγώ έχω πρόβλημα γιατί στις καμπές δεν μπορώ να στρίψω ομαλά.
Αστα να πάνε, θα μας φανε αυτα τα πληκτρολόγια... Μου φαινεται πρεπει να προγραμματίσω αμεσα μια αγορα τιμονιέρας...
εμένα μου αρέσει η πρόκληση
-
Τι θα γίνει με την μέρα και ώρα διεξαγωγής του αγώνα?
-
Το απόγευμα θα παραλάβω το παιχνίδι (περίεργως δεν το είχα πάρει τότε που είχε βγεί). Χωράει ένας ακόμα στην παρέας σας ?
-
Η προπόνηση συνεχίστηκε και σήμερα, και νομίζω ότι αρχίζω να συνηθίζω το χειρισμό.
Ωστόσο, έχω πρόβλημα με τα λάστιχα καθώς κάνω έναν γρήγορο γύρο και αμέσως μετά πέφτουν πολύ. Μια ματιά στην τηλεμετρία δείχνει ότι η φθορά δεν είανι πολύ μεγάλη, αλλά ότι η ζημιά γίνεται από τη θερμοκρασία, που εκτοξεύεται στους 140+ βαθμούς, ενώ θα έπρεπε να είναι περίπου στους 110.
Η επιλογή σκληρών ελαστικών με βοήθησε, σταθεροποιώντας τη θερμοκρασία λίγο πάνω από τους 115 σε ένα σετ περίπου 7-8 γύρων, στο τέλος των οποίων κατέβηκα στο 1:12.8, ενώ με τα μαλακά είχα κάνει 1:12.3 στην αρχή του σετ με βενζίνη 17 γύρων. Εκτιμώ ότι αν καταφέρω να βρω ένα σωστό στήσιμο θα μπορέσω ίσως να μπω στα 1:11 σε ρυθμίσεις αγώνα και ίσως και στο 1:10 στα δοκιμαστικά.
Η απορία μου όμως παραμένει: Πως παρακολουθώ θερμοκρασία κινητήρα-φρένων ώστε να ρυθμίσω ducts, ψυγεία και κόφτη;
-
Μπηκα πριν κανα μισαωρο στο multiplayer mode και μανεψτε τι ειδα.. Ενα παιχνιδι ονομαζόταν style και ηταν αγωνας Βραζιλία 2002 . Μου φαινεται οτι καποιοι προπονουνται τελειως αθόρυβα και παμε για εκπλήξεις. Μαλλον πρεπει να κανουε και μεις κανενα 'gentlemens' agreement' για να περιορίσουμε τις μέρες δοκιμών.
Performance update: 1.08.940 με ελαφρως τροποποιημένο setup απο το site που μου έδωσε ο Γιαννης. Μια κουλαμαρα ήταν παντως, οι χρονοι μου ειναι σταθεροι στο 1.09.500+ . Ολα αυτα με Ferrari. Με Williams βαλτε + 0.5 sec
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η απορία μου όμως παραμένει: Πως παρακολουθώ θερμοκρασία κινητήρα-φρένων ώστε να ρυθμίσω ducts, ψυγεία και κόφτη;Εγώ δεν έχω ιδέα.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Τι controller rates χρησιμοποιείτε στο πληκτρολόγιο; Εγώ έχω πρόβλημα γιατί στις καμπές δεν μπορώ να στρίψω ομαλά.
Αστα να πάνε, θα μας φανε αυτα τα πληκτρολόγια... Μου φαινεται πρεπει να προγραμματίσω αμεσα μια αγορα τιμονιέρας...
Νομίζω μπορώ να βοηθήσω. Στις ρυθμίσεις για το set-up του μονοθεσίου να αλλάξεις το steering lock και να το βάλεις κάπου στο 12%-18%. Αλλά αυτό θα έχει επιπτώσεις στις στροφές τύπου hairpin και όταν κάνεις τετ-α-κε να δυσκολεύεσαι να το φέρεις στην σωστή πορεία. Ελπίζω όμως να βοηθήσει.
Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή. Θα δω αν μπορώ να μικρύνω το steering lock, αλλά φοβάμαι ότι θα χάνω αρκετά στο μέσα κομμάτι της πίστας, ειδικά στη δεξιά φουρκέτα λίγο πριν το τέλος του 2ου sector.
Ίδωμεν!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η απορία μου όμως παραμένει: Πως παρακολουθώ θερμοκρασία κινητήρα-φρένων ώστε να ρυθμίσω ducts, ψυγεία και κόφτη;Απ' ότι ειδα, οταν βαζω πολύ μικρό ψυγείο μετα από 2-3 γυρους μουβγαζει υπερθερμανση κινητήρα στο πανω δεξιά μέρος της οθόνης. Στα φρένα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα όσο μικρά και αν είναι τα ducts. Ψυγείο πάντως χρειάστηκε να βάλω 3αρι γιατί στο 2 ανέβαζε θερμοκρασία μεσα σε 3 γυρους. Το 3αρι αντεξε για 9 χωρις πρόβλημα. Παραπάνω γύρους δεν έκανα. Αυτα στη Ferrari. Τον κόφτη βάλτον όσο παει. Καλύτερα ψηλά κόφτης και λίγο μεγαλύτερο ψυγείο παρά το αντίστροφο. Οσο για το lock του τιμονιού, για μένα δουλεύει καλά μεταξύ 14-16 %. Ελπίζω να βοήθησα.
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Η απορία μου όμως παραμένει: Πως παρακολουθώ θερμοκρασία κινητήρα-φρένων ώστε να ρυθμίσω ducts, ψυγεία και κόφτη;
Απ' ότι ειδα, οταν βαζω πολύ μικρό ψυγείο μετα από 2-3 γυρους μουβγαζει υπερθερμανση κινητήρα στο πανω δεξιά μέρος της οθόνης. Στα φρένα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα όσο μικρά και αν είναι τα ducts. Ψυγείο πάντως χρειάστηκε να βάλω 3αρι γιατί στο 2 ανέβαζε θερμοκρασία μεσα σε 3 γυρους. Το 3αρι αντεξε για 9 χωρις πρόβλημα. Παραπάνω γύρους δεν έκανα. Αυτα στη Ferrari. Τον κόφτη βάλτον όσο παει. Καλύτερα ψηλά κόφτης και λίγο μεγαλύτερο ψυγείο παρά το αντίστροφο. Οσο για το lock του τιμονιού, για μένα δουλεύει καλά μεταξύ 14-16 %. Ελπίζω να βοήθησα.
Ακριβώς το ίδιο παρατήρησα κι εγώ. Συνεπώς μπορούμε να βάλουμε ψυγείο και ducts 1 στα δοκιμαστικά και να το αλλάξουμε μετά πριν τον αγώνα.
Πάντως αυτό που θα με ενδιέφερε πάρα πολύ με τους άλλους είναι να συγκρίνουμε φθορές και θερμοκρασίες ελαστικών.
Α, κοίταξε και τα PM σου!
-
Αν έκανε κάποιος ένα server για test session, θα βοηθούσε στην ανταλλαγή πληροφοριών αλλά από την άλλη δεν θα μπορούσε να αποκρύψει κάτι από όλους.
-
Μέσα... Σε 5 λεπτά μπείτε οσοι θέλετε στο http://www.4troxoi.gr. Βραζιλία 2002
2ος Αγώνας F1 Challenge 99-02 BRAZIL