-
Ας ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα για να έχουμε κάτι να λέμε και να εμπλουτίζουμε και τις γνώσης μας περί αυτοκίνησης και τεχνικών θεμάτων…..
Πριν λίγες μέρες καθάρισα την πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου που είχε όχι απλά βρώμα μέσα αλλά τον Νείλο ποταμό μέσα, μόνο γαϊδούρια ψόφια δεν υπήρχαν….!!!!!
Η κινήσεις που έκανα είναι η εξής,
Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας,
έβγαλα την φίσσα από την πεταλούδα,
έβγαλα την πεταλούδα ξεβιδώνοντας 4 αλλενόβιδες και την πήρα στα χέρια μου…..
Αγόρασα 2 ειδικά σπρέι καθαρισμού και τα άδειασα και τα δυο μέχρι να την καθαρίσω…..
Την καθάρισα με πανί μέσα έξω, την πεταλούδα τα πάντα, πιστεύω πως έκανα καλή δουλειά……
(κανονικά δεν θα έπρεπε να το κάνω εγώ αυτό γιατί πριν λίγο καιρό την είχε αλλάξει ηλεκτρολόγος με 250 ευρώ δεν νομίζω πως είχε ψυχή ένα σπρέι καθαρισμού..)
Τέλος πάντων……..
Την τοποθετώ ξανά τελειώνω μια μιζιά και βρούμ μπρος…….
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι ρελαντί δουλεύει ψιλά κανονικά όσο είναι κρύο και ανεβαίνοντας η θερμοκρασία πέφτει στα κανονικά του δουλεύει κάτι πιο πολύ από τέλεια και αυτό μου άρεσε…..
Αυτό όμως που παρατήρησα ανεπαίσθητα όχι έντονα ότι μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο και να κάνει κανά χιλιόμετρο δείχνει μια μικρή απροθυμία όσο είναι κρύο…..
Μετά όλα τέλεια……
Εδώ θέλω να πω πως πριν λίγες μέρες άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου και του εκκεντροφόρου που έκανε τρελές διακοπές, αφού τους άλλαξα εκ τοτε όλα ρολόι
Εκτός από αυτό που προανέφερα πιο πάνω…….
Και ρωτώ, μήπως έκανα κάτι που δεν έπρεπε με την πεταλούδα η είναι νορμάλ συμπεριφορά Νισσαν μέχρι να ζεσταθεί και να ρολαρι λιγάκι???
Κάθε γνώμη και άποψη δεκτή…………… -
Ας ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα για να έχουμε κάτι να λέμε και να εμπλουτίζουμε και τις γνώσης μας περί αυτοκίνησης και τεχνικών θεμάτων…..
Πριν λίγες μέρες καθάρισα την πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου που είχε όχι απλά βρώμα μέσα αλλά τον Νείλο ποταμό μέσα, μόνο γαϊδούρια ψόφια δεν υπήρχαν….!!!!!
Η κινήσεις που έκανα είναι η εξής,
Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας,
έβγαλα την φίσσα από την πεταλούδα,
έβγαλα την πεταλούδα ξεβιδώνοντας 4 αλλενόβιδες και την πήρα στα χέρια μου…..
Αγόρασα 2 ειδικά σπρέι καθαρισμού και τα άδειασα και τα δυο μέχρι να την καθαρίσω…..
Την καθάρισα με πανί μέσα έξω, την πεταλούδα τα πάντα, πιστεύω πως έκανα καλή δουλειά……
(κανονικά δεν θα έπρεπε να το κάνω εγώ αυτό γιατί πριν λίγο καιρό την είχε αλλάξει ηλεκτρολόγος με 250 ευρώ δεν νομίζω πως είχε ψυχή ένα σπρέι καθαρισμού..)
Τέλος πάντων……..
Την τοποθετώ ξανά τελειώνω μια μιζιά και βρούμ μπρος…….
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι ρελαντί δουλεύει ψιλά κανονικά όσο είναι κρύο και ανεβαίνοντας η θερμοκρασία πέφτει στα κανονικά του δουλεύει κάτι πιο πολύ από τέλεια και αυτό μου άρεσε…..
Αυτό όμως που παρατήρησα ανεπαίσθητα όχι έντονα ότι μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο και να κάνει κανά χιλιόμετρο δείχνει μια μικρή απροθυμία όσο είναι κρύο…..
Μετά όλα τέλεια……
Εδώ θέλω να πω πως πριν λίγες μέρες άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου και του εκκεντροφόρου που έκανε τρελές διακοπές, αφού τους άλλαξα εκ τοτε όλα ρολόι
Εκτός από αυτό που προανέφερα πιο πάνω…….
Και ρωτώ, μήπως έκανα κάτι που δεν έπρεπε με την πεταλούδα η είναι νορμάλ συμπεριφορά Νισσαν μέχρι να ζεσταθεί και να ρολαρι λιγάκι???
Κάθε γνώμη και άποψη δεκτή…………… -
Ας ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα για να έχουμε κάτι να λέμε και να εμπλουτίζουμε και τις γνώσης μας περί αυτοκίνησης και τεχνικών θεμάτων…..
Πριν λίγες μέρες καθάρισα την πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου που είχε όχι απλά βρώμα μέσα αλλά τον Νείλο ποταμό μέσα, μόνο γαϊδούρια ψόφια δεν υπήρχαν….!!!!!
Η κινήσεις που έκανα είναι η εξής,
Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας,
έβγαλα την φίσσα από την πεταλούδα,
έβγαλα την πεταλούδα ξεβιδώνοντας 4 αλλενόβιδες και την πήρα στα χέρια μου…..
Αγόρασα 2 ειδικά σπρέι καθαρισμού και τα άδειασα και τα δυο μέχρι να την καθαρίσω…..
Την καθάρισα με πανί μέσα έξω, την πεταλούδα τα πάντα, πιστεύω πως έκανα καλή δουλειά……
(κανονικά δεν θα έπρεπε να το κάνω εγώ αυτό γιατί πριν λίγο καιρό την είχε αλλάξει ηλεκτρολόγος με 250 ευρώ δεν νομίζω πως είχε ψυχή ένα σπρέι καθαρισμού..)
Τέλος πάντων……..
Την τοποθετώ ξανά τελειώνω μια μιζιά και βρούμ μπρος…….
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι ρελαντί δουλεύει ψιλά κανονικά όσο είναι κρύο και ανεβαίνοντας η θερμοκρασία πέφτει στα κανονικά του δουλεύει κάτι πιο πολύ από τέλεια και αυτό μου άρεσε…..
Αυτό όμως που παρατήρησα ανεπαίσθητα όχι έντονα ότι μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο και να κάνει κανά χιλιόμετρο δείχνει μια μικρή απροθυμία όσο είναι κρύο…..
Μετά όλα τέλεια……
Εδώ θέλω να πω πως πριν λίγες μέρες άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου και του εκκεντροφόρου που έκανε τρελές διακοπές, αφού τους άλλαξα εκ τοτε όλα ρολόι
Εκτός από αυτό που προανέφερα πιο πάνω…….
Και ρωτώ, μήπως έκανα κάτι που δεν έπρεπε με την πεταλούδα η είναι νορμάλ συμπεριφορά Νισσαν μέχρι να ζεσταθεί και να ρολαρι λιγάκι???
Κάθε γνώμη και άποψη δεκτή…………… -
Γιατι μου φαινεται φυσιολογικο εμενα να εχει μια απροθυμια οσο ειναι κρυο για το πρωτο χιλιομετρο?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Γιατι μου φαινεται φυσιολογικο εμενα να εχει μια απροθυμια οσο ειναι κρυο για το πρωτο χιλιομετρο?Του το έγραψα και στο άλλο θέμα.
Αλήθεια Nικο είναι το πρώτο σου αμάξι;Εχεις γενικότερη εμπειρία απο αυτοκίνητα; -
Αυτή η απροθυμία μυρίζει βρώμικα μπεκ. Δεν τα καθαρίζεις κι αυτά μια που πιάστηκες;
-
Μια απο τις λιιιγες συμβουλες που εχω ακουσει απο μαστορα και ακολουθησα (το αναφερω γιατι σπανιως ακουω ανθρωπο ) ειναι το 'μην το σκαλιζεις αν δεν εχει σοβαρο θεμα'. Θα προτεινα να κανει το ιδιο...
-
Είναι σαν αυτό που λέει 'τι τους θέλουμε τους αισθητήρες παρκαρίσματος; Αφού ακούμε το μπαμ'!!!!
Η αλήθεια είναι ότι το πολύ σκάλισμα δεν είναι καλό, αλλά αν η πεταλούδα ήταν σε κακά χάλια, τότε μάλλον είναι και ο μαφ και πιθανότατα και τα μπεκ.
-
Ρε παιδια οταν ολα ειναι παγωμενα...λαδια,βαλβολινες,γρασο σε ρουλεμαν κτλ κτλ. φυσικο ειναι να υπαρχει απροθυμια να φυγει.Που να ηταν αυτοματο...εκει να δεις απροθυμια
Υ.Γ. μονο τα διχρονα παγωμενα πανε καλητερα
NISSAN XTRAIL 2.0 T30 Πεταλούδα....