Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 186
    • 187
    • 117 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    3730
    60500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis8607 last edited by

      Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
      Επιστροφη σημερα και πετυχα ακριβως την ιδια καταναλωση, 4,7 λ/100χλμ.
      Ακη, ο,τι χρειαστηκε να προσπερασω στον επαρχιακο,το περασα.

      πολυ ωραια!! ηταν το μονο που φοβομουν μηπως ηταν πολυ αδυναμο εως και επικυνδηνο.... αλλα ετσι οπω τα λες κομπλε! δευτερα παμε hyundai!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
        Επιστροφη σημερα και πετυχα ακριβως την ιδια καταναλωση, 4,7 λ/100χλμ.
        Ακη, ο,τι χρειαστηκε να προσπερασω στον επαρχιακο,το περασα.

        Που να στρωσει κιολας και ανοιξει το μοτερακι του!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          screwdriver last edited by

          Να εχεις παντα στο μυαλο σου οτι μιλαμε για χιλιαρακι με 66 αλογα.τηρουμενων των αναλογιων ειναι σβελτο και ευχαριστο.
          Κατεβασα τεταρτη βεβαα παλι σε καποιο κομματι απο στερνα εως νεμαια σε νορμαλ κλισεις δρομου κινεισαι ανετα με 110-120.
          Ο κλιματισμος δεν το γονατιζει.δεν εχει μεγαλη διαφορα.
          Μου ξαναεκανε μεγαλη εντυπωση το ποσο ησυχα ταξιδευει.σαφως πιο ησυχο απο το λεον.

          Γενικα,δεν θα το μετανιωσεις,ειναι ολοκληρωμενο μικρο.
          Για ποια εκδοση ψηνεσαι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akis8607 last edited by

            Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
            Να εχεις παντα στο μυαλο σου οτι μιλαμε για χιλιαρακι με 66 αλογα.τηρουμενων των αναλογιων ειναι σβελτο και ευχαριστο.
            Κατεβασα τεταρτη βεβαα παλι σε καποιο κομματι απο στερνα εως νεμαια σε νορμαλ κλισεις δρομου κινεισαι ανετα με 110-120.
            Ο κλιματισμος δεν το γονατιζει.δεν εχει μεγαλη διαφορα.
            Μου ξαναεκανε μεγαλη εντυπωση το ποσο ησυχα ταξιδευει.σαφως πιο ησυχο απο το λεον.

            Γενικα,δεν θα το μετανιωσεις,ειναι ολοκληρωμενο μικρο.
            Για ποια εκδοση ψηνεσαι?

            ενδιαφερομαστε για την comfort.... πιστευω οτι ειναι πληρης! μας αρεσε και η eco οπου γλιτωνουμε και τα τελη αλλα με τη διαφορα χρηματων η αποσβεση θα γινει σε πολλα χρονια....
            ααα και κατι που ηθελα να σε ρωτησω!!! οταν μπηκα στο i10 της εκθεσης και πατησα το συμπλεκτη μου φανηκε πολυ σκληρος και με υπερβολικα μικρη διαδρομη.... ισχυει κατι τετοιο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              screwdriver last edited by

              Ολα τα χειριστηρια εινα πειχνιδακι,μην αγχωνεσαι.ο λεβιες ακριβεστατος και σε ωραια θεση.η eco, που εχω και εγω, εχει λιγο καλυτερες ρεπριζ και καταναλωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Πως γίνεται η Eco να έχει καλύτερες ρεπριζ; Συνήθως αυτές οι εκδόσεις έχουν πιο μακριές σχέσεις για οικονομία.

                Nokia 730 & Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  screwdriver last edited by

                  155/70/13 αντι για 175/65/14.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    ίσως λόγο των 155/70/13

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      http://www.zougla.gr/automoto/article/m ... te-o-papas
                      ρε ουρτ!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Σασμαν για Getz 1.1 σε καπως καλη τιμη που θα βρουμε Αττικη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chris86 last edited by

                          Το i10 ειναι ωραίο και βγαίνει και στα 1200 κυβικά.Νοιωθεις οτι μπαίνεις σε αυτοκίνητο.Ισχυει και για το αδελφάκι του το picanto

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yamaha13 last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Σασμαν για Getz 1.1 σε καπως καλη τιμη που θα βρουμε Αττικη?

                            Τι επαθε ο getzαρος? Παντως δεν πρεπει να ειναι ακριβα τα σασμαν τους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Θα το επισκευασουν τελικα.. δε κουμπωνε τη 2α με τιποτα.. και η 3η ειχε θεμα.. 104,000km.. βαλβολινες μαλιστα μια φορα ειχαν αλλαχθει και δε βγηκαν λαθος απ οτι μου πε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astronautis last edited by

                                Νομίζω ότι τα χλμ σαν απόλυτο νούμερο δεν λένε όλη την αλήθεια.

                                Ποιος το δούλευε? Μήπως είναι σιδεροφάγος από τα γεννοφάσκια του? Βέβαια ποτέ δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι αποκλείεται ένα κομμάτι να βγήκε ελατωματικό. Τότε μιλάς για ατυχία, διότι το μοντέλο εν γένει δεν σπάει δεν χαλάει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Σωστο, απλα εδω δεν ισχυει.. δευτερο μεν χερι απο οικογενειακο φιλο ομως και αταλαιπωρητο. Τωρα το εχει φιλη στην οποια δεχομαι να μπαινω συνοδηγος....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    madwalker last edited by

                                    Περίπου αυτό το πρόβλημα όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν είχε το δικό μου Accent όταν αγοράστηκε μεταχειρισμένο! Hταν δύο χρόνων με λιγότερο από 30Κ χιλ. αλλά η 1η και η 2α είχαν θεματάκια! Mέσα στην εγγύηση τότε άλλαχτηκαν συμφωνα με το εξουσιοδοτημενο γρανάζια 1η 2ας και το πρόβλημα εξαλέιφθηκε μερικώς, αλλά στην πορεία χειροτέρεψε, ουσιαστικά στα ίδια χάλια πάλι, μέχρι που άλλαξα βαλβολίνες οι οποίες ήταν σε μαύρα χάλια και τίγκα στο γράζι και είδα ένα άλλο κιβώτιο. Οταν αλλάχτηκε λοιπόν και ο δίσκος είδα το φως!! Δε μπορώ να καταλάβω πως ήταν σε αυτό το χάλι οι βαλβολίνες που θεωρητικά είχαν λιγότερο απο 25Κ Χιλ , εφόσον αλλάχτηκαν με την αλλαγη των γραναζιών, εκτός αν δεν αλλάχτηκαν όπως και υποπτεύομαι! Αρα μην τα ρίχνετε στα χιλιόμετρα! Λιγο το κιβώτιο να ειναι καμιά τέτοια περίπτωση και να βγάζει τώρα τα προβλήματα του, λίγο η κακή χρήση, λίγο οι βαλβολίνες που μπορεί να μην είναι σοϊ, λίγο το συνεργείο! Υπάρχουν πολλοι παράγοντες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karatzitz last edited by

                                      καλησπέρα,στο I20 1400 90ps με dpf 2013 μοντέλο τι λάδια να βάλω θέλω να τα αλλάξω μόνος μου.Αν ξέρει κανείς ας μου στείλει κανά λίνκ!Ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        madwalker last edited by

                                        Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
                                        καλησπέρα,στο I20 1400 90ps με dpf 2013 μοντέλο τι λάδια να βάλω θέλω να τα αλλάξω μόνος μου.Αν ξέρει κανείς ας μου στείλει κανά λίνκ!Ευχαριστώ

                                        Οτι σου ειπαν στο 'Περι λιπανικών γενικώς'
                                        Διαβασε τι ζητάει ο κατασκευαστής πρώτα και ανάλογα πράτεις! Επειδή ειναι Diesel δώσε περισσότερη σημασία στο τι λέει ο κατασκευαστής λόγω και του DPF! Η Hyundai χρησιμοποιει και Eneos αν δε κανω λάθος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          http://www.zougla.gr/automoto/article/e ... yundai-i30

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            barchman last edited by

                                            Καλησπέρα σας!
                                            Ελπίζοντας πως βρίσκομαι στο σωστό θέμα, θέτω κάποια ερωτήματα για το Hyundai Matrix:

                                            • Τα δύο 'φρεσκαρίσματα' που υπέστη, το 2005 και το 2008, εκτός των αισθητικών αλλαγών, τι άλλο διαφοροποίησαν;
                                            • Αληθεύει πως από το 2008, στο δεύτερο 'φρεσκάρισμα', η παραγωγή του μεταφέρθηκε στην Τουρκία; Κι αν ναι, αποτελεί επί της ουσίας κάποιο μειονέκτημα;
                                            • Πέραν του βενζινοκινητήρα των 1.6 lt, εφοδιάζονταν και με έναν τρικύλινδρο ντίζελ 1.5 lt, ο οποίος έδωσε τη θέση του σε έναν τετρακύλινδρο ντίζελ 1.5 lt, σωστά; Τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για τους δύο συγκεκριμένους ντίζελ κινητήρες;
                                            • Τα ελάχιστα μεταχειρισμένα ντίζελ Matrix που πωλούνται, είναι εισαγωγής; Αν ναι, αποτελεί μειονέκτημα;

                                            Ευχαριστώ πολύ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 117 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr