Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 139
    • 140
    • 110 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diversion last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Αν δεν ειναι χαμηλωμενο, ειναι μια χαρα τα excel-g.

      Όχι το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο.. Όπως το πήρα έτσι το άφησα, μαμα.

      Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο θα μου στοιχίσει με την εργασία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Εργασια με ευθυγραμμιση μαζι γυρω στο 80-100αρι ειναι το φυσιολογικο. Σαν ανταλλακτικα γυρω στα 200. Κοιτα και μονος σου στο onparts.gr, parts.gr, misterauto.gr, maxxparts.gr να παρεις μυρωδια.

        Πολυ σημαντικο οταν κατεβασει τα αμορτισερ να δειτε τα top mount , συνηθως καθονται με τα χρονια τα λαστιχακια και κανουν πολλους υποκοφους ηχους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          diversion last edited by

          80-100 μόνο η εργασία και ευθυγράμμιση έτσι; χώρια τα αμορτισέρ που θα βάλω;;
          Σε ευχαριστώ και για τα σίτε, τα κοιτάζω τώρα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Παρε προσφορες ετσι? Μην δενεις αυτα που σου λεω. Μπορει να ακουσεις τιμες αλλοκοτες απο 60 ευρω κομπλε που ειναι μια απροσμενα φθηνη τιμη εως και 150 ευρω να θελει να βγαλει τα σπασμενα της εβδομαδας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              diversion last edited by

              Αα μάλιστα κατάλαβα. Έγινε φίλε μου, θα ρωτήσω να δω πόσο θα μου πάει σε όλα τα συνεργεία την περιοχής μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cson last edited by

                Ποιο ειναι το συμπτωμα των πεσμενων ελατηριων αναρτησης? Οταν το αμαξι συνεχιζει την ταλαντωση επειτα απο καποια βυθιση του δρομου παιζει να ειναι απο ελατηρια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  Ποιο ειναι το συμπτωμα των πεσμενων ελατηριων αναρτησης? Οταν το αμαξι συνεχιζει την ταλαντωση επειτα απο καποια βυθιση του δρομου παιζει να ειναι απο ελατηρια?

                  αυτο ειναι απο αμορτισερ, με πεσμενα ελατηρια το αυτοκινητο καπου θα γερνει οταν ειναι ακινητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cson last edited by

                    Μπορει κανεις να μου βρει τον κωδικο 633835 της καγιαμπα? Δεν υπαρχει στον επισημο καταλογο της kyb. Επισης για το ιδιο αμαξι (skoda favorit) δινουν 10 ευρω φθηνοτερα τον κωδικο 333835. Δεν βγαινει ενας τυπος για αυτο το αμαξι? Ηλια τα φωτα σου αν μπορεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Μπορει κανεις να μου βρει τον κωδικο 633835 της καγιαμπα? Δεν υπαρχει στον επισημο καταλογο της kyb. Επισης για το ιδιο αμαξι (skoda favorit) δινουν 10 ευρω φθηνοτερα τον κωδικο 333835. Δεν βγαινει ενας τυπος για αυτο το αμαξι? Ηλια τα φωτα σου αν μπορεις.

                      Υπαρχει στον καταλογο http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp διαλεγεις μαρκα μοντελο και πας search, ολα απο οτι καταλαβα τα ιδια παιρνουν

                      Οι περιγραφες στον καταλογο ειναι (εκανα συντμησεις) ως εξης, νομιζω προφανεις οι διαφορές:

                      333835...KYB Excel-G...** Front** Axle, Twin-Tube, Gas Pressure, Suspension Strut
                      341800...KYB Excel-G...Rear Axle, Twin-Tube, Top pin, Bottom eye, Gas Pressure

                      633835...KYB Premium...** Front **Axle, Oil Pressure, Suspension Strut
                      441800...KYB Premium...Rear Axle, Oil Pressure, Top pin, Bottom eye

                      Ελπιζω να απαντω στην ερωτηση σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Μπορει κανεις να μου βρει τον κωδικο 633835 της καγιαμπα? Δεν υπαρχει στον επισημο καταλογο της kyb. Επισης για το ιδιο αμαξι (skoda favorit) δινουν 10 ευρω φθηνοτερα τον κωδικο 333835. Δεν βγαινει ενας τυπος για αυτο το αμαξι? Ηλια τα φωτα σου αν μπορεις.

                        αν θυμαμαι σωστα εχουν μια διαφορα στη διαμετρο της βιδας που βιδωνει το αμορτισερ απο κατω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cson last edited by

                          Ωραιοι. Βρε trident που τα βρηκες ? Στο kyb.com στον online καταλογο δεν εχει skoda. Ουτε χτυπωντας τον κωδικο στην αναζητηση το βρηκα.
                          Τεσπα, λεει το ενα ειναι αερος και το αλλο λαδιου. Τι να ειναι καλυτερο?

                          Edit

                          Τελικα στο ευρωπαικο site της kyb βρηκα οτι υπαρχουν σε ΟΕΜ kyb δυο τυποι, τα γνωστα σε ολους excle-g και η σειρα premium. Τα μεν ειναι αερος και τα δε ειναι λαδιου. Ποια σειρα ειναι καλυτερη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            τα αερος λαδιου ειναι καλυτερα για καθημερινη χρηση, κατα καποιο τροπο προσαρμοζονται στην γρηγορη οδηγηση ή στο δρομο με συνεχεις ανωμαλιες και γινονται λιγο σκληροτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cson last edited by

                              Στη προκειμενη περιπτωση ποια απο τις δυο σειρες ειναι αερος-λαδιου δηλαδη διπλης ενεργειας? Το ενα λεει αερος σκετο και το αλλο λαδιου σκετο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Στη προκειμενη περιπτωση ποια απο τις δυο σειρες ειναι αερος-λαδιου δηλαδη διπλης ενεργειας? Το ενα λεει αερος σκετο και το αλλο λαδιου σκετο.

                                Όλα είναι διπλής ενέργειας, πάνω - κάτω το έμβολο, το αέριο ( άζωτο χαμηλής πίεσης ) είναι για την αποφυγή δημιουργίας φυσαλίδων στο λάδι όταν το αμορτισέρ κινείται συναχώς με μεγάλη ταχύτητα ( πχ ανώμαλος δρόμος )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  αμορτισερ χωρις λαδι δεν γινετε, απλα τα λενε και καλα σκετα αερος αλλα ειναι αερος-λαδιου.
                                  τα υπολοιπα σωστα τα ειπε ο Παναγιωτης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                                    Ωραιοι. Βρε trident που τα βρηκες ? Στο kyb.com στον online καταλογο δεν εχει skoda. Ουτε χτυπωντας τον κωδικο στην αναζητηση το βρηκα.
                                    Τεσπα, λεει το ενα ειναι αερος και το αλλο λαδιου. Τι να ειναι καλυτερο?

                                    Edit

                                    Τελικα στο ευρωπαικο site της kyb βρηκα οτι υπαρχουν σε ΟΕΜ kyb δυο τυποι, τα γνωστα σε ολους excle-g και η σειρα premium. Τα μεν ειναι αερος και τα δε ειναι λαδιου. Ποια σειρα ειναι καλυτερη?

                                    Τι που τα βρηκα, αφου σου εβαλα λινκ που θα τα βρεις και σου εβαλα και κωδικους.

                                    Γενικα, ψαχνε στους Ευρωπαϊκους καταλογους για Ευρωπαϊκα μοντελα ή Ασιατικά μοντελα που κυκλοφορουν Ευρωπη, οι παγκοσμιοι καταλογοι (συνηθως αυτο σημαινει Αμερική) δεν τα εχουν ολα ή τα εχουν με διαφορετικο ονομα. Σε καποιους καταλογους το δικο μου πχ δεν αναφερεται σαν Accent LC αλλα σαν Excel LC.

                                    Τα τμηματα μαρκετινγκ λενε τα εξης:

                                    SHOCK ABSORBERS: EXCEL-G
                                    Twin tube gas shock absorbers, struts and cartridges.

                                    Patented valving plus pressurized nitrogen gas account for riding comfort and, at the same time, dramatically reduce the aeration or foaming that commonly occur in shock absorber and cause its performance to start fading, even after only a few minutes in operation.

                                    • Restores OE performance
                                    • One way anti-foaming valve reduces foaming and performance fade
                                    • Three stage dual valving
                                    • Teflon coated piston valve
                                    • Seamless inner cylinder and eye ring, no leaks
                                    • Bonded bushings and sleeves
                                    • Hard chromed piston rod

                                    SHOCK ABSORBERS: PREMIUM
                                    Oil shock absorbers, struts and cartridges.

                                    Because it is factory assembled and factory exact, your customers can expect its built-in performance features to consistently deliver better-than-new road control and riding comfort.

                                    Premium is specially designed to compensate for the accumlated wear and tear on other parts of the suspension system. So it will provide a better ride and better steering.

                                    • Economical replacement for OE
                                    • Three stage dual valving
                                    • Multi lip oil seal
                                    • Teflon coated piston valve
                                    • Hard chromed piston rod

                                    Αμα βγει ακρη, ενημερωστε και εμενα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                      αμορτισερ χωρις λαδι δεν γινετε, απλα τα λενε και καλα σκετα αερος αλλα ειναι αερος-λαδιου.
                                      τα υπολοιπα σωστα τα ειπε ο Παναγιωτης.

                                      Δεν υπάρχουν τώρα, είχες προλάβει τα αμορτισέρ του -1940-50 που είχαν τα Austin και Opel και όλα εκείνης της εποχής και ήταν τριβής με βραχίονα και δίσκους ?
                                      Εμείς οι παλαιότεροι που ζήσαμε μέχρι τα τέλη του 1960 έστω και σαν παιδάκια που είμασταν με κοντά παντελόνια στα συνεργεία τα αυτοκίνητα εκείνα τα θυμόμαστε ακόμα φίλε Ηλία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        που να τα προλαβω μαστορα μου το 1969 ηρθα στον κοσμο, βαλε και μια 15ετια ακομα μεχρι να αρχισω να ασχολουμε με το αθλημα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                          που να τα προλαβω μαστορα μου το 1969 ηρθα στον κοσμο, βαλε και μια 15ετια ακομα μεχρι να αρχισω να ασχολουμε με το αθλημα

                                          Έχεις αρχαιολογικές τεχνικές ελλείψεις, εσείς οι μικροί δεν είσαστε για σοβαρές δουλειές τελικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Οταν σε ενα αμορτισερ εχει φυγει η προστατευτικη φυσουνα του εμβολου προκαλειται προβλημα στο αμορτισερ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 110 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr