-
Αν έχεις τη δυνατότητα κάνε το ένα test drive. Αν είναι σκληρό μπορεί εσένα να μη σε ενοχλήσει ή μπορεί να σε κάνει να αναθεωρήσεις.
-
Test drive θα κάνω σίγουρα. Και μάλιστα με δύο Jimny.
Για να αναθεωρήσω θα πρέπει να βρεθεί άλλο αντίστοιχης κοπής. Δηλαδή αδύνατο.
Προς το παρόν έχω γραφτεί στα δύο ελληνικά 'clubs/forums' και έχω μάθει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.Πάντως έχω να 'πω' κάτι. Έκανα ένα καλό 'τεστ' με το 207. Στο συνεργείο που πάω έβαλα τον μηχανικό που το κοιτά να πάμε μία καλή βόλτα για να το δούμε σε τυπικούς δρόμους και δρομάκια στην περιοχή του Αμαρουσίου/Πεύκης/Ηρακλείου.
Εγώ έκατσα συνοδηγός. Πρώτη φορά συνοδηγός στο 207. Ε, λοιπόν, σαν συνοδηγός κατάλαβα πολλά περισσότερα για το 207, παρά σαν οδηγός που δεν καταλαβαίνω πως αισθάνεται κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο που δεν έχει το τιμόνι στα χέρια του. Και επιβεβαίωσα και όλα όσα μου λένε όσοι μπαίνουν στο 207 και δεν τους πολυπίστευα.Σαν συνοδηγός το Jimny το ξέρω καλά, πολύ καλά. Το test drive σαν οδηγός πιθανά να επιβεβαιώσει αυτά που περιμένω.
-
Πρόσφατη Ελληνική Δοκιμή... εντός και εκτός έδρας...
20.04.201514:55
ΔΟΚΙΜΗ: Suzuki Jimny 1.3 4x4 2015
Μπορεί να μην το δείχνει με την αισθητική του, ωστόσο το ανανεωμένο Jimny κρύβει ένα νέο άσσο που το βελτιώνει στην οδήγησηΑπό το 1998 που ξεκίνησε να παράγεται και παρά τη νέα μόδα των crossover που φοβούνται να λασπώσουν τα μαρσπιέ τους και δεν ξέρουν τι πα να πει 4x4, το Suzuki Jimny επιμένει να αναζητά γνήσια περιπέτεια στη φύση. Ο μικρός Ιάπωνας παραμένει πιστός στην αρχική του φιλοσοφία, κάτι που άλλωστε καθρεφτίζεται στο παρουσιαστικό του που ελάχιστα έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο, κάτω από το cult πλέον αμάξωμα έχουν συμβεί κατά καιρούς σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη που το βοηθούν να πετυχαίνει τους στόχους του το ίδιο αποτελεσματικά, βελτιώνοντας παράλληλα τα αδύνατα σημεία του.
Στην ανανέωση για το 2014, το μικρό 4x4 απέκτησε σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC - Electronic Stability Control), σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System) και ένδειξη ιδανικής αλλαγής σχέσης (GSI - Gear Shift Indicator). Σχεδιαστικά, οι αλλαγές είναι τόσες όσες χρειάζονται για να φρεσκάρουν χωρίς να αλλοιώσουν το κλασικό πλέον σχήμα του Jimny, ενώ στα χρώματα προστέθηκαν ένα νέο ασημί και το “στρατιωτικό” χακί του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε εδώ. Καινούργιες είναι και οι ανθρακί ζάντες αλουμινίου 15’’, ενώ στο εσωτερικό έχουμε νέο πίνακα οργάνων και τιμόνι.
Από κάτω
Μη σε ξεγελά ο αεραγωγός στο καπό και βάζεις στο μυαλό σου turbo ή/και diesel. Από κάτω συνεχίζει να βασιλεύει ο γνωστός ατμοσφαιρικός 4-κύλινδρος 1.300άρης κινητήρας που τρέφεται με βενζίνη. Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 16 βαλβίδες και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VVT-i, ο τετρακύλινδρος των 1.328 κυβικών αποδίδει 85 ίππους και 110 Nm ροπής που στέλνει αρχικά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Και λέμε αρχικά, καθώς από τα 3 μπουτόν στο ταμπλό μπορείς να εμπλέξεις και τους εμπρός τροχούς στο παιχνίδι (4WD), όπως άλλωστε και τις κοντές σχέσεις (4WD-L).Στα ενδότερα
Γνώριμη η εικόνα και στο εσωτερικό, όπου όλα είναι εστιασμένα στην απλότητα και τη χρηστικότητα. Ο πίνακας οργάνων δίνει μια ανάσα σύγχρονης αισθητικής, οι διακόπτες είναι σωστά διατεταγμένοι και δεν τους ψάχνεις από δω και από κει και τα υλικά είναι παντού σκληρά αλλά καλοβιδωμένα και δίνουν την αίσθηση ότι θα διατηρήσουν την ίδια εικόνα για αρκετά χρόνια. Φυσικά κάθεσαι ψηλά, στοιχείο που εκτιμάς τόσο εκτός δρόμου όσο και στην πόλη όπου απολαμβάνεις άπλετη ορατότητα προς τα εμπρός. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος – με τα δεδομένα του 2000! Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, όπως μετωπικούς αερόσακους, ESC, air condition, ράδιο-CD και ηλεκτρικές ευκολίες αλλά μην ψάχνεις για σύγχρονα gadgets όπως οθόνες αφής και infotainment. Η ενημέρωση είναι όση χρειάζεται και η ψυχαγωγία αλλού: στο χώμα, αλλά γι’ αυτό θα πούμε παρακάτω.Μικρές διαστάσεις συνεπάγονται και μικρή καμπίνα. Μοιραία οι χώροι επαρκούν οριακά για τις ανάγκες 4 επιβατών. Οδηγός και συνοδηγός βολεύονται καλά αν εξαιρέσεις το περιορισμένο πλάτος και άλλοι δυο ενήλικες έχουν αρκετό διαθέσιμο ύψος πίσω. Κι αυτοί θα πρέπει ωστόσο να κάνουν υποχωρήσεις στο πλάτος αλλά και στο χώρο για τα πόδια τους, ενώ και η ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης (σε δυο τμήματα, 50/50) δεν βελτιώνει ιδιαίτερα τη βολή τους. Ακόμη μεγαλύτερες παραχωρήσεις απαιτεί το πορτμπαγκάζ που με χωρητικότητα 113 λίτρων αρκεί για τα ψώνια του super market, άλλα δύσκολα χωράει δυο μεγάλους σάκους. Για ταξίδια, οι έως 3 επιβάτες και η πλήρης ανάκληση της μισής πλάτης του πίσω καθίσματος είναι λύση μονόδρομος. Τέλος, οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι μεν αρκετές, αλλά όλες στενές ή ρηχές. Για παράδειγμα, θα βολέψεις το τάμπλετ σου στη στενή τσέπη της πόρτας, αλλά θέση που να συγκρατεί αποτελεσματικά το smartphone σου δύσκολα θα βρεις.
Εκτός έδρας
Οι βασικές προδιαγραφές δίνουν στο Jimny εξαρχής ένα θεωρητικό ντεζαβαντάζ στην άσφαλτο: κοντό μεταξόνιο, σεβαστή απόσταση από το έδαφος, πολύστροφο τιμόνι χωρίς αίσθηση και off road περγαμηνές της ανάρτησης. Παρόλα αυτά, οι βελτιώσεις που έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια το μικρό Suzuki έχουν πιάσει τόπο. Το στάνταρ ESC έχει αναβαθμίσει σημαντικά την ασφάλεια σε γλιστερό δρόμο, ενώ οι αναπηδήσεις στις ανωμαλίες και οι κλίσεις στις στροφές έχουν περιοριστεί σε ανεκτό επίπεδο. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ πιο ήσυχα και αποτελεσματικά προσφέροντας ικανοποιητική άνεση, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Αν σε αυτό προσθέσεις την ικανότητα να περνάς άφοβα πάνω από μικρούς κρατήρες ή σαμαράκια που τα τελευταία χρόνια έχουν γεμίσει τους κατά κανόνα κακοσυντηρημένους ελληνικούς δρόμους, αλλά και την ευελιξία που χαρίζουν οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 3,7 m με τη ρεζέρβα), έχεις ένα εν δυνάμει εναλλακτικό αυτοκίνητο πόλης. Το οποίο συν τοις άλλοις είναι και σβέλτο τουλάχιστον μέχρι τα 90 km/h. Τα 14,1 sec που ανακοινώνει η Suzuki για το 0-100 km/h είναι αρκετά απαισιόδοξο νούμερο, με την πραγματικότητα να είναι πολύ κοντά στο 13άρι.Στο ταξίδι το Jimny επιβάλλει τον δικό του, εκδρομικό ρυθμό. Το μικρό μοτέρ έχει ψυχή και στέλνει τη βελόνα στο κοντέρ πάνω από τα 140 km/h της επίσημης τελικής ταχύτητας, ωστόσο σύντομα ανακαλύπτεις πως ταξιδεύοντας με 120 km/h κρατάς το θόρυβο και την κατανάλωση σε υποφερτά επίπεδα. Σε γενικές γραμμές τα σχόλια δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικά για τη βενζίνη που καταναλώνει ο 1.300άρης VVT-i. Η εργοστασιακή μέση τιμή είναι στα 7,1 lt/100 km αλλά στην πραγματικότητα υπολόγισε γύρω στα 2 με 3 λίτρα παραπάνω, αναλόγως του τερέν και του τρόπου που οδηγείς.
Εντός έδρας
Έξω από το δρόμο, το Jimny μπαίνει στα χωράφια του. Βρίσκεται στο γήπεδό του, ξεδιπλώνει το περιπετειώδες DNA του και γυρίζει το παιχνίδι υπέρ του, σκοράροντας σε δύσκολα σημεία που ικανότερα - θεωρητικά πάντα - και πολύ ακριβότερα τετρακίνητα ιδρώνουν για να αντεπεξέλθουν. Δεν έχεις παρά να ρίξεις στο στίβο μάχης την τετρακίνηση και , αν χρειαστεί, τις κοντές βοηθητικές σχέσεις με ένα κλικ (πατώντας δηλαδή το 4WD ή το 4WD-L), να εμπιστευτείς τις ικανότητες του μικρού 4x4 και να εφαρμόσεις τις βασικές τεχνικές off road οδήγησης για να φτάσεις μακριά, πολύ μακριά. Εδώ οι κόμπακτ διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι, το μικρό βάρος (1.090 kg), η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (190 mm) και η ελευθερία άρθρωσης της ανάρτησης (άκαμπτοι άξονες) κολακεύουν το Jimny καθιστώντας το ατρόμητο σε χώμα, λάσπη, άμμο ή βράχια. Σύμμαχοί σου οι γωνίες προσέγγισης, προσπέλασης και διαφυγής που φτάνουν τις 34, 31 και 46 μοίρες αντίστοιχα, το ESC που απενεργοποιείται αλλά και η παροιμιώδης αντοχή του Jimny. Δεν είναι τυχαίο που σε κάθε έρευνα αξιοπιστίας SUV το μικρό Suzuki φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις (δες για παράδειγμα την αναφορά της Warranty Direct). Άλλωστε, αυτός είναι ένας ακόμη παράγοντας που το καθιστά δημοφιλές στην αγορά μεταχειρισμένου, κρατώντας τις τιμές του ψηλά.http://www.gocar.gr/test-drives/test/14 ... _2015.html
-
'Αν σε αυτό προσθέσεις την ικανότητα να περνάς άφοβα πάνω από μικρούς κρατήρες ή σαμαράκια που τα τελευταία χρόνια έχουν γεμίσει τους κατά κανόνα κακοσυντηρημένους ελληνικούς δρόμους'
Μεγάλη υπόθεση το παραπάνω ειδικά όταν βρέχει και οι λακκούβες γίνονται αόρατες. Το μειονέκτημα είναι τα τέλη...Και το Panda που σου προτάθηκε παραπάνω είναι καλή εναλλακτική. Πληρώνεις και χαμηλότερα τέλη. Αν όμως έχεις καψουρευτεί το Jimny τότε το πράγμα είναι μονόδρομος (αξιόπιστος και με πολύ καλή μεταπολιτική αξία) Το Jimny αντικατέστησε το Samurai που και εκείνο είχε πολύ καλή πορεία στην αγορά. -
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα κρυφτώ. Το Jimny μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ, πάντα μου άρεσε.
Από μικρός, τα Suzuki μου αρέσαν και μου αρέσουν πολύ.Τέλος πάντων. Επειδή το Panda έχει αναφερθεί και από τον φίλο Cosneo κάποιες φορές, το έψαξα καταρχήν στο ίντερνετ. Εστίασα στην έκδοση Trekking και με κινητήρα βενζίνης.
Πήγα στην FIAT.
Λογικό είναι ότι στην FIAT εστίασα στη σύγκριση με το Jimny, ώστε να δω ποιο μου ταιριάζει περισσότερο. Όχι μόνο στις 'ιδιοτροπίες' μου αλλά και σε πιθανά αρνητικά σημεία που μπορεί να μου χάλαγαν τη διάθεση μετά την αγορά.
Όσο μπορώ ποιο συνοπτικά:-
Καταρχήν να πω ότι η εμπορία της FIAT είχε το απλό Panda και το 4x4. Είπαν ότι το Trekking είναι ακριβώς ίδιο με το 4x4 που είχαν εκεί (αληθεύει; ).
-
Το 4χ4 σε χρώμα χακί. Πρώτη εντύπωση εξωτερική σχεδίασης. Σαν να μεγάλωσε και σαν να φούσκωσε. Πάχυνε επικίνδυνα. Τεράστιο αρνητικό που δεν βγαίνει σε ασημί, αλλά σε ένα περίεργο γκρι ματ.
-
Σίγουρα το αμάξωμα είναι ποιο ψηλό από το απλό Panda και φαίνεται από τους θόλους.
-
Σίγουρα όμως μπροστά ο προφυλακτήρας δεν είναι τόσο ψηλά ώστε να το θεωρήσω 4χ4. Πίσω είναι ok. και ο διαχύτης του δίνει μία offroad αίσθηση.
-
Στο εσωτερικό. Να πω τι με χάλασε; Να το πω.
Ρε άνθρωποι της Ιταλίας, όλα ωραία και καλά, αλλά μπεζ ταμπλό και επενδύσεις σε ταπετσαρίες. πόρτες και καθίσματα σε 'offroad' αυτοκίνητο;
Έλεος. Αυτό το 'μπεζ' σε ένα μήνα θα έχει πλέον 'σκατουλί' απόχρωση. Και με το ζόρι 'μπεζ';;;;;
Χάλασε ο κόσμος να το βγάλετε και σε 'μαύρο' εσωτερικό; -
Οι μπροστινές θέσεις είναι άνετες, ειδικότερα του οδηγού. Έχει καλό πλάτος, οπότε οδηγός/συνοδηγός κάθονται άνετα. Οι πίσω θέσεις δεν με ικανοποίησαν καθόλου. Ειδικά όταν έφτιαξα τη θέση οδηγού στα μέτρα μου, πήγα να κάτσω πίσω και απλά δεν χώραγα.
-
Σαν αίσθηση στη θέση οδηγού μου θύμισε έντονα μικρά πολυμορφικά όπως το ATOS, το Agila. Αισθάνομουν ότι καθόμουν ποιο ψηλά από το 207 αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μου έδωσε την αίσθηση του Jimny. Επιπλέον μου έδωσε την εντύπωση του 'μεγάλου' αυτοκινήτου. Σαν να είχα μεγάλο 'όγκο' γύρω μου. Ειδικά κοιτώντας πίσω.
-
Η σχεδίαση του εσωτερικού (καθίσματα, ταπετσαρίες, ταμπλό κλπ...) δεν μου άρεσε καθόλου. Εγώ είμαι άλλης σχολής.
-
Με χάλασε πολύ το σημείο που είναι τοποθετημένος ο λεβιές ταχυτήτων. Γιατί τόσο ψηλά πάνω στο ταμπλό;; Θεωρώ ότι θα βγάζει κούραση και πιθανά πόνους στο χέρι, αν ο οδηγός έχει συνεχώς το χέρι εκεί ψηλά στο λεβιέ (που μάλλον έτσι θα είναι). Και το άλλο άσχημο είναι ότι αν θέλεις να κατεβάσεις το χέρι δεν έχεις που να το ακουμπήσεις. Μόνο πάνω στο χειρόφρενο, που έχει μία περίεργη σχεδίαση σαν υποβραχιόνιο.
Επιπλέον στα αρνητικά:
- η αναμονή παραλαβής στην καλύτερη 2,5 μήνες.
- (για μένα ) ο τούρμπο κινητήρας.
Κλείνω με το κόστος αγοράς.
Η βασική τιμή αγοράς είναι πολύ καλή και έχει και καλή προσφορά (-1400euro) οπότε βγαίνει στα 12750euro.
Αλλά μέχρι εκεί. Μετά διαπιστώνεις ότι οι Ιταλοί χρεώνουν μέχρι και τον αναπτήρα.
Οπότε στην τιμή έβαλα μεταλλικό χρώμα (γκρι), διαιρούμενα πίσω καθίσματα, αναπτήρα, υποστήριξη usb και η τιμή εκτοξεύτηκε στα 14200euro χωρίς συναγερμό. Επιπλέον για άλλη μία φορά δεν έγινε καμιά αναφορά στην έκφραση 'τιμή με απόσυρση/χωρίς απόσυρση'.
Αυτά για το Trekking 4x2.Τι σεντόνι είναι αυτό που έγραψα!!!! Έλεος...!...!...
-
-
Μπεζ χρώμα ούτε για πλάκα. Μαύρο ή γκρι (που και αυτό δε μου πολύ αρέσει αλλά το ανέχομαι στο δικό μου) το πολύ πολύ. Ο λεβιές και εμένα θα με κούραζε εκεί που είναι. Χρέωση στον αναπτήρα....Βρε δε βάζω δύο BIC αναπτήρες να κάνω τη δουλειά μου
-
Το μπεζ χρώμα θα το δεχόμουν για ένα αμιγώς αυτοκίνητο δρόμου, εφόσον αρέσει στον υποψήφιο πελάτη.
Θα ήθελα όμως να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έστω μαύρου χρώματος.Και αυτό γιατί το λέω. Γιατί στην εμπορία έκανα κατά λάθος μία 'ζημιά'. Κοιτώντας το πορτμπαγκάζ, προσπάθησα να κλείσω την πόρτα. Και δεν έκλεινε. Τότε πήρα πρέφα ότι είχαν βάλει ένα κομμάτι από λάστιχο ποτίσματος στο μεντεσέ στην βάση του πορτμπαγκάζ ώστε να μην κλείνει η πόρτα. Και επειδή δεν κατάλαβα αμέσως τι είναι αυτό, πήγα να το βγάλω, και είχε γράσο. Το άφησα, πήγα ξανά να μπω μπροστά να δω το εσωτερικό και ακούμπησα κατά λάθος στο ύφασμα της ταπετσαρίας στην πόρτα... Γράσο... μπεζ ταπετσαρία... ουπς!...ουπς!...
Από εκεί και πέρα, το κόστος του αναπτήρα είναι θεωρητικά χαμηλό (50euro) σε σύγκριση με κάτι άλλα περίεργα έξοδα. Π.χ. στο στάνταρ εξοπλισμό το πίσω κάθισμα δεν αναδιπλώνεται 60:40, αλλά μόνο ολόκληρο.
Για να έχει την δυνατότητα αναδίπλωσης 60:40 πρέπει το αυτοκίνητο να πάρει έγκριση για 5θεσιο όχημα (με χρέωση), να μπει το επιπλέον πίσω προσκέφαλο, να μπουν ζώνες ασφαλείας. Συνολικό κόστος 360euro.
Το κόστος αυτό είναι υποχρεωτικό γιατί το κάθισμα δεν είναι αναδιπλούμενο ούτε 50:50 στην βασική έκδοση.Το Jimny από την άλλη έχει στάνταρ αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 50:50, οπότε μπορεί κάποιος να μεγαλώσει το χώρο αποσκευών. Μεταξύ των δύο εγώ αυτό που επιβεβαίωσα είναι ότι τα δύο αυτά αυτοκίνητα δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό, γούστα και κουλτούρες.
Το Ιαπωνικό Jimny απευθύνεται σε όσους αναζητούν όχημα της εποχής του 1990-2000 με την γνωστή Ιαπωνική σχεδίαση της εποχής εκείνης και πιθανά με την αντίστοιχη αξιοπιστία και ποιότητα σε όλους τους τομείς.
Το Panda 4x4/Trekking είναι εμφανώς ποιο σύγχρονο και απευθύνεται σε εκείνους (πιθανότατα σε νέους ανθρώπους) που αναζητούν το μοντέρνο/φινετσάτο μίνι αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να βγει και εκτός δρόμου έχοντας στο νου ότι θα χρειάζεται καλή συντήρηση και προσοχή για να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση και εσωτερικά και εξωτερικά.
-
Μου θύμισες το λίγο παλιό (λέμε τώρα) τραγούδι και σουξέ της εποχής του Λιβιεράτου - Καλλίρη 'Ο παλιός είναι αλλιώς' Το Jimny είναι πιο hardcore Μπήκα στο site της Suzuki και κόλλησα με το Swift Sport...Δύο εξατμίσεις, μαύρα με κόκκινες ραφές καθίσματα και λεβιές, όμορφο καντραν, μαύρο ταμπλό, προβολάκια, ζαντολάστιχα, τα πάντα όλα! Η μαμαλίκα λείπει...Έχει ένας φίλος μου το 1.3 Swift εδώ και 5 χρόνια. Κάνει τα σέρβις και 10.000 χλμ το χρόνο. Το αμάξι δεν έχει βγάλει τπτ.
-
Στα θετικά σε αυτά που αναφέρεις και οι παραδοσιακοί ατμοσφαιρικοί κινητήρες της και η 'εμμονή' της να μην μπαίνει (προς το παρόν τουλάχιστον) σε τούρμπο λύσεις.
Φυσικά για πολλούς αυτό είναι μειονέκτημα, αλλά για άλλους είναι πλεονέκτημα.
Ειδικά για όσους δεν θέλουν να μπλέκουν με τούρμπο/καταστάσεις. -
Πολύ καλό test drive Suzuki Jimny vs. Panda Cross 4x4 ...
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... mny-13-jlx
-
Για όσους ενδιαφέρονται (δηλαδή μόνο εγώ ) εκθεσιακό Jimny θα υπάρξει πλέον μετά τα τέλη Ιουλίου σε κάποιες εκθέσεις.
Όσα εκθεσιακά υπήρχαν (και φαίνονται σε κάποιες αγγελίες στο car.gr) ξεπουλήθηκαν όλα.Μέχρι να έρθουν καινούρια εκθεσιακά και για όποιον ενδιαφέρεται (δηλαδή μόνο εγώ ) μπορεί να βλέπει τα παλιότερα test drive (όπου υπάρχουν) ή να πετυχαίνει παραγγελία πελάτη πριν το παραδώσουν .
Σήμερα έμαθα π.χ. ότι αύριο ή μεθαύριο θα παραδοθεί σε εμπορία της Αττικής Jimny για πελάτη, οπότε θα με πάρουν τηλέφωνο για να πάω να το δω.
Να ζητήσω να του κάνω και test drive;;;; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σήμερα έμαθα π.χ. ότι αύριο ή μεθαύριο θα παραδοθεί σε εμπορία της Αττικής Jimny για πελάτη, οπότε θα με πάρουν τηλέφωνο για να πάω να το δω.Επιτέλους είδα το 'καινούριο' Jimny!...!...
Λυπάμαι τον ιδιοκτήτη του, που το καινούριο του αυτοκίνητο έγινε εκθεσιακό κομμάτι...Λοιπόν είδα από κοντά όλες τις νέες αλλαγές, που ήδη έχουν αναφερθεί παραπάνω. Ωστόσο σημείωσα επίσης τα καλύτερα και ποιο σκληρά πλαστικά που φαίνονται ότι είναι για σκληρή χρήση. Μου έκανε εντύπωση που καμιά πόρτα (ούτε η πίσω) έκλεινε εύκολα. Ήθελαν πολύ δύναμη. Η αίσθηση που μου άφησε το αυτοκίνητο μέσα, μου άρεσε πολύ γιατί δεν μύριζε 'πλαστικούρα', όπως το Juke που μπήκα πρόσφατα.
Εντάξει το πλάτος του αυτοκινήτου είναι για γέλια, πραγματικά. Απλώνω το χέρι και φτάνει στην άλλη πόρτα.
Επίσης έχουν φροντίσει έτσι ώστε το αριστερό χέρι να κάθεται στο υποβραχιόνιο της πόρτας και ταυτόχρονα είναι και στο τιμόνι. Με ανοιχτό το παράθυρο το χέρι ξεκουράζεται στο παράθυρο και ταυτόχρονα είναι και στο τιμόνι πάλι.Επιβεβαίωσα για άλλη μία φορά ότι η θέση οδήγησης είναι πραγματικά ψηλά και υπάρχει άριστη ορατότητα γύρω, γύρω. Ηχοσύστημα εντελώς τυπικό. Δύο ηχεία, ένα ραδιόφωνο και ένα cd player. Ούτε mp3, ούτε τίποτα άλλο.
Τα καθίσματα δεν μου φάνηκαν και πολύ μαλακά. Οι πίσω θέσεις διακοσμητικές. Γιατί τις έβαλαν;Αίσθηση κουμπώματος ταχυτήτων. Έκανα κινήσεις να κουμπώσω ταχύτητες και δεν κατάλαβα τίποτα. Οι διαδρομές του μοχλού χωρίς καμιά αίσθηση κουμπώματος. Παίζει οι διαδρομές να είναι πολύ μικρές;
Εξωτερικά, το μόνο που κατάλαβα ότι έχει αλλάξει είναι οι ζάντες και το διακοσμητικό αεραγωγό στο καπό.
Οι ζάντες σε σκούρο γκρι (ανθρακί) βολεύουν, γιατί και βρώμικες πάλι ίδιο χρώμα θα έχουν.
Δεν με ενθουσίασε ο αεραγωγός. Τι το ήθελαν αυτό το μαραφέτι στο καπό; Θεωρώ πιθανό να δημιουργήσει προβλήματα στο καπό.Και κλείνω λέγοντας ότι θεωρώ απαράδεκτο η γενική αντιπροσωπεία να μην έχει Jimny σε εκθέσεις και να υποχρεώνει υποψήφιους πελάτες να μεταναστεύουν εκτός Αθήνας για να δουν παραγγελίες πελατών.
-
Σήμερα έκανα test drive σε καταπονημένο Jimny.
Προβληματισμός και δύσκολα τα πράγματα. Δεν θα πω περισσότερα, γιατί το αυτοκίνητο ήταν καταπονημένο από εκατοντάδες test drive.
Πρέπει, πρέπει να ξαναβάλω στο μενού και το Panda. Πρέπει να το κάνω test drive, αν και νομίζω ότι θα είναι κλάσεις καλύτερο από το Jimny.
Μπέρδεμα εντελώς.
-
Πρέπει να ξαναβάλεις στο μενού ενα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο καλύτερα!
Καλό το Παντακι. Δοκιμασε το!Στάλθηκε από το SMO72HD μου
-
Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω test drive Panda.Αύριο θα πάω σε άλλη FIAT μπας και βγάλω άκρη.
Επίσης σήμερα πήρα τηλ. την εμπορία που είχα επισκεφτεί και αποδείχτηκε ότι έκαναν λάθος στην προσφορά που μου έδωσαν. Μου έβαλαν στην προσφορά αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 50:50, ενώ το κάθισμα γενικά είναι αναδιπλούμενο ως ενιαίο. Εμένα δεν με ενδιαφέρει το 50:50. Οπότε το ποσό κατεβαίνει περίπου 400euro κάτω.
Δηλ. πάει το Panda είναι πάει τελικά στα 13400 με καλό εξοπλισμό, πολύ καλό. Ενώ το jimny αγγίζει τα 15800euro!...
Νομίζω ότι το Panda δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας. Στα έξοδα μου έβαλαν μόνο τις πινακίδες 102euro.
Στο Jimny τα τέλη είναι δηλητήριο...Πρέπει να δω την εγγύηση του Panda.
-
Εδώ καράβια πνίγονται και εγώ στο κόσμο μου...
Για να λέμε και κάτι να περνά η ώρα.
Λοιπόν, πήγα ξανά FIAT και SUZUKI...
Καμιά σχέση με την προηγούμενη φορά.
Αυτή τη φορά λύθηκαν όλες οι απορίες και σύγκρινα σημείο προς σημείο το Trekking με το Jimny σε χώρους, ποιότητα, φινιρίσματα, συναρμολόγηση, εξοπλισμό, χρώματα εσωτερικού και εξωτερικού, τιμές κλπ.Το Jimny σε δύο βασικά πράγματα έχει πλεονέκτημα. Το κάπως μεγαλύτερο ύψος που βρίσκονται οι επιβάτες και η εγγύηση των 5 ετών.
Σε όλα τα άλλα το Trekking νικά κατά κράτος. Ακόμη και η βαφή του FIAT είναι πολύ ποιο ποιοτική από του Jimny.
Από εκεί και πέρα το Trekking είναι πολύ ποιο άνετο μέσα. Με διορθώσεις στα μπροστινά καθίσματα ο οδηγός κάθεται σε όρθια θέση και καταλαβαίνει το ύψος του αυτοκινήτου και πίσω κάθονται ανετότατα δύο άτομα.
Δεν αναφέρομαι σε χώρο αποσκευών. Χαοτική διαφορά.
Τελικά το Trekking βγαίνει και σε ασημί χρώμα με πολύ σκούρο λαδί χρώμα (χακί) στο ταμπλό. Πολύ όμορφο.
Τα καθίσματα του Trekking πολυθρόνες μπροστά στα καθίσματα του Jimny.
Και τα δύο έχουν απλά AC, έτσι όπως ακριβώς τα θέλω.
Χωρίς να το οδηγήσω το Trekking μου έδωσε την εντύπωση του αστικού εργαλείου που μπορεί να πατήσει άνετα χώμα ή πετρόδρομο και με εσωτερική άνεση, σε αντίθεση με το Jimny που ομολογώ ότι οι εσωτερικοί χώροι είναι ανύπαρκτοι.Από εκεί και πέρα το Trekking έχει και ένα άλλο πολύ, πολύ βασικό πλεονέκτημα.
2000euro ποιο φτηνό!...!...!
Το Jimny τελική τιμή (χωρίς κανένα αξεσουάρ) αγγίζει τα 16000euro!...!...!...Το Trekking με 14000euro στα δίνει όλα (στην κυριολεξία) με επιπλέον εξοπλισμό: Bluetooth, USB, MP3, 6 ηχεία, χειριστήριο ηχοσυστήματος στο τιμόνι, συναγερμό, ESP, ζάντες αλουμινίου ασημένιες, start&stop, μαύρα προστατευτικά, μαύρος προστατευτκός διαχύτης, το σύστημα traction+ για δύσκολες καταστάσεις π.χ. άμμος.
Αν σε αυτά βάλουμε καταναλώσεις και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας του Trekking καταλαβαίνουμε ποιο από τα δύο αξίζει προς αγορά.
Αυτά.
-
Εμ δεν μας άκουγες για το Jimny. Νόμιζες ότι είναι σαν κανονικό αυτοκίνητο, απλά πιο ψηλό.
-
Δεν είχα κάνει test drive, οπότε έγραφα ποιο πολύ με βάση την εξωτερική σχεδίαση που μου αρέσει.
Κάτι οι ανεπαρκέστατοι χώροι του, κάτι η οδική συμπεριφορά που με προβλημάτισε, με πάγωσαν εντελώς.
Και καλύτερα που έκανα test drive σε Jimny (του 2011) με πολλά χιλιόμετρα γιατί έτσι φαίνεται και πως γίνεται το αυτοκίνητο μετά από κάποιο διάστημα. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο.
Είναι αυτοκίνητο ειδικής χρήσης και αφορά συγκεκριμένες απαιτήσεις και είναι και πανάκριβο για αυτά που προσφέρει.Βρήκα test drive το Panda 4x4 1.3 Diesel οπότε θα το δω και αυτό.
Πιστεύω ότι στο δρόμο θα είναι κλάσεις καλύτερο και πολύ ποιο άνετο και φιλικό προς τους επιβαίνοντες.
Το Φιατάκι έχει 2,5 μήνες αναμονή παράδοση, το οποίο με βολεύει. Πιθανά την κίνηση να την κάνω και μέσα στον Αύγουστο. Το άλλο θετικό με την Φίατ είναι ότι αν βγει καλύτερη προσφορά στο διάστημα των 2,5μηνών θα ισχύσει και στην παραγγελία που θα κάνω. Τώρα είναι με 1400euro έκπτωση. Το Φιατάκι βγαίνει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ με υπερπλούσιο εξοπλισμό χωρίς πολλά ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια και αυτοματισμούς.Να πω άλλο θετικό του Panda που δεν το είχα πάρει πρέφα;
Οι διακόπτες των παραθύρων είναι στην κεντρική κονσόλα. Εγώ είμαι αριστερόχειρας και οδηγώ με το αριστερό, οπότε το δεξί μου ταιριάζει καλύτερα να ανοιγοκλείνω διακόπτες......
-
Το Panda 4x4 είναι πολύ έξυπνη λύση. Νομίζω ότι προσφέρει αυτά που αποζητάς.
-
Με εξαίρεση τα 3 αστέρια στο NCAP που μάλλον θα τους αναγκάσει σε βελτιώσεις, κατα τ' άλλα είναι καλή επιλογή.
Λογική τιμή, αξιόπιστο μηχανικά και ικανό 4κινητο.Στάλθηκε από το SMO72HD μου
Suzuki Jimny