-
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτοκίνητο με σύστημα flexride ( συγκεκριμένα opel astra j με το σύστημα sport - tour) , κάπου διάβασα ότι το κόστος για να αλλάξεις τα αμορτισέρ flexride όταν έρθει η ώρα κυμαίνεται στα 2000 - 2500 ευρώ και τα 4. Μήπως δεν διάβασα καλά ;;; Μήπως ήταν παραπλανητικό ;;; Ή μήπως αληθεύει κάτι τέτοιο και θα την πατήσω ;;;;
Όποιος γνωρίζει κάτι θα μου ήταν πολύ χρήσιμο... Ευχαριστώ !!!
-
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτοκίνητο με σύστημα flexride ( συγκεκριμένα opel astra j με το σύστημα sport - tour) , κάπου διάβασα ότι το κόστος για να αλλάξεις τα αμορτισέρ flexride όταν έρθει η ώρα κυμαίνεται στα 2000 - 2500 ευρώ και τα 4. Μήπως δεν διάβασα καλά ;;; Μήπως ήταν παραπλανητικό ;;; Ή μήπως αληθεύει κάτι τέτοιο και θα την πατήσω ;;;;
Όποιος γνωρίζει κάτι θα μου ήταν πολύ χρήσιμο... Ευχαριστώ !!!
-
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτοκίνητο με σύστημα flexride ( συγκεκριμένα opel astra j με το σύστημα sport - tour) , κάπου διάβασα ότι το κόστος για να αλλάξεις τα αμορτισέρ flexride όταν έρθει η ώρα κυμαίνεται στα 2000 - 2500 ευρώ και τα 4. Μήπως δεν διάβασα καλά ;;; Μήπως ήταν παραπλανητικό ;;; Ή μήπως αληθεύει κάτι τέτοιο και θα την πατήσω ;;;;
Όποιος γνωρίζει κάτι θα μου ήταν πολύ χρήσιμο... Ευχαριστώ !!!
-
Τι ειναι αυτα βασικα? Ηλεκτρονικα ρυθμιζομενα?
-
Ναι ... π.χ. όταν έχεις την επιλογή sport σκληρύνονται περισσότερο και σου δίνει πολύ καλύτερα κρατήματα , ενώ στην επιλογή tour χαλαρώνουν και μαλακώνουν ακόμα περισσότερο. Όπως είπες είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα. Αλλά διάβασα ότι το κόστος αλλαγής τους ανέρχεται στα 2000 - 2500 ευρώ γα τα 4 . Και δεν υπάρχουν ιμιτασιον (απ όσο έχω διαβάσει)....Αλλά δεν ξέρω κι αν είναι έγκυρα όσα διάβασα. Γι αυτό και ρωτάω εδώ...
-
Κανε μια ερευνα αγορας αμα θες να σιγουρευτεις, δεν θα βρεις πολλες απαντησεις εδω, αλλα και αν βρεις θα ειναι απο αντιπροσωπεια σε τιμη φαρμακι. Ρωτα στον Κοντολαιμακη που εχει ανταλλακτικα οπελ.
-
Ο χρήστης dondon έγραψε:
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτοκίνητο με σύστημα flexride ( συγκεκριμένα opel astra j με το σύστημα sport - tour) , κάπου διάβασα ότι το κόστος για να αλλάξεις τα αμορτισέρ flexride όταν έρθει η ώρα κυμαίνεται στα 2000 - 2500 ευρώ και τα 4. Μήπως δεν διάβασα καλά ;;; Μήπως ήταν παραπλανητικό ;;; Ή μήπως αληθεύει κάτι τέτοιο και θα την πατήσω ;;;;Όποιος γνωρίζει κάτι θα μου ήταν πολύ χρήσιμο... Ευχαριστώ !!!
Αν συζηταμε για τα ιδια, ριξε μια ματια εδω
Μετά από 90500χλμ στο Astra GTC εξυπακούεται ότι τα μαμά αμορτισέρ (Sachs CDC, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης απόσβεσης) έχουν πέσει αρκετά. To θέμα είναι ότι η αντικατάσταση με όμοια κοστίζει περί τα 1500 ευρώ , ενώ δε μπορ'ω να πω ότι είχα ενθουσιαστεί με τη ρύθμιση sport και τα δούλευα κατά 90% σε νορμάλ (το αμάξι κοπανούσε υπερβολικά στους ελληνικούς δρόμους και η αίσθηση της απόσβεσης ήταν αρκετά απότομη). Οπότε κατά 99% δε θα τα προτιμήσω και θα βάλω συμβατικά με λιγότερα από τα μισά χρήματα (μάξιμουμ 700 ευρώ με περαστικά). Μοιραία θα χάσω την ηλεκτρονική ρύθμιση αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Από επιλογές υπάρχουν τα Koni FSD, KYB Excel G, μαμά Sachs poy φορά το απλό μοντέλο και Bilstein κίτρινα (Β6 Sport). Ζητούμενά μου ασφαλή κρατήματα. Η άνεση έρχεται σε δεύτερη προτεραιότητα, αν και φυσικά αν υπάρχουν αμορτισέρ που εξασφαλίζουν συνδυασμό άνεσης - κρατήματος είναι καλοδεχούμενα. Προσωπικά μάλλον κλείνω προς τα Bilstein. Σε σχέση με τα μαμά Sachs είναι εμφανώς πιο σκληρά; Πείτε μου γνώμες. Ελατήρια θα χρησιμοποιήσω τα ίδια και σε καμία περίπτωση δε θέλω να χαμηλώσω το αμάξι. Ευχαριστώ.
και εδω
Καλημέρα.
Έχω προμηθευτεί εδώ και καιρό μια τετράδα αντίστοιχα με τα μανίσια αμορτισέρ και top mounts για αντικατάσταση των υπαρχόντων (154.000χλμ) και σκεφτόμουν αν θα είχε νόημα επιπρόσθετα να ασχοληθώ ταυτόχρονα και με τα silent blocks σε μπροστά ψαλίδια ή/και στον πίσω ημιάκαμπτο. Το αυτοκίνητο είναι astra H GTC 1.8 του 2005 (κοντεύει 10ετία) με περίπου 154.000.
Το ερώτημα είναι κατά πόσο είναι αναγκαίο να προχωρήσω στην αντικατάσταση όλων ή μέρους των παραπάνω και πόσο εύκολη/δύσκολη διαδικασία είναι η αντικατάστασή τους δεδομένου ότι εφόσον πραγματοποιηθεί θα συνδυαστεί με την αντικατάσταση αμορτισέρ/top mounts που έτσι κι αλλιώς θα γίνει, με ότι αυτό συνεπάγεται για το λύσιμο των επιμέρους εξαρτημάτων και την ευθυγράμμιση.
Το κόστος υλικών που βρίσκω είναι περίπου 100-110 ευρώ για το σύνολο των silent blocks (περίπου 20 ευρώ για κάθε μπροστά ψαλίδι και 70 ευρώ για τα 2 πίσω του ημιάκαμπτου).
Πόσο δύσκολη είναι η αντικατάστασή τους και κατ' επέκταση πόσο κόστος εργασίας να υπολογίσω; Αξίζει περισσότερο να αλλαχτούν τα silent blocks των εμπρος ψαλιδιών ή του πίσω άξονα, αν υποθέσουμε ότι δεν είναι εξίσου αναγκαίο να αλλαχθούν όλα στο σύνολό τους;
Παρακαλώ τη βοήθειά σας παιδιά.
ΕυχαριστώΚαλησπέρα. Χτες προχώρησα στην αντικατάσταση των αμορτισέρ-τοπ μάουντς-μπαράκια αντιστρεπτικής στο αυτοκίνητο. Σήμερα έκανα ταξίδι 175 χλμ κι έκανα μια πρώτη δοκιμή της συμπεριφοράς τους. Σαφώς υπάρχει βελτίωση σε σχέση με πριν (τα παλιά αμορισέρ, Sachs CDC -ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης απόσβεσης- είχαν 156000χλμ και είχαν πέσει αρκετά αλλά όχι τελείως). Για τα πίσω αμορτισέρ μπορώ να πω ότι το αμάξι θυμίζει τη συμπεριφορά που είχε ως καινούριο. Εκεί που προβληματίστηκα είναι ότι ειδικά στο μπροστινό σύστημα παρατήρησα ότι εξακολουθεί να υπάρχει κατά περίπτωση μια σχετική χαλαρότητα-νωθρότητα στις αντιδράσεις του σε πέρασμα από λακούβες, κυματοειδή οδοστρώματα κλπ, σαφώς όχι όπως με τα παλιά, αλλά υπαρκτή. Μου θύμισε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου γύρω στα 3-4 χρόνια του, μεταξύ δηλαδή 50-60.000 χλμ, όπου είχα παρατηρήσει μια πρώτη, όχι σημαντική, αλλά σιθητή, πτώση της απόδοσης απόσβεσης των μαμά αμορτισέρ.
Η αίσθησή μου όπως μου μεταδίδεται στο τιμόνι είναι ότι υπάρχει αφενός μια σχετική χαλαρότητα στην απόσβεση, ακόμα και στην επιλεγμένη ρύθμιση σπορ οδήγησης, και αφετέρου ότι σαν να μην είναι τόσο σφιχτό-απόλυτο συνολικά το σύστημα τροχών-αμορτισέρ-ψαλιδιών-αντιστρεπτικής. Σαν να υπάρχει, πέραν της απόσβεσης των αμορτισέρ καθαυτής, κι ένας ανεπαίσθητος αλλά υπαρκτός τζόγος-παίξιμο της κρεμαγιέρας που φτάνει στο τιμόνι όταν η ανάρτηση λειτουργεί λόγω ανωμαλιών του οδοστρώματος σε στροφές πχ. λες και το μπροστινό σύστημα δεν είναι πλήρως ακλόνητο αλλά παίζει κάτι...
Θεωρητικά θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι σε ακρόμπαρα-μπαλάκια ψαλιδίων, όπου λόγω πολυκαιρίας (10 χρόνια/156000χλμ) έχουν μια άλφα φθορά. Αυτό το τελευταίο αίσθημα τζόγου δεν εμφανίστηκε μετά την αλλαγή των αμορτισέρ αλλά υπήρχε και πριν, τουλάχιστον το τελευταίο 6μηνο, κι απλά περίμενα ότι θα εξαφανιζόταν μετά την αντικατάσταση των μπροστά αμορτισέρ-τοπ μάουντς-μπαράκια ζανφόρ.
Έχετε κάποια εικόνα από ανάλογες περιπτώσεις που θα πρέπει ίσως να εστιάσω;
Να επισημάνω ότι μετά την αλλαγή αμορτισέρ δεν έγινε ευθυγράμμιση από το συνεργείο, καθώς όπως μου είπε ο υπεύθυνος, δεν χρειάζεται, εφόσον δεν έχουν πειραχτεί ακρόμπαρα-ημίμπαρα που επηρεάζουν την γεωμετρία, και το αμάξι δεν έχει ταλαιπωρημένο-χτυπημένο μπροστινό σύστημα. Τουλάχιστον από πλευράς σταθερότητας τιμονιού στην ευθεία ή/και άλλα εμφανή συμπτώματα σχετιζόμενα με ευθυγράμμιση δεν παρατήρησα κάτι στο ταξίδι που έκανα.
Επίσης αμορτισέρ δεν έβαλα τα λεγόμενα γνήσια της Opel (που είναι Sachs) αλλά τα αντίστοιχα Sachs σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή, προφανώς. Τέλος, τα ελαστικά (Bridgestone S001 225/45/R17) είναι κι αυτά στα τελευταία τους, έχοντας σχεδόν 40.000χλμ τα μπροστά κι 60.000χλμ τα πίσω. -
Να μαι κι εγώ! Επειδή έχοντας το προηγούμενης γενιάς Opel Astra H GTC είχα βάλει σαν εξτρά (το 2005) στην παραγγελία το σύστημα ανάρτησης IDS+ που συνοδεύεται από τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, θα σου πω φίλε μου ότι όντως είναι πανάκριβη η τετράδα αυτών των αμορτισέρ (πράγμα που φυσικά ποτέ δεν θα σου πουν στην Opel πριν την αγορά). Στο δικό μου να φανταστείς ότι το κόστος είναι κοντά στα 1800 ευρώ η τετράδα (τιμές ανώτερες λιανικής καταλόγου Opel) που με μια καλή έκπτωση σημαίνει κοντά στα 1500 ευρώ συν τα περαστικά. Για το Astra J φοβάμαι ότι το κόστος θα είναι κατά τι μεγαλύτερο.
Στο δικό μου ήμουν τυχερός (σε εισαγωγικά το τυχερός) γιατί αντίστοιχο τύπο αμορτισέρ παράγει η Sachs (που στο δικό μου αμάξι άλλωστε η ίδια παράγει και τα μαμά), το οποίο με αρκετό ψάξιμο κατάφερα και βρήκα προ 5μήνου σε πολύ καλές τιμές (περίπου 730 ευρώ η τετράδα με τα ταχυδρομικά από μαγαζί ανταλλακτικών του εξωτερικού).
Πιστεύω ότι και για το astra J αργά ή γρήγορα η ίδια εταιρεία θα βγάλει τα ανάλογα αμορτισέρ με αρκετά μικρότερο κόστος από τα μαμά (ιδίως αφότου παρουσιαστεί η επόμενη γενιά astra που αναμένεται τους προσεχείς μήνες).
Γενικά αν θέλεις την άποψη μου, το σύστημα αυτό δεν αξίζει σε καμία περίπτωση αν είναι να αγοράσεις τα αμορτισέρ στην τιμή της Opel, και αξίζει-δεν αξίζει αν τα πάρεις στην τιμή που τα πήρα εγώ.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, και να πάρεις αυτοκίνητο με τέτοιου τύπου αμορτισέρ, να ξέρεις ότι έχεις τη δυνατότητα όταν χρειαστούν αλλαγή να βάλεις καλά συμβατικά αμορτισέρ με αρκετά μικρότερο κόστος (στο δικό μου πχ έβρισκα τα Koni Sport περίπου στα 540 ευρώ η τετράδα). Σε μια τέτοια περίπτωση απλά χάνεις τη δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης από το ανάλογο κουμπί στο ταμπλώ συν το ότι θα σου ανάβει κάποια σχετική ένδειξη βλάβης στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, η οποία πάντως απαλείφεται μέσω του ηλεκτρονικού διαγνωστικού της Opel (δηλώνεται στο σετ απ του αυτοκινήτου ότι δεν υπάρχει ηλεκτρονική ανάρτηση).
Εγώ έκανα πρώτη φορά αλλαγή των μαμά αμορτισέρ στα 156000 χλμ. Θεωρητικά μπορούσα να τα κρατήσω άλλες 10.000-20.000χλμ. Είχαν βέβαια πέσει αρκετά σε απόδοση, απλά δεν ήταν τελείως σκοτωμένα. Το γράφω αυτό γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι κρατάνε παραπάνω από τα ανάλογα απλά σε χλμ. Μάλιστα ένα παιδί στο opel-club ισχυριζόταν ότι τα άλλαξε στα 200.000+ χλμ. -
καλησπέρα θέλω την βοήθεια σας για αλλαγή αμορτισέρ καθώς και εγώ σε αμάξι opel h έχω το sport button και είναι πανάκριβες.
Αλλαγή αμορτισέρ flexride - ΣΟΚ !