-
Ψάχνω μεταχειρισμένο μέχρι 2000 ευρώ και μέχρι 1300 κυβικά. Για κάτι εξαιρετικό μπορώ να ανέβω στα 2500. Θέλω ατρακάριστο αυτοκίνητο, με την έννοια να μην έχει σοβαρό τρακάρισμα. Ένας προφυλακτήρας η μία πόρτα δεν με πειράζει (να έχει επισκευαστεί βέβαια ). Επίσης να έχει έστω μια στοιχειώδη συντήρηση κατά προτίμηση καταγεγραμμενη σε βιβλίο σέρβις η κάτι συναφές. Μοντέλο μετά το 95, μετά το 2000 ακόμα καλύτερα. Δεν με πειράζουν τα χλμ- ίσα ίσα ύποπτα λίγα χλμ τα αξιολογώ αρνητικά. ΟΧΙ matiz, lanos η smart και κατά προτίμηση αυτοκίνητα που βρίσκονται στην Αθήνα. Δεν το βιάζομαι, προτιμώ να περιμένω για κάτι καλύτερο. Ούτως ή άλλως το χρειάζομαι από τον Σεπτέμβριο, οπότε και η αγορά θα γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Αν έχετε κάποιο αξιόλογο, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα να το συζητήσουμε και να το έχω στα υπόψιν. Φωτογραφίες, ανάλυση του ιστορικού ατυχημάτων και συντήρησης, καθώς και ο αριθμός κυκλοφορίας για διασταύρωση μέσω της ασφαλιστικής επιθυμητά.
-
Ψάχνω μεταχειρισμένο μέχρι 2000 ευρώ και μέχρι 1300 κυβικά. Για κάτι εξαιρετικό μπορώ να ανέβω στα 2500. Θέλω ατρακάριστο αυτοκίνητο, με την έννοια να μην έχει σοβαρό τρακάρισμα. Ένας προφυλακτήρας η μία πόρτα δεν με πειράζει (να έχει επισκευαστεί βέβαια ). Επίσης να έχει έστω μια στοιχειώδη συντήρηση κατά προτίμηση καταγεγραμμενη σε βιβλίο σέρβις η κάτι συναφές. Μοντέλο μετά το 95, μετά το 2000 ακόμα καλύτερα. Δεν με πειράζουν τα χλμ- ίσα ίσα ύποπτα λίγα χλμ τα αξιολογώ αρνητικά. ΟΧΙ matiz, lanos η smart και κατά προτίμηση αυτοκίνητα που βρίσκονται στην Αθήνα. Δεν το βιάζομαι, προτιμώ να περιμένω για κάτι καλύτερο. Ούτως ή άλλως το χρειάζομαι από τον Σεπτέμβριο, οπότε και η αγορά θα γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Αν έχετε κάποιο αξιόλογο, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα να το συζητήσουμε και να το έχω στα υπόψιν. Φωτογραφίες, ανάλυση του ιστορικού ατυχημάτων και συντήρησης, καθώς και ο αριθμός κυκλοφορίας για διασταύρωση μέσω της ασφαλιστικής επιθυμητά.
-
Ψάχνω μεταχειρισμένο μέχρι 2000 ευρώ και μέχρι 1300 κυβικά. Για κάτι εξαιρετικό μπορώ να ανέβω στα 2500. Θέλω ατρακάριστο αυτοκίνητο, με την έννοια να μην έχει σοβαρό τρακάρισμα. Ένας προφυλακτήρας η μία πόρτα δεν με πειράζει (να έχει επισκευαστεί βέβαια ). Επίσης να έχει έστω μια στοιχειώδη συντήρηση κατά προτίμηση καταγεγραμμενη σε βιβλίο σέρβις η κάτι συναφές. Μοντέλο μετά το 95, μετά το 2000 ακόμα καλύτερα. Δεν με πειράζουν τα χλμ- ίσα ίσα ύποπτα λίγα χλμ τα αξιολογώ αρνητικά. ΟΧΙ matiz, lanos η smart και κατά προτίμηση αυτοκίνητα που βρίσκονται στην Αθήνα. Δεν το βιάζομαι, προτιμώ να περιμένω για κάτι καλύτερο. Ούτως ή άλλως το χρειάζομαι από τον Σεπτέμβριο, οπότε και η αγορά θα γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Αν έχετε κάποιο αξιόλογο, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα να το συζητήσουμε και να το έχω στα υπόψιν. Φωτογραφίες, ανάλυση του ιστορικού ατυχημάτων και συντήρησης, καθώς και ο αριθμός κυκλοφορίας για διασταύρωση μέσω της ασφαλιστικής επιθυμητά.
-
Δεν εχω καποιο προσωπικο-συγγενικο να σου προτεινω.. πες μου μονο τι κατηγοριας-αμαξωμα-διαστασεις ψαχνεις για να σε βοηθησω μεσω car.gr.
Γενικα σ αυτα τα λεφτα παιζουν και σε μια ποικιλια saxo-106 1.1, bravo-brava-marea 1250, ypsilon-punto 1100 - 1250, corolla 1.3 μοντελα '90-'95, corsa mid '90s κανα accent κανα baleno και πολλα seicento-cinquecento.
-
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Αν και ίσως θα ήταν καλύτερα να συνεχίσουμε μέσω ΡΜ (ή ίσως σε άλλη θεματική ενότητα), θα γράψω μερικά ακόμα χαρακτηριστικά εδώ για να βοηθήσω και πιθανούς πωλητές.Ιδανικά θα με ενδιέφερε κάτι στο b segment, καθώς το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι ένα golf και μου παραφαίνονται μικρά τα seicento κ.ο.κ.. Το αυτοκίνητο θα το έχω για αποκλειστική χρήση εντός Αττικής, ίσως και κανένα ταξίδι μέχρι Χαλκίδα ή Κόρινθο, καθώς θα έχω πρόσβαση σε άλλο αυτοκίνητο για μεγαλύτερες αποστάσεις. Οπωσδήποτε κάτι αξιόπιστο και γενικώς οικονομικό, αφού σκέφτομαι να το 'παρατήσω' στην Αθήνα και δε θα έχω χρόνο να το τρέχω στα συνεργεία. Δε θα ήθελα να πάρω accent ή corolla των αρχών του '90, είναι μεγάλα για αυτό που θέλω, ενώ δε με ενθουσιάζει η ιδέα απόκτησης τέτοιου ιαπωνικού. Γενικώς punto και ypsilon κοιτούσα, ενώ η προοπτική του bravo/brava με ενθουσιάζει ακόμα περισσότερο, αν και δεν ξέρω τι λένε από αξιοπιστία τα ιταλικά 20ετιάς+. Corsa, Saxo επίσης βρήκα, ειδικά saxo και μετά το 2000 σε καλή κατάσταση. Seicento έχει όντως πολλά, αλλά θα ήταν η τελευταία επιλογή μου δεδομένου ότι δεν μπορώ να βρω κάποιο άλλο αξιόλογο.
ΥΓ Πριν κανένα μήνα είχα βρει ένα clio του 2002 σε πολύ καλή κατάσταση με 150000 χλμ, χωρίς κανένα τρακάρισμα στο ιστορικό του στα 2500 συζητήσιμη αλλά δυστυχώς δεν το πρόλαβα. Κάτι τέτοιο νομίζω θα ήταν ιδανικό.
-
Μαλλον υπερβολη να πας σε bravo-brava-marea για τη χρηση μου το θες.
Επικεντρωσου σε punto mkII - ypsilon - saxo -106 και οτι βρεθει σε καλυτερη κατασταση, ατρακαριστο κτλπ. Το clio συμφωνω οτι μαλλον ειναι λιγο καλυτερο απ αυτα αλλα δυσκολα βρισκεται σωστο. Σε ολα αυτα η φλατζα κεφαλης ειναι στο προγραμμα καποια στιγμη.. Punto-Ypsilon μοτερ ηλεκτρικης υποβοηθησης τιμονιου και τα saxo - 106 μοτερακι ρελαντι.. κατι αλλο στανταρ δεν υπαρχει.Αυτα απο συνδυασμο εικονων-περιγραφης ειναι καλες περιπτωσεις θεωρω.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6673810/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6588496/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6708066/
-
Οι βλάβες που αναφέρεις όμως φαίνονται ακριβές (400-500€) σύμφωνα με το google search
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για τις προτάσεις. Θα τις κοιτάξω. Οτιδήποτε άλλο έχει κάποιος ας το αναφέρει εδώ. -
Η φλατζα με εργατικα σαν ανεξαρτητη ζημια δε πρεπει να παει πανω απο 300αρι. οτιδηποτε παραπανω περιλαμβανει και την αιτια που την προκαλεσε.. μοτερ ρελαντι καινουργιο marelli κανα 80αρι..μεταχειρισμενο 20e-30e.. για την τιμη του μοτερ τιμονιου του gruppo δε γνωριζω..
Στο μεταχειρισμενο ποτε δε περιμενεις να μην εχεις καμια βλαβη.. και ξαναλεω αν θες πολυ αξιοπιστια μονο η corolla '90-'95..σε αλλους τομεις βεβαια ειναι απαραδεκτη, και απο μεγεθος αναφορικα με τη χρηση που θα κανεις μαλλον υπερβολη.
-
Up
-
Up. Κατά πάσα πιθανότητα θα ανέβει κ το budget μέχρι τα 4000
-
Η παρούσα αναζήτηση μεταφέρεται στους 'Κατασκευαστές και μοντέλα'
Ζητείται: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μέχρι 2-2500