-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ο realzeus εχει δικιο. Απλως υπαρχει μπερδεμα μεταξυ σκληρων πλαινων-σκελετου και σκληρης γομας.
Τα λαστιχα επιδοσεων εχουν εξ ορισμου μαλακη γομα (πελμα) και σκληρο σκελετο-πλαιναΣτην 'θεωρια' ισως, στην πραξη εχωντας αλλαξει 3 τετραδες στο αυτοκινητο μου απλα διαφωνω.
Οπως το ειπες 'θεωρια'.....γιατι πρακτικα τα σπορ ειναι κουτσουρα.
-
Καμμιά εταιρεία δεν δίνει πληροφορίες σχετικά με την γόμα ή τα πλαινά ή με τις μεθόδους κατασκευής. Σου λένε ότι κατι καλυτερο φτιαξαμε απο το προηγούμενο που ειχαμε, έλα και αγόρασέ μας. Το treadwear ειναι ενας ανεπίσημος τρόπος να εξάγεις καποια συμπερασματα σχετικα με την γόμα αλλά δεν ειναι πανάκεια. Η μαλακότητα ή η σκληρότητα ή το πόσο ζεσταίνεται ένα ελαστικό ειναι καθαρά υποκειμενικό και ο καθένας ανάλογα με τα γούστα του και τις ανάγκες του ψωνίζει.
-
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@GGABpilotsport3
rainsport3
sportcontact5είναι κούτσουρα; ... δε νομίζω ...
Βεβαια τελευταια φορα που κοιταξα τα SuperSport ειναι τα top της Michelin...Και ναι ειναι κουτσουρα...Τα ειχα
-
Ενα σπορ λαστιχο δεν ειναι μαλακο για να εχει κρατημα......ειναι σκληρο για να μη λιωνει και να μπορει να ανταπεξελθει ενδεχομενως και σε καταστασεις πιστας.Απεναντιας ενα family ειναι μαλακο για να μπορει να δουλεψει στην πολη με το καλημερα........
Ως εδω το -
οι συναρτήσεις, που επηρεάζουν τις παραμέτρους λειτουργίας των ελαστικών είναι πολυ παραγοντικές και όχι γραμμικές...
χοντρικά όμως ....
όσο πιο σπορτ είναι ένα λάστιχο ....
τόσο πιο σκληρό σκελετό έχει
για να δουλέψει απαιτεί σκληρότερη ανάρτηση
και το παράθυρο λειτουργίας του (θερμοκρασίας) είναι πιο μικρό.ανάλογα με την χρήση (πιστα/φθορά κτλ) επιλέγεται αυτή η σκληρότητα της γόμας που σηκώνει την επιθυμητή θερμοκρασία στο πέλμα, μιας και λιγο πάνω λίγο κάτω η πτώση της απόδοσης του ελαστικού είναι μεγάλη, σε σχέση με την μέγιστη δυνατή.
ένα αγωνιστικό/σπορτ ελαστικό δουλεύει εξαιρετικά, μόνο στην θερμοκρασία για την όποια έχει σχεδιαστεί, έξω απ το παραθυρο αυτό καταρρέει ... είτε χαζογλιστράει είτε αποκολλώνται από πάνω του κομμάτια και λιώνει....
ένα καθημερινό ελαστικός είναι μέτριο παντού.αυτό μου με θλίβει τους τελευταίους μήνες στο 4ΤΦ, μετά από την αποχώρηση πολλών μελών, είναι ότι κανείς δεν έχει διάθεση να ακούσει και να μάθει.
@Salvation81 ποια εννοείς super sport ?? σε ποιο αμάξι τα είχες ?
τα piotsport3 και exalto2 που έχω τα οδηγήσει για 60.000 θα τα χαρακτήριζα μέτρια και τα rainsport3 μαλακά.
τα πιο σπορ hankook Z211/Ζ212 που τα έχω οδηγήσει για 20.000χλμ ήταν βέβαια** τα πιο μαλακά** και αυτά που έβγαζαν τα λιγότερα χλμ (αλλαγή κάθε 10.000) αλλά η πρόσφυση τους ήταν ΑΛΛΟΥ.
-
Τι εννοεις πια Super Sport εννοω ? Michelin Pilot Super Sport (245/45/R18). Opel GT.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ενα σπορ λαστιχο δεν ειναι μαλακο για να εχει κρατημα......ειναι σκληρο για να μη λιωνει και να μπορει να ανταπεξελθει ενδεχομενως και σε καταστασεις πιστας.Απεναντιας ενα family ειναι μαλακο για να μπορει να δουλεψει στην πολη με το καλημερα........
Ως εδω τοΑπλά όχι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ενα σπορ λαστιχο δεν ειναι μαλακο για να εχει κρατημα......ειναι σκληρο για να μη λιωνει και να μπορει να ανταπεξελθει ενδεχομενως και σε καταστασεις πιστας.Απεναντιας ενα family ειναι μαλακο για να μπορει να δουλεψει στην πολη με το καλημερα........
Ως εδω τοΑπλά όχι.
Τεκμηριωσε αν θες.....
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Τι εννοεις πια Super Sport εννοω ? Michelin Pilot Super Sport (245/45/R18). Opel GT.ποια .
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Τι εννοεις πια Super Sport εννοω ? Michelin Pilot Super Sport (245/45/R18). Opel GT.
ποια .
αυτα που γραφει στην ακριβως παραπανω γραμμη
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ο realzeus εχει δικιο. Απλως υπαρχει μπερδεμα μεταξυ σκληρων πλαινων-σκελετου και σκληρης γομας.
Τα λαστιχα επιδοσεων εχουν εξ ορισμου μαλακη γομα (πελμα) και σκληρο σκελετο-πλαιναΣτην 'θεωρια' ισως, στην πραξη εχωντας αλλαξει 3 τετραδες στο αυτοκινητο μου απλα διαφωνω.
Απο περιεργεια πως ελεγχεις την σκληροτητα του πελματος?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ο realzeus εχει δικιο. Απλως υπαρχει μπερδεμα μεταξυ σκληρων πλαινων-σκελετου και σκληρης γομας.
Τα λαστιχα επιδοσεων εχουν εξ ορισμου μαλακη γομα (πελμα) και σκληρο σκελετο-πλαιναΣτην 'θεωρια' ισως, στην πραξη εχωντας αλλαξει 3 τετραδες στο αυτοκινητο μου απλα διαφωνω.
Απο περιεργεια πως ελεγχεις την σκληροτητα του πελματος?
Δεν ειναι δυσκολο να δεις ποσο ευκολα ζεστενεται ενα λαστιχο (αλλαζει το πατημα του αυτοκινητου και φυσικα το κρατημα). Οταν λοιπον αυτα που εχω βαλει ηθελαν χιλιομετρα πριν ζεσταθουν οταν μαρεσει να το παταω τοτε καταλαβαινεις πως δεν ειναι μαλακα σαν λαστιχα. Περα απο αυτο βλεπεις και την φθορα οταν το αμαξι ειναι παρκαρισμενο, βλεπεις το αν τα λαστιχα πχ θελουν αλλαγη λογο φθορας η απλα λογο το οτι εχουν καει απο τον καιρο (το πρωτο θα ηταν μαλακα, το δευτερο σκληρα). Περα ομως απο την 'λογικη' ακομα και ο λαστιχας που βαζω τα λαστιχα λεει παντα πως οσο περισσοτερη ιπποδυναμη τοσο πιο σκληρο λαστιχο ωστε να μην θελει αλλαγη μια φορα τον χρονο.
-
1 και πως ξερεις οτι η διαφορα στο ζεσταμα οφειλεται σε διαφορα στην σκληροτητα του πελματος και οχι του σκελετου η στους διαφορετικους ωμους?
2 δηλαδη ελαστικα ιδιας σκληροτητας δεν μπορουν να εχουν διαφορετικη φθορα αναλογα της μοριακης συστασης του καθενος?
3 δηλαδη στους αγωνες που οταν θελουν χρονους βαζουν μαλακα ελαστικα κανουν λαθος? καποιος που θελει κυριως κρατημα στο αυτοκινητο του και οχι χιλιομετρα (γιατι ετσι του αρεσει η γιατι δεν κανει πολλα χιλιομετρα) κανει λαθος που βαζει μαλακο λαστιχο? -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
1 και πως ξερεις οτι η διαφορα στο ζεσταμα οφειλεται σε διαφορα στην σκληροτητα του πελματος και οχι του σκελετου η στους διαφορετικους ωμους?
2 δηλαδη ελαστικα ιδιας σκληροτητας δεν μπορουν να εχουν διαφορετικη φθορα αναλογα της μοριακης συστασης του καθενος?
3 δηλαδη στους αγωνες που οταν θελουν χρονους βαζουν μαλακα ελαστικα κανουν λαθος? καποιος που θελει κυριως κρατημα στο αυτοκινητο του και οχι χιλιομετρα (γιατι ετσι του αρεσει η γιατι δεν κανει πολλα χιλιομετρα) κανει λαθος που βαζει μαλακο λαστιχο?-
Φανταζομαι πως εχει να κανει με ΟΛΑ
-
Και αυτο παιζει αλλα φανταζομαι δεν αλλαζουν τοσο τα πραγματα σε μοριακο επιπεδο.
-
Να στο πω χυμα σε αγωνες δεν τους νοιαζει αν το λαστιχο θα αντεξει ακομα και 1 μερα, στην αγορα τα πραγματα ειναι αλλιως.
-
-
Τα supersport λάστιχα αντέχουν 10-20 χιλιάδες χιλιόμετρα το πολύ, ενώ οι γκαζοφωνιάδες τα τρώνε και σε 5000 άμα λάχει. Τα καθημερινά αντέχουν και 100 χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τι εννοεις** πια **Super Sport εννοω ? Michelin Pilot Super Sport (245/45/R18). Opel GT.
ποια .
αυτα που γραφει στην ακριβως παραπανω γραμμη
άλλο πια και άλλο ποια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα supersport λάστιχα αντέχουν 10-20 χιλιάδες χιλιόμετρα το πολύ, ενώ οι γκαζοφωνιάδες τα τρώνε και σε 5000 άμα λάχει. Τα καθημερινά αντέχουν και 100 χιλιάδες χιλιόμετρα.Εμενα αντεξαν 20.000χλμ τα R050A, 22.000χλμ τα Michelin SuperSport και τωρα εδω 3.000χλμ εχω τα S001. Θελεις να μου πεις πως ενα καθημερινο λαστιχο αν το φορουσα στο αμαξι θα με εβγαζε για 30.000χλμ + ?
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
1 και πως ξερεις οτι η διαφορα στο ζεσταμα οφειλεται σε διαφορα στην σκληροτητα του πελματος και οχι του σκελετου η στους διαφορετικους ωμους?
2 δηλαδη ελαστικα ιδιας σκληροτητας δεν μπορουν να εχουν διαφορετικη φθορα αναλογα της μοριακης συστασης του καθενος?
3 δηλαδη στους αγωνες που οταν θελουν χρονους βαζουν μαλακα ελαστικα κανουν λαθος? καποιος που θελει κυριως κρατημα στο αυτοκινητο του και οχι χιλιομετρα (γιατι ετσι του αρεσει η γιατι δεν κανει πολλα χιλιομετρα) κανει λαθος που βαζει μαλακο λαστιχο?-
Φανταζομαι πως εχει να κανει με ΟΛΑ
-
Και αυτο παιζει αλλα φανταζομαι δεν αλλαζουν τοσο τα πραγματα σε μοριακο επιπεδο.
-
Να στο πω χυμα σε αγωνες δεν τους νοιαζει αν το λαστιχο θα αντεξει ακομα και 1 μερα, στην αγορα τα πραγματα ειναι αλλιως.
Ουσιαστικα το ερωτημα μου ειναι, ενταξει για τα πλαινα (αυτα τα ζουλας/τα κλωτσας/βλεπεις αν μαγουλιαζει το λαστιχο στις στροφες), την συσταση της γομας πως στον λουτσο την σχολιαζει ο κοσμος στο φορουμ ως σκληρη η μαλακη με τετοια σιγουρια?πως το καταλαβαινει?
-
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Τι εννοεις** πια **Super Sport εννοω ? Michelin Pilot Super Sport (245/45/R18). Opel GT.
ποια .
αυτα που γραφει στην ακριβως παραπανω γραμμη
άλλο πια και άλλο ποια.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]