-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Λιγότερο από 20 μέρες για τον αγώνα αλλά πολύ μούγκα εδώ ρε παιδιά, γιατί έτσι??
Διότι οι Έλληνες έχουν συνηθίσει τον αγώνα τον Ιούνιο,και όχι τον Οκτώβριο.Κι επί πλέον τον θέλουν στο παγκόσμιο...
Ερώτηση:
Ε.Δ.Κεφαλάρι ή Ε.Δ Ζήρεια;Ποια είναι η πιο καλή και πιο θεαματική για φωτογράφιση;Ελπίζω να μην το κάνουν όπως πέρσι στον Άγιο Ιωάννη που είχαν βάλει κορδέλες απαγόρευσης από τον τερματισμό μέχρι το μέσο της Ε.Δ και δεν είχε πού να κάτσεις..Θυμάμαι που είχε περάσει η ασφάλεια και μια κυρία ήθελε να μας διώξει από την εξωτερική μιας φουρκέτας,και μας επέτρεπε να κάτσουμε στο εσωτερικό της,το οποίο ήταν στο τελείωμα μιας μικρής ευθείας!!!Η άγνοια σε όλο της το μεγαλείο...
Εάν 'εγινε όπως το περιγράφετε, γμωρίζω ποιά είναι η κυρία και πολύ σωστά έκανε, που σας έδιωξε από το εξωτερικό μέρος μιάς φουρκέτας.
Φέτος, σταθείτε επάνω στον δρόμο για να σας σημαδέψουν πιο εύκολα.Φιλικά,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Εάν 'εγινε όπως το περιγράφετε, γμωρίζω ποιά είναι η κυρία και πολύ σωστά έκανε, που σας έδιωξε από το εξωτερικό μέρος μιάς φουρκέτας.
Φέτος, σταθείτε επάνω στον δρόμο για να σας σημαδέψουν πιο εύκολα.Φιλικά,
'el-em'
Η κυρία έκανε πολύ σωστά,αλλά αν γινόταν ατύχημα εκεί που μας έστελνε,θα ποιούσε τη νήσσα και θα τα έριχνε όλα στους απείθαρχους θεατές.Δείτε κύριε το βίντεο,και πείτε μου αν είναι ασφαλείς οι θεατές που είναι απέναντι από την κάμερα.Εκεί ήμουν κι εγώ στην αρχή,και ήμασταν όλοι σε θέση εκκίνησης δρομέα αν βλέπαμε αμάξι να χάνει τον έλεγχο...
http://www.luz.gr/gallery/image243.htmlΘυμάμαι μια χρονιά στην υπερειδική Αναβήσσου που η ίδια η οργάνωση μας ειχε βάλει να καθόμαστε στο εξωτερικό των στροφών...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Εάν 'εγινε όπως το περιγράφετε, γμωρίζω ποιά είναι η κυρία και πολύ σωστά έκανε, που σας έδιωξε από το εξωτερικό μέρος μιάς φουρκέτας.
Φέτος, σταθείτε επάνω στον δρόμο για να σας σημαδέψουν πιο εύκολα.Φιλικά,
'el-em'
Η κυρία έκανε πολύ σωστά,αλλά αν γινόταν ατύχημα εκεί που μας έστελνε,θα ποιούσε τη νήσσα και θα τα έριχνε όλα στους απείθαρχους θεατές.Δείτε κύριε το βίντεο,και πείτε μου αν είναι ασφαλείς οι θεατές που είναι απέναντι από την κάμερα.Εκεί ήμουν κι εγώ στην αρχή,και ήμασταν όλοι σε θέση εκκίνησης δρομέα αν βλέπαμε αμάξι να χάνει τον έλεγχο...
http://www.luz.gr/gallery/image243.htmlΘυμάμαι μια χρονιά στην υπερειδική Αναβήσσου που η ίδια η οργάνωση μας ειχε βάλει να καθόμαστε στο εξωτερικό των στροφών...
Σαφώς - σαφέστατα οι θεατές είναι σε απόλυτα λάθος σημείο συγκεντρωμένοι, αλλά σίγουρα δεν στέκονται εκεί που περιγράψατε με την προηγούμενη δημοσίευση σας.
Ούτε στο εξωτερικό της φουρκέτας θα ήταν ασφαλείς, παρά μόνο στο βουνό επάνω όπως βλέπουμε ακριβώς δεξιά από την κάμερα.
Όσο για το '...ήμασταν όλοι σε θέση εκκίνησης δρομέα αν βλέπαμε αμάξι να χάνει τον έλεγχο' μάλλον πλάκα μας κάνετε!!!Φιλικά,
'el-em'
-
Αυτό το σημείο μας το υπέδειξε η κυρία ως ασφαλές.Και όπως βλέπετε δεν ήταν ασφαλές.Το σημείο που αρχικά καθόμασταν,ήταν μπροστά από την κορδέλα που φαίνεται στη φωτογραφία http://www.luz.gr/gallery/image28.html,στο βάθος,και είχε την απαίτηση να πάμε πίσω από την κορδέλα.Πίσω από την κορδέλα,απλώς δε βλέπεις τίποτα
Όσο για το '...ήμασταν όλοι σε θέση εκκίνησης δρομέα αν βλέπαμε αμάξι να χάνει τον έλεγχο' μάλλον πλάκα μας κάνετε!!!
Όχι δεν κάνω πλάκα.Με όσους συζήτησα,και με μια ομάδα φωτογράφων που ειχαν έρθει από την Αυστρία για τον αγώνα,ήταν πολύ ανήσυχοι για το σημείο εκείνο και για το πόσο ασφαλείς ήταν.Σίγουρα θα επιχειρούσαμε να βγούμε από το σημείο εκείνο αν βλέπαμε ένα αμάξι να χάνει το φρενάρισμα...Αν προλαβαίναμε,είναι άλλο θέμα...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Αυτό το σημείο μας το υπέδειξε η κυρία ως ασφαλές.Και όπως βλέπετε δεν ήταν ασφαλές.Το σημείο που αρχικά καθόμασταν,ήταν μπροστά από την κορδέλα που φαίνεται στη φωτογραφία http://www.luz.gr/gallery/image28.html,στο βάθος,και είχε την απαίτηση να πάμε πίσω από την κορδέλα.Πίσω από την κορδέλα,απλώς δε βλέπεις τίποταΌσο για το '...ήμασταν όλοι σε θέση εκκίνησης δρομέα αν βλέπαμε αμάξι να χάνει τον έλεγχο' μάλλον πλάκα μας κάνετε!!!
Όχι δεν κάνω πλάκα.Με όσους συζήτησα,και με μια ομάδα φωτογράφων που ειχαν έρθει από την Αυστρία για τον αγώνα,ήταν πολύ ανήσυχοι για το σημείο εκείνο και για το πόσο ασφαλείς ήταν.Σίγουρα θα επιχειρούσαμε να βγούμε από το σημείο εκείνο αν βλέπαμε ένα αμάξι να χάνει το φρενάρισμα...Αν προλαβαίναμε,είναι άλλο θέμα...
Το γνωρίζω το σημείο και όντως έπρεπε να στέκεστε πίσω από την κορδέλα. Εάν δεν βλέπατε, τότε θα έπρεπε να στέκεστε στην πλαγιά ανάμεσα στα δέντρα, αριστερά από το τσιμέντο με το 'Bettega', η να επιλέγατε άλλο σημείο.
Το σημείο πάντως που φαίνεται στο video ότι στεκόσασταν, είναι το χειρότερο από όλα.
Εγώ (όπως και φέτος) πετούσα με το ελικόπτερο της οργάνωσης που έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των θεατών και μου ζητήθηκε να επέμβω στο σημείο πρίν αρχίσει το πρώτο σκέλος. Εάν φεύγοντας από το σημείο υπήρχε η εικόνα που φαίνεται στο video να είστε βέβαιος ότι η Ε.Δ. δεν θα είχε γίνει.
Το θέμα βέβαια είναι οι φίλαθλοι να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να κοροιδεύουν την οργάνωση γιατί ουσιαστικά κοροιδεύουν τον εαυτό τους. Πιστεύει κανείς ότι θέλουμε να σας δυσκολέψουμε να ευχαριστηθειτε τον αγώνα ? Για την δική σας ασφάλεια φροντίζουμε και η αντιμετώπιση είναι αυτή που φαίνεται στις σκηνές που δημοσιεύσατε. Ο κύριος αρακτός στην πολυθρόνα του ακριβώς στο εξωτερικό της φουρκέτας, να απολαμβάνει το θέαμα και ο άλλος σκημένος να προσπαθεί να αποθανατήσει τον προφυλακτήρα που θα του διαλύσει τα πόδια !!!.
Μην παραπονεθεί κανείς, εαν ακυρωθεί κάποια Ε.Δ. φέτος λοιπόν.
Κοινή λογική χρειάζεται και μόνον.
Όσο για την λογική 'μόλις δω κάποιο αυτοκίνητο να χάνει τα φρένα του, θα τρέξω' πρέπει να είσαστε πολύ άσχετος για να την υποστηρίζετε, το ίδιο και οι Αυστριακοί που αναφέρατε. Ούτε κιχ δεν θα προλάβετε να κάνετε σας πληροφορώ.Φιλικά,
'el-em'
-
Καταρχήν,για να ξεκινήσω την απάντησή μου,πόσο άσχετος είμαι ή δεν είμαι,δεν μπορείτε να το κρίνετε από τα γραφόμενά μου,σε ένα φόρουμ και σε ένα θέμα.Και καλό θα είναι οι χαρακτηρισμοί αυτοί να λείπουν,δημιουργούν κακό κλίμα...
Δεν είμαι κανά παιδάκι που ενθουσιάζεται τόσο ώστε να μην ενδιαφέρεται για την ασφάλεια του προκειμένου να πάρει μια 'καλή' φωτογραφία.Το 1996 στην Παναγιά Ευαγγελίστρια,έκανα τη μαλακία μου.Πρώτη φορά,ευτυχώς δε μου στοίχισε,αλλά κατάλαβα πολύ καλά το λάθος μου και στο επόμενο αυτοκίνητο ειχα φύγει από το επικίνδυνο σημείο που καθόμουν,σε μια αριστερή κλειστή στροφή.Παρακολουθώ το Ακρόπολις από το 1992.Σίγουρα δεν είμαι ο πιο 'έμπειρος' θεατής,και ούτε διεκδικώ τέτοιο τίτλο.Ποτέ μα ποτέ,δεν έχω αγνοήσει υποδείξεις για θέμα ασφαλείας,αν και μου έχουν γίνει μόνο 2 φορές,διότι μόνο 2 φορές καθόμουν σε λάθος σημείο.Η μία στο Δροσοχώρι,και η άλλη το 2011 στην Ελάτια,όπου από το ελικόπτερο και τις δύο φορές μου ζητήθηκε να ανέβω λίγα μέτρα από το σημείο.Και ορθώς διότι και στα δύο το αυτοκίνητο πάταγε στο σημείο που καθόμουν.Έχω λογομαχήσει πολλές φορές με άτομα που παραβίαζαν τους οριοθετημένους ασφαλείς (;) χώρους για να βγάλουν με το κινητό φωτογραφία.Διότι είμαι από τους πρώτους που δε θέλω να πάω άδικα σε μια Ε.Δ,να ακυρωθεί για τέτοιο λόγο και να έχω πληρώσει σε βενζίνη,διόδια,κλπ ένα μεγάλο ποσό,κι επί πλέον να έχω εκνευριστεί.Αλλά αυτό που είδα πέρσι,ήταν στα όρια του γελοίου.Από το σημείο του fly μέχρι το σημείο που τελικά κάθισα,ήταν όλο οριοθετημένο ως επικίνδυνο και απαγορευμένο για θεατές.Δεν υπήρχε απολύτως κανένα σημείο να κάτσεις να δεις τον αγώνα.Ο αγώνας γίνεται για τον κόσμο.Η ύπαρξη του κόσμου καθορίζει τα κέρδη από τους χορηγούς και τα κέρδη των χορηγών από τις διαφημίσεις.Όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να δει ο κόσμος τον αγώνα ή θα παρανομήσει ή θα φύγει.Αν ήξερα πώς θα ήταν η Ε.Δ 'Άγιος Ιωάννης' σίγουρα δε θα πήγαινα.Να κάτσω σε ένα σημείο 100+μ από το δρόμο,και να βλέπω με κιάλια τ'αμάξια,δεν έχει,για μένα,κανένα νόημα.Αν μια Ε.Δ δεν είναι ασφαλής για τον κόσμο,ας μη γίνει.Ας αντικατασταθεί με κάποια άλλη.Η Κλένια-Μυκήνες,ήταν στο σημείο που κάθισα και στο κομμάτι που περπάτησα τουλάχιστον,ασφαλέστατη,και δίπλα στο δρόμο.Ευχαριστιόσουν τον αγώνα.Ένιωθες το αμάξι δίπλα σου.Και με ασφάλεια.
Για να κλείσω,εγώ σαν φίλαθλος του ράλι θέλω να βλέπω στροφές σαν την παρακάτω.Με κόσμο.Ασφαλή κι ενθουσιώδη,δίπλα στο αμάξι όμως,και όχι αποστειρωμένο.Αλλιώς το βλέπω το βράδυ στο Eurosport
http://www.luz.gr/gallery/image246.html -
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Καταρχήν,για να ξεκινήσω την απάντησή μου,πόσο άσχετος είμαι ή δεν είμαι,δεν μπορείτε να το κρίνετε από τα γραφόμενά μου,σε ένα φόρουμ και σε ένα θέμα.Και καλό θα είναι οι χαρακτηρισμοί αυτοί να λείπουν,δημιουργούν κακό κλίμα...Δεν είμαι κανά παιδάκι που ενθουσιάζεται τόσο ώστε να μην ενδιαφέρεται για την ασφάλεια του προκειμένου να πάρει μια 'καλή' φωτογραφία.Το 1996 στην Παναγιά Ευαγγελίστρια,έκανα τη μαλακία μου.Πρώτη φορά,ευτυχώς δε μου στοίχισε,αλλά κατάλαβα πολύ καλά το λάθος μου και στο επόμενο αυτοκίνητο ειχα φύγει από το επικίνδυνο σημείο που καθόμουν,σε μια αριστερή κλειστή στροφή.Παρακολουθώ το Ακρόπολις από το 1992.Σίγουρα δεν είμαι ο πιο 'έμπειρος' θεατής,και ούτε διεκδικώ τέτοιο τίτλο.Ποτέ μα ποτέ,δεν έχω αγνοήσει υποδείξεις για θέμα ασφαλείας,αν και μου έχουν γίνει μόνο 2 φορές,διότι μόνο 2 φορές καθόμουν σε λάθος σημείο.Η μία στο Δροσοχώρι,και η άλλη το 2011 στην Ελάτια,όπου από το ελικόπτερο και τις δύο φορές μου ζητήθηκε να ανέβω λίγα μέτρα από το σημείο.Και ορθώς διότι και στα δύο το αυτοκίνητο πάταγε στο σημείο που καθόμουν.Έχω λογομαχήσει πολλές φορές με άτομα που παραβίαζαν τους οριοθετημένους ασφαλείς (;) χώρους για να βγάλουν με το κινητό φωτογραφία.Διότι είμαι από τους πρώτους που δε θέλω να πάω άδικα σε μια Ε.Δ,να ακυρωθεί για τέτοιο λόγο και να έχω πληρώσει σε βενζίνη,διόδια,κλπ ένα μεγάλο ποσό,κι επί πλέον να έχω εκνευριστεί.Αλλά αυτό που είδα πέρσι,ήταν στα όρια του γελοίου.Από το σημείο του fly μέχρι το σημείο που τελικά κάθισα,ήταν όλο οριοθετημένο ως επικίνδυνο και απαγορευμένο για θεατές.Δεν υπήρχε απολύτως κανένα σημείο να κάτσεις να δεις τον αγώνα.Ο αγώνας γίνεται για τον κόσμο.Η ύπαρξη του κόσμου καθορίζει τα κέρδη από τους χορηγούς και τα κέρδη των χορηγών από τις διαφημίσεις.Όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να δει ο κόσμος τον αγώνα ή θα παρανομήσει ή θα φύγει.Αν ήξερα πώς θα ήταν η Ε.Δ 'Άγιος Ιωάννης' σίγουρα δε θα πήγαινα.Να κάτσω σε ένα σημείο 100+μ από το δρόμο,και να βλέπω με κιάλια τ'αμάξια,δεν έχει,για μένα,κανένα νόημα.Αν μια Ε.Δ δεν είναι ασφαλής για τον κόσμο,ας μη γίνει.Ας αντικατασταθεί με κάποια άλλη.Η Κλένια-Μυκήνες,ήταν στο σημείο που κάθισα και στο κομμάτι που περπάτησα τουλάχιστον,ασφαλέστατη,και δίπλα στο δρόμο.Ευχαριστιόσουν τον αγώνα.Ένιωθες το αμάξι δίπλα σου.Και με ασφάλεια.
Για να κλείσω,εγώ σαν φίλαθλος του ράλι θέλω να βλέπω στροφές σαν την παρακάτω.Με κόσμο.Ασφαλή κι ενθουσιώδη,δίπλα στο αμάξι όμως,και όχι αποστειρωμένο.Αλλιώς το βλέπω το βράδυ στο Eurosport
http://www.luz.gr/gallery/image246.htmlΑγαπητέ,
Όσο αφορά τον χαρακτηρισμό 'άσχετος' αναγνωρίζω ότι είναι βαρύς, αλλά όταν γράφετε ότι 'εαν κάποιος αγωνιζόμενος χάσει τα φρένα, θα αρχίσω να τρέχω ..... ' πως αλλιώς να σας χαρακτηρίσω ?
Όσο αφορά το θέμα του Αγιου Ιωάννη τωρα, εάν η Οργάνωση είχε κρίνει ότι τα τελευταία 500 η ακόμη και 700 μέτρα ήταν επικίνδυνα για τους θεατές, καλώς είχε βάλει κορδέλες. Για την προστασία θεατών σαν και εσάς το είχε κάνει, ώστε να γυρίσετε όλοι σπίτια σας και να μη κινδυνεύσει και ο αγώνας. Οι αγώνες, αγαπητέ μου, προτίστως γίνονται για τους αγωνιζόμενους (και όχι για τους θεατές όπως αναφέρατε) και για τις ομάδες που , επενδύουν, ξοδεύουν και συμμετέχουν.
Εάν κάποιο κομμάτι είναι επικίνδυνο για τους θεατές και χαρακτηρίζεται σαν απαγορευτικό, οι θεατές οφείλουν είτε να πειθαρχίσουν είτε να επιλέξουν κάποιο άλλο κομμάτι. Οι διαδρομές σίγουρα δεν επιλέγονται με τα κριτίρια που εσείς πρεσβεύετε. Οι διαδρομές επιλέγονται απο την Οργάνωση προτίστως με κριτίρια καταλληλότητος για τον εκάστοτε αγώνα, αγωνιστικού και οδηγικού ενδιαφέροντος και δευτερευόντως άνετης παρακολούθησης από τους τόσο απαραίτητους θεατές.
Για τους πιο πάνω λόγους, θα σας πρότεινα να κάνετε μια πιο προσεκτική επιλογή στο φετεινό σας πρόγραμμα παρακολούθησης, όπως κάνουν όλοι οι συνειδητοποιημένοι θεατές.
Όσο αφορά την εικόνα που δημοσιεύσατε με τον Colin στο Δίστομο, παγκοσμίως τέτοιου είδους ελευθερίες έχουν περάσει ανεπιστρεπτή στην ιστορία. Αποκλείεται την σήμερον ημέρα να ξεκινήσει Ε.Δ. με τον κόσμο σε τέτοια σημεία. Εάν επιμένετε ότι θέλετε να παρακολουθείτε αγώνα ραλλύ από τέτοιες θέσεις επάνω στον δρόμο, καλύτερα να δείτε τον αγώνα απο το Eurosport.
Ούτε ο αγώνας και οι όποιες επιτρεπτές ελευθερίες σας κάνουν, ούτε εσείς κάνετε στον αγώνα.Φιλικά,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Οι αγώνες, αγαπητέ μου, προτίστως γίνονται για τους αγωνιζόμενους (και όχι για τους θεατές όπως αναφέρατε) και για τις ομάδες που , επενδύουν, ξοδεύουν και συμμετέχουν.Όταν είχε μπει πρώτη φορά στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος το Ράλι Κύπρου,ο Luis Moya είχε δηλώσει: 'Ράλι στην Κύπρο;Πόσα αυτοκίνητα πουλάει η FORD στην Κύπρο;'.Από αυτή τη δήλωση και μόνο φαίνεται για ποιον γίνονται οι αγώνες.Γιατί να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά μια εταιρεία να διαφημιστεί σε ένα αμάξι όταν δε θα τη δει κανείς;Οι αγωνιζόμενοι πώς θα πάρουν λεφτά από τα εργοστάσια αν δεν διαφημίζονται σε κόσμο;
Τέλος εδώ από μένα.Πάντως,προσέξτε στην οργάνωση να δώσετε οδηγίες στους κριτές να μην κάνουν διακρίσεις.Όχι ο κολλητός με το iphone εκτός κορδέλας και το κορόιδο (εγώ στην προκειμένη περίπτωση) να βλέπω την κεφάλα του επειδή πειθάρχεισα.Διότι αυτό το φαινόμενο το είδα στους Αγίους Θεοδώρους το 2011.Εκτός αν ο κολλητός του κριτή έχει καμιά ασπίδα σαν αυτή στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. -
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Οι αγώνες, αγαπητέ μου, προτίστως γίνονται για τους αγωνιζόμενους (και όχι για τους θεατές όπως αναφέρατε) και για τις ομάδες που , επενδύουν, ξοδεύουν και συμμετέχουν.
Όταν είχε μπει πρώτη φορά στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος το Ράλι Κύπρου,ο Luis Moya είχε δηλώσει: 'Ράλι στην Κύπρο;Πόσα αυτοκίνητα πουλάει η FORD στην Κύπρο;'.Από αυτή τη δήλωση και μόνο φαίνεται για ποιον γίνονται οι αγώνες.Γιατί να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά μια εταιρεία να διαφημιστεί σε ένα αμάξι όταν δε θα τη δει κανείς;Οι αγωνιζόμενοι πώς θα πάρουν λεφτά από τα εργοστάσια αν δεν διαφημίζονται σε κόσμο;
Τέλος εδώ από μένα.Πάντως,προσέξτε στην οργάνωση να δώσετε οδηγίες στους κριτές να μην κάνουν διακρίσεις.Όχι ο κολλητός με το iphone εκτός κορδέλας και το κορόιδο (εγώ στην προκειμένη περίπτωση) να βλέπω την κεφάλα του επειδή πειθάρχεισα.Διότι αυτό το φαινόμενο το είδα στους Αγίους Θεοδώρους το 2011.Εκτός αν ο κολλητός του κριτή έχει καμιά ασπίδα σαν αυτή στα ηλεκτρονικά παιχνίδια.Τέλος και από εμένα.
Εάν σας τύχει κάτι αντίστοιχο με τους Αγ. Θεοδώρους του 2011, σημειώστε το σημείο και το όνομα του κριτού σας παρακαλώ.Φιλικά,
'el-em'
-
Λιγο 'αντικρουομενη' απαντηση..
ο αγωνας 'γινεται πρωτιστως για τους αγωνιζομενους' ή για για 'τους τοσο απαραιτητους θεατες'....???
προφανως οι χορηγοι πληρωνουν να 'εμφανιζονται'μονο μεσω φωτό/video κι οχι απευθειας 'επαφης'...
Η απολυτη ασφαλεια = κανενας θεατης - μονο κάμερες.....
Αυτο επιδιοκεται ??( προσοχη με 'αι' κι οχι με 'ε' - προς αποφυγη παρεξηγησεων....)
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Λιγο 'αντικρουομενη' απαντηση..ο αγωνας 'γινεται πρωτιστως για τους αγωνιζομενους' ή για για 'τους τοσο απαραιτητους θεατες'....???
προφανως οι χορηγοι πληρωνουν να 'εμφανιζονται'μονο μεσω φωτό/video κι οχι απευθειας 'επαφης'...
Η απολυτη ασφαλεια = κανενας θεατης - μονο κάμερες.....
Αυτο επιδιοκεται ??( προσοχη με 'αι' κι οχι με 'ε' - προς αποφυγη παρεξηγησεων....)
Εάν διαβάσετε όλα τα ανωτέρω, θα διαμορφώσετε την απάντηση στο ερώτημα σας.
Σαφώς και θέλουμε θεατές στα βουνά, αλλα πειθαρχημένους θεατες, οι οποίοι δεν θα δημιουργούν επι πλέον προβλήματα σε βάρος του αγώνα.
Θεατές που με το 'έτσι θέλω' στέκονται στα σημεία που έδειξε ο κ. downhill, δεν τους θέλουμε.Φιλικά,
'el-em'
-
Το εσωτερικό της στροφής μας υποδείχτηκε από την κυρία της ασφάλειας ως ασφαλές και πήγαμε.Δεν πήγαμε 'με το έτσι θέλω'.Ο κόσμος αρχικά καθόταν εκεί που είναι η ζιγκζαγκ γραμμη που σχεδίασα.Και μας είπαν ή θα πάτε πίσω από την κορδέλα,3-4μ πιο μέσα δηλαδή ή πηγαίνετε απέναντι,εκεί που είναι ο κύκλος.Γι'αυτό πήγα εκεί.Δεν είμαι μαλάκας να πήγαινα μόνος μου,για να διακοπεί η Ε.Δ και να έχω κάνει 150χλμ άδικα.Και αυτό έγινε πολύ πριν περάσει ο πλοηγός 00,άρα και πολύ πριν περάσει το ελικόπτερο.Άρα μας είδατε εκεί.Και λέω ξανά,ότι το σημείο στον κύκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το σημείο της ζιγκ ζαγκ γραμμής,απέναντι.
-
Κυριε 'Ελ-Εμ' καλημερα.
Ισως και κακως παρενεβην επι του συγκεκριμενου μια που το σχολιο ηταν περισσότερο μια γενική θεωρηση επι του θεματος και οχι συγκεκριμενα του Ακροπολις, εννοοντας οτι 'με τουτα και με κεινα' ο κοσμος τελικά εχει φυγει απο τις ειδικές, κατι που αν θελουμε να παμε στο αλλο ακρο 'αιτιαζει' ( προσοχη στα εισαγωγικά ) γιατι υπηρχαν 6-7 εργοστασια και αλλες τοσες κρυφο-εργοστασιακές ιδιωτικές ομαδες την εποχη των 'ανθρωπομπαριερων' ενω σημερα εχουμε... ενα?? δυο???
Αλλα και παλι,
Δεν αφορά συγκεκριμενα το Ακροπολις οποτε και παλι συγνωμη για την αστοχη σοσν αφορα το τοπικ παρεμβαση.( προφανως και δεν προκρεινω την ιδεα της ανθρωπομπαριερας!!! Αλλα... μεταξη του ασπρου και του μαυρου υπαρχουν και..... αλλες 50 αποχρωσεις!! )
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Το εσωτερικό της στροφής μας υποδείχτηκε από την κυρία της ασφάλειας ως ασφαλές και πήγαμε.Δεν πήγαμε 'με το έτσι θέλω'.Ο κόσμος αρχικά καθόταν εκεί που είναι η ζιγκζαγκ γραμμη που σχεδίασα.Και μας είπαν ή θα πάτε πίσω από την κορδέλα,3-4μ πιο μέσα δηλαδή ή πηγαίνετε απέναντι,εκεί που είναι ο κύκλος.Γι'αυτό πήγα εκεί.Δεν είμαι μ@λ@κ@ς να πήγαινα μόνος μου,για να διακοπεί η Ε.Δ και να έχω κάνει 150χλμ άδικα.Και αυτό έγινε πολύ πριν περάσει ο πλοηγός 00,άρα και πολύ πριν περάσει το ελικόπτερο.Άρα μας είδατε εκεί.Και λέω ξανά,ότι το σημείο στον κύκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το σημείο της ζιγκ ζαγκ γραμμής,απέναντι.Εάν σας επέδειξε η κυρία της ασφάλειας να σταθείτε στο σημείο του κύκλου, τότε εκ μέρους της θα σας ζητήσω συγνώμη που σας εξέθεσε σε κίνδυνο. Εάν στεκόσασταν στο σημείο της γραμμής ζιγκ - ζακ δεν διατρέχατε κανέναν απολύτως κίνδυνο. Ο ηλίθιος κύριος που φαίνεται με την πολυθρόνα του εμπρός από τις μπαριέρες, είναι ο τύπος του θεατή που θέλουμε να βλέπει τον αγώνα από το Eurosport.
Στην αρχική σας περιγραφή, γράψατε ότι η κυρία της ασφάλειας σας μετακίνησε από το εξωτερικό μιάς φουρκέτας και σας τοποθέτησε στο εσωτερικό. Μέχρι εδώ μου ακούστηκε λογική η κίνηση της. Τελέιως άλλο πράγμα αυτό που γράψατε όμως από αυτό που δείξατε με τις σημερινές φωτό.Φιλικά,
'el-em'
-
Του τύπου με την καρέκλα του την είπα κι εγώ,αλλά μου απάντησε 'αυτοί που ακολουθούν δεν είναι τόσο γρήγοροι...'Δυστυχώς δεν ήταν κανένας της ασφάλειας εκεί...Μόνο ένα πυροσβεστικό όχημα πίσω από την κορδέλα.
Κι εμένα η ένστασή μου ήταν σε τι θα ωφελούσε αν πηγαίναμε 3-5 μέτρα πιο πίσω,αφού δεν είχε κάποιο ανάχωμα ή μπαριέρα να κόψει τη φόρα και πίσω από την κορδέλα θα μας έπαιρνε παραμάζωμα.Στο κέντρο ήταν το πρόβλημα.Αλλά εκεί μας είπε,εκεί πήγα... -
Ρε τον κανεις τον ελληνα καλα εχω δει γκομενα να περναει το δρομο καθετα μετα τη κορνα στο τελαιυταιο wrc acropolis στην κορινθια να κοβει κανονικα τον οδηγο για να μην την πατησει αμα βρω το βιντεο θα το ανεβασω
Γενικα πασχουμε απο οργανωση ειχα απογοητευθει τελειως απο εκκινηση στο ζαπειο 5-6 σκηνες με αναμνυστικα μλκιες
και τιποτε αλλο ισως καλως χααμε το ακροπολις και λυπαμαι που το λεω.
Δηλαδη ο φιλος μπορει να μην εμποδιζει τπτ αλλα την αλλη δεν της εκοψαν τον κωλο με κανενα προστιμο που περασε το δρομο! -
Ξερι κανενας πως μπορουμε να ανεβασουμε βιντεο;
-
Το video είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο?
Ραλι Ακρόπολις 2015