Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Fluence
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Fluence
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 54 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1101
    1204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis-d last edited by

      Ο χρήστης paddler έγραψε:
      http://www.renault.com.gr/range.html

      για κάνετε μια βόλτα από εκεί. Τι ΔΕΝ υπάρχει στη λίστα;

      Eτσι... Πηρε ποδι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Δεν πηρε απλα λογω των μικρων πωλήσεων φροντισαν να ξεστοκαρουν νωρις για να μη τους μεινουν αμαξια
        Κατα τον Απριλη έρχεται το ph2 άλλωστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          samatistas last edited by

          Τέλη Μαρτίου λογικά θα αρχίσει να διατίθεται το facelift.
          Ετοιμάζεσαι για αλλαγή Ορέστη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            Ναι μπροστα προφυλακτηρα αμα γινεται

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Απλα τελειο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                Απλα τελειο

                +1.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Παίδες παίζει μήπως κανένα press kit/info package για Fluence EV;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • vespas
                    vespas last edited by

                    To Z.E. εννοείς;
                    http://www.media.renault.com/global/en-gb/renault/Media/Topic/RelatedDocuments.aspx?mediaid=30223&mediakitid=30221

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Yeap, merci!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Αλλαγούλες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Πολλα Λαηκ!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            paddler last edited by

                            4 χρόνια Fluence, 173.000+ χλμ.
                            Γενικά, θετικές εντυπώσεις. Κάνει αυτά για τα οποία αγοράστηκε. Μας χωράει άνετα και μας μεταφέρει με ασφάλεια παντού, με περιορισμένο κοστολόγιο. Αλλαγές λαδιών και φίλτρου κάθε 15.000 χλμ και τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Ναι, ακόμα!
                            Σταθερά v-power diesel, κόστος: περίπου 8 σεντς/χλμ.
                            Καμμία βλάβη, πλην ενός προβληματικού flow meter.
                            Άλλοι ιδιοκτήτες; Ορέστη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              paddler last edited by

                              Από σήμερα το Fluence έχει πλέον +200.000 χλμ.
                              Θέλει 1 φρέσκια τετράδα λάστιχα (400€) και πάμε πάλι για toyo cf2 proxes και θα φύγουν τα cf1, τα οποία ήταν πολύ καλά για το συγκεκριμένο όχημα.
                              Εννοείται πως το κρατάμε για άλλο τόσο και βάλε, άμα αντέξει, γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται διαρκώς και η χρηματοδότησή τους απαιτεί τη λύση μιας ολοένα και πιο δύσκολης πολυπαραμετρικής εξίσωσης!
                              Κοιτούσα τι παίρνω σήμερα με αντίστοιχο εξοπλισμό και χρήματα ίδια με αυτά που έδωσα στο τέλος Αυγούστου του 2010 και το αποτέλεσμα πάει προς κανένα kia rio 1.1d, βαριά 1.4 και πολύ μου είναι. Για την επόμενη κατηγορία, ούτε λόγος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης paddler έγραψε:
                                Από σήμερα το Fluence έχει πλέον +200.000 χλμ.
                                Θέλει 1 φρέσκια τετράδα λάστιχα (400€) και πάμε πάλι για toyo cf2 proxes και θα φύγουν τα cf1, τα οποία ήταν πολύ καλά για το συγκεκριμένο όχημα.
                                Εννοείται πως το κρατάμε για άλλο τόσο και βάλε, άμα αντέξει, γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται διαρκώς και η χρηματοδότησή τους απαιτεί τη λύση μιας ολοένα και πιο δύσκολης πολυπαραμετρικής εξίσωσης!
                                Κοιτούσα τι παίρνω σήμερα με αντίστοιχο εξοπλισμό και χρήματα ίδια με αυτά που έδωσα στο τέλος Αυγούστου του 2010 και το αποτέλεσμα πάει προς κανένα kia rio 1.1d, βαριά 1.4 και πολύ μου είναι. Για την επόμενη κατηγορία, ούτε λόγος...

                                αν σου άρεσαν τα cf1 τότε με τα cf2 θα θες να το οδηγείς ακόμη περισσότερο το έρμο......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paddler last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                  Από σήμερα το Fluence έχει πλέον +200.000 χλμ.
                                  Θέλει 1 φρέσκια τετράδα λάστιχα (400€) και πάμε πάλι για toyo cf2 proxes και θα φύγουν τα cf1, τα οποία ήταν πολύ καλά για το συγκεκριμένο όχημα.
                                  Εννοείται πως το κρατάμε για άλλο τόσο και βάλε, άμα αντέξει, γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται διαρκώς και η χρηματοδότησή τους απαιτεί τη λύση μιας ολοένα και πιο δύσκολης πολυπαραμετρικής εξίσωσης!
                                  Κοιτούσα τι παίρνω σήμερα με αντίστοιχο εξοπλισμό και χρήματα ίδια με αυτά που έδωσα στο τέλος Αυγούστου του 2010 και το αποτέλεσμα πάει προς κανένα kia rio 1.1d, βαριά 1.4 και πολύ μου είναι. Για την επόμενη κατηγορία, ούτε λόγος...

                                  αν σου άρεσαν τα cf1 τότε με τα cf2 θα θες να το οδηγείς ακόμη περισσότερο το έρμο......

                                  Αυτό που δεν έγραψα είναι ότι τα cf1 ήταν παντού (νερό, κράτημα, φρένα, διάρκεια ζωής) κατά πολύ καλύτερα από τα continental της πρώτης τοποθέτησης, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το fluence έγινε ξαφνικά στριφτερό. Ποτέ δεν ήταν και το ήξερα από την αρχή, δεν αγοράστηκε για αυτόν το σκοπό και όπως λες, ελπίζω τα cf2 να αποδειχθούν έστω ισοδύναμα, αν όχι καλύτερα, με τα cf1.

                                  υγ: δεν είναι έρμο, μην το λυπάσαι καθόλου! Το πήρα γνωρίζοντας πως θα γράψει πολλά! Τι; Σαν κάτι άλλους που έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 1000 χλμ το χρόνο με το ζόρι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paddler last edited by

                                    Ο χρήστης paddler έγραψε:

                                    Από σήμερα το Fluence έχει πλέον +200.000 χλμ.
                                    Θέλει 1 φρέσκια τετράδα λάστιχα (400€) και πάμε πάλι για toyo cf2 proxes και θα φύγουν τα cf1, τα οποία ήταν πολύ καλά για το συγκεκριμένο όχημα.
                                    Εννοείται πως το κρατάμε για άλλο τόσο και βάλε, άμα αντέξει, γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται διαρκώς και η χρηματοδότησή τους απαιτεί τη λύση μιας ολοένα και πιο δύσκολης πολυπαραμετρικής εξίσωσης!
                                    Κοιτούσα τι παίρνω σήμερα με αντίστοιχο εξοπλισμό και χρήματα ίδια με αυτά που έδωσα στο τέλος Αυγούστου του 2010 και το αποτέλεσμα πάει προς κανένα kia rio 1.1d, βαριά 1.4 και πολύ μου είναι. Για την επόμενη κατηγορία, ούτε λόγος...

                                    αν σου άρεσαν τα cf1 τότε με τα cf2 θα θες να το οδηγείς ακόμη περισσότερο το έρμο......

                                    Αυτό που δεν έγραψα είναι ότι τα cf1 ήταν παντού (νερό, κράτημα, φρένα, διάρκεια ζωής) κατά πολύ καλύτερα από τα continental της πρώτης τοποθέτησης, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το fluence έγινε ξαφνικά στριφτερό. Ποτέ δεν ήταν και το ήξερα από την αρχή, δεν αγοράστηκε για αυτόν το σκοπό και όπως λες, ελπίζω τα cf2 να αποδειχθούν έστω ισοδύναμα, αν όχι καλύτερα, με τα cf1.

                                    υγ: δεν είναι έρμο, μην το λυπάσαι καθόλου! Το πήρα γνωρίζοντας πως θα γράψει πολλά! Τι; Σαν κάτι άλλους που έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 1000 χλμ το χρόνο με το ζόρι;

                                    τα cf2 είναι καλύτερα στο νερό από τα τα cf1, όπως αποδείχθηκε σήμερα. Βοήθησαν επίσης στην αποφυγή σκύλου σε μέγεθος αγελάδας, βράδυ με άπειρη βροχή στην εθνική. Η φλουέντζα με το μακρύ μεταξόνιο αποδείχθηκε κυρία στο elk test ή - μάλλον - dog test. Πήρα αμέσως τηλέφωνο τη Νέα Οδό να μαζέψουν το ζωντανό, θα πήγαινε τσάμπα και θα προξενούσε και ατύχημα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      carbuyer last edited by

                                      Γεια σας!

                                      Ωραιο το φορουμ σας. Κάθισα και το διάβασα για να ενημερωθώ για το fluence.
                                      Ωραίο αυτοκίνητο. Επειδή βρήκα ένα μεταχειρισμένο Fluence για αγορά, στη Βόρεια Ελλάδα στις Σέρρες,
                                      με 96.500χλμ θα ήθελα να ρωτήσω αν το αναγνωρίζει κανείς.
                                      Είναι του 4/2011 με τον DCI110 και με αυτόματο κιβώτιο edc και 17ρες ζάντες.

                                      Αν είναι κάποιου από το φόρουμ ή το γνωρίζετε, είναι πραγματικά τα χιλιόμετρα είχε κάποια σοβαρό πρόβλημα;

                                      Αυτά!
                                      Σας ευχαριστώ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        carbuyer last edited by

                                        το αυτοκίνητο είναι εδώ:
                                        http://www.macmotors.gr/index.php/el/deite-ta-metaxeirismena-mas

                                        τιμή 9.200

                                        Νίκος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ειναι μεν αυτοκινητο επαρχιας αλλα εισαι βεβαιος οτι δεν ειναι εισαγωγης? Στα εισαγωγης παιζει τρελο γυρισμα χιλιομετρων σχεδον παντα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης paddler έγραψε:

                                            Από σήμερα το Fluence έχει πλέον +200.000 χλμ.
                                            Θέλει 1 φρέσκια τετράδα λάστιχα (400€) και πάμε πάλι για toyo cf2 proxes και θα φύγουν τα cf1, τα οποία ήταν πολύ καλά για το συγκεκριμένο όχημα.
                                            Εννοείται πως το κρατάμε για άλλο τόσο και βάλε, άμα αντέξει, γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται διαρκώς και η χρηματοδότησή τους απαιτεί τη λύση μιας ολοένα και πιο δύσκολης πολυπαραμετρικής εξίσωσης!
                                            Κοιτούσα τι παίρνω σήμερα με αντίστοιχο εξοπλισμό και χρήματα ίδια με αυτά που έδωσα στο τέλος Αυγούστου του 2010 και το αποτέλεσμα πάει προς κανένα kia rio 1.1d, βαριά 1.4 και πολύ μου είναι. Για την επόμενη κατηγορία, ούτε λόγος...

                                            αν σου άρεσαν τα cf1 τότε με τα cf2 θα θες να το οδηγείς ακόμη περισσότερο το έρμο......

                                            Αυτό που δεν έγραψα είναι ότι τα cf1 ήταν παντού (νερό, κράτημα, φρένα, διάρκεια ζωής) κατά πολύ καλύτερα από τα continental της πρώτης τοποθέτησης, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το fluence έγινε ξαφνικά στριφτερό. Ποτέ δεν ήταν και το ήξερα από την αρχή, δεν αγοράστηκε για αυτόν το σκοπό και όπως λες, ελπίζω τα cf2 να αποδειχθούν έστω ισοδύναμα, αν όχι καλύτερα, με τα cf1.

                                            υγ: δεν είναι έρμο, μην το λυπάσαι καθόλου! Το πήρα γνωρίζοντας πως θα γράψει πολλά! Τι; Σαν κάτι άλλους που έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 1000 χλμ το χρόνο με το ζόρι;

                                            τα cf2 είναι καλύτερα στο νερό από τα τα cf1, όπως αποδείχθηκε σήμερα. Βοήθησαν επίσης στην αποφυγή σκύλου σε μέγεθος αγελάδας, βράδυ με άπειρη βροχή στην εθνική. Η φλουέντζα με το μακρύ μεταξόνιο αποδείχθηκε κυρία στο elk test ή - μάλλον - dog test. Πήρα αμέσως τηλέφωνο τη Νέα Οδό να μαζέψουν το ζωντανό, θα πήγαινε τσάμπα και θα προξενούσε και ατύχημα...

                                            Τα cf2 ειναι απο τις καλες προτασεις της αγορας ,τα φοραω πλεον και εγω!
                                            Περιμενουμε τωρα ενημερωση στις 300000χλμ δηλ σε κανα χρονο;;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 54 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr