-
Γεια σας παιδιά! Αποφάσισα κι εγώ στα γεράματα (30) να πάρω δίπλωμα για μηχανή, γιατί φαίνεται ωραίο άθλημα, και αναρωτιέμαι τι είδους μηχανή θα ήταν καλή για πρώτη. Το δίπλωμά μου είναι απεριόριστο, και μου αρέσουν οπτικά οι naked και οι supersport. Τη θέλω για μετακινήσεις στην πόλη, καμία εκδρομή και ίσως που και που κανένα ταξίδι λιγότερο από 200 km.
Γκάζια κτλ δε με ενδιαφέρουν, ούτε με ενδιαφέρει να τρέχω, στο αμάξι πάω με 120-130 στην εθνική και δε βιάζομαι ιδιαίτερα. Θέλω κάτι μεταχειρισμένο (ώστε να μη με νοιάζει ιδιαίτερα να χτυπήσει), εύκολο για νέο οδηγό και ποιοτικό/ευκολοσυντήρητο. Δεν ξέρω και ιδιαίτερα πώς δουλεύει το όλο θέμα, και αν ένα ταξίδι 100-200 χλμ θα είναι άνετο σε μηχανή ή όχι, οπότε θα εκτιμούσα όποια συμβουλή.
Είδα κάποια άλλα θέματα εδώ αλλά είναι παλιά (2010 περίπου), οπότε είπα να ξαναρωτήσω. Οπτικά μου άρεσαν το Hornet, το ER6-N, τέτοιου είδους.
Ευχαριστώ!
-
Γεια σας παιδιά! Αποφάσισα κι εγώ στα γεράματα (30) να πάρω δίπλωμα για μηχανή, γιατί φαίνεται ωραίο άθλημα, και αναρωτιέμαι τι είδους μηχανή θα ήταν καλή για πρώτη. Το δίπλωμά μου είναι απεριόριστο, και μου αρέσουν οπτικά οι naked και οι supersport. Τη θέλω για μετακινήσεις στην πόλη, καμία εκδρομή και ίσως που και που κανένα ταξίδι λιγότερο από 200 km.
Γκάζια κτλ δε με ενδιαφέρουν, ούτε με ενδιαφέρει να τρέχω, στο αμάξι πάω με 120-130 στην εθνική και δε βιάζομαι ιδιαίτερα. Θέλω κάτι μεταχειρισμένο (ώστε να μη με νοιάζει ιδιαίτερα να χτυπήσει), εύκολο για νέο οδηγό και ποιοτικό/ευκολοσυντήρητο. Δεν ξέρω και ιδιαίτερα πώς δουλεύει το όλο θέμα, και αν ένα ταξίδι 100-200 χλμ θα είναι άνετο σε μηχανή ή όχι, οπότε θα εκτιμούσα όποια συμβουλή.
Είδα κάποια άλλα θέματα εδώ αλλά είναι παλιά (2010 περίπου), οπότε είπα να ξαναρωτήσω. Οπτικά μου άρεσαν το Hornet, το ER6-N, τέτοιου είδους.
Ευχαριστώ!
-
Γεια σας παιδιά! Αποφάσισα κι εγώ στα γεράματα (30) να πάρω δίπλωμα για μηχανή, γιατί φαίνεται ωραίο άθλημα, και αναρωτιέμαι τι είδους μηχανή θα ήταν καλή για πρώτη. Το δίπλωμά μου είναι απεριόριστο, και μου αρέσουν οπτικά οι naked και οι supersport. Τη θέλω για μετακινήσεις στην πόλη, καμία εκδρομή και ίσως που και που κανένα ταξίδι λιγότερο από 200 km.
Γκάζια κτλ δε με ενδιαφέρουν, ούτε με ενδιαφέρει να τρέχω, στο αμάξι πάω με 120-130 στην εθνική και δε βιάζομαι ιδιαίτερα. Θέλω κάτι μεταχειρισμένο (ώστε να μη με νοιάζει ιδιαίτερα να χτυπήσει), εύκολο για νέο οδηγό και ποιοτικό/ευκολοσυντήρητο. Δεν ξέρω και ιδιαίτερα πώς δουλεύει το όλο θέμα, και αν ένα ταξίδι 100-200 χλμ θα είναι άνετο σε μηχανή ή όχι, οπότε θα εκτιμούσα όποια συμβουλή.
Είδα κάποια άλλα θέματα εδώ αλλά είναι παλιά (2010 περίπου), οπότε είπα να ξαναρωτήσω. Οπτικά μου άρεσαν το Hornet, το ER6-N, τέτοιου είδους.
Ευχαριστώ!
-
Θα ήταν κάπως τραβηγμένο να σου προτείνει κάποιος μια supersport μοτοσικλέτα ως πρώτη μηχανή και μάλιστα ενώ δε σε ενδιαφέρει τόσο η ταχύτητα αλλά κυρίως οι αστικές μετακινήσεις.Θα έλεγα να μην ασχοληθείς με αυτήν την κατηγορία εκτός και αν μιλάμε για κάποιο ninjάκι ή cbr 250-300cc.
Οι naked είναι σαφώς πιο ''φιλικές'' για έναν αρχάριο αναβάτη αλλά δυστυχώς είναι πιθανό να σε κουράσουν σε κάποια ταξίδια διότι η ανεμοκάλυψή τους είναι σχεδόν ανύπαρκτη!Βέβαια τα 100 ή τα 200 χλμ δεν είναι μεγάλες αποστάσεις.
Εξαρτάται και από το ύψος σου...αν είσαι αρκετά ψηλός,θα έχεις ακόμα πιο μεγάλο πρόβλημα σε γυμνό μηχανάκι.
Τι budget διαθέτεις;Θα σε ενδιέφερε μια μηχανή 600-650cc τύπου versys,vstrom,er6f,bandit που μπορεί να κάνει από καλά έως άριστα αυτά που θέλεις; -
Δε μου έχει προτείνει κάποιος κάτι (μόνο το Kawasaki ER6-N σαν πιο εύκολο για αρχάριο), απλά μου αρέσει οπτικά το πιο σπορ στυλ. Στα ταξίδια με naked κτλ κουράζει δηλαδή ο αέρας; Λογικό μου φαίνεται, τώρα που το λες, λες να είναι πολύ κουραστικό; Όπως λες, πάντως, μια ώρα δρόμος δεν είναι πολύ, κάνω και ένα διάλειμμα στο κάτω κάτω.
Όσο για τον προϋπολογισμό, νομίζω 2-3 χιλιάδες θα είναι ένα λογικό πόσο για κάτι τέτοιο; Υπολογίζω και κράνος, μπουφάν και γάντια εκτός από τα έξοδα μηχανής, οπότε καλύτερα να μην είναι πολύ ακριβή η μηχανή.
Για το ύψος, είμαι 1.90, δεν ξέρω αν είναι άνετες οι μηχανές για αυτό το ύψος η όχι, φαντάζομαι θα είναι σχεδιασμένες για ελαφρά κοντύτερους αναβάτες. Οι μηχανές που μου προτείνεις φαίνονται ωραίες, αλλά θα τις ήθελα λίγο πιο σπορ, σαν το ER6-N και τη Hornet, πχ. Έχουν κάποια διαφορά εκτός από την άνεση στο μεγάλο ταξίδι;
Υ.Γ. Απ ότι βλέπω καλύτερα τώρα, το ER6-F είναι η έκδοση του N με ανεμοπροστασία, και φαίνεται όμορφο χωρίς τη θήκη πίσω, οπότε μπορεί να είναι μια καλή επιλογή.
-
Ίδιο ύψος έχουμε και όντως ο αέρας κουράζει αλλά αυτό δε σημαίνει κάτι...εδώ υπάρχουν αναβάτες που ταξιδεύουν παντού με παπιά ή βεσπάκια...εξαρτάται από τις αντοχές σου οπότε μόνο αν οδηγήσεις θα ξέρεις!
Αφού λοιπόν υπάρχει έρωτας με naked,προτείνω να κινηθείς προς τα εκεί!Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα να αγοράζεις αυτό ακριβώς που σου αρέσει.Και αν σε κάποιο διάστημα δεις ότι δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που ζητάς,την (αντ)αλλάζεις με κάτι καταλληλότερο.
Πολύ σωστά κάνεις και προϋπολογίζεις έξοδα για μπουφάν,κράνος,γάντια,μπότες,αδιάβροχα.
Όσον αφορά άλλες επιλογές σε γυμνά,δες και το suzuki gsr που έχει το προνόμιο να διαθέτει abs.Πάντως το er6(και το γυμνό και το f) είναι καλή επιλογή για πρώτη μηχανούλα!
Δώσε έμφαση στην κατάσταση που θα το βρεις και στον καλό έλεγχο που θα κάνεις -
Ευχαριστώ πολύ! Όσο βλέπω το ER6-F, τόσο πιο πολύ μου αρέσει, οπότε θα κοιτάξω και κάτι προς τα εκεί. Ένας φίλος μου πρότεινε Honda σαν πιο αξιόπιστο από το Kawasaki, το Suzuki άκουσα ότι ίσως να έχει πρόβλημα στο ότι δεν υπάρχουν πολλά συνεργεία που να μπορούν να του κάνουν σέρβις; Υπάρχει κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξω;
-
Ο καθένας έχει και μια γνώμη φίλε μου...θα ακούσεις πάρα πολλά μέχρι να καταλήξεις και πιθανότερο είναι να μπλεχτείς παρά να βοηθηθείς.Μια χαρά αξιόπιστα είναι τα περισσότερα δίτροχα,ΑΝ έχουν συντηρηθεί σωστά.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι σίγουρα η κατάσταση του οχήματος γι'αυτό σου είπα πριν να βρεις έναν καλό μηχανικό να το ξεψαχνίσει διότι γίνονται όργια και στην αγορά των μοτοσικλετών.Τι να το κάνω αν πάρω μια μηχανή ωραία εξωτερικά η οποία είναι ταλαιπωρημένη άρα και επικίνδυνη ή μια μηχανή που θα με τρέχει διαρκώς σε συνεργεία.
Η αγορά μεταχειρισμένου ούτως ή άλλως εμπεριέχει τέτοιο ρίσκο αλλά ένας καλός έλεγχος μπορεί να δείξει πράγματα.
Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα και abs,είναι πολύ χρήσιμο για τους ελληνικούς δρόμους,ιδίως όταν πρόκειται για νέο οδηγό. -
Ναι, έχεις δίκιο. Ότι και να πάρω, θα βρω έναν έμπιστο μηχανικό από φίλο που έχει μηχανή και θα την πάω για έναν έλεγχο πριν την πάρω. Έχεις δίκιο επίσης για το ABS, αλλά ότι έχω δει που να έχει, ξεφεύγει σε τιμή μετά, δυστυχώς...
-
-
Α, πολύ ωραίο το GSR 600... Νομίζω με έπεισες, ειδικά αν έχει και ABS... Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!
-
Να είσαι καλά,χαίρομαι που βοήθησα!
Ρίξε μια ματιά και εδώ στην αναζήτηση με φίλτρα που έχω κάνει...ίσως να βρεις και κάτι ακόμα πιο ενδιαφέρον.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?en ... t_damage=f -
Ευχαριστώ πολύ, πολύ χρήσιμη η αναζήτηση! Νομίζω με έψησες με το GSR 600, το ABS είναι απαραίτητο, και εφ'όσον το έχει και στην τιμή αυτή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το πάρω, είναι και όμορφο. Βρήκα κάποιον που έχει ένα καλό του 09 στην περιοχή μου, νομίζω ότι θα το πάρω την άλλη βδομάδα (αν και δεν έχει βγει το δίπλωμά μου ακόμα, θα το έχω παρκαρισμένο μέχρι να βγει). Ευχαριστώ και πάλι!
-
Να είσαι καλά!Εύχομαι να κάνεις σωστή επιλογή.Το νου σου όμως διότι μιλάμε για μια αρκετά δυνατή μηχανή που χρειάζεται προσοχή και σεβασμό,ιδίως στην αρχή!
Βάλε φωτο όταν με το καλό ''ψωνίσεις'' -
Μην ανησυχείς, με πρώτη θα την κυκλοφορώ Θα ανεβάσω φωτογραφία όταν την πάρω!
-
Χαχα!Ε όχι και έτσι...κούμπωσε και μια δευτερούλα,δεν τρέχει τίποτα
Εύχομαι καλό ψάξιμο και σύντομα να έχεις επιλέξει ένα ποιοτικό μεταχειρισμένο ώστε να το χαρείς μέσα στο καλοκαίρι
(Πάλι) συμβουλές για πρώτη μηχανή